Elokuva Supergirl floppas!
175miljoonan dollarin budjetilla 29miljoonaa dollaria lipputuloja maailmanlaajuisesti. Mikä elokuvassa oli vikana?
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa.
Koska woke.
Obsession teki 750 000 $ budjetilla 220 miljoonan tuloksen. Ja on todella woke.
Miksei näistä woke-hiteistä koskaan puhuta?!
Koska se vie pohjan nettitrollailulta, jos jonkun asian joutuu myöntämään todeksi. Minusta hupaisinta tässä näissä anti-wokeilijoissa on se, kuinka tarkkaan perillä he ovat siitä, mikä se woke on, vaikkei asian pitäisi yhtään olla ns. "oma". Minulle ei ole selvinnyt kauheasta pulinasta huolimatta, mikä se woke on ja miksi sitä pitää ensinkään vastustaa. Muita hienoja spämmikeksintöjä ovat kulttuurimarxilaisuus, gender-identiteetti, viherkommarit ja muut vastaavat, joita voi pukata joka ketjuun ja leikkiä pahastunutta ankeuttajaa ;D
-winner-
Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:
Tanssii susien kanssa
Philadelphia
Born 4. July
Brockeback mountain
Thelma & Lousie
Do the right thing
Dead man walking
Monster
The Danish girl
Million dollar baby
The Whale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa.
Koska woke.
Jos maailman rikkaimmat tyypit ovat valtioita vauraampia niin kyllä heillä on haluamiinsa usein globaaleihin agendoihin upottaa rahaa. Ja näemmehän omienkin medioiden perustavaan jankuttavaan, turruttavaan toistoon, jota onneksi yhä useampi jo ymmärtää karttaa, koska tajuaa sen vääristelevyyden ja yksipuolisuuden. Osataan siis suojautuakin manipuloinnilta - mutta opetetaanko tälläistä taitoa ainakaan neutraalista lähtökohdasta nykyopetuksessa? Hieman epäilen päätellen sateenkaarimaailman ylivallasta joka voi olla myös varsin ovelasti toimivaa.
Eli siis Musk, Thiel, Zuckerberg ja Gates ovat globaalin agendan edustajia, eivätkä Putin ja Trump, joilla on miljardien omaisuus, mikä on kansalta varastettua?
Te pöpit olette TOSI pöpejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa.
Koska woke.
Jos se on muka wokea, että nainen on pääosassa, kannattaa katsoa Aliens tai Terminator 2.
Taidatte olla jotain vauvoja. Miehet arvostaa naisia.
Aliens ja Terminator 2 ovat hyviä esimerkkejä.
Jos woke niin harmittaa niin ei voi sitten katsoa woke-klassikoitakaan?!
Vierailija kirjoitti:
Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:
Tanssii susien kanssa
Philadelphia
Born 4. July
Brockeback mountain
Thelma & Lousie
Do the right thing
Dead man walking
Monster
The Danish girl
Million dollar baby
The Whale
Moonlight
Vierailija kirjoitti:
Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:
Tanssii susien kanssa
Philadelphia
Born 4. July
Brockeback mountain
Thelma & Lousie
Do the right thing
Dead man walking
Monster
The Danish girl
Million dollar baby
The Whale
Näistä ainoastaan The Danish Girl on katsomatta ja se vaan vaikutti tylsältä, etten jaksanut traileria enempää. Olenko mä siis woke vai katsonko vain liikaa leffoja ja mikä noista tekee wokeja? Aihepiiri vai naiset rooleissa?
-winner-
Woke ja sensitiivisyyslukijat tekee tarinoista huonoja. Representaatio on kamalaa. Kulttuurinen omiminen on naurettavaa. Kiintiöt perseestä. Leffan teko on myös bisnestä, jos lähdet wokejengin kanssa markkinoille, tulee varmasti takkiin, koska leffasi on HUONO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:
Tanssii susien kanssa
Philadelphia
Born 4. July
Brockeback mountain
Thelma & Lousie
Do the right thing
Dead man walking
Monster
The Danish girl
Million dollar baby
The Whale
Näistä ainoastaan The Danish Girl on katsomatta ja se vaan vaikutti tylsältä, etten jaksanut traileria enempää. Olenko mä siis woke vai katsonko vain liikaa leffoja ja mikä noista tekee wokeja? Aihepiiri vai naiset rooleissa?
-winner-
No mun pointti oli että nykyään noi kaikki olisi dissattu liian wokena. Kaikki missä on nainen / homo/ tummaihoinen / etc pääosassa on nykyään automaattisesti woke.
Aikanaan niitä vain katsottiin ja osa on jopa klassikoita.
Ja aina jos nykyään leffa floppaa niin woke on se syy. Jos ei niin ei ole wokesta kiinni.
Uusin captain america ei ollut megahitti; pääosassa musta=woken syy.
Backrooms on hitti, pääosassa on musta=Ei woken syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa.
Koska woke.
Obsession teki 750 000 $ budjetilla 220 miljoonan tuloksen. Ja on todella woke.
Miksei näistä woke-hiteistä koskaan puhuta?!Koska se vie pohjan nettitrollailulta, jos jonkun asian joutuu myöntämään todeksi. Minusta hupaisinta tässä näissä anti-wokeilijoissa on se, kuinka tarkkaan perillä he ovat siitä, mikä se woke on, vaikkei asian pitäisi yhtään olla ns. "oma". Minulle ei ole selvinnyt kauheasta pulinasta huolimatta, mikä se woke on ja miksi sitä pitää ensinkään vastustaa. Muita hienoja spämmikeksintöjä ovat kulttuurimarxilaisuus, gender-identiteetti, viherkommarit ja muut vastaavat, joita voi pukata joka ketjuun ja leikkiä pahastunutta ankeuttajaa ;D
-winner-
Tai sitten koetat vain kaasuvalottaa ja väittää että keksimme täällä vain omasta päästämme kaiken, olemme salaliittoihin vajonneita säälittäviä ahdasmielisiä reppanoita ja mitähän vielä keksisit mitätöidäksesi ihan hyvää ajatustenvaihtoa, josta et vain pidä 😑
Barbieta olen muuten yrittänyt kahdesti katsoa vartin alusta ja siihen on jäänyt. Katsoin kuitenkin hymyssä suin ja ongelmitta yhdeltä istumalta koko jumalattoman pitkän ja ennakkoon tylsäksi arvioimani Babylon-leffan, joten ei se voi pelkästään Margot Robbien näyttelytyylistäkään johtua.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:
Tanssii susien kanssa
Philadelphia
Born 4. July
Brockeback mountain
Thelma & Lousie
Do the right thing
Dead man walking
Monster
The Danish girl
Million dollar baby
The Whale
Näistä ainoastaan The Danish Girl on katsomatta ja se vaan vaikutti tylsältä, etten jaksanut traileria enempää. Olenko mä siis woke vai katsonko vain liikaa leffoja ja mikä noista tekee wokeja? Aihepiiri vai naiset rooleissa?
-winner-
No mun pointti oli että nykyään noi kaikki olisi dissattu liian wokena. Kaikki missä on nainen / homo/ tummaihoinen / etc pääosassa on nykyään automaattisesti woke.
Aikanaan niitä vain katsottiin ja osa on jopa klassikoita.
Ja aina jos nykyään leffa floppaa niin woke on se syy. Jos ei niin ei ole wokesta kiinni.
Uusin captain america ei ollut megahitti; pääosassa musta=woken syy.Backrooms on hitti, pääosassa on musta=Ei woken syy.
Backrooms box office 330 miljoonaa$
Captain America Civil war box office 410 miljoonaa $
Eiköhän molemmat sit kuiteskii pärjänneet ok vaikka woke🤔
Grace Randaallilla (jopa) on sanottavaa. Tunnettu elokuvien mainostolppa.
Ja vaikka malkein aina rakastaa jopa ihan avointa roskaa.. haukkuu supertytön. Tarina oli jo itsessöön feministinen mutta päälle lastattiin miljoonatonnikaupalla saarnaamista.
Jos haluaa kuunnella mukamoraalisaarnaa kuinka alistettu supertyttö on niin mene katsomaan, jos haluat katsoa edes huonon elokuvan älä mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:
Tanssii susien kanssa
Philadelphia
Born 4. July
Brockeback mountain
Thelma & Lousie
Do the right thing
Dead man walking
Monster
The Danish girl
Million dollar baby
The Whale
Näistä ainoastaan The Danish Girl on katsomatta ja se vaan vaikutti tylsältä, etten jaksanut traileria enempää. Olenko mä siis woke vai katsonko vain liikaa leffoja ja mikä noista tekee wokeja? Aihepiiri vai naiset rooleissa?
-winner-
No mun pointti oli että nykyään noi kaikki olisi dissattu liian wokena. Kaikki missä on nainen / homo/ tummaihoinen / etc pääosassa on nykyään automaattisesti woke.
Aikanaan niitä vain katsottiin ja osa on jopa klassikoita.
Ja aina jos nykyään leffa floppaa niin woke on se syy. Jos ei niin ei ole wokesta kiinni.
Uusin captain america ei ollut megahitti; pääosassa musta=woken syy.Backrooms on hitti, pääosassa on musta=Ei woken syy.
Mielestäni se woken aste mikä floppaa on epäuskottavaa, tylsää, kaavamaista. Eli se että pääosassa on vähemmistöläinen..enpä tiedä oliko sanaa woke olemassakaan kun nuo tehtiin. Antihetereous-buumi kyllä nousi mutta ei näitäkään nyt kaikessa näkynyt.
Wokeen liittyy vasemmistolainen maailmanselitysoppi. Ei se että pääosassa oli leffassa homoa esittävä vielä tee siitä mielestäni wokeleffaa, jossa on tietty tyhmä osoittelevuus ja yksioikoisuus nähtävissä. Jopa se että katsojaa koulutetaan ajattelemaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Barbieta olen muuten yrittänyt kahdesti katsoa vartin alusta ja siihen on jäänyt. Katsoin kuitenkin hymyssä suin ja ongelmitta yhdeltä istumalta koko jumalattoman pitkän ja ennakkoon tylsäksi arvioimani Babylon-leffan, joten ei se voi pelkästään Margot Robbien näyttelytyylistäkään johtua.
-winner-
Mä niin ymmärrän! Barbie ja Danish Girl taitaa olla kohdennettu eri yleisölle kuin sinä😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Hollywoodin logiikkaa kun samalla sabluunalla hakataan päätä seinään kokoajan. Miksi näitä tehdään isolla tappiolla? Elokuvissa pitää olla muutakin sisältöä kuin voimakas nainen pääosassa.
Koska woke.
Obsession teki 750 000 $ budjetilla 220 miljoonan tuloksen. Ja on todella woke.
Miksei näistä woke-hiteistä koskaan puhuta?!Koska se vie pohjan nettitrollailulta, jos jonkun asian joutuu myöntämään todeksi. Minusta hupaisinta tässä näissä anti-wokeilijoissa on se, kuinka tarkkaan perillä he ovat siitä, mikä se woke on, vaikkei asian pitäisi yhtään olla ns. "oma". Minulle ei ole selvinnyt kauheasta pulinasta huolimatta, mikä se woke on ja miksi sitä pitää ensinkään vastustaa. Muita hienoja spämmikeksintöjä ovat kulttuurimarxilaisuus, gender-identiteetti, viherkommarit ja muut vastaavat, joita voi pukata joka ketjuun ja leikkiä pahastunutta ankeuttajaa ;D
-winner-
Tai sitten koetat vain kaasuvalottaa ja väittää että keksimme täällä vain omasta päästämme kaiken, olemme salaliittoihin vajonneita säälittäviä ahdasmielisiä reppanoita ja mitähän vielä keksisit mitätöidäksesi ihan hyvää ajatustenvaihtoa, josta et vain pidä 😑
Ei mun tai kenenkään muun tarvii sanoa tai tehdä mitään, koska sinä olet jo vapaaehtoisesti altistanut itsesi tuolle ajattelulle ja määritteille, että kaikki tässä elämässä on jokin salaliitto ja sinua vastaan sen kaipaamasi hyvän ajatustenvaihdon sijaan. Nyt pää pois sieltä omasta pyllystä, kiitos!
-winner-
Niin ja Babylon oli kyllä yksi sekametelisoppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Barbieta olen muuten yrittänyt kahdesti katsoa vartin alusta ja siihen on jäänyt. Katsoin kuitenkin hymyssä suin ja ongelmitta yhdeltä istumalta koko jumalattoman pitkän ja ennakkoon tylsäksi arvioimani Babylon-leffan, joten ei se voi pelkästään Margot Robbien näyttelytyylistäkään johtua.
-winner-
Mä niin ymmärrän! Barbie ja Danish Girl taitaa olla kohdennettu eri yleisölle kuin sinä😁
Jep. Jos mun leffaillassa olisi jotain mihin liittyy nuket, niin se olisi jotain ydinpommeihin liittyvää jännäriä, eikä Barbie ja Ken :D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää woke-leffoja jotka oli hittejä:
Tanssii susien kanssa
Philadelphia
Born 4. July
Brockeback mountain
Thelma & Lousie
Do the right thing
Dead man walking
Monster
The Danish girl
Million dollar baby
The Whale
Näistä ainoastaan The Danish Girl on katsomatta ja se vaan vaikutti tylsältä, etten jaksanut traileria enempää. Olenko mä siis woke vai katsonko vain liikaa leffoja ja mikä noista tekee wokeja? Aihepiiri vai naiset rooleissa?
-winner-
No mun pointti oli että nykyään noi kaikki olisi dissattu liian wokena. Kaikki missä on nainen / homo/ tummaihoinen / etc pääosassa on nykyään automaattisesti woke.
Aikanaan niitä vain katsottiin ja osa on jopa klassikoita.
Ja aina jos nykyään leffa floppaa niin woke on se syy. Jos ei niin ei ole wokesta kiinni.
Uusin captain america ei ollut megahitti; pääosassa musta=woken syy.Backrooms on hitti, pääosassa on musta=Ei woken syy.
Backrooms box office 330 miljoonaa$
Captain America Civil war box office 410 miljoonaa $
Eiköhän molemmat sit kuiteskii pärjänneet ok vaikka woke🤔
Et ilmeisesti oo tajunnu ollenkaan mikä on woke.
Tumma sinäänsä ei ole woke. Historian väärentäminen tai tarinahahmon rodun tai sukupuolen muuttamista taas on.
Tumma kentaurtyttömannerheim on woke, kunta kinte mustana lienee vain tarinakerrontaa. Musta aatu kanssa ja blondi rasisti churchill taas on jotain wokea roskaa.
On se nyt aivan helvetin sairas ajattelutapa, että jos pääosassa on nainen tai joku lgbt, niin se on syy olla katsomatta leffaa, vaan päättää pienessä mielessään, että täytyy olla jotain vikaa.
Tuolla perusteella esimerkiksi Kill Bill, Millon dollar baby tai Uhrilampaat olisi huonoja ihan vaan, kun joku vauveli jonne päättää niin. Kasvakaa aikuisiksi.
Jos maailman rikkaimmat tyypit ovat valtioita vauraampia niin kyllä heillä on haluamiinsa usein globaaleihin agendoihin upottaa rahaa. Ja näemmehän omienkin medioiden perustavaan jankuttavaan, turruttavaan toistoon, jota onneksi yhä useampi jo ymmärtää karttaa, koska tajuaa sen vääristelevyyden ja yksipuolisuuden. Osataan siis suojautuakin manipuloinnilta - mutta opetetaanko tälläistä taitoa ainakaan neutraalista lähtökohdasta nykyopetuksessa? Hieman epäilen päätellen sateenkaarimaailman ylivallasta joka voi olla myös varsin ovelasti toimivaa.