Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön lähes joka päivä pakastepizzaa tms. ja silti mulla on litteä vatsa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.06.2026 |

Vastailen hetken aikaa.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin?

Vierailija
22/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin joskus 1500kaloria dieetillä ja juurikin söin pakastepizzaa lähinnä joka päivä tuon verran, kyllä siinä se 20kg tippu paino puilessa vuodessa. Oliko se terveellistä,tuskin

Vierailija
24/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin onnistui 45-vuotiaaksi asti. Eli ikä?

Vierailija
25/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö välitä terveydestäsi? Onko litteä vatsa ainut tärkeä asia sinulle?

Tietysti välitän ja koska välitän myös mielenterveydestäni, niin syön herkkuja. Litteä vatsa on vaan kiva sivutuote, mutta ei mikään elämän päätarkoitus.

Ap

Vierailija
26/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleletko kylmällä säällä helposti tuolla ruokavaliolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
27/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepizzassa ei juuri ole kuituja. Suolensisältö jää vähäiseksi. Kuidut imevät kudoksista vettä minkä seurauksena ulostemassa kasvaa.

Vierailija
28/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kysymyksiä toivot saavasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?

Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.

Ap

Vierailija
30/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö välitä terveydestäsi? Onko litteä vatsa ainut tärkeä asia sinulle?

Tietysti välitän ja koska välitän myös mielenterveydestäni, niin syön herkkuja. Litteä vatsa on vaan kiva sivutuote, mutta ei mikään elämän päätarkoitus.

Ap

Mutta et siis ilmeisesti syö laisinkaan oikeaa ruokaa. Miten voit uskotella itsellesi, että tuo on terveellistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin onnistui 45-vuotiaaksi asti. Eli ikä?

44,5.

Ap

Vierailija
32/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paleletko kylmällä säällä helposti tuolla ruokavaliolla?

En. Ennemmin mulla on koko ajan kuuma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on enemmänkin se ruuan määrä millä vatsa kasvaa ei niinkään ruuan laatu.

Vierailija
34/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö välitä terveydestäsi? Onko litteä vatsa ainut tärkeä asia sinulle?

Tietysti välitän ja koska välitän myös mielenterveydestäni, niin syön herkkuja. Litteä vatsa on vaan kiva sivutuote, mutta ei mikään elämän päätarkoitus.

Ap

Mutta et siis ilmeisesti syö laisinkaan oikeaa ruokaa. Miten voit uskotella itsellesi, että tuo on terveellistä?

Mistä nyt tällaisen päätelmän teit? :D Syön paljon muutakin kuin pakastepizzaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?

Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.

Ap

Miksi treenaat jos et vaivaudu syömään ruokaa, jonka avulla palaudut kunnolla? Meinaatko kauan jaksaa tuolla ruokavaliolla?

Vierailija
36/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolesteroliarvosi?

Kokonaiskolesteroli 3.9 mmol/l

LDL 1.6

HDL 2.04

Trigly 0.6

Ap

Huijaatko?

Vierailija
37/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön kesällä joka päivä jäätelöä ja talvella joka päivä kolme keksiä kahvin kanssa. Olen normaalipainoinen. Ihmiset eivät tajua sitä, että syödyn energiamäärä vaikuttaa painoon todella paljon. Syön pizzasta 1/3 ja sitten loppupäivä menee kevyemmällä ruoalla. Osaan säästää ne loput pizzasta seuraaviksi päiviksi. Voin syödä jopa samana päivänä sekä pizzaa että jäätelöpuikon. En pidä sitä ongelmana. 

Vierailija
38/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kalorien perusteella tuo on vähintään puolet ruokavaliostasi. Olettaen, että syöt siis kokonaisen pizzan.

Vierailija
39/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?

Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.

Ap

Miksi treenaat jos et vaivaudu syömään ruokaa, jonka avulla palaudut kunnolla? Meinaatko kauan jaksaa tuolla ruokavaliolla?

Palautumiseen tarvitaan proteiinia ja hiilihydraattia. Niitäkö ei pizzassa ole?

Meinaan jaksaa elämäni loppuun saakka näin.

Ap

Vierailija
40/99 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolesteroliarvosi?

Kokonaiskolesteroli 3.9 mmol/l

LDL 1.6

HDL 2.04

Trigly 0.6

Ap

Annatko persettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä