Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (724)
No, onneksi en kuuntele/lue muutenkaan, mitä presidentit sun muut joutavat kulloinkin suustaan päästelevät.
Mutta eikös sse Stubbi ollut Trumpin paras kaveri? Pelasivat Miamissa golffia ja juttelivat naisten ulkosynnyttimistä. Hänhän on varmaankin torunut Donaldia niistä pukuhuonepuheista ja saanut bännin koko maahan. Tuo on se Trumpin kaveri, ihmiset kuiskivat ja osoittelevat sormella, varsinkin naiset. Mutta eivät osoittele kauaa, ...kele. Kunhan vihjaan Donaldille, niin loppuu se pilkka ja naureskelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.
Et taida ymmärtää, että Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Kulttuurilliset lieve ilmiöt on tietysti ratkaistava mutta maahanmuuton ehdottomasta välttämättömyydestä ei päästä mihinkään. Vuoteen 2050 menneessä Suomeen tulisi saada minimissäänkin hieman yli miljoona maahanmuuttajaa. Viimeisin arvio on luokkaa 45000 henkilöä per vuosi. Mukana voi tulla jokunen joka ei osaa käyttäytyä mutta se on hoidettava normaalin lainsäädännön puitteissa.
Elät täydellisessä itsepetoksessa. Ongelmat ratkaistaan parhaiten rajalla. Otetaan vain työperäisiä maahanmuuttajia sivistyneistä kulttuureista, joissa on vastaavat arvot kuin omassamme, sieltäkin koulutettua ja älykästä väestöä.
Usastako? Vaiko Englannista ? Nehän ne juuri haluaa tänne kylmään pohjoiseen. Olisko sulla lisää hyviä ehdotuksia?
Monet aasialaiset kulttuurit ovat sivistyneitä, heidän asenne on kunnioittaa uuden kotimaan arvoja ja kansalaisia, heillä on korkea äo ja koulutus, sieltä saa koulutettua väkeä, jotka kotouttavat itsensä nopeasti. Älä leiki tyhmää, tiesit sen etukäteen
Kyllä miehiä sieltä! Hyvää potentiaalia ja menevät heti hyväpalkkaisiin töihin. Mutta aasialainen vaimo on rasite, ei mene töihin vaan rahtaa koko koko sukunsa Suomeen ( sata lasta ent liitoista)?
filippiinimies on kuin pikkuprinssi herkkänahkainen ja tyhmä. Vaimo on kuin äiti sille. Koita nyt olla tollaisen sairaanhoitaja työkaverina. Kamalaa.
Aasialaiset naiset hoitaa hommansa ja vähän päälle kasvatettu sellaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mimä olen erittäinkin hirveällä tavalla seksuaalisesti hyväksikäytetty ja naisen toimesta kun olin pieni poika. On tosi sairasta että sukupuoleni pohjalta minua syyllistetään jostain naisten ahdistelusta kun minua suurempaa uhria ei taida löytyä SUomen maasta. Nyt moiset pressan julistukset johtaa siihen että kukaan ei suostu tai halua kuulla minun tarinaani....mun jutusta tulee vain entistä tabumpi. Yritin joskus käydä puhumassa tästä terapeutille....se katsoi mua niin kauhuissaan että tajusin heti että tämmöstä ei saa puhua.
Johtunee siitä että tapaustasi ei haluta uskoa (vaikka varmasti totta onkin). Se työnnetään samaan mappiin kuin karaokessa olleiden somalin ja romanin tapaus. Romani täräytti ilmoille komiasti Matin ja Tepon tunnetun biisin "Mä joka päivä töitä teen...jne." Siitä voimaantuneena somali tempaisi jopa vielä kuuluvammin Kari Tapion (R.I.P) tunnetun kipaleen "Olen suomalainen,,,jne,".
Donaldin kaveri on lähinnä tyhmille tehty uutinen.
Yhdessä haastattelussa kertoili pitkästi kuinka me Donaldin kanssa sitä ja tätä. Terävä jenkkihaastattelija kysyi sitten haastattelun lopuksi, että milloinkas viimeeksi juttelit oikeasti Donaldin kanssa? Seurasi hiljaisuus. Edellisestä kontaktista oli pii-iiitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto aasialainen ei tiedä mistään mitään heittää roskat maahan jne. sivistymätön ja täydellisen valinpitamaton. Korkeakoulutetut skaalaavat tietysti korkeammalle ja ne jotka sieltä muuttaa pois. Japani verrattavissa Euroopan maihin, kaikki toimii. Kiina moderni kehitysmaa joka orjuuttaa yksilön täysin järjestelmälle. Korea kehittynyt versio kiinasta.
Filippiinit naiset +30 ikäluokka omistautuu perheelleen miehet aika niin ja näin hemmoteltuja ja menee minne nenä vie, hylkää perheensä ja perustaa vaan uuden tilalle. En haluaisi suomeen valtavaa filippiini populaatiota mistään hinnasta.
Intialaisista nyt ei viitsi edes mainita mutta monet kaakkois-ja itäaasialaiset ovat aika karuja. Se niiden "älykkyys" on pelkkää ennaltaopittua kotona ja koulussa pakotettua matematiikkaälykkyyttä. Tavat niillä ovatkin jotain muuta. Roskaus varsinkin muiden maissa on aasialaisille yleistä, kiinalaiset pahimpia. Opiskelijakämpät näiden jäljiltä ovat olleet sikolättejä. Vessassa noustaan seisomaan pöntölle kakkimista varten jne. Se lurpsuttaminen nuudeleita syödessä? Täytyy olla tosi sivistynyttä heh.
Monet näistä myisivät mummonsakin jos siitä saisi kunnon hinnan- Muistakaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.
Et taida ymmärtää, että Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Kulttuurilliset lieve ilmiöt on tietysti ratkaistava mutta maahanmuuton ehdottomasta välttämättömyydestä ei päästä mihinkään. Vuoteen 2050 menneessä Suomeen tulisi saada minimissäänkin hieman yli miljoona maahanmuuttajaa. Viimeisin arvio on luokkaa 45000 henkilöä per vuosi. Mukana voi tulla jokunen joka ei osaa käyttäytyä mutta se on hoidettava normaalin lainsäädännön puitteissa.
Elät täydellisessä itsepetoksessa. Ongelmat ratkaistaan parhaiten rajalla. Otetaan vain työperäisiä maahanmuuttajia sivistyneistä kulttuureista, joissa on vastaavat arvot kuin omassamme, sieltäkin koulutettua ja älykästä väestöä.
Usastako? Vaiko Englannista ? Nehän ne juuri haluaa tänne kylmään pohjoiseen. Olisko sulla lisää hyviä ehdotuksia?
Monet aasialaiset kulttuurit ovat sivistyneitä, heidän asenne on kunnioittaa uuden kotimaan arvoja ja kansalaisia, heillä on korkea äo ja koulutus, sieltä saa koulutettua väkeä, jotka kotouttavat itsensä nopeasti. Älä leiki tyhmää, tiesit sen etukäteen
Kyllä miehiä sieltä! Hyvää potentiaalia ja menevät heti hyväpalkkaisiin töihin. Mutta aasialainen vaimo on rasite, ei mene töihin vaan rahtaa koko koko sukunsa Suomeen ( sata lasta ent liitoista)?
Meillä ei rouva tuonut 100 lasta tänne vaan 10. On siinä elätettävää kun ne paikalliset vielä lisäksi. Olisi tullut suomalainen vaimo tullut halvemmaksi mutta miten tästä pääsee eroon kun on jo naitu virallisesti?
Feministien harhautusliike on jo kauan ollut kiinnittää huomiota suomalaismiehiin. Jotta lemmikit jää rauhaan. Kun katsotaan vaikka katukuvaa, joka toinen nainen on kokenut väitteen mukaan väkivaltaa. Siinä ne kuitenkin keikkuvat lähes tyytyväisen näköisenä miehen rinnalla, vaikka ei ole minkään maan pakko. Ulkkispaiskauksista ei ole kuulunut yhtään mitään. Kumma juttu.
Suosittelen suomi miestä kaikille
Leniniläinen kysymys: Kuka hyötyy mies- ja naissukupuolten välisten rintamien rakentamisesta Suomessa?
Veikkaisin Venäjän imperialismitavotteita. Divide et impera.
Vierailija kirjoitti:
Feministien harhautusliike on jo kauan ollut kiinnittää huomiota suomalaismiehiin. Jotta lemmikit jää rauhaan. Kun katsotaan vaikka katukuvaa, joka toinen nainen on kokenut väitteen mukaan väkivaltaa. Siinä ne kuitenkin keikkuvat lähes tyytyväisen näköisenä miehen rinnalla, vaikka ei ole minkään maan pakko. Ulkkispaiskauksista ei ole kuulunut yhtään mitään. Kumma juttu.
Eihän niistä paremmistaraiskauksista puhuta. Kantisten on sitä huonompaa.
Niin. Kiinalaisilla on huono hygienia ovat siitä aasiassakin kuuluisia.
Kaikkia näitä kulttuureita yhdistää täydellinen välinpitämättõmyys ympäristöä ja muita tuntemattomia ihmisiä kohtaan.
Vietnam on yhteisöllinen ja monella tapaa hyvä maa. Jakavat sentään rehellisyyden arvona ei tarvitse pitää lompakostaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Näinhän se on.
Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua.
Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa.
Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa.
Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä.
Oletko sinä naisena osa ongelmaa kun vauvoja murhataan? Tai osa ongelmaa kun äidit käyttävät isiä enemmän fyysistä väkivaltaa lapsiinsa?
En minä naisena väistele tätä asiaa enkä suutu kun siitä puhutaan. Olen valmis missä tahansa kenen tahansa kuullen tuomitsemaan vauvojen murhaamisen ja lapsiin kohdistuvan väkivallan. En ala itkeä että miksi kaikkia naisia syytetään ja mitä se minulle kuuluu, enhän minä ole sellainen nainen joka tappaa vauvoja.
Tässä vetoomuksessa oli kuitenkin kyse miesten naisiin kohdistamasta, sukupuolittuneesta väkivallasta.
Sama. Mielestäni esimerkiksi viimeaikaisista se vessanpönttöön synnytetty "abortoitu" vauva, jonka sikiöiästä tuleva äiti oli valehdellut, oli aivan järkyttävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.
Et taida ymmärtää, että Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Kulttuurilliset lieve ilmiöt on tietysti ratkaistava mutta maahanmuuton ehdottomasta välttämättömyydestä ei päästä mihinkään. Vuoteen 2050 menneessä Suomeen tulisi saada minimissäänkin hieman yli miljoona maahanmuuttajaa. Viimeisin arvio on luokkaa 45000 henkilöä per vuosi. Mukana voi tulla jokunen joka ei osaa käyttäytyä mutta se on hoidettava normaalin lainsäädännön puitteissa.
Elät täydellisessä itsepetoksessa. Ongelmat ratkaistaan parhaiten rajalla. Otetaan vain työperäisiä maahanmuuttajia sivistyneistä kulttuureista, joissa on vastaavat arvot kuin omassamme, sieltäkin koulutettua ja älykästä väestöä.
Usastako? Vaiko Englannista ? Nehän ne juuri haluaa tänne kylmään pohjoiseen. Olisko sulla lisää hyviä ehdotuksia?
Monet aasialaiset kulttuurit ovat sivistyneitä, heidän asenne on kunnioittaa uuden kotimaan arvoja ja kansalaisia, heillä on korkea äo ja koulutus, sieltä saa koulutettua väkeä, jotka kotouttavat itsensä nopeasti. Älä leiki tyhmää, tiesit sen etukäteen
Kyllä miehiä sieltä! Hyvää potentiaalia ja menevät heti hyväpalkkaisiin töihin. Mutta aasialainen vaimo on rasite, ei mene töihin vaan rahtaa koko koko sukunsa Suomeen ( sata lasta ent liitoista)?
Meillä ei rouva tuonut 100 lasta tänne vaan 10. On siinä elätettävää kun ne paikalliset vielä lisäksi. Olisi tullut suomalainen vaimo tullut halvemmaksi mutta miten tästä pääsee eroon kun on jo naitu virallisesti?
Et mitenkään, kärsi tai laita ne töihin mihin pystyvät. Harmittaahan tuo mutta ota positiivinen asenne,kyllä ne huolehtii sinut hautaan ja perinnöt sun muut jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.
Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän
Ongelma on, että ketään ei kiinnosta kuollut mies. Samoin lasten tapoissa, jos tappaja on nainen, tapaus ei ylitä juuri uutiskynnystä. Jos tekijä olisi mies, A-Studio ja Sofia Virta olisivat äänessä. Lehdistö määrää nykyään yhteiskunnan suunnan. Vauvat kärsivät.
Ketään ei kiinnosta kuollut mies? Uutisoitiinko mistään niin paljon kuin Janne Puhakan henkirikoksesta? Onko uutisoitu mistään niin paljon kuin Jukka S. Lahden surmasta? Ja kivenkovaan väität, että ketään ei kiinnosta kuollut mies?
Virantoimituksessa kuolleista poliiseista uutisoidaan vuodesta toiseen lehdissä ja somettajat tekevät kilvan videoita. Taitaa olla kaikki surmatut miehiä. Surmaajina ketkäs muutkaan kuin miehet.
Miesten luoma ongelma, joten toivottavasti miehet myös ratkaisevat ongeman. Vai tarvitaanko taas naista?
Ei ole miesten luoma ongelma. Murhaaja on vastuussa, ei muut miehet. Sinun pitää mennä vaatimaan ongelman ratkaisua tekijöiltä, niiltä murhaajilta.
Miehet tappavat miehiä ja miehet tutkivat miesten tekemiä tappoja, missä miehet ovat tappaneet miehiä, mutta ei ole millään tavalla miesten luoma ongelma. Sinun kaltaista pelleä ei ole nähty sitten Pelle Hermannin.
Olen mies, en ole tappanut ketään, enkä tutkinut murhia. Ei ole minun luoma, eikä ylläpitämä ongelma, enkä ole murhista tai järjestelmästä vastuussa. Kuten et sinäkään naisena ole vastuussa lapsensa murhanneen naisen teoista.
Ah, et ole näköjään kuullut patriarkaatista. Olet osa patriarkaattia ja naisvihaa eli ylläpidät väkivaltaisia rakenteita, joten olet syyllinen sekä naisensa tappaneen miehen murhaan että lapsensa tappaneen naisen murhaan.
Puhutaan parisuhdeväkivallasta. Mies ja nainen ovat yksissä, lisääntymismielessäkö vai muuten viettiensä ohjaamana, selvä se ettei siinä aina ole mitään ystävyyttä. Se on parisuhdedynamiikkaa. Työssä, kadulla tai muuten mies ei käy naisen kimppuun. Puskahyökkääjiä lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät kunnioita naisten tahtoa?
Kansanedustaja Sara Seppäsen puolisolle lähestymiskielto - määrättiin pysymään pois kodin ja työpaikan läheisyydestä
https://yle.fi/a/74-20229808HS: Perussuomalaisten kansanedustaja Polvisella lähestymiskielto
https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-154930
Hiljaista on persuleirissä. Asiallinen kysymys, mutta vastausta ei vaan kuulu. Ymmättekö itsekään miten säälittäviä olette jos vain vaikenette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimä olen erittäinkin hirveällä tavalla seksuaalisesti hyväksikäytetty ja naisen toimesta kun olin pieni poika. On tosi sairasta että sukupuoleni pohjalta minua syyllistetään jostain naisten ahdistelusta kun minua suurempaa uhria ei taida löytyä SUomen maasta. Nyt moiset pressan julistukset johtaa siihen että kukaan ei suostu tai halua kuulla minun tarinaani....mun jutusta tulee vain entistä tabumpi. Yritin joskus käydä puhumassa tästä terapeutille....se katsoi mua niin kauhuissaan että tajusin heti että tämmöstä ei saa puhua.
No yritä puhua edelleen. Ja toiseksi naiset ei pysty ahdistelemaan sinua samalla tavoin kuin miehet ahdistelee vastapuolta. Pystyit aina juoksemaan karkuun sieltä aitasta,.eiks niin?
Olipa törkeästi kirjoitettu! Toivottavasti ymmärrät des hävetä.
Olisiko pääsääntöisesti nuo vasemmistoliiton kansanedustajat sekä nk. anarkistit.