Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (724)

Vierailija
721/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin persu rakastaa:

 

Kansanedustaja Sara Seppäsen puolisolle lähestymiskielto - määrättiin pysymään pois kodin ja työpaikan läheisyydestä
https://yle.fi/a/74-20229808

Täysin tuomittavaa, vaikka persu eivät tuomitsekaan.

Vierailija
722/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Oletko sinä naisena osa ongelmaa kun vauvoja murhataan? Tai osa ongelmaa kun äidit käyttävät isiä enemmän fyysistä väkivaltaa lapsiinsa? 

En minä naisena väistele tätä asiaa enkä suutu kun siitä puhutaan. Olen valmis missä tahansa kenen tahansa kuullen tuomitsemaan vauvojen murhaamisen ja lapsiin kohdistuvan väkivallan. En ala itkeä että miksi kaikkia naisia syytetään ja mitä se minulle kuuluu, enhän minä ole sellainen nainen joka tappaa vauvoja.

 

Tässä vetoomuksessa oli kuitenkin kyse miesten naisiin kohdistamasta, sukupuolittuneesta väkivallasta.

Sama. Mielestäni esimerkiksi viimeaikaisista se vessanpönttöön synnytetty "abortoitu" vauva, jonka sikiöiästä tuleva äiti oli valehdellut, oli aivan järkyttävä tapaus.

Otetaan suhdeluvut. Yksi tapaus kenties miljoonaa vastaan. Väkivaltaakin tekee rajoitettu joukko, mutta aina uudestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita miesvihaunia, katkerat kurahaarasillivitut.

Toivottavasti saatte ihan kaiken paskan elämässänne, mitä ansitsettekin.

Toivottavasti moni teistä onkin saanut jo pataansa, ansaitusti.

😂💩

Ai niin, olette oksettavia ja naisiksi teitä ei voi edes kutsua

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Vierailija
724/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rais kaa henkisesti. Alistaa kiusaa pettää jne. Ensin vangitaan mies ja sitten alkaa tämä oikea luonto näkyä. Siksi ainut tapa selvitä on pitää nainen alisteisessa asemassa. Siksi kaikki feministit vihaavat näitä Aasia suhteita ja keksivät niistä kaikki mahdolliset ja mahdottomat epäkohdat.  Mies joka hankkii itseään köyhemmän vaimon kehitysmaasta etsii rauhaa ja saa sen, niin kauan kun pitää naisen alisteisessa asemassa köyhänä palvelijana.

 

Kannattaa lukea schoppenhauerin filosofiaa siinä ilmenee naisenluonto ja suhteiden oikeat dynamiikat. Mies on naiselle haaste jonka se pyrkii alistamaan. Kun alisteisuus on saavutettu nainen tylsistyy ja yllätys yllätys alitajuisesti etsii jo uutta jännämiestä. Siksi "hyvä mies" saa niin usein kylmää pilkallista kohtelua tulee petetyksi jne. Nainen on luonnoltaan täysi kylmä opportunisti joka ei välitä muista kuin itsestään ja jälkeläisistään. Mies on pelkkä väline jonka avulla nainen saa mitä milloinkin haluaa. 

 

Nämä kun ymmärtää suhtautuu asioihin kylmän transaktionaalisesti ja ei ole enää vietävissä. 

Alter Schwede, habe Schopenhauer auf Deutsch gelesen ku olit vielä pikkuvauva

 

Miten voi ymmärtää filosofin noin väärin? Kyllä, nää miesvihafèmakot on aivan hanurista, mutta herätessäsi huomaat olevan heidän tasollaan. Kannattaako? Miksi käyttäydyt kuin äo 82 töh täh bimbo? Varmaan se Schopenhauer menis kanssa oikein, jos olisi enemmän äo:ta kuin kengässä numeroa?

Vierailija
725/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä persun mielestä oikea tapa rakastaa naista?

 

HS: Perussuomalaisten kansanedustaja Polvisella lähestymiskielto

Kanta-Hämeen käräjäoikeus määräsi perussuomalaisten tuoreen kansanedustajan Mikko Polvisen viime vuonna lähestymiskieltoon hänen entistä puolisoaan kohtaan, kertoo Helsingin Sanomat.

Käräjäoikeuden mukaan Polvinen oli toistuvasti häiriköinyt naista viesteillään, joiden sävy oli oikeuden mukaan ”pääosin muu kuin asiallinen”.

Polvinen oli sanonut käräjäoikeudelle, että hän ei olisi itse lähettänyt kaikkia viestiejä, ja että osa viesteistä olisi väärennetty. Oikeus ei uskonut Polvisen väitteitä. Vuoden mittainen lähestymiskielto päättyy heinäkuussa.

Yle uutiset kysyi Polviselta kommenttia HS:n uutiseen. Hänellä ei ollut lisättävää HS:n artikkelin kommentteihinsa.

Voisiko joku persu jo vastata? Onko tämä oikea tapa rakastaa naista?