Elokuva Supergirl floppas!
175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoinen Mies voi olla elokuvassa Raiskaajapedofiili. Asia on ihan Ok.
Annas olla jos roolissa olisikin Musta Mies. Tulisi hirvittävä Haloo!
Minkähän takia?
Missä elokuvissa musta mies on murhaaja?
Candyman, Puhalletaan 60 sekunnissa (Gone in 60 Seconds, 2000, The Equalizer (2014), Training Day (2001), The Hateful Eight (2015).
Raiskaaja:
Pulp Fiction (1994), She's Gotta Have It (1986).
Jälleen kerran. Aikakausilta ennen wokea.
Ihmiset on kyllästyneet Marveleihin ja franchise elokuviin, niitä tuutataan ulos ihan liikaa. Lisäksi kaikki spin off sarjat, ei kukaan jaksa katsoa sitä määrää mitä niitä nykyään on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naissankarit ei kiinnosta. Naisille on omat hommat ja miehille omat
Ellen Ripley rules ok!
Vika on siis jossain muussa, kuin pelkässä naissankarissa.
Sarah connor. Siinä on t1 ja t2 kunnolla kirjoitettu hahmo.
Valitettavasti cameron on nykyään laiska ja tekee samaa avatar elokuvaa samalla juonella uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.
Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.
Paistoi niin läpi että pahaa teki.
Disneyn on täytynyt käydä läpi tuhansia näyttelijöitä että ne löysivät lopulta pääosiin jotain niin luokattoman huonoa kuin Adam Driverin ja Daisy Ridleyn (Kylo Ren ja Rey Skywalker)
Kummallakin on tasan yksi ilme joka näyttää siltä kuin yrittäisivät punnertaa pöntöllä kroonisen ummetuksen kourissa ja repliikit aiheuttaisivat myötähäpeää jo harrastajavoimin pyörivässä kesäteatterissakin. Kumpikin muodostaa valkokankaalla mustan aukon karisman kohdalle mutta Rey Skywalkerin roolihahmo on lisäksi niin kolmanteen potenssiin korotetty Mary Sue ettei sitä kestä selvinpäin katsoa.
Vertaa näitä alkuperäisiin tähtiin eli varsinkin Carrie Fisherin Leiaan ja Harrison Fordin Han Soloon niin Disneyn tekeleistä on mahdotonta puhua edes samana päivänä.
Tuo Rey... Eihän sen tarvinnut edes nähdä mitään vaivaa minkään eteen. Mitään koulutuksia sen ei tarvinnut suorittaa. Valosapelia ja jedi mind trickejäkin se osasi käyttää heti ilman opettelua, vain koska sillä oli nuoren naisen värkit housuissaan. Vertaa Luke Skywalkeriin jolta kesti 3 elokuvaa tulla jotenkuten valmiiksi jedi-mestariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jännää, miten internetin hive mind päättää kassatuloja seuraten muutamassa päivässä, miten kaikki alle miljardin ensi-iltaviikonloppunaan tuottanut on floppia ja sitten sama leffa onkin striimausensi-illassaan suurmenestys.
Pitäisi tajuta, että ihmisillä on niin paljon muita optioita elämässään viihteeksi, ettei kaikille ja kaikkeen riitä aikaa, vaikka halua kenties olisi joskus tsekata tämäkin leffa, muttei ekana viikonloppuna.
-winner-
Eiköhän se avausviikonloppu jotain osviittaa anna.. Kyllä tuo tappiolta haiskahtaa.
-wieneri- ei ymmärrä ettei se elokuva tuota siellä streamauksessa lähes mitään verrattuna elokuvateattereihin. Muutenhan niitä ei tuotaisi teattereihin ollenkaan. -wieneri- ei ymmärrä lähes mistään muustakaan mitään.
Kiitokseni asiantuntevasta kommentistasi. Sinusta tulee vielä isona jotain. Ehkä jopa Puppa :D
Miksiköhän sitten nämä striimipalvelut ja leffatuottajat haluavat asiakkaidensa ajankäytön sinne kotisohvalle, eikä elokuvateattereihin, jos se ei tuottaisi jotain striimaajalleen, että joku leffa on nimenomaan eksklusiivisesti heidän valikoimissaan tai että se tulee heille??? Tai miksi joku Netflix tai Disney laittaa satoja miljoonia sarjoihin tai elokuviin, joille ei koskaan tule elokuvateatteriensi-iltaa??? Ja jopa ihan tarkoituksellisesti lyhentävät sitä tuottoisaa elokuvateatteriaikaa leffoilta, joiden elinkaari on tällä hetkellä käytännössä 2 kk ensi-illasta, vaikka olisi kuinka menestyksekäs leffa tahansa (tälläkin hetkellä 20 miljoonaa joka viikko tahkoava Obsession, joka taitaa olla digitaalisena ulkona nyt kuun vaihteessa, vaikka voisi varmaan jatkaa jouluun saakka muutaman miljoonan viikkovauhtia). Tai jättävät jonkun potentiaalisen elokuvateatterilevityksen kokonaan käyttämättä, vaikka kriitikot kuinka kehuisivat ja leffa olisi ilmestyessään striimisuosikki? Esim. Prey ja sitten Predator: Badlands, jossa voisi ajatella helposti 30-40 miljoonaa jääneen Preyn suhteen hankkimatta. Ja kun siinä olisi ollut sellainen taisteleva nainenkin pääroolissa. Tai sitten tulee tosiaan näitä 0-budjetin leffoja teattereihin pelkän youtube-lyhytelokuvan maineella tai jollain Kickstarter-rahoituksella ja tehdään isoa tulosta täysin studiolevityksen ulkopuolelta. Korkeintaan joku Sam Raimi saadaan tuottajaksi, jos hyvin käy. Joku suomalainenkin voisi ihan helposti nyt tehdä läpimurron, jos aihe olisi edes 10 minuutin väärti ja siitä saisi sitten pohjat tehdä 90 minuuttia lisää.
-winner-
Disney+ on neljä miljardia tappiolla tähän saakka. Kyse ei ole sen kannattavuudesta vaan se toimii markkinointina Disneylle muuten. Sinä et tapasi mukaan tiedä mistään mitään mutta soitat suutasi kovin asiantuntevaan tyyllin :D
Puppa! Keskity vaan miettimään mitä rahkaa ja joughyrttiä tänään maiskuttelet.
-winner-
Sinun täytyy olla masokisti koska nautit itsesi nolaamisesta noin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoinen Mies voi olla elokuvassa Raiskaajapedofiili. Asia on ihan Ok.
Annas olla jos roolissa olisikin Musta Mies. Tulisi hirvittävä Haloo!
Minkähän takia?
Missä elokuvissa musta mies on murhaaja?
Candyman, Puhalletaan 60 sekunnissa (Gone in 60 Seconds, 2000, The Equalizer (2014), Training Day (2001), The Hateful Eight (2015).
Raiskaaja:
Pulp Fiction (1994), She's Gotta Have It (1986).
Jälleen kerran. Aikakausilta ennen wokea.
"Ainakin angloamerikkalaisessa sosiaalisessa mediassa eli yhteisömediassa woke on ahkerassa käytössä. Hereillä olemisen merkityksessä sitä on ensimmäisiä kertoja käytetty tiettävästi vuonna 2008."
Eli persut ei pysy mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.
Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.
Paistoi niin läpi että pahaa teki.
Disneyn on täytynyt käydä läpi tuhansia näyttelijöitä että ne löysivät lopulta pääosiin jotain niin luokattoman huonoa kuin Adam Driverin ja Daisy Ridleyn (Kylo Ren ja Rey Skywalker)
Kummallakin on tasan yksi ilme joka näyttää siltä kuin yrittäisivät punnertaa pöntöllä kroonisen ummetuksen kourissa ja repliikit aiheuttaisivat myötähäpeää jo harrastajavoimin pyörivässä kesäteatterissakin. Kumpikin muodostaa valkokankaalla mustan aukon karisman kohdalle mutta Rey Skywalkerin roolihahmo on lisäksi niin kolmanteen potenssiin korotetty Mary Sue ettei sitä kestä selvinpäin katsoa.
Vertaa näitä alkuperäisiin tähtiin eli varsinkin Carrie Fisherin Leiaan ja Harrison Fordin Han Soloon niin Disneyn tekeleistä on mahdotonta puhua edes samana päivänä.
Ja taas toistelet jotain ties mistä toksisten disney fanien sivulta löytämääsi argumenttisettiä.
George lucas taas ei osannut sen paremmin käsikirjoittaa kuin ohjatakaan henkilöhahmoja. Siksipä paras star wars onkin jonkun muun kuin lucasin ohjaama.
Eikä nuo uusimmat ainakaan sen huonompia ole kuin esiosat henkilöohjauksen osalta tai näyttelijöiden. Lähinnä juoni ja liiat sivujuonet tuon sekoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa.
Olen joskus lukenut ilmiöstä nimeltään Hollywood-kirjanpito, eli Hollywood accounting. En muista yksityiskohtia mutta muistaakseni kyse oli siitä että tehdään tahallaan tämmöisiä kalliita pommeja jotka häviävät rahaa jotta saadaan sitten verovähennyksiä tai jotain. Ja leffan budjettirahoja siinä sivussa tottakai katoaa tiettyjen piirien taskuihin. Hieman rahanpesuun verrattavaa toimintaa.
Sillä ei ole mitään tekemistä box office lukujen kanssa joka on liikevaihtoa, ei voittoa/tappiota.
Ja jokainen tietää myös paljonko leffan tekeminen maksoi, ei ne sitä peitä. Se että se voitto meneekin johonkin offshore firmaan jottei näyttelijöille tarvitse maksaa rojalteja on sitten eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoinen Mies voi olla elokuvassa Raiskaajapedofiili. Asia on ihan Ok.
Annas olla jos roolissa olisikin Musta Mies. Tulisi hirvittävä Haloo!
Minkähän takia?
Missä elokuvissa musta mies on murhaaja?
Candyman, Puhalletaan 60 sekunnissa (Gone in 60 Seconds, 2000, The Equalizer (2014), Training Day (2001), The Hateful Eight (2015).
Raiskaaja:
Pulp Fiction (1994), She's Gotta Have It (1986).
Ja kaikki tälläisiä tehneet on synkästi demonisoitu/mustamaalattu wokettajien omissa leffaränkingeissä.
Eli näitä hyihyi-tekijöitä täytyy olla oikeastaan melkein jokainen heteromiesohjaaja joka on keskittynyt enemmän miehiin kuin naisiin. Tältä pohjaltahan tuo pisteytys toimii: pelkkä tekijän sukupuoli on itsessään pitkä miinus. Tai no se homo kelpaa miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.
Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.
Paistoi niin läpi että pahaa teki.
Disneyn on täytynyt käydä läpi tuhansia näyttelijöitä että ne löysivät lopulta pääosiin jotain niin luokattoman huonoa kuin Adam Driverin ja Daisy Ridleyn (Kylo Ren ja Rey Skywalker)
Kummallakin on tasan yksi ilme joka näyttää siltä kuin yrittäisivät punnertaa pöntöllä kroonisen ummetuksen kourissa ja repliikit aiheuttaisivat myötähäpeää jo harrastajavoimin pyörivässä kesäteatterissakin. Kumpikin muodostaa valkokankaalla mustan aukon karisman kohdalle mutta Rey Skywalkerin roolihahmo on lisäksi niin kolmanteen potenssiin korotetty Mary Sue ettei sitä kestä selvinpäin katsoa.
Vertaa näitä alkuperäisiin tähtiin eli varsinkin Carrie Fisherin Leiaan ja Harrison Fordin Han Soloon niin Disneyn tekeleistä on mahdotonta puhua edes samana päivänä.
Tuo Rey... Eihän sen tarvinnut edes nähdä mitään vaivaa minkään eteen. Mitään koulutuksia sen ei tarvinnut suorittaa. Valosapelia ja jedi mind trickejäkin se osasi käyttää heti ilman opettelua, vain koska sillä oli nuoren naisen värkit housuissaan. Vertaa Luke Skywalkeriin jolta kesti 3 elokuvaa tulla jotenkuten valmiiksi jedi-mestariksi.
Missä kohtaa leffassa selitettiin että nopea oppiminen johtui värkeistä?
Vierailija kirjoitti:
Woke ja sensitiivisyyslukijat tekee tarinoista huonoja. Representaatio on kamalaa. Kulttuurinen omiminen on naurettavaa. Kiintiöt perseestä. Leffan teko on myös bisnestä, jos lähdet wokejengin kanssa markkinoille, tulee varmasti takkiin, koska leffasi on HUONO!
Kaikki klassikkoelokuvat olisi nussittu paskoiksi, jos woke olis päässy väliin. Kummisetä sensiitiivisyyslukijan jäljiltä, representaatiot ym. wokeroolitukset🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoinen Mies voi olla elokuvassa Raiskaajapedofiili. Asia on ihan Ok.
Annas olla jos roolissa olisikin Musta Mies. Tulisi hirvittävä Haloo!
Minkähän takia?
Missä elokuvissa musta mies on murhaaja?
Candyman, Puhalletaan 60 sekunnissa (Gone in 60 Seconds, 2000, The Equalizer (2014), Training Day (2001), The Hateful Eight (2015).
Raiskaaja:
Pulp Fiction (1994), She's Gotta Have It (1986).
Jälleen kerran. Aikakausilta ennen wokea.
"Ainakin angloamerikkalaisessa sosiaalisessa mediassa eli yhteisömediassa woke on ahkerassa käytössä. Hereillä olemisen merkityksessä sitä on ensimmäisiä kertoja käytetty tiettävästi vuonna 2008."
Eli persut ei pysy mukana.
Mitä selität? Muutenkin tuo lista on hassu. Esim. The Equalizer. Tuohan on vähän kuin Commandon listaisi elokuvaksi, jossa murhajaa (päähenkilö on valkoinen). Oikeasti tuossahan tummaihoinen oli "hyvis". vaikkakin tappoi ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.
Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.
Paistoi niin läpi että pahaa teki.
Disneyn on täytynyt käydä läpi tuhansia näyttelijöitä että ne löysivät lopulta pääosiin jotain niin luokattoman huonoa kuin Adam Driverin ja Daisy Ridleyn (Kylo Ren ja Rey Skywalker)
Kummallakin on tasan yksi ilme joka näyttää siltä kuin yrittäisivät punnertaa pöntöllä kroonisen ummetuksen kourissa ja repliikit aiheuttaisivat myötähäpeää jo harrastajavoimin pyörivässä kesäteatterissakin. Kumpikin muodostaa valkokankaalla mustan aukon karisman kohdalle mutta Rey Skywalkerin roolihahmo on lisäksi niin kolmanteen potenssiin korotetty Mary Sue ettei sitä kestä selvinpäin katsoa.
Vertaa näitä alkuperäisiin tähtiin eli varsinkin Carrie Fisherin Leiaan ja Harrison Fordin Han Soloon niin Disneyn tekeleistä on mahdotonta puhua edes samana päivänä.
Tuo Rey... Eihän sen tarvinnut edes nähdä mitään vaivaa minkään eteen. Mitään koulutuksia sen ei tarvinnut suorittaa. Valosapelia ja jedi mind trickejäkin se osasi käyttää heti ilman opettelua, vain koska sillä oli nuoren naisen värkit housuissaan. Vertaa Luke Skywalkeriin jolta kesti 3 elokuvaa tulla jotenkuten valmiiksi jedi-mestariksi.
Missä kohtaa leffassa selitettiin että nopea oppiminen johtui värkeistä?
Et voi oikeasti kirjoittaa tätä kysymystä tosissasi.
T: Eri
Yhtään hyvää wokeleffaa EI OLE tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.
Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.
Paistoi niin läpi että pahaa teki.
Disneyn on täytynyt käydä läpi tuhansia näyttelijöitä että ne löysivät lopulta pääosiin jotain niin luokattoman huonoa kuin Adam Driverin ja Daisy Ridleyn (Kylo Ren ja Rey Skywalker)
Kummallakin on tasan yksi ilme joka näyttää siltä kuin yrittäisivät punnertaa pöntöllä kroonisen ummetuksen kourissa ja repliikit aiheuttaisivat myötähäpeää jo harrastajavoimin pyörivässä kesäteatterissakin. Kumpikin muodostaa valkokankaalla mustan aukon karisman kohdalle mutta Rey Skywalkerin roolihahmo on lisäksi niin kolmanteen potenssiin korotetty Mary Sue ettei sitä kestä selvinpäin katsoa.
Vertaa näitä alkuperäisiin tähtiin eli varsinkin Carrie Fisherin Leiaan ja Harrison Fordin Han Soloon niin Disneyn tekeleistä on mahdotonta puhua edes samana päivänä.
Tuo Rey... Eihän sen tarvinnut edes nähdä mitään vaivaa minkään eteen. Mitään koulutuksia sen ei tarvinnut suorittaa. Valosapelia ja jedi mind trickejäkin se osasi käyttää heti ilman opettelua, vain koska sillä oli nuoren naisen värkit housuissaan. Vertaa Luke Skywalkeriin jolta kesti 3 elokuvaa tulla jotenkuten valmiiksi jedi-mestariksi.
Ellei Mary Sue-hahmo olisi peräisin jo vuoden 1973-parodiasta niin tämä hahmo tunnettaisiin tänään Rey Palpatinena joka on nykyään ensimmäinen esimerkki kun yritetään selittää mikä Mary Sue on. Yksikään tähteiden sodan disney-tekeleet nähnyt ei sitten sen enempää selittelyjä tarvitsekaan vaan käsite avautuu kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.
Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.
Paistoi niin läpi että pahaa teki.
Tähtien sodassa tuotannolla ei ollut mitään ideaa kokonaisjuonesta. Kolme eri ohjaajaa veteli tarinaa eri suuntiin. Ilmeisesti tätäkin sitten tuunattiin jonkun koeyleisön avulla mutta eihän tuo toiminut. Lisäksi tietty yksikin tärkeä hahmo kuoli kesken leffasarjan.
Tarinasta olisi pitänyt surutta karsia muutama kymmen sivujuonta ja poistaa muutamat älyttömyydet kuten se typerä tikari niin ehkä se olisi toiminut. Päähenkilöissä ei ollut sinänsä vikaa.
Tää tumma kaveri taisi vaan kuvitella olevansa tarinan päähenkilö siitä valituksesta päätellen mitä tuo on jälkeenpäin leffoista esittänyt, mutta eihän tuo ollut.
David Prowse, Carrie Fisher, Peter Mayhew, Peter Cushing, James Earl Jones ja Kenny Baker ainakin näin ensimiettimällä... Juu kyllähän tuosta originaaliporukasta kato on käynyt. Prequelit ja originaali trilogia ovat edelleen se aikajana, josta ammennetaan. Jatkotrilogiasta tai originaalitrilogian leffojen remakeista ei niinkään lippuja liehutella ja Mandalorian & Grogu oli ehkä vuoden suurin alisuorittaja, jos jostain huolissaan pitäisi olla Supergirlin sijaan. Jatkotrilogian harmittavin piirre oli se, ettei vanhaa bändiä koskaan saatu lavalle yhtä aikaa, vaan jokaiselle jäi tavallaan vain yksi oma leffansa ja sitten sekin aika hukattiin jo The Force Awakenissa joka näille olisi pitänyt suoda fanien takia ja jatkossa se käytettiin johonkin hatusta vedettyyn epämääräiseen sivujuoneen eläintarhaplaneetalla. Jatko-osissa aika moni taisi kyllä kuvitella olevansa tarinan päähenkilö, muttei ollutkaan kokonaisuudessa kuin seinäkoriste, kuten Kapteeni Phasma tai Snoke.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Yhtään hyvää wokeleffaa EI OLE tehty.
Wokekulttuurin kupla alkoi luhistua virallisesti 2018 kun nämä syyttivät sosiaalisessa mediassa Batwoman-sarjassa lesboa supersankaria esittävää Ruby Rosea siitä että tämä "is not gay enough".
Ruby Rose sattui vaan olemaan ihan oikea lesbo ja kaikkea muuta kuin hillitty sellainen mutta kriitikkojen mielestä "oikean" lesbon kuuluu näyttää ja kuulostaa 24/7 siltä kuin se olisi huutamassa iskulauseita pride-marssin eturivissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään hyvää wokeleffaa EI OLE tehty.
Wokekulttuurin kupla alkoi luhistua virallisesti 2018 kun nämä syyttivät sosiaalisessa mediassa Batwoman-sarjassa lesboa supersankaria esittävää Ruby Rosea siitä että tämä "is not gay enough".
Ruby Rose sattui vaan olemaan ihan oikea lesbo ja kaikkea muuta kuin hillitty sellainen mutta kriitikkojen mielestä "oikean" lesbon kuuluu näyttää ja kuulostaa 24/7 siltä kuin se olisi huutamassa iskulauseita pride-marssin eturivissä.
En ollut edes kuullut tuosta, eli taas jotain mölinää ilman sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.
Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.
Paistoi niin läpi että pahaa teki.
Disneyn on täytynyt käydä läpi tuhansia näyttelijöitä että ne löysivät lopulta pääosiin jotain niin luokattoman huonoa kuin Adam Driverin ja Daisy Ridleyn (Kylo Ren ja Rey Skywalker)
Kummallakin on tasan yksi ilme joka näyttää siltä kuin yrittäisivät punnertaa pöntöllä kroonisen ummetuksen kourissa ja repliikit aiheuttaisivat myötähäpeää jo harrastajavoimin pyörivässä kesäteatterissakin. Kumpikin muodostaa valkokankaalla mustan aukon karisman kohdalle mutta Rey Skywalkerin roolihahmo on lisäksi niin kolmanteen potenssiin korotetty Mary Sue ettei sitä kestä selvinpäin katsoa.
Vertaa näitä alkuperäisiin tähtiin eli varsinkin Carrie Fisherin Leiaan ja Harrison Fordin Han Soloon niin Disneyn tekeleistä on mahdotonta puhua edes samana päivänä.
Tuo Rey... Eihän sen tarvinnut edes nähdä mitään vaivaa minkään eteen. Mitään koulutuksia sen ei tarvinnut suorittaa. Valosapelia ja jedi mind trickejäkin se osasi käyttää heti ilman opettelua, vain koska sillä oli nuoren naisen värkit housuissaan. Vertaa Luke Skywalkeriin jolta kesti 3 elokuvaa tulla jotenkuten valmiiksi jedi-mestariksi.
Missä kohtaa leffassa selitettiin että nopea oppiminen johtui värkeistä?
Vaikkapa niissä "the Force is female" t-paidoissa joita tuotantotiimin jäsenet pitivät yllään markkinointikuvissa. Disneyn tuolloinen johto ei yrittänyt vähäisimmässäkään määrin piilotella että he yrittivät pakottaa Hollywoodin woke feminismiä joka paikkaan tuohon maailmanaikaan ja siihen ideologiaan kuului mm. se, että naiset ovat valmiiksi täydellisiä eikä heidän tarvitse parannella itseään mitenkään. Tämä näkyi mm. Reyn hahmossa jolle käytännössä vain kirjoitettiin kaikki jedien taidot ja osaaminen heti kättelyssä. Vertaa Luke Skywalkeriin jonka täytyi harjoittella 3 elokuvan ajan tullakseen jedi-mestariksi.
Tässä oli puhe nykyajan elokuvista, ei vanhan hyvän ajan elokuvista.
Nainen hakkerina elokuvia (esimerkiksi): The Takeover (2022), Charon (2023), Heart of Stone (2023), Cyber Heist (2023), Canary Black (2024), Operation Aunties (2025)