Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kesällä sitä aina hämmästyy uudelleen miten hyvältä (hyvin) ruskettunut iho näyttää!

Vierailija
27.06.2026 |

En tarkoita mitään överiä tai jotain puoliksi palanutta, vaan sellaista tasaista koko kropan kattavaa väriä mitä näkee just vaikkapa eteläeurooppalaisilla. Siihen vielä tummat piirteet niin on kyllä nättiä ja terveen näköistä. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mysteerillistä, että itä-aasiassa (Kiina, Japani, Etelä-Korea) asiasta ollaan ihan eri mieltä ja näistä maista löytyvät maailman nuorekkaimmat 50v mimmit. Mutta hei, ehkä sää AP oot murtanut koodin ja susta on tullut voittaja! Hyvää työtä ja hyvää kesää!

Mystistä, ei "mysteerillistä."

Vierailija
82/82 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla vaalea ja mikään ei ole niin tylsää kun väkisin maata auringossa! Pari tuntia kun käy rannalla makoilemassa on saanut vähän väriä ihoon. Viikko menee niin taas aivan vaalea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi