Syön lähes joka päivä pakastepizzaa tms. ja silti mulla on litteä vatsa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (99)
Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?
Itse olin joskus 1500kaloria dieetillä ja juurikin söin pakastepizzaa lähinnä joka päivä tuon verran, kyllä siinä se 20kg tippu paino puilessa vuodessa. Oliko se terveellistä,tuskin
Mullekin onnistui 45-vuotiaaksi asti. Eli ikä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö välitä terveydestäsi? Onko litteä vatsa ainut tärkeä asia sinulle?
Tietysti välitän ja koska välitän myös mielenterveydestäni, niin syön herkkuja. Litteä vatsa on vaan kiva sivutuote, mutta ei mikään elämän päätarkoitus.
Ap
Paleletko kylmällä säällä helposti tuolla ruokavaliolla?
Pakastepizzassa ei juuri ole kuituja. Suolensisältö jää vähäiseksi. Kuidut imevät kudoksista vettä minkä seurauksena ulostemassa kasvaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Millaisia kysymyksiä toivot saavasi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?
Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö välitä terveydestäsi? Onko litteä vatsa ainut tärkeä asia sinulle?
Tietysti välitän ja koska välitän myös mielenterveydestäni, niin syön herkkuja. Litteä vatsa on vaan kiva sivutuote, mutta ei mikään elämän päätarkoitus.
Ap
Mutta et siis ilmeisesti syö laisinkaan oikeaa ruokaa. Miten voit uskotella itsellesi, että tuo on terveellistä?
Vierailija kirjoitti:
Mullekin onnistui 45-vuotiaaksi asti. Eli ikä?
44,5.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paleletko kylmällä säällä helposti tuolla ruokavaliolla?
En. Ennemmin mulla on koko ajan kuuma.
Ap
Kyllä se on enemmänkin se ruuan määrä millä vatsa kasvaa ei niinkään ruuan laatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö välitä terveydestäsi? Onko litteä vatsa ainut tärkeä asia sinulle?
Tietysti välitän ja koska välitän myös mielenterveydestäni, niin syön herkkuja. Litteä vatsa on vaan kiva sivutuote, mutta ei mikään elämän päätarkoitus.
Ap
Mutta et siis ilmeisesti syö laisinkaan oikeaa ruokaa. Miten voit uskotella itsellesi, että tuo on terveellistä?
Mistä nyt tällaisen päätelmän teit? :D Syön paljon muutakin kuin pakastepizzaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?
Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.
Ap
Miksi treenaat jos et vaivaudu syömään ruokaa, jonka avulla palaudut kunnolla? Meinaatko kauan jaksaa tuolla ruokavaliolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolesteroliarvosi?
Kokonaiskolesteroli 3.9 mmol/l
LDL 1.6
HDL 2.04
Trigly 0.6
Ap
Huijaatko?
Minäkin syön kesällä joka päivä jäätelöä ja talvella joka päivä kolme keksiä kahvin kanssa. Olen normaalipainoinen. Ihmiset eivät tajua sitä, että syödyn energiamäärä vaikuttaa painoon todella paljon. Syön pizzasta 1/3 ja sitten loppupäivä menee kevyemmällä ruoalla. Osaan säästää ne loput pizzasta seuraaviksi päiviksi. Voin syödä jopa samana päivänä sekä pizzaa että jäätelöpuikon. En pidä sitä ongelmana.
No kalorien perusteella tuo on vähintään puolet ruokavaliostasi. Olettaen, että syöt siis kokonaisen pizzan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen silti varmaan huomaa ulkonäöstä, että ollaan laiskemman puoleisia ja on ns. skinny fat. Rasvaprosenttia on, lihasmassaa ei. Onko näin?
Ei ole näin. Jos en treenaisi, niin varmasti näkyisi pizza jo vyötäröllä.
Ap
Miksi treenaat jos et vaivaudu syömään ruokaa, jonka avulla palaudut kunnolla? Meinaatko kauan jaksaa tuolla ruokavaliolla?
Palautumiseen tarvitaan proteiinia ja hiilihydraattia. Niitäkö ei pizzassa ole?
Meinaan jaksaa elämäni loppuun saakka näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolesteroliarvosi?
Kokonaiskolesteroli 3.9 mmol/l
LDL 1.6
HDL 2.04
Trigly 0.6
Ap
Annatko persettä?
Miksi haluaisin?