Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön lähes joka päivä pakastepizzaa tms. ja silti mulla on litteä vatsa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.06.2026 |

Vastailen hetken aikaa.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt roskaa?

"Miksi syöt roskaa?"

Koska pizza on hyvää.

Ap

Mikset tee sitä itse?

Teen välillä itsekin, mutta en jaksa odotella montaa päivää taikinan valmistumista.

Ap

Vierailija
62/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylpeä litteästä vatsastasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt vain pieniä haukkuja. Niin sen täytyy olla. Ja kuvaat instagramiin. 

Syön useimmiten pizzan kokonaan. Instagramiin en kuvaa mitään.

Ap

Vierailija
64/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laiska?

En ollenkaan. Kävelen kaikkialle ja puuhaan lähes koko hereilläoloajan jotain. Kotikin on aina siisti.

Ap

Vierailija
65/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylpeä litteästä vatsastasi?

Olen.

Ap

Vierailija
66/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylpeä litteästä vatsastasi?

Olen.

Ap

Onko vatsassasi luomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kestät valkosipulia, jota on aivan liikaa pakastepizzoissa.

Häh? Itse ole lisännyt 1-2 raakaa kynttä päälle.

Huh, haisunäätä setämies.

Vierailija
68/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylpeä litteästä vatsastasi?

Olen.

Ap

Onko vatsassasi luomia?

Ei ainuttakaan. Mun kaikki luomet (alle 10 kpl) on käsivarsissa ja jaloissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt roskaa?

"Miksi syöt roskaa?"

Koska pizza on hyvää.

Ap

Mikset tee sitä itse?

pizza hyvää?

Maku sormessa ja sormi on ollu perrsseessä!

Vierailija
70/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selluliittia? Pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kilokaloreita syöt päivässä? Oletko aina ollut hoikka?

Vierailija
72/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.anninuunissa.fi/kotona-tehty-taydellinen-pizza/

pizzataikinaa ei tarvitse odottaa päiväkausia, riittää kun se lepää hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kysyttävää tuosta ruokavaliosta, mutta oletan että olet vielä nuori. Odotas kun täytät 40, 50 tai 60 vuotta. Viimeistään silloin näkyy kaikki elämän aikana syödyt roskaruuat ulospäin. Sitä ennen rasvoittuvat sisäelimet. 

Näin kävi minulle, entiselle laihalle, joka sai syödä mitä sattuu, eikä se näkynyt missään. Nyt näkyy, myös sairauksina.

Vierailija
74/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko selluliittia? Pahin.

Vähän on takareisissä jotain epätasaisuutta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko kilokaloreita syöt päivässä? Oletko aina ollut hoikka?

Ei mitään tietoa, en ole koskaan laskenut kaloreita. Olen ollut aina hoikka tai jopa laiha.

Ap

Vierailija
76/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kysyttävää tuosta ruokavaliosta, mutta oletan että olet vielä nuori. Odotas kun täytät 40, 50 tai 60 vuotta. Viimeistään silloin näkyy kaikki elämän aikana syödyt roskaruuat ulospäin. Sitä ennen rasvoittuvat sisäelimet. 

Näin kävi minulle, entiselle laihalle, joka sai syödä mitä sattuu, eikä se näkynyt missään. Nyt näkyy, myös sairauksina.

Täytän tänä vuonna 45.

Ap

Vierailija
77/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?

Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.

Ap

Miksi treenaat jos et vaivaudu syömään ruokaa, jonka avulla palaudut kunnolla? Meinaatko kauan jaksaa tuolla ruokavaliolla?

Palautumiseen tarvitaan proteiinia ja hiilihydraattia. Niitäkö ei pizzassa ole?

Meinaan jaksaa elämäni loppuun saakka näin.

Ap

Ison rasvaklöntin seassa kyllä, mutta kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vaikuttaa myös suoliston terveys hyvin oleellisesti. Se vaikuttaa jopa aivoihin. Tarvitaan mikrobeja ja kuituja. Ei tuollaista vaikeasti sulatettavaa.

Silloin, kun suoliston mikrobisto on kunnossa, niin voi syödä jopa "rasvaklönttejä" ja suolisto selviää siitä aivan moitteettomasti

Vierailija
78/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuli taas haukkumiset hoikille. Läpipaska, skinny fat. Voiko enää rumemmin sanoa?

Vierailija
79/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan tuli taas haukkumiset hoikille. Läpipaska, skinny fat. Voiko enää rumemmin sanoa?

Perinteiset.

Vierailija
80/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sisäelimissä rasvaa? Hoikallakin voi olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi