Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva Supergirl floppas!

Vierailija
28.06.2026 |

175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset menkää katsomaan elokuva. Tyttäret mukaan ja girl power 👍

Vierailija
2/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetin incelit päätti ruveta valittamaan heti alusta lähtien, ja media sitten perässä apajalle. Jännä muuten miten tää sama kuvio toistuu aina kun nainen on pääosassa. Ja sitten kun itse katsoo sen leffan niin saa taas ihmetellä että mistä se kaikki valitus tupsahti.

Suuri osa leffoista on toki enemmän ja vähemmän mitäänsanomattomia ja katoaa unholaan, mutta näitä kritiikkivyörytettyjä koitetaan kaupata aina surkeimpana turauksena ikinä jota ne ei todellakaan ole juuri koskaan. Paitsi marvelin secret invasion, muttei nyt puhuta siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen ei oo vikana. Monilla on sellanen kuva että ihmiset ei kato sitä naisen takia, oikeastihan noi fanit kyllä kattoo mutta sen elokuvan on oltava oikeasti hyvin kirjoitettu ja siinä on oltava joku pointti. Toi leffa kaatu siihen mihin aikasemmatki tollaset elokuvat että se ei kerro mitää, siihe vaa tuodaa tyyppei sen takii et ihmiset haluu nähä niitä mutta niillä ei ole mitään virkaa tarinassa. Sellasta tosi laiskaa läpinäkyvää elokuvan tekoa. Wonderwomanhan oli menestys ja just sen takia että se on oikeasti hyvä. Se syy on täysin elokuvien kirjoittajien ja tekijöiden.

Vierailija
4/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa. 

Vierailija
5/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naissankarit ei kiinnosta. Naisille on omat hommat ja miehille omat

Vierailija
6/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa onkin ihan paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tämä, jonka trailerissa mässäiltiin koiran kuoleman pitkittämisellä? Olipa yllätys, että se kiinnosti vain paria psykopaattia.

Vierailija
8/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Speden "Naisen logiikkaa"-elokuvakaan pärjännyt, vaikka sai Elokuvasäätiön apurahaa.

Sovinistisista Uuno-leffoista yleisö piti ja pitää edelleenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on, että päähahmo on liiankin erilainen kuin mihin on totuttu. Terästytön kuuluisi olla samantyylisesti kirkasotsainen sankari kuin Teräsmiehen ja lisäksi höystettynä nuoruuden kokemattomuudella, ei mikään alkoholisoitunut ja sankaruuteen varauksella suhtautuva reppana hunningolla. Lisäksi yleisö alkaa selkeästi olla ihan vain kyllästynyt supersankarielokuviin, joita on tehty lähes 30 vuotta jatkuvalla syötöllä. Jos mitään uutta ei keksitä, niin leffa ei pärjää.

Vierailija
10/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok elokuva. Ei valitettavaa. Tykkään DC:n jutuista enemmän kuin Marvelista. Gunnin Superman oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Speden "Naisen logiikkaa"-elokuvakaan pärjännyt, vaikka sai Elokuvasäätiön apurahaa.

Sovinistisista Uuno-leffoista yleisö piti ja pitää edelleenkin!

Ei kaikista. Osa floppasi jo omana aikanaan ja ihan ansaitusti.

Vierailija
12/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollutkaan kassamagneetti kuten Musta Mannerheim?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kavereiden kanssa katsomassa, ja kyllä oli tyhjillään teatteri. Ja ihan ansaitusti, ei mitään syvällistä juonta (akka ja tyttölapsi lähtevät pahiksen perään koska se myrkytti superkoiran ja tappoi perheen) ja täynnä mieletöntä äksöniä. Aivan kuten miljoona muutakin äksön leffaa mitä suolletaan liukuhihnalta nykyisin.

Ja täyttä woketusta tietenkin. Naiset itsenäisiä fiksuja jotka eivät tarvii miehiä mihinkään ja  miehet taas pahiksia tai toopeja (supermies). Mustaihoiset ihmiset hyviksii mutta simppeleitä. 

Vierailija
14/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Internetin incelit päätti ruveta valittamaan heti alusta lähtien, ja media sitten perässä apajalle. Jännä muuten miten tää sama kuvio toistuu aina kun nainen on pääosassa. Ja sitten kun itse katsoo sen leffan niin saa taas ihmetellä että mistä se kaikki valitus tupsahti.

Suuri osa leffoista on toki enemmän ja vähemmän mitäänsanomattomia ja katoaa unholaan, mutta näitä kritiikkivyörytettyjä koitetaan kaupata aina surkeimpana turauksena ikinä jota ne ei todellakaan ole juuri koskaan. Paitsi marvelin secret invasion, muttei nyt puhuta siitä. 

Tämä


Ja tosiaan Secret invasion😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naissankarit ei kiinnosta. Naisille on omat hommat ja miehille omat

Tuo ei selitä miksi Wonder Womanin leffa pärjäsi hyvin ja miksi miessankarielokuvat eivät ole mitään automaattisia menestyksiä.

Vierailija
16/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisivät jotain uutta vaan samat elokuvat sitten yhä uudestaan.

Vierailija
17/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan leffa olla huonokin, mutta tosiasia on se, että ihmiset katsovat arvosteluja.

Ja nykyään miehet käyvät edes katsomatta laittamassa arvosteluissa yhtä tähteä kaikille leffoille ja sarjoille, missä on nainen pääosassa, jos on kyse toiminnasta tai scifistä.

Ilmiö on levinnyt pelimaailmasta, eli miehet on alkaneet taantua apinoiksi.

Vierailija
18/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DC:n positiivinen, hauska ja värikäs maailmankuva ei ehkä vastaa nuorison tämän hetken synkkää mielentilaa.


Kassamagneetit Backrooms ja Obsession kuvaa tunnetilaa paremmin?

Vierailija
19/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännää, miten internetin hive mind päättää kassatuloja seuraten muutamassa päivässä, miten kaikki alle miljardin ensi-iltaviikonloppunaan tuottanut on floppia ja sitten sama leffa onkin striimausensi-illassaan suurmenestys.

Pitäisi tajuta, että ihmisillä on niin paljon muita optioita elämässään viihteeksi, ettei kaikille ja kaikkeen riitä aikaa, vaikka halua kenties olisi joskus tsekata tämäkin leffa, muttei ekana viikonloppuna.

-winner-

Vierailija
20/168 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Speden "Naisen logiikkaa"-elokuvakaan pärjännyt, vaikka sai Elokuvasäätiön apurahaa.

Sovinistisista Uuno-leffoista yleisö piti ja pitää edelleenkin!

Ei kaikista. Osa floppasi jo omana aikanaan ja ihan ansaitusti.

Vain muutama Uuno on kestänyt aikaa, eikä syynä ole seksismi tai sen puute. Uuno armeijassa, Espanjassa ja maalla ovat oikeita elokuvia joissa on aidosti hauskoja juttuja, eivätkä mitään sketsikokoelmia vailla tolkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi