Lue keskustelun säännöt.
Näin kesällä sitä aina hämmästyy uudelleen miten hyvältä (hyvin) ruskettunut iho näyttää!
27.06.2026 |
En tarkoita mitään överiä tai jotain puoliksi palanutta, vaan sellaista tasaista koko kropan kattavaa väriä mitä näkee just vaikkapa eteläeurooppalaisilla. Siihen vielä tummat piirteet niin on kyllä nättiä ja terveen näköistä.
Kommentit (82)
Tykkään olla vaalea ja mikään ei ole niin tylsää kun väkisin maata auringossa! Pari tuntia kun käy rannalla makoilemassa on saanut vähän väriä ihoon. Viikko menee niin taas aivan vaalea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mystistä, ei "mysteerillistä."