Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön lähes joka päivä pakastepizzaa tms. ja silti mulla on litteä vatsa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.06.2026 |

Vastailen hetken aikaa.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kalorien perusteella tuo on vähintään puolet ruokavaliostasi. Olettaen, että syöt siis kokonaisen pizzan.

Ai kas, eihän se mennyt lainaukseen. No joka tapauksessa se oli vastaus tohon yhteen edeltävään kommenttiin.

Vierailija
42/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolesteroliarvosi?

Kokonaiskolesteroli 3.9 mmol/l

LDL 1.6

HDL 2.04

Trigly 0.6

Ap

Huijaatko?

En. Kävin keväällä työterveystarkastuksessa ja nuo lukemat on sieltä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä alle 30v?

Vierailija
44/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?

Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.

Ap

Miksi treenaat jos et vaivaudu syömään ruokaa, jonka avulla palaudut kunnolla? Meinaatko kauan jaksaa tuolla ruokavaliolla?

Palautumiseen tarvitaan proteiinia ja hiilihydraattia. Niitäkö ei pizzassa ole?

Meinaan jaksaa elämäni loppuun saakka näin.

Ap

Ison rasvaklöntin seassa kyllä, mutta kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vaikuttaa myös suoliston terveys hyvin oleellisesti. Se vaikuttaa jopa aivoihin. Tarvitaan mikrobeja ja kuituja. Ei tuollaista vaikeasti sulatettavaa.

Vierailija
45/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutokset saattaa tulla viiveellä. Nuorella? kroppa kestää ja sopeutuu paremmin? 

Vierailija
46/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt roskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Eiku joo. Miksi olet niin typerä.

 

Ainekset

Pohja: suomalainen VEHNÄjauho, vesi, suomalainen rypsi- ja rapsiöljy vaihtelevina osuuksina, suomalainen hiiva, suola, jauhonparanne (askorbiinihappo). Täyte: suomalainen JUUSTO 16 %, tomaattisose, vesi, savukinkku 5 % (suomalainen porsaan kinkku, vesi, suola, stabilointiaineet (E450, E451, E407, hapettumisenestoaine (E301), säilöntäaine (E250)), kebabliha 5 % (suomalainen naudanliha, mausteet, sokeri, kasvikuidut (herne, peruna), muunnettu tärkkelys, aromi), pepperoni 4 % (suomalainen sianliha, silava, jodioitu suola, mausteet (fenkoli, anis, valkosipuli), aromit, hapettumisenestoaine (E301), paprikauute, säilöntäaine (E250)), pepperonichili (chili, viinietikka), sokeri, suola, mausteet, auringonkukkaöljy, oregano, basilika.

Vierailija
48/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestät valkosipulia, jota on aivan liikaa pakastepizzoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pierasin äske ukon naamalle sillein siis et istuin sen päällä ilman housuja.

Tykkäskö?

Incel etsi kaltaisellesi sopivaa seuraa.

Vierailija
50/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Läpipaskon täytyy syödä kuin hevosen, jotta saa jotain ravintoaineita kiinni ruoasta. Tai sit syöt vain pienen haukun pizzaa ja muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?

Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.

Ap

Miksi treenaat jos et vaivaudu syömään ruokaa, jonka avulla palaudut kunnolla? Meinaatko kauan jaksaa tuolla ruokavaliolla?

Palautumiseen tarvitaan proteiinia ja hiilihydraattia. Niitäkö ei pizzassa ole?

Meinaan jaksaa elämäni loppuun saakka näin.

Ap

Ison rasvaklöntin seassa kyllä, mutta kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vaikuttaa myös suoliston terveys hyvin oleellisesti. Se vaikuttaa jopa aivoihin. Tarvitaan mikrobeja ja kuituja. Ei tuollaista vaikeasti sulatettavaa.

Sisäelimet, suonet kärsii.

Vierailija
52/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä alle 30v?

Kohta 45.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pierasin äske ukon naamalle sillein siis et istuin sen päällä ilman housuja.

Tykkäskö?

Incel etsi kaltaisellesi sopivaa seuraa.

Sulla incel jankuttaja on laitoksessa sopivaa seuraa.

Vierailija
54/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne muutokset saattaa tulla viiveellä. Nuorella? kroppa kestää ja sopeutuu paremmin? 

Muutoksia saattaa jo olla mutta eivät ole vielä mitattavissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt roskaa?

"Miksi syöt roskaa?"

Koska pizza on hyvää.

Ap

Vierailija
56/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kestät valkosipulia, jota on aivan liikaa pakastepizzoissa.

Häh? Itse ole lisännyt 1-2 raakaa kynttä päälle.

Vierailija
57/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suoskki pizzasi?

Crosta Mollica Stromboli.

Ap

johan on makuelämys joopajoo!

Ainesosat

VEHNÄJAUHO, tomaattimurska, vesi, mozzarellajuusto (MAITO), savustettu Ventricina-salami (5,6%) (sianliha, suola, mausteet, valkosipuli, dekstroosi, mausteuutteet (paprika, mustapippuri), hapettumisenestoaine: askorbiinihappo, säilöntäaine: natriumnitriitti), Calabrese-salami (5,4%) (sianliha, chilipippuri, suola, aromit, dekstroosi, sokeri, mausteet, savuaromi, säilöntäaineet: natriumnitriitti, kaliumnitraatti), savustettu pepperonimuru (4,5%) (sianliha, suola, chilipaprika, chilipippuri, mausteet, sokeri, hapettumisenestoaine: askorbiinihappo, säilöntäaine: natriumnitriitti), auringonkukkaöljy, suola, ekstraneitsytoliiviöljy, paahdettu valkosipuli, paprika, oregano, mustapippuri, hiiva, chilipippuri (0,02%). Saattaa sisältää pieniä määriä soijaa ja sinapinsiemeniä.

Ei toi ole oikeata ruokaa nähnytkään!

Vierailija
58/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt roskaa?

"Miksi syöt roskaa?"

Koska pizza on hyvää.

Ap

Mikset tee sitä itse?

Vierailija
59/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vain pieniä haukkuja. Niin sen täytyy olla. Ja kuvaat instagramiin. 

Vierailija
60/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laiska?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan