Syön lähes joka päivä pakastepizzaa tms. ja silti mulla on litteä vatsa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (99)
No sehän on selvä kun syö litteää pitsaa, niin myös vatsa on litteä? Pullukan vatsan saa vaikka hampurilaisista.
Niin söi miehenikin, ja oli hoikka ja kovassa kunnossa, sitten leikkaskin pumppu kiinni, suonet tukossa ja nippinappi selvisi elvytyksen ja pallolaajennuksen jälkeen. Jäi siitä kyllä sitten jotain vaivaakin, ja kourallinen lääkkeitä aamuin illoin. Ei syö enään jokapäivä pitsaa, enempi pitää mennä salaattilinjalla.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on selvä kun syö litteää pitsaa, niin myös vatsa on litteä? Pullukan vatsan saa vaikka hampurilaisista.
Syön mä hampurilaisiakin ja myös esim. jäätelötuutteja enkä ole muuttunut tuutin muotoiseksi.
Ap
Liiallinen proteiinin saanti on syynä nuorten ja keski-ikäisten miesten lihavuuteen
No mikä on paras pakastepizza ja miksi juuri se.
Vierailija kirjoitti:
Kolesteroliarvosi?
Kokonaiskolesteroli 3.9 mmol/l
LDL 1.6
HDL 2.04
Trigly 0.6
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mikä on paras pakastepizza ja miksi juuri se.
Crosta Mollica Stromboli. Sopivan tulinen ja pohja on täydellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ns. Läpipaska :)
En ole millään tavalla paska.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko onnellinen?
"Oletko onnellinen?"
Olen ainakin nyt. (Paitsi ärsyttää, kun pitää kikkailla kommenttien kanssa, etteivät ne mene roskalaariin)
Ap
Aloitin Ozempicin ja en syö pizzaa mutta sain litteän vatsan. Käyn toki myös kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Mites verenpaine.
Viimeisin mittaus 115/67.
Ap
Etkö välitä terveydestäsi? Onko litteä vatsa ainut tärkeä asia sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suoskki pizzasi?
Crosta Mollica Stromboli.
Ap
En halua.