Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva Supergirl floppas!

Vierailija
28.06.2026 |

175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?

Kommentit (338)

Vierailija
321/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

odysseys varmaan floppaa myös ja tästä paljon keskustelua tubessa.hollywood voi kaatua näihin huteihin.

citizen vigilante voi olla yllättävä hitti. kielletty saksassa.

Nolan ei ole tottunut floppaamaan. Ei niin käy nytkään. 

Vierailija
322/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

odysseys varmaan floppaa myös ja tästä paljon keskustelua tubessa.hollywood voi kaatua näihin huteihin.

citizen vigilante voi olla yllättävä hitti. kielletty saksassa.

Nolan ei ole tottunut floppaamaan. Ei niin käy nytkään. 

Kerta se voi olla ensimmäinenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

odysseys varmaan floppaa myös ja tästä paljon keskustelua tubessa.hollywood voi kaatua näihin huteihin.

citizen vigilante voi olla yllättävä hitti. kielletty saksassa.

Nolan ei ole tottunut floppaamaan. Ei niin käy nytkään. 

Sen verran huonoa kamaa tuottanut tarpeeksi monta kertaa että ura on ohi. 

Saattaa pompsahtaa takaisin mutta ainakin seuraavien vuosien aikana tuskin saa kenekään rahoja poltettavaksi elokuviin. 

Vierailija
324/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa. 

Voimakas mies päöosassa?

Vierailija
325/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa. 

Voimakas mies päöosassa?

Miten olisi hyvä käsikirjoitus?

Kuulostaako ihan mahdottomalta hörhöjen mielestä?

Vierailija
326/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Supersankarielokuvat perustuvat noin 90v edestä sarjakuvia ja niiden enemmän tai vähemmän onnistuneiden tarina archeihin (oviaukkoihin?). Yleensä on poimittu joku tarina joka on kirjoitettu 50 luvulla ja osoittautunut niin suosituksi että muutaman kerran paranneltu. 

MUTTA. 

Sitten tuli elokuvatekijät jotke eivät lukeneet sarjakuvia, peräti halveksivat noita sarjakuvia. Potkittiin pois kaikki jotka tunisvat sarjakuvatarinat ja miten niiden kuuluisi mennä elokuvatiimeistä. 

Ja vängättiin tarinat tunnistamattomiksi. Vaihdettiin hahmoja: hyvikset pahiksiksi ja sukupuolet ja värit jne eestaas jne. Tarinoiden fanit raivostuivat ja jättivät menemättä leffoihin. Muutakaan yleisöä ei tullut. 

 

Nykyään ei edes jakseta raivostua tai itkeä aiheutettua tuhoa tarinoille, prosessi on sen verran pitkällä. Enää vaan nauretaan. Ja pilkataan. 

Huvittavimpia lienee musta Snape. Siinä sitten valkolaiset Potter vanhempi kavereineen hirttää mustaa Snapea puusta kuin suoraan KKK propagandasta. Ja muutetaan tarina kokonaan. Harryn vanhemmat olikin rasisteja ja pahiksia, snape ja voldemort hyviksiä jotla taisteli rasismia vastaan ja meinannee että harry, ron ja hermionee ovat nekin pahoja umpirasisteja. 

 

Että semmoista haittaa se woke tekee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Supersankarielokuvat perustuvat noin 90v edestä sarjakuvia ja niiden enemmän tai vähemmän onnistuneiden tarina archeihin (oviaukkoihin?). Yleensä on poimittu joku tarina joka on kirjoitettu 50 luvulla ja osoittautunut niin suosituksi että muutaman kerran paranneltu. 

MUTTA. 

Sitten tuli elokuvatekijät jotke eivät lukeneet sarjakuvia, peräti halveksivat noita sarjakuvia. Potkittiin pois kaikki jotka tunisvat sarjakuvatarinat ja miten niiden kuuluisi mennä elokuvatiimeistä. 

Ja vängättiin tarinat tunnistamattomiksi. Vaihdettiin hahmoja: hyvikset pahiksiksi ja sukupuolet ja värit jne eestaas jne. Tarinoiden fanit raivostuivat ja jättivät menemättä leffoihin. Muutakaan yleisöä ei tullut. 

 

Nykyään ei edes jakseta raivostua tai itkeä aiheutettua tuhoa tarinoille, prosessi on sen verran pitkällä. Enää vaan nauretaan. Ja pilkataan. 

Huvittavimpia lienee musta Snape. Siinä sitten valkolaiset Potter vanhempi kavereineen hirttää mustaa Snapea puusta kuin suoraan KKK propagandasta. Ja muutetaan tarina kokonaan. Harryn vanhemmat olikin rasisteja ja pahiksia, snape ja voldemort hyviksiä jotla taisteli rasismia vastaan ja meinannee että harry, ron ja hermionee ovat nekin pahoja umpirasisteja. 

 

Että semmoista haittaa se woke tekee. 

Hyvin vaikea ymmärtää, että miten suvaitsevaisuus liittyisi siihen, että elokuvien tuottajat päättävät vaihtaa hahmon ihonväriä tai sukupuolta.

Sehän vain heikentää tuottoa, joten kyse on jostain muusta.

Vierailija
328/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

odysseys varmaan floppaa myös ja tästä paljon keskustelua tubessa.hollywood voi kaatua näihin huteihin.

citizen vigilante voi olla yllättävä hitti. kielletty saksassa.

Nolan ei ole tottunut floppaamaan. Ei niin käy nytkään. 

Nolanilla on muutama elokuva joka on päässyt korkeintaan omilleen mutta jos käytetään sellaista nyrkkisääntöä että box office pitää olla vähintään 2x julkisesti ilmoitettu budjetti että studio pääsee omilleen niin Tenet oli floppi eikä ihan halpa sellainen kun tekeminen maksoi 200 miljoonaa. 

Odysseuksen budjetista on liikkunut arvioita jotka ovat 250-300 miljoonan välillä mikä tekee siitä todennäköisesti kalleimman R-rated elokuvan mikä leikkaa USA:ssa niin rankasti katsojamääriä että isot studiot filmaavat elokuvan mieluummin vaikka uudelleen kuin ottavat sille tällaisen rajoitteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Supersankarielokuvat perustuvat noin 90v edestä sarjakuvia ja niiden enemmän tai vähemmän onnistuneiden tarina archeihin (oviaukkoihin?). Yleensä on poimittu joku tarina joka on kirjoitettu 50 luvulla ja osoittautunut niin suosituksi että muutaman kerran paranneltu. 

MUTTA. 

Sitten tuli elokuvatekijät jotke eivät lukeneet sarjakuvia, peräti halveksivat noita sarjakuvia. Potkittiin pois kaikki jotka tunisvat sarjakuvatarinat ja miten niiden kuuluisi mennä elokuvatiimeistä. 

Ja vängättiin tarinat tunnistamattomiksi. Vaihdettiin hahmoja: hyvikset pahiksiksi ja sukupuolet ja värit jne eestaas jne. Tarinoiden fanit raivostuivat ja jättivät menemättä leffoihin. Muutakaan yleisöä ei tullut. 

 

Nykyään ei edes jakseta raivostua tai itkeä aiheutettua tuhoa tarinoille, prosessi on sen verran pitkällä. Enää vaan nauretaan. Ja pilkataan. 

Huvittavimpia lienee musta Snape. Siinä sitten valkolaiset Potter vanhempi kavereineen hirttää mustaa Snapea puusta kuin suoraan KKK propagandasta. Ja muutetaan tarina kokonaan. Harryn vanhemmat olikin rasisteja ja pahiksia, snape ja voldemort hyviksiä jotla taisteli rasismia vastaan ja meinannee että harry, ron ja hermionee ovat nekin pahoja umpirasisteja. 

 

Että semmoista haittaa se woke tekee. 

Hyvin vaikea ymmärtää, että miten suvaitsevaisuus liittyisi siihen, että elokuvien tuottajat päättävät vaihtaa hahmon ihonväriä tai sukupuolta.

Sehän vain heikentää tuottoa, joten kyse on jostain muusta.

DEI asioita ei pidäkkään ajatella järjellä. Kyllähän suomessakin esiteltiin woke-pohjaista pisteytysjärjestelmää, joka vaikutti elokuvien ja sarjojen rahoituksen saantiin. 

Vierailija
330/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Supersankarielokuvat perustuvat noin 90v edestä sarjakuvia ja niiden enemmän tai vähemmän onnistuneiden tarina archeihin (oviaukkoihin?). Yleensä on poimittu joku tarina joka on kirjoitettu 50 luvulla ja osoittautunut niin suosituksi että muutaman kerran paranneltu. 

MUTTA. 

Sitten tuli elokuvatekijät jotke eivät lukeneet sarjakuvia, peräti halveksivat noita sarjakuvia. Potkittiin pois kaikki jotka tunisvat sarjakuvatarinat ja miten niiden kuuluisi mennä elokuvatiimeistä. 

Ja vängättiin tarinat tunnistamattomiksi. Vaihdettiin hahmoja: hyvikset pahiksiksi ja sukupuolet ja värit jne eestaas jne. Tarinoiden fanit raivostuivat ja jättivät menemättä leffoihin. Muutakaan yleisöä ei tullut. 

 

Nykyään ei edes jakseta raivostua tai itkeä aiheutettua tuhoa tarinoille, prosessi on sen verran pitkällä. Enää vaan nauretaan. Ja pilkataan. 

Huvittavimpia lienee musta Snape. Siinä sitten valkolaiset Potter vanhempi kavereineen hirttää mustaa Snapea puusta kuin suoraan KKK propagandasta. Ja muutetaan tarina kokonaan. Harryn vanhemmat olikin rasisteja ja pahiksia, snape ja voldemort hyviksiä jotla taisteli rasismia vastaan ja meinannee että harry, ron ja hermionee ovat nekin pahoja umpirasisteja. 

 

Että semmoista haittaa se woke tekee. 

Ekstremistikulteille tehtyjä propagandapätkiä megabudjetilla? Hiukka ontuva konsepti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Supersankarielokuvat perustuvat noin 90v edestä sarjakuvia ja niiden enemmän tai vähemmän onnistuneiden tarina archeihin (oviaukkoihin?). Yleensä on poimittu joku tarina joka on kirjoitettu 50 luvulla ja osoittautunut niin suosituksi että muutaman kerran paranneltu. 

MUTTA. 

Sitten tuli elokuvatekijät jotke eivät lukeneet sarjakuvia, peräti halveksivat noita sarjakuvia. Potkittiin pois kaikki jotka tunisvat sarjakuvatarinat ja miten niiden kuuluisi mennä elokuvatiimeistä. 

Ja vängättiin tarinat tunnistamattomiksi. Vaihdettiin hahmoja: hyvikset pahiksiksi ja sukupuolet ja värit jne eestaas jne. Tarinoiden fanit raivostuivat ja jättivät menemättä leffoihin. Muutakaan yleisöä ei tullut. 

 

Nykyään ei edes jakseta raivostua tai itkeä aiheutettua tuhoa tarinoille, prosessi on sen verran pitkällä. Enää vaan nauretaan. Ja pilkataan. 

Huvittavimpia lienee musta Snape. Siinä sitten valkolaiset Potter vanhempi kavereineen hirttää mustaa Snapea puusta kuin suoraan KKK propagandasta. Ja muutetaan tarina kokonaan. Harryn vanhemmat olikin rasisteja ja pahiksia, snape ja voldemort hyviksiä jotla taisteli rasismia vastaan ja meinannee että harry, ron ja hermionee ovat nekin pahoja umpirasisteja. 

 

Että semmoista haittaa se woke tekee. 

Hyvin vaikea ymmärtää, että miten suvaitsevaisuus liittyisi siihen, että elokuvien tuottajat päättävät vaihtaa hahmon ihonväriä tai sukupuolta.

Sehän vain heikentää tuottoa, joten kyse on jostain muusta.

DEI asioita ei pidäkkään ajatella järjellä. Kyllähän suomessakin esiteltiin woke-pohjaista pisteytysjärjestelmää, joka vaikutti elokuvien ja sarjojen rahoituksen saantiin. 

Onkohan mikään (vielä) muuttunut? Vai voiko jopa pahetakin? 

Kyllä moni asia alkaa näivettymään jos massoja ei saada niistä innostumaan. Siksi tuo on niin sääli jos ei pystytä järkiintymään. Tämä ei ole mitenkään vuorenvarmaa, sen verran sekaisin maailma on.

Vierailija
332/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käyn itse katsomassa, ehkä en, mutta sen verran on pakko kommentoida, että harmittaa hiukan että pääosan esittäjän ulkonäköä arvostellaan kovin sanankääntein - se kun on oikeasti pirun söötti likka, jolla utuiset silmät ja hiukan persoonallinen ulkonäkö. Yksi parhaimman näköisistä GoT-franchisen naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa. 

Koska woke.

Obsession teki 750 000 $ budjetilla 220 miljoonan tuloksen. Ja on todella woke. 

Miksei näistä woke-hiteistä koskaan puhuta?!

Barbie tahkosi 1.447 miljardia dollaria!! Ja oli läpikotaisin woke. Wokempaa saa hakea. Ultra-Woke? 
Shapiro ja muut sössöttäjät poltti barbeja turhautuneina. Miksi woke myy niin hyvin en voi ymmärtää😭😭😭

Aika erikoinen sävy täytyy olla laseissa jos näkee Barbien ultra-wokena tai oikeastaan edes varsinaisena wokena.

Siinä pilkataan yhtä lailla myös naisten kauneusihanteita ja girl boss-pelleilyä eikä Keniä esitetä disneyn wokeroskan tapaan täysin avuttomana pellenä, roistona tai naisten alistajana vaan Keniä lähinnä ymmärretään ja pidetään oikeastaan sorrettuna osapuolena. Lopussa sovitellaan jonkin sortin tasa-arvoista asetelmaa eikä vastakkainasettelua joten tämä on harvinaisen kaukana ultra-wokesta.

Kaksin käsin näitä DEI feministien voimafantasioita pilkkaavat kriitikot joiden arvosteluja minä seuraan eivät suinkaan lytänneet Barbieta vaikka patriarkaatti-viittaukset eivät miellyttäneetkään ja minäkin pidin elokuvasta jonka jaksoin mainiosti katsoa alusta loppuun yhdellä istumalla.

Vierailija
334/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Supersankarielokuvat perustuvat noin 90v edestä sarjakuvia ja niiden enemmän tai vähemmän onnistuneiden tarina archeihin (oviaukkoihin?). Yleensä on poimittu joku tarina joka on kirjoitettu 50 luvulla ja osoittautunut niin suosituksi että muutaman kerran paranneltu. 

MUTTA. 

Sitten tuli elokuvatekijät jotke eivät lukeneet sarjakuvia, peräti halveksivat noita sarjakuvia. Potkittiin pois kaikki jotka tunisvat sarjakuvatarinat ja miten niiden kuuluisi mennä elokuvatiimeistä. 

Ja vängättiin tarinat tunnistamattomiksi. Vaihdettiin hahmoja: hyvikset pahiksiksi ja sukupuolet ja värit jne eestaas jne. Tarinoiden fanit raivostuivat ja jättivät menemättä leffoihin. Muutakaan yleisöä ei tullut. 

 

Nykyään ei edes jakseta raivostua tai itkeä aiheutettua tuhoa tarinoille, prosessi on sen verran pitkällä. Enää vaan nauretaan. Ja pilkataan. 

Huvittavimpia lienee musta Snape. Siinä sitten valkolaiset Potter vanhempi kavereineen hirttää mustaa Snapea puusta kuin suoraan KKK propagandasta. Ja muutetaan tarina kokonaan. Harryn vanhemmat olikin rasisteja ja pahiksia, snape ja voldemort hyviksiä jotla taisteli rasismia vastaan ja meinannee että harry, ron ja hermionee ovat nekin pahoja umpirasisteja. 

 

Että semmoista haittaa se woke tekee. 

Hyvin vaikea ymmärtää, että miten suvaitsevaisuus liittyisi siihen, että elokuvien tuottajat päättävät vaihtaa hahmon ihonväriä tai sukupuolta.

Sehän vain heikentää tuottoa, joten kyse on jostain muusta.

DEI asioita ei pidäkkään ajatella järjellä. Kyllähän suomessakin esiteltiin woke-pohjaista pisteytysjärjestelmää, joka vaikutti elokuvien ja sarjojen rahoituksen saantiin. 

Esimerkiksi Yhdysvalloissa hallinto on valittu dei:n perusteella, eli sen mukaan ketkä mielistelee Trumpia. Dei taas ei siellä ole ikinä koskenut suoraan pakotteina yksityisiä yrityksiä, joten puhut pötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
335/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös Suomen Elokuvasäätiön tukemat 50 wokeleffaa. Katsojia melkein kaksi tuhatta😂

Vierailija
336/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Supersankarielokuvat perustuvat noin 90v edestä sarjakuvia ja niiden enemmän tai vähemmän onnistuneiden tarina archeihin (oviaukkoihin?). Yleensä on poimittu joku tarina joka on kirjoitettu 50 luvulla ja osoittautunut niin suosituksi että muutaman kerran paranneltu. 

MUTTA. 

Sitten tuli elokuvatekijät jotke eivät lukeneet sarjakuvia, peräti halveksivat noita sarjakuvia. Potkittiin pois kaikki jotka tunisvat sarjakuvatarinat ja miten niiden kuuluisi mennä elokuvatiimeistä. 

Ja vängättiin tarinat tunnistamattomiksi. Vaihdettiin hahmoja: hyvikset pahiksiksi ja sukupuolet ja värit jne eestaas jne. Tarinoiden fanit raivostuivat ja jättivät menemättä leffoihin. Muutakaan yleisöä ei tullut. 

 

Nykyään ei edes jakseta raivostua tai itkeä aiheutettua tuhoa tarinoille, prosessi on sen verran pitkällä. Enää vaan nauretaan. Ja pilkataan. 

Huvittavimpia lienee musta Snape. Siinä sitten valkolaiset Potter vanhempi kavereineen hirttää mustaa Snapea puusta kuin suoraan KKK propagandasta. Ja muutetaan tarina kokonaan. Harryn vanhemmat olikin rasisteja ja pahiksia, snape ja voldemort hyviksiä jotla taisteli rasismia vastaan ja meinannee että harry, ron ja hermionee ovat nekin pahoja umpirasisteja. 

 

Että semmoista haittaa se woke tekee. 

Hyvin vaikea ymmärtää, että miten suvaitsevaisuus liittyisi siihen, että elokuvien tuottajat päättävät vaihtaa hahmon ihonväriä tai sukupuolta.

Sehän vain heikentää tuottoa, joten kyse on jostain muusta.

Kulttuurin päälle ulostamista. 

Ei se musta mannerheimkaan ollut tarkoitettu tuottamaan muuta kuin tappiota, jälleen kerran pelkkää muiden ihmisten arvojen päälle paskomista verorahoilla 

 

Jos sen ymmärrät ymmäörrät woketuksen syvimmän luonteen, se kumpuaa vihasta ja järjesttömästä tuhoamisvimmasta. Ne on mummon posliinien rikkojia koska posliineissa on liian kauniit kukat.  

Vierailija
337/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Supersankarielokuvat perustuvat noin 90v edestä sarjakuvia ja niiden enemmän tai vähemmän onnistuneiden tarina archeihin (oviaukkoihin?). Yleensä on poimittu joku tarina joka on kirjoitettu 50 luvulla ja osoittautunut niin suosituksi että muutaman kerran paranneltu. 

MUTTA. 

Sitten tuli elokuvatekijät jotke eivät lukeneet sarjakuvia, peräti halveksivat noita sarjakuvia. Potkittiin pois kaikki jotka tunisvat sarjakuvatarinat ja miten niiden kuuluisi mennä elokuvatiimeistä. 

Ja vängättiin tarinat tunnistamattomiksi. Vaihdettiin hahmoja: hyvikset pahiksiksi ja sukupuolet ja värit jne eestaas jne. Tarinoiden fanit raivostuivat ja jättivät menemättä leffoihin. Muutakaan yleisöä ei tullut. 

 

Nykyään ei edes jakseta raivostua tai itkeä aiheutettua tuhoa tarinoille, prosessi on sen verran pitkällä. Enää vaan nauretaan. Ja pilkataan. 

Huvittavimpia lienee musta Snape. Siinä sitten valkolaiset Potter vanhempi kavereineen hirttää mustaa Snapea puusta kuin suoraan KKK propagandasta. Ja muutetaan tarina kokonaan. Harryn vanhemmat olikin rasisteja ja pahiksia, snape ja voldemort hyviksiä jotla taisteli rasismia vastaan ja meinannee että harry, ron ja hermionee ovat nekin pahoja umpirasisteja. 

 

Että semmoista haittaa se woke tekee. 

Hyvin vaikea ymmärtää, että miten suvaitsevaisuus liittyisi siihen, että elokuvien tuottajat päättävät vaihtaa hahmon ihonväriä tai sukupuolta.

Sehän vain heikentää tuottoa, joten kyse on jostain muusta.

Kulttuurin päälle ulostamista. 

Ei se musta mannerheimkaan ollut tarkoitettu tuottamaan muuta kuin tappiota, jälleen kerran pelkkää muiden ihmisten arvojen päälle paskomista verorahoilla 

 

Jos sen ymmärrät ymmäörrät woketuksen syvimmän luonteen, se kumpuaa vihasta ja järjesttömästä tuhoamisvimmasta. Ne on mummon posliinien rikkojia koska posliineissa on liian kauniit kukat.  

Suvaitsevaisuus perustuu mielestäsi vihaan?

Ei. Teidän äärioikeistolaisuus perustuu. Teidät on vain aivopesty.

Vierailija
338/338 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä käyn itse katsomassa, ehkä en, mutta sen verran on pakko kommentoida, että harmittaa hiukan että pääosan esittäjän ulkonäköä arvostellaan kovin sanankääntein - se kun on oikeasti pirun söötti likka, jolla utuiset silmät ja hiukan persoonallinen ulkonäkö. Yksi parhaimman näköisistä GoT-franchisen naisista.

Tuota ei ole tapahtunut. 

Sen sijaan näyttelijä ilmoitti supergirlin olevan bi näin ylpeilyjuhlapäivinä. Tehokkasti karkoittaen lapsiperheet elokuvasaleista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi