Kaupat voisivat myydä raparperia varsin halvalla ja minä ainakin ostaisin sitä
Nyt se lähinnä kasvaa puisevaksi ja aikanaan mätänee korjaamatta ihmisten puutarhoissa.
Kommentit (14)
No mikset mene pyytämään raparperiä joltakin jonka pihalla sitä kasvaa?
Myydä halvalla? Perusta bisnes myydäksesi halvalla
Jos haluat raparperiä tule kysymään. Minulla on enemmän kuin jaksan syödä.
Mä pilkon raparpelin paloiksi, pakastan ja teen raparperimehua, kun tulee vieraita.
Teen aika tujua, sekaan ihan kuplavettä ja vodkaa.
Huomattiin meillä on melkoisesti alkoholia kaapissa eikä käyttöä. Kirkkaat menee tällä ohjeella.
Pääsiäisenä meni litran pullo 4 pekkaan ja kaapissa on vielä muutamajäljellä.
Ap, sun puo on jo mädäntynyt ja haisee!!
Taas pitäisi saada jotain halvalla, miten olisi jos maksan sinulle että otat ja vien tuon ne? Sitähän te todellisuudessa toivotte.
Vierailija kirjoitti:
Taas pitäisi saada jotain halvalla, miten olisi jos maksan sinulle että otat ja vien tuon ne? Sitähän te todellisuudessa toivotte.
Tämä. Paikallisessa pustaradiossa joku kyseli raparperia kun tuli vastaus, että meiltä löytyy, tule hakemaan, oli vastaus, että käyn marketissä klo 13, tuo sinne.
Minäkin ole kaivannut raparperia. Haluaisin tehdä raparperipiirakan kermaviilitäytteellä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Meilläpäin marketeissa kyllä raparperia löytyy vihannes-hedelmä-osastolta! Kannattaa myös kysellä jossain puskaradiopalstalla jos joku antaisi yliliikenevää.
Vierailija kirjoitti:
No mikset mene pyytämään raparperiä joltakin jonka pihalla sitä kasvaa?
Ainakin minä antaisin, mutta asun syrjäseudulla, jossa ap tuskin liikkuu.
Miten kaupat ja ihmisten puutarhat liittyy toisiinsa? Tosin sama homma sitten omenoiden kanssa. Mätä omena haisee monen pihalla.