Syön lähes joka päivä pakastepizzaa tms. ja silti mulla on litteä vatsa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Onko sisäelimissä rasvaa? Hoikallakin voi olla.
Ei ole ainakaan kehonkoostumusmittauksen mukaan.
Ap
En usko mitään täällä kehuskeltuja juttuja. Laita kuva niin keskustellaan onko sun eturölly niin litteä kuin väität. Unelmissasi ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että pysyt terveenä koko loppuikäsi? Normaali paino ei estä sairastumista.
Ei kai kukaan luule, että pysyy koko elämänsä ajan täysin terveenä? Aion jatkaa tällä linjalla niin kauan, kun kaikki on hyvin. Olen hoikka, hyvinvoiva ja kaikinpuolin terve.
Ap
...ja lisäksi vähän yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ne on niin pahoja.
Jotkut pakastepizzat on huonoja, mutta itse ostan vaan niitä, jotka on hyvänmakuisia.
Ap
En ole löytänyt hyvänmakuista pakastepizzaa, joten annapa vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista miten monen päässä "syön lähes joka päivä pakastepizzaa" kääntyy muotoon "syön vain pelkkää pakastepizzaa".
Erikoista, miten moni luulee, että on jotenkin kadehdittavaa tuo, että syö/pystyy syödä tuollaista pas...kaa kuin pakastepizza. En syöttäisi siallekaan.
Onhan se varmaan ihan totta, että joku noita pakastepizzojakin ostaa. Ei niitä muuten kaupassa myytäisi.
Vierailija kirjoitti:
En usko mitään täällä kehuskeltuja juttuja. Laita kuva niin keskustellaan onko sun eturölly niin litteä kuin väität. Unelmissasi ehkä.
Ei mua haittaa vaikka et uskoisi. Asia kuitenkin on näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt terve mutta et ajattele tulevaisuutta.
Ajatteletteko te muut sitten koko ajan mahdollista sairastumista tulevaisuudessa. Se voi tapahtua vaikka söisi ns. ihanteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että pysyt terveenä koko loppuikäsi? Normaali paino ei estä sairastumista.
Tuo normaali kehonpaino ja hyvät kolesteroliarvot ainakin pienentävät riskiä moneen yleiseen sairauteen. Se on jo hyvä lähtökohta. Harvinaista, että tuossa iässä noin hyvät.
En sillä syön itse myös epäterveellisesti päivittäin ja olen hoikka. Sukuvika.
Mitä väliä on litteellä vatsalla, jos on ruma naama. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on litteellä vatsalla, jos on ruma naama. Ei kiitos.
Mitä väliä kauniilla naamalla, jos on l äskinen vatsa? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nyt terve mutta et ajattele tulevaisuutta.
Ajatteletteko te muut sitten koko ajan mahdollista sairastumista tulevaisuudessa. Se voi tapahtua vaikka söisi ns. ihanteellisesti.
Sietääkin ajatella. Suomalaisilla korkeat kolesterolit ja pas kat ruokailutottumukset.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä litteästä vatsastasi?
Nykymaailmassa kannattaa olla. On sen verran harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on litteellä vatsalla, jos on ruma naama. Ei kiitos.
Mitä väliä kauniilla naamalla, jos on l äskinen vatsa? Ei kiitos.
Harva ihminen on edes nätti, tietysti ehkä itsestään ovat. Mutta ei niitä juuri tule tulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on litteellä vatsalla, jos on ruma naama. Ei kiitos.
Mitä väliä kauniilla naamalla, jos on l äskinen vatsa? Ei kiitos.
Selluliitti pahin turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Niin söi miehenikin, ja oli hoikka ja kovassa kunnossa, sitten leikkaskin pumppu kiinni, suonet tukossa ja nippinappi selvisi elvytyksen ja pallolaajennuksen jälkeen. Jäi siitä kyllä sitten jotain vaivaakin, ja kourallinen lääkkeitä aamuin illoin. Ei syö enään jokapäivä pitsaa, enempi pitää mennä salaattilinjalla.
Onko lihonut?
Litteä vatsa naisella on seksikäs!
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on litteellä vatsalla, jos on ruma naama. Ei kiitos.
Joillain on sekä litteä vatsa että nätti naama. Ei ole mikään joko tai -valintakysymys.
Jotkut pakastepizzat on huonoja, mutta itse ostan vaan niitä, jotka on hyvänmakuisia.
Ap