Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva Supergirl floppas!

Vierailija
28.06.2026 |

175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?

Kommentit (329)

Vierailija
281/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa keskustelijat että ensimmäinen supergirl elokuva tehtiin jo 1984, kyse ei ole mistään uudesta ilmiöstä. Leffa vaan itsessään oli "meh" todennäköisesti, sen takia se ei tuota. Nykyään on vielä se ongelma että elokuvan on oikeasti oltava hyvä ennen kuin ihmiset menevät edes sinne elokuvateattereihin, koska Youtubessa esim häärää miljoonia elokuva arvostelijoita ketkä käyvät katsomassa sen leffan ennen muita. Jos nämä elokuva arvostelijat sanovat että se oli huono, loput eivät mene katsomaan. Senhän takia ne on nykysin alkanu tekemään jopa niin että ne maksaa näille arvostelijoille että ne hehkuttaa elokuvia, vaikka ne olisi oikeasti huonoja. Se on aika härskii se toiminta. 

En muista, olin tuolloin 13. Mutta supergirl sarja on alkanut 2015. Oikeasti epäilen ettei ketään kiinnosta, jotain nörttejä ehkä 

Vierailija
282/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole naisesta, vaan elokuvasta. Itse en tykännyt edes uudesta superman elokuvasta, koska siitä supermanista oli tehty sellanen impulsiivinen pikkupoika ja elokuva oli liian räikeä ja sarjakuvamainen. Man of steel oli paljon parempi. 

Vierailija
284/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Seuraavassa on varmaan kaksi valkoihoista Miestä sankareina ja pahiksina Musta ja Nainen.

Voin vakuuttaa että ei ole.

Vierailija
285/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole naisesta, vaan elokuvasta. Itse en tykännyt edes uudesta superman elokuvasta, koska siitä supermanista oli tehty sellanen impulsiivinen pikkupoika ja elokuva oli liian räikeä ja sarjakuvamainen. Man of steel oli paljon parempi. 

Makujuttuja!


Tästä puhuttiin ketjun alussa. Man of Steel oli synkkä ja maailma kova. Gunnin uudessa versiossa maailma on hauska, värikäs, sarjakuvamainen. Huumoria, optimismia ja hyvyyttä löytyy. Pidin Gunnin Supermanista ja en pitänyt vanhemmasta versiosta.

Vierailija
286/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

Disneyn on täytynyt käydä läpi tuhansia näyttelijöitä että ne löysivät lopulta pääosiin jotain niin luokattoman huonoa kuin Adam Driverin ja Daisy Ridleyn (Kylo Ren ja Rey Skywalker)

Kummallakin on tasan yksi ilme joka näyttää siltä kuin yrittäisivät punnertaa pöntöllä kroonisen ummetuksen kourissa ja repliikit aiheuttaisivat myötähäpeää jo harrastajavoimin pyörivässä kesäteatterissakin. Kumpikin muodostaa valkokankaalla mustan aukon karisman kohdalle mutta Rey Skywalkerin roolihahmo on lisäksi niin kolmanteen potenssiin korotetty Mary Sue ettei sitä kestä selvinpäin katsoa.

Vertaa näitä alkuperäisiin tähtiin eli varsinkin Carrie Fisherin Leiaan ja Harrison Fordin Han Soloon niin Disneyn tekeleistä on mahdotonta puhua edes samana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
287/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Vierailija
288/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo sarjakuvaelokuvagenre kuihtunut jo vuosikausia sitten.

Hollywood-pamput eivät tätä ymmärrä, vaan potkivat kuollutta hevosta rahan toivossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
289/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Tolla alkuperäisellä kirjoittajalla posahti aivot🤯

Vierailija
290/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Seuraavassa on varmaan kaksi valkoihoista Miestä sankareina ja pahiksina Musta ja Nainen.

Voin vakuuttaa että ei ole.

Disneyn Leffassako....Hah!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
291/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Vierestä. Milloin viimeksi on julkaistu elokuva jossa mustaihoinen on pahis? Tilastollisesti kuitenkin jenkeissä mustaihoiset ovat niitä todennäköisiä rikoksen tekijöitä. Tai miksi kaikissa uusissa elokuvissa hakkerit ovat naisia? Oikeasti naishakkereita ei ole kuin häviävän pieni määrä. Vähän kuin kaikki sairaanhoitajat olisivat järjestään elokuvissa miehiä. Eikö tuo häiritsisi.

Vierailija
292/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Tolla alkuperäisellä kirjoittajalla posahti aivot🤯

Ap floppasi jo siinä vaiheessa, kun odotti vastausta omalle äärioikeiston öyhötykselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
293/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Hm.


A. Ei ole totta


B. Alkuperäinen kirjoittaja puhui Tähtien sodasta. Mutta silti A pitää.

Vierailija
294/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Vierestä. Milloin viimeksi on julkaistu elokuva jossa mustaihoinen on pahis? Tilastollisesti kuitenkin jenkeissä mustaihoiset ovat niitä todennäköisiä rikoksen tekijöitä. Tai miksi kaikissa uusissa elokuvissa hakkerit ovat naisia? Oikeasti naishakkereita ei ole kuin häviävän pieni määrä. Vähän kuin kaikki sairaanhoitajat olisivat järjestään elokuvissa miehiä. Eikö tuo häiritsisi.

Pahis oli esimerkiksi Terminator 2, Black Panther, Blade, Candyman ja Pulp fiction.

Missä leffoissa nainen on ollut hakkeri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
295/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

Disneyn on täytynyt käydä läpi tuhansia näyttelijöitä että ne löysivät lopulta pääosiin jotain niin luokattoman huonoa kuin Adam Driverin ja Daisy Ridleyn (Kylo Ren ja Rey Skywalker)

Kummallakin on tasan yksi ilme joka näyttää siltä kuin yrittäisivät punnertaa pöntöllä kroonisen ummetuksen kourissa ja repliikit aiheuttaisivat myötähäpeää jo harrastajavoimin pyörivässä kesäteatterissakin. Kumpikin muodostaa valkokankaalla mustan aukon karisman kohdalle mutta Rey Skywalkerin roolihahmo on lisäksi niin kolmanteen potenssiin korotetty Mary Sue ettei sitä kestä selvinpäin katsoa.

Vertaa näitä alkuperäisiin tähtiin eli varsinkin Carrie Fisherin Leiaan ja Harrison Fordin Han Soloon niin Disneyn tekeleistä on mahdotonta puhua edes samana päivänä.

Suurin mahdollinen kontrasti tulee Carrie Fisherin Leian ja Daisy Ridleyn Rey Skywalkerin kohdalla.

Leia ei käytä edes rintaliivejä koska niitä ei tarvita avaruudessa eikä pelkää olla naisellisen näköinen mutta se lahtaa pistoolilla imperiumin stormtroopereita, ottaa aloitteen käsiinsä pahimman kriisin aikana ja pelastaa Han Solon sekä Luken umpikujasta, tosin jätteenpuristimeen mutta anyway.

Kaikki tämä ilman että naamalla on tasan yksi synkän kyräilevää ilme eikä Leiasta tarvinnut tehdä kaikessa ylivertaista sietämätöntä girl bossia vaan se saattoi jopa hymyillä ja suudella ihan miestä (joka toisin sattui olemaan oma veli) ilman pienintäkään epäselvyyttä omasta heteronormatiivisesta seksuaalisuudestaan kun vuonna 1979 tiede ei ollut vielä löytänyt kuin kaksi sukupuolta.

Vierailija
296/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Vierestä. Milloin viimeksi on julkaistu elokuva jossa mustaihoinen on pahis? Tilastollisesti kuitenkin jenkeissä mustaihoiset ovat niitä todennäköisiä rikoksen tekijöitä. Tai miksi kaikissa uusissa elokuvissa hakkerit ovat naisia? Oikeasti naishakkereita ei ole kuin häviävän pieni määrä. Vähän kuin kaikki sairaanhoitajat olisivat järjestään elokuvissa miehiä. Eikö tuo häiritsisi.

Pahis oli esimerkiksi Terminator 2, Black Panther, Blade, Candyman ja Pulp fiction.

Missä leffoissa nainen on ollut hakkeri?

Ei tarvinnut ihan 1800 luvun puolelle mennä.

Vierailija
297/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoihoinen Mies voi olla elokuvassa Raiskaajapedofiili. Asia on ihan Ok.

Annas olla jos roolissa olisikin Musta Mies. Tulisi hirvittävä Haloo!

Minkähän takia?

Yön musta limainen vaanija....Poliisina valkoinen heteromies.

Elokuvaa kiellettäisiin esittämästä. Tietty porukka raivoaisi eduskuntatalon edessä vaatien tekijöitä vankilaan.

Vierailija
298/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa. 

Olen joskus lukenut ilmiöstä nimeltään Hollywood-kirjanpito, eli Hollywood accounting. En muista yksityiskohtia mutta muistaakseni kyse oli siitä että tehdään tahallaan tämmöisiä kalliita pommeja jotka häviävät rahaa jotta saadaan sitten verovähennyksiä tai jotain. Ja leffan budjettirahoja siinä sivussa tottakai katoaa tiettyjen piirien taskuihin. Hieman rahanpesuun verrattavaa toimintaa. 

Vierailija
299/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoihoinen Mies voi olla elokuvassa Raiskaajapedofiili. Asia on ihan Ok.

Annas olla jos roolissa olisikin Musta Mies. Tulisi hirvittävä Haloo!

Minkähän takia?

Missä elokuvissa musta mies on murhaaja?

Candyman, Puhalletaan 60 sekunnissa (Gone in 60 Seconds, 2000, The Equalizer (2014), Training Day (2001), The Hateful Eight (2015).

Raiskaaja:

Pulp Fiction (1994), She's Gotta Have It (1986).

Vierailija
300/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Odottelen vastausta😊

Odotat vastausta omaan erityiseen ajatteluusi?

Supersankarileffoissa odotetaan sankariksi 

1. Miestä

2. Valkoista 

3. Jonkin menneisyyden tapahtuman runtelemaa

4. Jotakuta joka kärsii, mutta silti tekee sen minkä katsoo velvollisuudeksi.

Turha siis odotella jotain teiniä hetkessä kärsivää, sillä ei sovi genreen.

Vierestä. Milloin viimeksi on julkaistu elokuva jossa mustaihoinen on pahis? Tilastollisesti kuitenkin jenkeissä mustaihoiset ovat niitä todennäköisiä rikoksen tekijöitä. Tai miksi kaikissa uusissa elokuvissa hakkerit ovat naisia? Oikeasti naishakkereita ei ole kuin häviävän pieni määrä. Vähän kuin kaikki sairaanhoitajat olisivat järjestään elokuvissa miehiä. Eikö tuo häiritsisi.

Pahis oli esimerkiksi Terminator 2, Black Panther, Blade, Candyman ja Pulp fiction.

Missä leffoissa nainen on ollut hakkeri?

EIks Blade ja Black Panther oo supersankareita? Candyman on pahis mutta siinäkin oli taustalla se rasistinen tapaturma mikä vissii tappo sen miehen tai jotain ja siitä tuli se. Onhan noita yhteiskunnan epäkohtia tuotu elokuvissa jo aikoinaan esille tosi paljon, ei sekään ole uus juttu. Nykysin ihmiset vaan nillittää niistä enemmän, tosin ihan syystäkin osittain koska niitä tungetaan vähän liikaakin naamalle jatkuvasti niin se itse elokuva kärsii siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän