Syön lähes joka päivä pakastepizzaa tms. ja silti mulla on litteä vatsa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolesteroliarvosi?
Kokonaiskolesteroli 3.9 mmol/l
LDL 1.6
HDL 2.04
Trigly 0.6
Ap
Huijaatko?
En. Kävin keväällä työterveystarkastuksessa ja nuo lukemat on sieltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?
Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.
Ap
Miksi treenaat jos et vaivaudu syömään ruokaa, jonka avulla palaudut kunnolla? Meinaatko kauan jaksaa tuolla ruokavaliolla?
Palautumiseen tarvitaan proteiinia ja hiilihydraattia. Niitäkö ei pizzassa ole?
Meinaan jaksaa elämäni loppuun saakka näin.
Ap
Ison rasvaklöntin seassa kyllä, mutta kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vaikuttaa myös suoliston terveys hyvin oleellisesti. Se vaikuttaa jopa aivoihin. Tarvitaan mikrobeja ja kuituja. Ei tuollaista vaikeasti sulatettavaa.
Ne muutokset saattaa tulla viiveellä. Nuorella? kroppa kestää ja sopeutuu paremmin?
En.
Eiku joo. Miksi olet niin typerä.
Ainekset
Pohja: suomalainen VEHNÄjauho, vesi, suomalainen rypsi- ja rapsiöljy vaihtelevina osuuksina, suomalainen hiiva, suola, jauhonparanne (askorbiinihappo). Täyte: suomalainen JUUSTO 16 %, tomaattisose, vesi, savukinkku 5 % (suomalainen porsaan kinkku, vesi, suola, stabilointiaineet (E450, E451, E407, hapettumisenestoaine (E301), säilöntäaine (E250)), kebabliha 5 % (suomalainen naudanliha, mausteet, sokeri, kasvikuidut (herne, peruna), muunnettu tärkkelys, aromi), pepperoni 4 % (suomalainen sianliha, silava, jodioitu suola, mausteet (fenkoli, anis, valkosipuli), aromit, hapettumisenestoaine (E301), paprikauute, säilöntäaine (E250)), pepperonichili (chili, viinietikka), sokeri, suola, mausteet, auringonkukkaöljy, oregano, basilika.
Hyvin kestät valkosipulia, jota on aivan liikaa pakastepizzoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierasin äske ukon naamalle sillein siis et istuin sen päällä ilman housuja.
Tykkäskö?
Incel etsi kaltaisellesi sopivaa seuraa.
Ns. Läpipaskon täytyy syödä kuin hevosen, jotta saa jotain ravintoaineita kiinni ruoasta. Tai sit syöt vain pienen haukun pizzaa ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?
Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.
Ap
Miksi treenaat jos et vaivaudu syömään ruokaa, jonka avulla palaudut kunnolla? Meinaatko kauan jaksaa tuolla ruokavaliolla?
Palautumiseen tarvitaan proteiinia ja hiilihydraattia. Niitäkö ei pizzassa ole?
Meinaan jaksaa elämäni loppuun saakka näin.
Ap
Ison rasvaklöntin seassa kyllä, mutta kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin vaikuttaa myös suoliston terveys hyvin oleellisesti. Se vaikuttaa jopa aivoihin. Tarvitaan mikrobeja ja kuituja. Ei tuollaista vaikeasti sulatettavaa.
Sisäelimet, suonet kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Ikä alle 30v?
Kohta 45.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierasin äske ukon naamalle sillein siis et istuin sen päällä ilman housuja.
Tykkäskö?
Incel etsi kaltaisellesi sopivaa seuraa.
Sulla incel jankuttaja on laitoksessa sopivaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ne muutokset saattaa tulla viiveellä. Nuorella? kroppa kestää ja sopeutuu paremmin?
Muutoksia saattaa jo olla mutta eivät ole vielä mitattavissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt roskaa?
"Miksi syöt roskaa?"
Koska pizza on hyvää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kestät valkosipulia, jota on aivan liikaa pakastepizzoissa.
Häh? Itse ole lisännyt 1-2 raakaa kynttä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suoskki pizzasi?
Crosta Mollica Stromboli.
Ap
johan on makuelämys joopajoo!
Ainesosat
VEHNÄJAUHO, tomaattimurska, vesi, mozzarellajuusto (MAITO), savustettu Ventricina-salami (5,6%) (sianliha, suola, mausteet, valkosipuli, dekstroosi, mausteuutteet (paprika, mustapippuri), hapettumisenestoaine: askorbiinihappo, säilöntäaine: natriumnitriitti), Calabrese-salami (5,4%) (sianliha, chilipippuri, suola, aromit, dekstroosi, sokeri, mausteet, savuaromi, säilöntäaineet: natriumnitriitti, kaliumnitraatti), savustettu pepperonimuru (4,5%) (sianliha, suola, chilipaprika, chilipippuri, mausteet, sokeri, hapettumisenestoaine: askorbiinihappo, säilöntäaine: natriumnitriitti), auringonkukkaöljy, suola, ekstraneitsytoliiviöljy, paahdettu valkosipuli, paprika, oregano, mustapippuri, hiiva, chilipippuri (0,02%). Saattaa sisältää pieniä määriä soijaa ja sinapinsiemeniä.
Ei toi ole oikeata ruokaa nähnytkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt roskaa?
"Miksi syöt roskaa?"
Koska pizza on hyvää.
Ap
Mikset tee sitä itse?
Syöt vain pieniä haukkuja. Niin sen täytyy olla. Ja kuvaat instagramiin.
Ai kas, eihän se mennyt lainaukseen. No joka tapauksessa se oli vastaus tohon yhteen edeltävään kommenttiin.