Elokuva Supergirl floppas!
175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?
Kommentit (168)
Internetin incelit päätti ruveta valittamaan heti alusta lähtien, ja media sitten perässä apajalle. Jännä muuten miten tää sama kuvio toistuu aina kun nainen on pääosassa. Ja sitten kun itse katsoo sen leffan niin saa taas ihmetellä että mistä se kaikki valitus tupsahti.
Suuri osa leffoista on toki enemmän ja vähemmän mitäänsanomattomia ja katoaa unholaan, mutta näitä kritiikkivyörytettyjä koitetaan kaupata aina surkeimpana turauksena ikinä jota ne ei todellakaan ole juuri koskaan. Paitsi marvelin secret invasion, muttei nyt puhuta siitä.
Se nainen ei oo vikana. Monilla on sellanen kuva että ihmiset ei kato sitä naisen takia, oikeastihan noi fanit kyllä kattoo mutta sen elokuvan on oltava oikeasti hyvin kirjoitettu ja siinä on oltava joku pointti. Toi leffa kaatu siihen mihin aikasemmatki tollaset elokuvat että se ei kerro mitää, siihe vaa tuodaa tyyppei sen takii et ihmiset haluu nähä niitä mutta niillä ei ole mitään virkaa tarinassa. Sellasta tosi laiskaa läpinäkyvää elokuvan tekoa. Wonderwomanhan oli menestys ja just sen takia että se on oikeasti hyvä. Se syy on täysin elokuvien kirjoittajien ja tekijöiden.
Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa.
Naissankarit ei kiinnosta. Naisille on omat hommat ja miehille omat
Oliko se tämä, jonka trailerissa mässäiltiin koiran kuoleman pitkittämisellä? Olipa yllätys, että se kiinnosti vain paria psykopaattia.
Eihän Speden "Naisen logiikkaa"-elokuvakaan pärjännyt, vaikka sai Elokuvasäätiön apurahaa.
Sovinistisista Uuno-leffoista yleisö piti ja pitää edelleenkin!
Syynä on, että päähahmo on liiankin erilainen kuin mihin on totuttu. Terästytön kuuluisi olla samantyylisesti kirkasotsainen sankari kuin Teräsmiehen ja lisäksi höystettynä nuoruuden kokemattomuudella, ei mikään alkoholisoitunut ja sankaruuteen varauksella suhtautuva reppana hunningolla. Lisäksi yleisö alkaa selkeästi olla ihan vain kyllästynyt supersankarielokuviin, joita on tehty lähes 30 vuotta jatkuvalla syötöllä. Jos mitään uutta ei keksitä, niin leffa ei pärjää.
Ihan ok elokuva. Ei valitettavaa. Tykkään DC:n jutuista enemmän kuin Marvelista. Gunnin Superman oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Speden "Naisen logiikkaa"-elokuvakaan pärjännyt, vaikka sai Elokuvasäätiön apurahaa.
Sovinistisista Uuno-leffoista yleisö piti ja pitää edelleenkin!
Ei kaikista. Osa floppasi jo omana aikanaan ja ihan ansaitusti.
Eikö ollutkaan kassamagneetti kuten Musta Mannerheim?
Käytiin kavereiden kanssa katsomassa, ja kyllä oli tyhjillään teatteri. Ja ihan ansaitusti, ei mitään syvällistä juonta (akka ja tyttölapsi lähtevät pahiksen perään koska se myrkytti superkoiran ja tappoi perheen) ja täynnä mieletöntä äksöniä. Aivan kuten miljoona muutakin äksön leffaa mitä suolletaan liukuhihnalta nykyisin.
Ja täyttä woketusta tietenkin. Naiset itsenäisiä fiksuja jotka eivät tarvii miehiä mihinkään ja miehet taas pahiksia tai toopeja (supermies). Mustaihoiset ihmiset hyviksii mutta simppeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Internetin incelit päätti ruveta valittamaan heti alusta lähtien, ja media sitten perässä apajalle. Jännä muuten miten tää sama kuvio toistuu aina kun nainen on pääosassa. Ja sitten kun itse katsoo sen leffan niin saa taas ihmetellä että mistä se kaikki valitus tupsahti.
Suuri osa leffoista on toki enemmän ja vähemmän mitäänsanomattomia ja katoaa unholaan, mutta näitä kritiikkivyörytettyjä koitetaan kaupata aina surkeimpana turauksena ikinä jota ne ei todellakaan ole juuri koskaan. Paitsi marvelin secret invasion, muttei nyt puhuta siitä.
Tämä
Ja tosiaan Secret invasion😂
Vierailija kirjoitti:
Naissankarit ei kiinnosta. Naisille on omat hommat ja miehille omat
Tuo ei selitä miksi Wonder Womanin leffa pärjäsi hyvin ja miksi miessankarielokuvat eivät ole mitään automaattisia menestyksiä.
Tekisivät jotain uutta vaan samat elokuvat sitten yhä uudestaan.
Voihan leffa olla huonokin, mutta tosiasia on se, että ihmiset katsovat arvosteluja.
Ja nykyään miehet käyvät edes katsomatta laittamassa arvosteluissa yhtä tähteä kaikille leffoille ja sarjoille, missä on nainen pääosassa, jos on kyse toiminnasta tai scifistä.
Ilmiö on levinnyt pelimaailmasta, eli miehet on alkaneet taantua apinoiksi.
DC:n positiivinen, hauska ja värikäs maailmankuva ei ehkä vastaa nuorison tämän hetken synkkää mielentilaa.
Kassamagneetit Backrooms ja Obsession kuvaa tunnetilaa paremmin?
Tää on jännää, miten internetin hive mind päättää kassatuloja seuraten muutamassa päivässä, miten kaikki alle miljardin ensi-iltaviikonloppunaan tuottanut on floppia ja sitten sama leffa onkin striimausensi-illassaan suurmenestys.
Pitäisi tajuta, että ihmisillä on niin paljon muita optioita elämässään viihteeksi, ettei kaikille ja kaikkeen riitä aikaa, vaikka halua kenties olisi joskus tsekata tämäkin leffa, muttei ekana viikonloppuna.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Speden "Naisen logiikkaa"-elokuvakaan pärjännyt, vaikka sai Elokuvasäätiön apurahaa.
Sovinistisista Uuno-leffoista yleisö piti ja pitää edelleenkin!
Ei kaikista. Osa floppasi jo omana aikanaan ja ihan ansaitusti.
Vain muutama Uuno on kestänyt aikaa, eikä syynä ole seksismi tai sen puute. Uuno armeijassa, Espanjassa ja maalla ovat oikeita elokuvia joissa on aidosti hauskoja juttuja, eivätkä mitään sketsikokoelmia vailla tolkkua.
Naiset menkää katsomaan elokuva. Tyttäret mukaan ja girl power 👍