Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva Supergirl floppas!

Vierailija
28.06.2026 |

175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?

Kommentit (329)

Vierailija
261/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käsikset on paskoja. Siksi.

Vierailija
262/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännää, miten internetin hive mind päättää kassatuloja seuraten muutamassa päivässä, miten kaikki alle miljardin ensi-iltaviikonloppunaan tuottanut on floppia ja sitten sama leffa onkin striimausensi-illassaan suurmenestys.

Pitäisi tajuta, että ihmisillä on niin paljon muita optioita elämässään viihteeksi, ettei kaikille ja kaikkeen riitä aikaa, vaikka halua kenties olisi joskus tsekata tämäkin leffa, muttei ekana viikonloppuna.

-winner-

Eiköhän se avausviikonloppu jotain osviittaa anna.. Kyllä tuo tappiolta haiskahtaa.

Hollywoodilla on lipputulojen ennustamiseen luotettava kaava joka on muodostunut vuosikymmenien aikana toteutuneiden lipputulojen perusteella koska ne kaikki istuvat samalla jyrkästi laskevalla käyrällä. Ensi-iltaviikonlopun tulojen perusteella pystyy sanomaan hyvin tarkasti mikä tällaisen isolla rahalla mainostetun tusinatuotteen lopullinen tuotto tulee olemaan kun se edustaa vielä aivan tyhjiin pumpattua genreä joten verrokkeja on kymmeniä viime vuosilta.

Ainoat poikkeukset ovat olleet uniikkeja pienen budjetin elokuvia joita ei ole ollut varaa mainostaa näkyvästi joten yleisö on löytänyt tällaisen syystä tai toisesta ajan henkeen istuneen helmen vasta puskaradion kautta jolloin lipputulot pompsahtavatkin huippulukemiin vasta muutama viikonloppu julkaisun jälkeen kun teatterit olisivat normaalisti jo lopettaneet koko filmin esittämisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Babylon oli kyllä yksi sekametelisoppa.

Totta, mutta kiehtova sellainen, kun ei yhtään tiennyt, mitä siinä tulee tapahtumaan tai pitäiskö itkeä vai nauraa. Ja olihan se elokuvanteosta ja sen taustoista opettavainen ja selkeästi harkittu ja käsikirjoitettu, vaikka olikin tyylillinen kaaos.

-winner-

Vierailija
264/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke on kaikkea mistä ei itse tykkää. Kätevää koska se voi olla mitä vaan. 
Yleensä wokea on kaikki mikä liittyy naisiin, lgbt-yhteisöön tai ei-valkoihoisiin. Jos elokuvassa on pääosassa valkoihoinen mies (paras kaveri saa olla musta, nainen saa olla vaimo tai tyttis) joka voittaa lopuksi, leffa ei ole woke. Easy.

Vierailija
265/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännää, miten internetin hive mind päättää kassatuloja seuraten muutamassa päivässä, miten kaikki alle miljardin ensi-iltaviikonloppunaan tuottanut on floppia ja sitten sama leffa onkin striimausensi-illassaan suurmenestys.

Pitäisi tajuta, että ihmisillä on niin paljon muita optioita elämässään viihteeksi, ettei kaikille ja kaikkeen riitä aikaa, vaikka halua kenties olisi joskus tsekata tämäkin leffa, muttei ekana viikonloppuna.

-winner-

Eiköhän se avausviikonloppu jotain osviittaa anna.. Kyllä tuo tappiolta haiskahtaa.

-wieneri- ei ymmärrä ettei se elokuva tuota siellä streamauksessa lähes mitään verrattuna elokuvateattereihin. Muutenhan niitä ei tuotaisi teattereihin ollenkaan. -wieneri- ei ymmärrä lähes mistään muustakaan mitään.

Kiitokseni asiantuntevasta kommentistasi. Sinusta tulee vielä isona jotain. Ehkä jopa Puppa :D

Miksiköhän sitten nämä striimipalvelut ja leffatuottajat haluavat asiakkaidensa ajankäytön sinne kotisohvalle, eikä elokuvateattereihin, jos se ei tuottaisi jotain striimaajalleen, että joku leffa on nimenomaan eksklusiivisesti heidän valikoimissaan tai että se tulee heille??? Tai miksi joku Netflix tai Disney laittaa satoja miljoonia sarjoihin tai elokuviin, joille ei koskaan tule elokuvateatteriensi-iltaa??? Ja jopa ihan tarkoituksellisesti lyhentävät sitä tuottoisaa elokuvateatteriaikaa leffoilta, joiden elinkaari on tällä hetkellä käytännössä 2 kk ensi-illasta, vaikka olisi kuinka menestyksekäs leffa tahansa (tälläkin hetkellä 20 miljoonaa joka viikko tahkoava Obsession, joka taitaa olla digitaalisena ulkona nyt kuun vaihteessa, vaikka voisi varmaan jatkaa jouluun saakka muutaman miljoonan viikkovauhtia). Tai jättävät jonkun potentiaalisen elokuvateatterilevityksen kokonaan käyttämättä, vaikka kriitikot kuinka kehuisivat ja leffa olisi ilmestyessään striimisuosikki? Esim. Prey ja sitten Predator: Badlands, jossa voisi ajatella helposti 30-40 miljoonaa jääneen Preyn suhteen hankkimatta. Ja kun siinä olisi ollut sellainen taisteleva nainenkin pääroolissa. Tai sitten tulee tosiaan näitä 0-budjetin leffoja teattereihin pelkän youtube-lyhytelokuvan maineella tai jollain Kickstarter-rahoituksella ja tehdään isoa tulosta täysin studiolevityksen ulkopuolelta. Korkeintaan joku Sam Raimi saadaan tuottajaksi, jos hyvin käy. Joku suomalainenkin voisi ihan helposti nyt tehdä läpimurron, jos aihe olisi edes 10 minuutin väärti ja siitä saisi sitten pohjat tehdä 90 minuuttia lisää.

-winner-

Disney+ on neljä miljardia tappiolla tähän saakka. Kyse ei ole sen kannattavuudesta vaan se toimii markkinointina Disneylle muuten. Sinä et tapasi mukaan tiedä mistään mitään mutta soitat suutasi kovin asiantuntevaan tyyllin :D

Vierailija
266/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt aivan helvetin sairas ajattelutapa, että jos pääosassa on nainen tai joku lgbt, niin se on syy olla katsomatta leffaa, vaan päättää pienessä mielessään, että täytyy olla jotain vikaa.

Tuolla perusteella esimerkiksi Kill Bill, Millon dollar baby tai Uhrilampaat olisi huonoja ihan vaan, kun joku vauveli jonne päättää niin. Kasvakaa aikuisiksi.

Niin totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:

Tanssii susien kanssa

Philadelphia

Born 4. July

Brockeback mountain

Thelma & Lousie

Do the right thing

Dead man walking

Monster

The Danish girl

Million dollar baby

The Whale

Näistä ainoastaan The Danish Girl on katsomatta ja se vaan vaikutti tylsältä, etten jaksanut traileria enempää. Olenko mä siis woke vai katsonko vain liikaa leffoja ja mikä noista tekee wokeja? Aihepiiri vai naiset rooleissa?

-winner-

Työttömällä on aikaa katsella.

Vierailija
268/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt aivan helvetin sairas ajattelutapa, että jos pääosassa on nainen tai joku lgbt, niin se on syy olla katsomatta leffaa, vaan päättää pienessä mielessään, että täytyy olla jotain vikaa.

Tuolla perusteella esimerkiksi Kill Bill, Millon dollar baby tai Uhrilampaat olisi huonoja ihan vaan, kun joku vauveli jonne päättää niin. Kasvakaa aikuisiksi.

Olkiukko argumentti havaittu

Luot väärennetyn kuvan vastustajasta jonka hajotat. Ei vastaa vastapuolen argumenttia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke on kaikkea mistä ei itse tykkää. Kätevää koska se voi olla mitä vaan. 
Yleensä wokea on kaikki mikä liittyy naisiin, lgbt-yhteisöön tai ei-valkoihoisiin. Jos elokuvassa on pääosassa valkoihoinen mies (paras kaveri saa olla musta, nainen saa olla vaimo tai tyttis) joka voittaa lopuksi, leffa ei ole woke. Easy.

Lisää olkiukkoa, vastalauseesi on hylätty

Vierailija
270/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt aivan helvetin sairas ajattelutapa, että jos pääosassa on nainen tai joku lgbt, niin se on syy olla katsomatta leffaa, vaan päättää pienessä mielessään, että täytyy olla jotain vikaa.

Tuolla perusteella esimerkiksi Kill Bill, Millon dollar baby tai Uhrilampaat olisi huonoja ihan vaan, kun joku vauveli jonne päättää niin. Kasvakaa aikuisiksi.

Olkiukko argumentti havaittu

Luot väärennetyn kuvan vastustajasta jonka hajotat. Ei vastaa vastapuolen argumenttia. 

Jos argumentti on "wää wää wää nainen pääosassa", niin mitähän väniset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:

Tanssii susien kanssa

Philadelphia

Born 4. July

Brockeback mountain

Thelma & Lousie

Do the right thing

Dead man walking

Monster

The Danish girl

Million dollar baby

The Whale

Näistä ainoastaan The Danish Girl on katsomatta ja se vaan vaikutti tylsältä, etten jaksanut traileria enempää. Olenko mä siis woke vai katsonko vain liikaa leffoja ja mikä noista tekee wokeja? Aihepiiri vai naiset rooleissa?

-winner-

No mun pointti oli että nykyään noi kaikki olisi dissattu liian wokena. Kaikki missä on nainen / homo/ tummaihoinen / etc pääosassa on nykyään automaattisesti woke.


Aikanaan niitä vain katsottiin ja osa on jopa klassikoita.

Ja aina jos nykyään leffa floppaa niin woke on se syy. Jos ei niin ei ole wokesta kiinni. 
Uusin captain america ei ollut megahitti; pääosassa musta=woken syy.

Backrooms on hitti, pääosassa on musta=Ei woken syy.

Backrooms box office 330 miljoonaa$

Captain America Civil war box office 410 miljoonaa $


Eiköhän molemmat sit kuiteskii pärjänneet ok vaikka woke🤔

Et ilmeisesti oo tajunnu ollenkaan mikä on woke. 

Tumma sinäänsä ei ole woke. Historian väärentäminen tai tarinahahmon rodun tai sukupuolen muuttamista taas on. 

Tumma kentaurtyttömannerheim on woke, kunta kinte mustana lienee vain tarinakerrontaa. Musta aatu kanssa ja blondi rasisti churchill taas on jotain wokea roskaa. 

OK, kiitos, nyt tuo selvensi jo paljon siitä, mikä on wokea. Eli Titsan, apinoiden kuningatar olisi wokea? Hermione Poirot? (Enola Holmes -leffasarja taitaa ollakin aika lähellä) Jokin alkuperäisestä ideasta tai henkilöhahmosta tai kulttuurista poikkeava tulkinta? Homoseksuaali VALKOINEN persu joka asuu ja nukkuu lusikassa maahanmuuttajan kanssa --- ja jonka pääasiallinen asiasisältö somessa nimenomaan on kiukutella wokesta? Oi voi.

-winner-

Vierailija
272/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Internetin incelit päätti ruveta valittamaan heti alusta lähtien, ja media sitten perässä apajalle. Jännä muuten miten tää sama kuvio toistuu aina kun nainen on pääosassa. Ja sitten kun itse katsoo sen leffan niin saa taas ihmetellä että mistä se kaikki valitus tupsahti.

Suuri osa leffoista on toki enemmän ja vähemmän mitäänsanomattomia ja katoaa unholaan, mutta näitä kritiikkivyörytettyjä koitetaan kaupata aina surkeimpana turauksena ikinä jota ne ei todellakaan ole juuri koskaan. Paitsi marvelin secret invasion, muttei nyt puhuta siitä. 

Höpö höpö. Nainen pääosassa ei auta jos koko elokuva ja kerronta on aivan täyttä sontaa. Miehet samassa roolissa nykyelokuvissa eivät ole myöskään sen parempia. Avengersit oli ihan hirveetä paskaa alusta loppuun. Pelkkää kameran heilutusta ja lentelyä. Aliens on esimerkki missä on vahva rohkea nainen, joka ei hehkuta sitä vaan elää ja käyttäytyy naisena mutta myös sankarina.

Kritiikkisi on lähinnä saman toistelua mitä muutkin kaltaisesi netissä hokee. Kannattaisko koittaa hommata omiakin ajatuksia?

Avengersit nyt vaan toimii, tykkäsit sinä niistä tai et, kuten ne paremmat aliens leffatkin ihan päähenkilön sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
274/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt aivan helvetin sairas ajattelutapa, että jos pääosassa on nainen tai joku lgbt, niin se on syy olla katsomatta leffaa, vaan päättää pienessä mielessään, että täytyy olla jotain vikaa.

Tuolla perusteella esimerkiksi Kill Bill, Millon dollar baby tai Uhrilampaat olisi huonoja ihan vaan, kun joku vauveli jonne päättää niin. Kasvakaa aikuisiksi.

Tässä keskustelussa ei ole yhtään tätä Supergirl-tekelettä arvostellutta joka olisi väittänyt että elokuvan tekee huonoksi se että pääosassa on nainen.  Nämä kaikki ovat päinvastoin kertoneet elokuvista jotka ovat loistavia naistähden ansiosta jotta ymmärretään ettei tämä ole syy siihen että he pitävät Supergirliä  vain kaikin tavoin tasaisen huonona elokuvana.

Sen sijaan joka ikinen Supergirliä aivan puhtaasti oman agendansa velvoittamana maasta taivaaseen kehuneista on yrittänyt epätoivoisesti asettaa kriitikoiden suuhun juuri sellaista väitettä että nämä julkeavat arvostella elokuvaa vain siksi että pääosassa on nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:

Tanssii susien kanssa

Philadelphia

Born 4. July

Brockeback mountain

Thelma & Lousie

Do the right thing

Dead man walking

Monster

The Danish girl

Million dollar baby

The Whale

Näistä ainoastaan The Danish Girl on katsomatta ja se vaan vaikutti tylsältä, etten jaksanut traileria enempää. Olenko mä siis woke vai katsonko vain liikaa leffoja ja mikä noista tekee wokeja? Aihepiiri vai naiset rooleissa?

-winner-

Työttömällä on aikaa katsella.

Onko työtön = woke? Vaikkei olisikaan työtön, paitsi toisen kirjoittajan mielikuvituksessa? Jännää, miten helposti pääsee woke-piireihin :D

-winner-

Vierailija
276/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

No mikä ero siinä oli aiempaan jolloin piti saada vahva miessankari ja toiseksi sankariksi valkoihoinen?


Mikä ero muka?! Eikö se paistanut läpi?

Vierailija
277/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsi vaikkapa Tähtien Sotien sankarivalinnat verrattuna alkuperäisiin.

Uudempiin oli saatava vahva Naissankari ja toiseksi sankariksi Mustaihoinen.

Paistoi niin läpi että pahaa teki.

Tähtien sodassa tuotannolla ei ollut mitään ideaa kokonaisjuonesta. Kolme eri ohjaajaa veteli tarinaa eri suuntiin.  Ilmeisesti tätäkin sitten tuunattiin jonkun koeyleisön avulla mutta eihän tuo toiminut.  Lisäksi tietty yksikin tärkeä hahmo kuoli kesken leffasarjan. 

Tarinasta olisi pitänyt surutta karsia muutama kymmen sivujuonta ja poistaa muutamat älyttömyydet kuten se typerä tikari niin ehkä se olisi toiminut. Päähenkilöissä ei ollut sinänsä vikaa.

Tää tumma kaveri taisi vaan kuvitella olevansa tarinan päähenkilö siitä valituksesta päätellen mitä tuo on jälkeenpäin leffoista esittänyt, mutta eihän tuo ollut. 

Vierailija
278/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa keskustelijat että ensimmäinen supergirl elokuva tehtiin jo 1984, kyse ei ole mistään uudesta ilmiöstä. Leffa vaan itsessään oli "meh" todennäköisesti, sen takia se ei tuota. Nykyään on vielä se ongelma että elokuvan on oikeasti oltava hyvä ennen kuin ihmiset menevät edes sinne elokuvateattereihin, koska Youtubessa esim häärää miljoonia elokuva arvostelijoita ketkä käyvät katsomassa sen leffan ennen muita. Jos nämä elokuva arvostelijat sanovat että se oli huono, loput eivät mene katsomaan. Senhän takia ne on nykysin alkanu tekemään jopa niin että ne maksaa näille arvostelijoille että ne hehkuttaa elokuvia, vaikka ne olisi oikeasti huonoja. Se on aika härskii se toiminta. 

Vierailija
279/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännää, miten internetin hive mind päättää kassatuloja seuraten muutamassa päivässä, miten kaikki alle miljardin ensi-iltaviikonloppunaan tuottanut on floppia ja sitten sama leffa onkin striimausensi-illassaan suurmenestys.

Pitäisi tajuta, että ihmisillä on niin paljon muita optioita elämässään viihteeksi, ettei kaikille ja kaikkeen riitä aikaa, vaikka halua kenties olisi joskus tsekata tämäkin leffa, muttei ekana viikonloppuna.

-winner-

Eiköhän se avausviikonloppu jotain osviittaa anna.. Kyllä tuo tappiolta haiskahtaa.

-wieneri- ei ymmärrä ettei se elokuva tuota siellä streamauksessa lähes mitään verrattuna elokuvateattereihin. Muutenhan niitä ei tuotaisi teattereihin ollenkaan. -wieneri- ei ymmärrä lähes mistään muustakaan mitään.

Kiitokseni asiantuntevasta kommentistasi. Sinusta tulee vielä isona jotain. Ehkä jopa Puppa :D

Miksiköhän sitten nämä striimipalvelut ja leffatuottajat haluavat asiakkaidensa ajankäytön sinne kotisohvalle, eikä elokuvateattereihin, jos se ei tuottaisi jotain striimaajalleen, että joku leffa on nimenomaan eksklusiivisesti heidän valikoimissaan tai että se tulee heille??? Tai miksi joku Netflix tai Disney laittaa satoja miljoonia sarjoihin tai elokuviin, joille ei koskaan tule elokuvateatteriensi-iltaa??? Ja jopa ihan tarkoituksellisesti lyhentävät sitä tuottoisaa elokuvateatteriaikaa leffoilta, joiden elinkaari on tällä hetkellä käytännössä 2 kk ensi-illasta, vaikka olisi kuinka menestyksekäs leffa tahansa (tälläkin hetkellä 20 miljoonaa joka viikko tahkoava Obsession, joka taitaa olla digitaalisena ulkona nyt kuun vaihteessa, vaikka voisi varmaan jatkaa jouluun saakka muutaman miljoonan viikkovauhtia). Tai jättävät jonkun potentiaalisen elokuvateatterilevityksen kokonaan käyttämättä, vaikka kriitikot kuinka kehuisivat ja leffa olisi ilmestyessään striimisuosikki? Esim. Prey ja sitten Predator: Badlands, jossa voisi ajatella helposti 30-40 miljoonaa jääneen Preyn suhteen hankkimatta. Ja kun siinä olisi ollut sellainen taisteleva nainenkin pääroolissa. Tai sitten tulee tosiaan näitä 0-budjetin leffoja teattereihin pelkän youtube-lyhytelokuvan maineella tai jollain Kickstarter-rahoituksella ja tehdään isoa tulosta täysin studiolevityksen ulkopuolelta. Korkeintaan joku Sam Raimi saadaan tuottajaksi, jos hyvin käy. Joku suomalainenkin voisi ihan helposti nyt tehdä läpimurron, jos aihe olisi edes 10 minuutin väärti ja siitä saisi sitten pohjat tehdä 90 minuuttia lisää.

-winner-

Disney+ on neljä miljardia tappiolla tähän saakka. Kyse ei ole sen kannattavuudesta vaan se toimii markkinointina Disneylle muuten. Sinä et tapasi mukaan tiedä mistään mitään mutta soitat suutasi kovin asiantuntevaan tyyllin :D

Puppa! Keskity vaan miettimään mitä rahkaa ja joughyrttiä tänään maiskuttelet.

-winner-

Vierailija
280/329 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt aivan helvetin sairas ajattelutapa, että jos pääosassa on nainen tai joku lgbt, niin se on syy olla katsomatta leffaa, vaan päättää pienessä mielessään, että täytyy olla jotain vikaa.

Tuolla perusteella esimerkiksi Kill Bill, Millon dollar baby tai Uhrilampaat olisi huonoja ihan vaan, kun joku vauveli jonne päättää niin. Kasvakaa aikuisiksi.

Tässä keskustelussa ei ole yhtään tätä Supergirl-tekelettä arvostellutta joka olisi väittänyt että elokuvan tekee huonoksi se että pääosassa on nainen.  Nämä kaikki ovat päinvastoin kertoneet elokuvista jotka ovat loistavia naistähden ansiosta jotta ymmärretään ettei tämä ole syy siihen että he pitävät Supergirliä  vain kaikin tavoin tasaisen huonona elokuvana.

Sen sijaan joka ikinen Supergirliä aivan puhtaasti oman agendansa velvoittamana maasta taivaaseen kehuneista on yrittänyt epätoivoisesti asettaa kriitikoiden suuhun juuri sellaista väitettä että nämä julkeavat arvostella elokuvaa vain siksi että pääosassa on nainen.

Rupesit sitten puhumaan keskustelijoista ja hukkasit samalla oman uskottavuutesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme