Lue keskustelun säännöt.
Miksi elokapina ja ne pridelaahustajat on niin vitivalkoisia?
28.06.2026 |
Eikö oikeasti mustatkaan kauheesti tykkää homoista ja muslimithan nyt tiedetään? Oisko simmottinen syy?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eivät olekaan niin suvaitsevaisia!