Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurat esitetään mediassa negatiivisena tapatumana mutta pride positiivisessa

Vierailija
27.06.2026 |

Suviseurat on ahdasmielinen ja suvaitsematon, kuvatkin sieltä on harmaita. Pride taas on värikäs, iloinen ja suvaiseva

Näin meihin vaikutetaan

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipalsaari siellä on yhtä äkkiä 5 venäläistä tsasounaa saaressa .   Mikä maanpuolustus? 

Vierailija
162/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko tyytyväinen veroeurojesi käyttöön?" EN HELVETISSÄ OLE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LESTADIOLAISET haukkuu luterilaisia ja pitää eriseuroja .   Vapaamuurarit taas helkariortodoksit sekoilee noituudessa .  

Vierailija
164/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suviseuroissa on aivopestyjä lapsia, jotka ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi.

Peloteltu lapsesta saakka kadotukseen joutumisella, itsen ja muiden. Ihan kamalaa. 

Synnit saa anteeksi. 

Mitä " syntejä" joku alle kouluikäinen on tehnyt?

Ihminen on jo syntyessään täysin perisynnin turmelema. Tullen elämään elämänsä syntiä tehden.

Tai näin leipäpappi kertoo, jotta saataisiin lapsikaste myytyä ja verotulot varmistettua.. 

Todellisuudessahan lapsi ei edes erota oikeaa ja väärää joten ei voi vääryyttä tehdäkään. Aikoinaan kirkkoon otettiin vain uudestisyntyneet, eli uskoon tulleet ja parannuksen tehneet.

Jos se olisi totta että kasteessa lapsi saa uskon lahjaksi, niin koko kansa olisi uskovaisia, koska vielä joku aika sitten kirkon jäsenyys olis >90 % kansasta. Eli täyttä tuubaa että lapsi muuttuisi uskovaiseksi kastelemalla vauvan päätä vedellä. Eikä ole mitään riparia sitten koko Raamatussa, joten peppu edellä puuhun mennään siinäkin. Että ensin kastetaan ja sitten 15 vuotta myöhemmin yritetään vakuuttaa nuorta uskovaiseksi... Aivan väärin päin ja vastoin Raamatun sanaa. Ensin uudestisyntymä ja parannus, sitten kaste, ja vain sellaiselle joka sitä itse pyytää ja tietää mihin on ryhtymässä. 

Et ymmärrä koko ihmisen olemuksen olevan synnin turmelema. Sairaudet, vanheneminen ovat kaikki seurausta perisynnistä. Ei Jumala tarkoittanut Aatamille ja Eevalle heidän eläessään vielä Paratiisissa tuollaista osaa. Sairaus ja kuolema tuli heidän osakseen kun he kapinoivat Jumalaa vastaan rikkoen Hänen käskyään olla syömättä hedelmää kielletystä puusta. Tämä synti turmeli ihmisen kokonaan niin sielultaan kuin ruumiiltaan. 

Vierailija
165/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Mutantteja! 😱

Vierailija
166/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pridessä näin järkyttävän näköisiä blösiä naisia, siilitukkaisia, rumia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pridessä näin myös epänaisellisia lesboja  ja muita reppanoita.

Vierailija
168/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajana olet osallistunut Pride-kuukauden ja Pride-marssin kustannuksiin sekä suoraan että epäsuorasti. Tukea on tullut valtion ja kuntien avustuksina, julkisten tilojen käytön kautta, poliisin ja muiden viranomaisten turvallisuus- ja liikennejärjestelyinä sekä julkisten organisaatioiden Pride-osallistumisen ja viestinnän kustannuksina. 

Oletko tyytyväinen veroeurojesi käyttöön?
 

Ihanko oikeasti ajattelet, että juuri sinä saat määrätä jokaisen veroeuron??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pridessä näin myös epänaisellisia lesboja  ja muita reppanoita.

Sinuna en arvostelisi ketään. :D

Vierailija
170/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ap tajuaa, että toinen on uskonnollinen tapahtuma, ja toinen on seksuaalista suuntautumista koskeva tapahtuma?

Mitä yhteistä noilla muka on?

Ne on molemmat tapahtumia, missä ap ei käy ja mistä ap ei tiedä juuri mitään. Se on yhteistä. Silti pitää päästä haukkumaan toisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suviseuroissa on aivopestyjä lapsia, jotka ovat kasvaneet nuoriksi aikuisiksi.

Peloteltu lapsesta saakka kadotukseen joutumisella, itsen ja muiden. Ihan kamalaa. 

Synnit saa anteeksi. 

Mitä " syntejä" joku alle kouluikäinen on tehnyt?

Ihminen on jo syntyessään täysin perisynnin turmelema. Tullen elämään elämänsä syntiä tehden.

Tai näin leipäpappi kertoo, jotta saataisiin lapsikaste myytyä ja verotulot varmistettua.. 

Todellisuudessahan lapsi ei edes erota oikeaa ja väärää joten ei voi vääryyttä tehdäkään. Aikoinaan kirkkoon otettiin vain uudestisyntyneet, eli uskoon tulleet ja parannuksen tehneet.

Jos se olisi totta että kasteessa lapsi saa uskon lahjaksi, niin koko kansa olisi uskovaisia, koska vielä joku aika sitten kirkon jäsenyys olis >90 % kansasta. Eli täyttä tuubaa että lapsi muuttuisi uskovaiseksi kastelemalla vauvan päätä vedellä. Eikä ole mitään riparia sitten koko Raamatussa, joten peppu edellä puuhun mennään siinäkin. Että ensin kastetaan ja sitten 15 vuotta myöhemmin yritetään vakuuttaa nuorta uskovaiseksi... Aivan väärin päin ja vastoin Raamatun sanaa. Ensin uudestisyntymä ja parannus, sitten kaste, ja vain sellaiselle joka sitä itse pyytää ja tietää mihin on ryhtymässä. 

Et ymmärrä koko ihmisen olemuksen olevan synnin turmelema. Sairaudet, vanheneminen ovat kaikki seurausta perisynnistä. Ei Jumala tarkoittanut Aatamille ja Eevalle heidän eläessään vielä Paratiisissa tuollaista osaa. Sairaus ja kuolema tuli heidän osakseen kun he kapinoivat Jumalaa vastaan rikkoen Hänen käskyään olla syömättä hedelmää kielletystä puusta. Tämä synti turmeli ihmisen kokonaan niin sielultaan kuin ruumiiltaan. 

Siitähän se johtuu, se ihmisen luontaisen halu tehdä syntiä. Turha kuitenkaan valhetella että viaton lapsi tekisi syntiä, koska eihän hän osaa erottaa oikeaa väärästä. Miten vauva tekisi parannuksen ja hylkäisi syntinsä? Tai että kaste pelastaisi, koska se ei auta yhtään mitään jos ihminen jatkaa tahallista syntielämäänsä.

Älkäämme siis uskoko leipäpappien juttuja, jotka on keksitty vain kirkollisveron maksimoimiseksi, vaan lukekaamme Raamattua. 

Vierailija
172/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli Kaivarista - ihana päivä! 

Nyt menen mieheni kanssa uimaan. :)

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämäkään hulluus pyöri ilman veroeuroja?

Vierailija
174/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pridessä näin järkyttävän näköisiä blösiä naisia, siilitukkaisia, rumia...

Uutispläjäys: Ne ei oo siellä sun silmäniloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajana olet osallistunut Pride-kuukauden ja Pride-marssin kustannuksiin sekä suoraan että epäsuorasti. Tukea on tullut valtion ja kuntien avustuksina, julkisten tilojen käytön kautta, poliisin ja muiden viranomaisten turvallisuus- ja liikennejärjestelyinä sekä julkisten organisaatioiden Pride-osallistumisen ja viestinnän kustannuksina. 

Oletko tyytyväinen veroeurojesi käyttöön?
 

Ihanko oikeasti ajattelet, että juuri sinä saat määrätä jokaisen veroeuron??

Minäkään en haluaisi että veroeuroni menee esim. Turkistarhauksen tukemiseen mutta en voi valita joten en valita.


Suosittelen samaa valittamatta olemista muillekkin.

Vierailija
176/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitys uskonnonvastaisuudesta on silti liioiteltu, on myös myönteistä ajattelua, nähty tämäkin.  Kaikki hyvyys on Jumalan lahjaa.

Vierailija
177/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten uskikset huutaa lgbt+ väestä eniten eikä toisinpäin. Se on jännä miten uskonnon ”sanoman” levitys ei ole tuputtamista mutta priden ja pridekansan OLEMASSAOLO on jotenkin tuputtamista.


Make it make sense.

Vierailija
178/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kristitty ei vihaa vaan rakastaa kaikkia, myös homoja ja transihmisiä. Eikö koko homman ydinidea ole rakkaus?

Vierailija
179/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pridessä näin myös epänaisellisia lesboja  ja muita reppanoita.

Sinuna en arvostelisi ketään. :D

Miten niin minuna? Et  edes tiedä kuinka kaunis tai komea olen.

Vierailija
180/214 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pridessä näin myös epänaisellisia lesboja  ja muita reppanoita.

Sinuna en arvostelisi ketään. :D

Miten niin minuna? Et  edes tiedä kuinka kaunis tai komea olen.

Olet sisältä kuvottava ja sitä on vaikea korjata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi