Syön lähes joka päivä pakastepizzaa tms. ja silti mulla on litteä vatsa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (108)
Oletko käynyt verikokeissa ja millaiset arvot olivat, jos ne on testattu?
Eikös nuo ole aika transrasvapitoista vehnähöttöä?
Syön pizzaa joka päivä. Laitan aina jotain lisuketta kuten tonnikalaa, kinkkua, tomaattia, paprikaa maksimoidakseni herkutteluhetken nautinnon.
Erikoista miten monen päässä "syön lähes joka päivä pakastepizzaa" kääntyy muotoon "syön vain pelkkää pakastepizzaa".
Me ollaan lanseerattu kotiin pizza perjantai.
Ei kyllä pakastepizzaa olla syöty.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista miten monen päässä "syön lähes joka päivä pakastepizzaa" kääntyy muotoon "syön vain pelkkää pakastepizzaa".
Näinpä. Ehkä ap syö vain siivun pitsaa. Ja sit muuta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sisäelimissä rasvaa? Hoikallakin voi olla.
Komppaan. Anorektikollakin. Koska rasvakudosta hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan tuli taas haukkumiset hoikille. Läpipaska, skinny fat. Voiko enää rumemmin sanoa?
Perinteiset.
Yhyyyy olen uhri
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että pysyt terveenä koko loppuikäsi? Normaali paino ei estä sairastumista.
Nuo kolesteroliarvot olivat kyllä loistavat.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista miten monen päässä "syön lähes joka päivä pakastepizzaa" kääntyy muotoon "syön vain pelkkää pakastepizzaa".
No kalorien perusteella tuo on vähintään puolet ruokavaliostasi. Olettaen, että syöt siis kokonaisen pizzan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista miten monen päässä "syön lähes joka päivä pakastepizzaa" kääntyy muotoon "syön vain pelkkää pakastepizzaa".
Näinpä. Ehkä ap syö vain siivun pitsaa. Ja sit muuta.
Kertoi kyllä jo syövänsä kokonaisen.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan lanseerattu kotiin pizza perjantai.
Ei kyllä pakastepizzaa olla syöty.
Niin. Pitäisi syödä monipuolisesti. Ei aikuinen voi myöskään päättää syövänsä karkkia joka päivä. Pitäisi vähän miettiä, että onko hullua syödä jotain roskaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että pysyt terveenä koko loppuikäsi? Normaali paino ei estä sairastumista.
Nuo kolesteroliarvot olivat kyllä loistavat.
En tarkoita kolestrolia. On paljon muutakin mitä voi tulla. Ei ne heti tule. Katsotaan 10 vuoden kuluttua. 😄
Pizzan voi valmistaa kotona kuitupohjaan.
Olet nyt terve mutta et ajattele tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että pysyt terveenä koko loppuikäsi? Normaali paino ei estä sairastumista.
Nuo kolesteroliarvot olivat kyllä loistavat.
En tarkoita kolestrolia. On paljon muutakin mitä voi tulla. Ei ne heti tule. Katsotaan 10 vuoden kuluttua. 😄
Mistä olet erityisen huolissasi?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että pysyt terveenä koko loppuikäsi? Normaali paino ei estä sairastumista.
Ei kai kukaan luule, että pysyy koko elämänsä ajan täysin terveenä? Aion jatkaa tällä linjalla niin kauan, kun kaikki on hyvin. Olen hoikka, hyvinvoiva ja kaikinpuolin terve.
Ap
Luuletko että pysyt terveenä koko loppuikäsi? Normaali paino ei estä sairastumista.