Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Se, että miehet tästä joukolla syyllistyvät, kertoo siitä, että vaikka yksittäinen mies ei itse syyllistyisi väkivaltaan naisia kohtaan, hän jollain tasolla sen hyväksyy.
Muutenhan olisi erittäin helppoa todeta, että väkivalta on väärin ja jatkaa elämäänsä. Ei tällaiseen asiaan tarvitse tarttua ja jäädä jumiin.
Minä totean miehenä, että väkivalta on väärin. Ei yksin naisiin kohdistuva, vaan kaikki. Miltä kuulostaisi julistus ja addressi, jossa vaadittaisiin toimenpiteitä miehiin kohdistuvan väkivallan lopettamisesta ja naisten lapsiin kohdistaman väkivallan vähentämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.
Et taida ymmärtää, että Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Kulttuurilliset lieve ilmiöt on tietysti ratkaistava mutta maahanmuuton ehdottomasta välttämättömyydestä ei päästä mihinkään. Vuoteen 2050 menneessä Suomeen tulisi saada minimissäänkin hieman yli miljoona maahanmuuttajaa. Viimeisin arvio on luokkaa 45000 henkilöä per vuosi. Mukana voi tulla jokunen joka ei osaa käyttäytyä mutta se on hoidettava normaalin lainsäädännön puitteissa.
Elät täydellisessä itsepetoksessa. Ongelmat ratkaistaan parhaiten rajalla. Otetaan vain työperäisiä maahanmuuttajia sivistyneistä kulttuureista, joissa on vastaavat arvot kuin omassamme, sieltäkin koulutettua ja älykästä väestöä.
Usastako? Vaiko Englannista ? Nehän ne juuri haluaa tänne kylmään pohjoiseen. Olisko sulla lisää hyviä ehdotuksia?
Monet aasialaiset kulttuurit ovat sivistyneitä, heidän asenne on kunnioittaa uuden kotimaan arvoja ja kansalaisia, heillä on korkea äo ja koulutus, sieltä saa koulutettua väkeä, jotka kotouttavat itsensä nopeasti. Älä leiki tyhmää, tiesit sen etukäteen
Kyllä miehiä sieltä! Hyvää potentiaalia ja menevät heti hyväpalkkaisiin töihin. Mutta aasialainen vaimo on rasite, ei mene töihin vaan rahtaa koko koko sukunsa Suomeen ( sata lasta ent liitoista)?
Ensinnäkin aasialaisten kulttuurien välillä on eroa. Toisekseen useimmista aasian maista tulevat naiset ovat hyvin ahkeria, kuten miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
filippiinimies on kuin pikkuprinssi herkkänahkainen ja tyhmä. Vaimo on kuin äiti sille. Koita nyt olla tollaisen sairaanhoitaja työkaverina. Kamalaa.
Aasialaiset naiset hoitaa hommansa ja vähän päälle kasvatettu sellaisiksi.
Minä tunnen koko joukon kiinalaisia, miehiä ja naisia. Erittäin ahkeria ja haluavat elää maassa maan tavalla, eivät aiheuta mitään häiriötä tai ongelmia. Kiinalaisten äo on korkeampi kuin länsimaalaisten ja sieltä saa koulutettua porukkaa niin paljon kuin haluaa.
Onpas tasapuolista moderointia, vain "oikeat" eli naisten mielipiteet saavat olla esillä.
Stubbi on oikeassa. Siitä on tullut erittäin pätevä pressa ja myös arvojohtajuus on pressan hommia - tämä on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
filippiinimies on kuin pikkuprinssi herkkänahkainen ja tyhmä. Vaimo on kuin äiti sille. Koita nyt olla tollaisen sairaanhoitaja työkaverina. Kamalaa.
Minä tunnen koko joukon kiinalaisia, miehiä ja naisia. Erittäin ahkeria ja haluavat elää maassa maan tavalla, eivät aiheuta mitään häiriötä tai ongelmia. Kiinalaisten äo on korkeampi kuin länsimaalaisten ja sieltä saa koulutettua porukkaa niin paljon kuin haluaa.
Koska se heikko aines Kiinassa jää kotimaan kyliin ja slummeihin, eikä tule Suomeen. Eli näet vain osan todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin kaipaamaan konkretiaa, mihin tässä pitäisi ryhtyä?
Tiedosta, hyvä ihminen, tiedosta. Se on avain kaikkeen: ajattelu oikealla tavalla.
miten minun tiedostamiseni ratkaisee rikoksia, en ole oikeastaan edes ollut paikalla kun mainitun laisia tekoja on tapahtunut
Se on vaan tätä feministien sanahelinää. Mitään konkretiaa ei ikinä tule. Sinun pitää pyytää anteeksi muiden rikoksia ja madella feministien edessä.
Anteeksiantoa vaan ei koskaan tule, koska woke-jumalan alttarilla olet mies eli ainakin syntinen.
Kuulostaa että foliohattua kiristää.
Rautalangasta: tiedosta että naisviha on olemassa ja naisvihaan perustuvaa väkivaltaa tapahtuu. Jos nämä ovat sinusta pahoja asioista, voit auttaa ongelman ratkaisussa puhumalla naisvihaa vastaan ja antamalla tukesi naisille.Jos et välitä ongelmasta, olet minusta piittaamaton. Jos olet naisvihan puolella niin olet perseestä.
Jo päiväkodissa opetetaan, että ei saa lyödä.
Olen lähtökohtaisesti kaikkea väkivaltaa vastaan, paitsi jos puolustetaan omaa henkeä, läheisiä tai omaisuutta. Tai laajemmin valtion rajoja.
Miten se jotenkin auttaa, että menen tuolla kadulla huutamaan, että naisia/miehiä/lapsia ei saa hakata? Se on itsestään selvää, lukee laissakin.
Ei kukaan ole pyytänyt huutamaan kadulle, riittää kun toteaa että väkivalta on väärin ja elää sen mukaisesti. Kaikille se ei ole itsestään selvää, jos olisi, ei tätä keskustelua tarvittaisi.
Se nimenomaan on nyky-Suomessa kaikille itsestään selvää. Siis kaikille muille paitsi niille, jotka ovat väkivaltaisia. Heitä taas ei tasavallan presidentin pyytelyillä muuteta kun ei se onnistu lainsäädännölläkään.
Vaan kun näiden väkivaltaisten tekijöiden toimiin on puututtava. Jos ei puutu on osa ongelmaa. Ongelma on suuri ja ratkaisulla on kiire. Nykyhallitukselta tuskin voi mitään odottaa mutta seuraavalta galluppien valossa vasenmistolaiselta hallitukselta odotan mittavia panoksia naisten kohtaaman väkivallan täydelliseen torppaamiseen. Vankeus tuomioiden yhteyteen tulee säätää velvoittavaa koulutusta ja pahimpiin tapauksiin terapiaa. Lisäksi voitaisiin lisätä jalkapanta tuomioita etenkin lähestymiskieltojen seurantaan. Myös tahdon vastainen hoito on ulotettava naisia väkivaltaisesti kohteleviin miehiin. Selvä välinpitämättömyys tapauksiin on myös kriminalisoitava ja säätää tuomioiksi ainakin velvoittavaa koulutusta. Tässä nyt joitain esimerkkejä joilla tilannetta voitaisiin saada siedettävämmäksi.
Aikuisikäisiin harvoin enää tuon tapainen koulutus tehoaa. Siis niihin joille se todella olisi tarpeen. Koulutus pojille tulisi aloittaa jo peruskoulun ensimmäiseltä luokalta niin vaikutus voisi tehota suurimpaan osaan vielä kun ovat aikuisiässä. Hidasta toki mutta välttämätöntä laajemman vaikutuksen aikaan saamiseksi. Ministeri Adlercreutz saisi suuren sulan hattuunsa kun tämän saisi ajettua opetussuunnitelmiin.
Yksi vahvimmin kulttuurissamme olevista tabuista on, että tyttöä / naista ei lyödä. Olen itse joutunut hakkaamaan valkoritarin tämän takia, kun hyökkäsi väkivaltaista naista kädellään työntäneen kaverini kimppuun.
On naisten harhaisuutta kuvitella, ettei tämä olisi jo peruskoulupojille aivan selvää ja ollut jo vuosisatojen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se heikko aines Kiinassa jää kotimaan kyliin ja slummeihin, eikä tule Suomeen. Eli näet vain osan todellisuudesta.
Tuntuu jotenkin itsekkäältä politiikalta himoita parhaat osaajat kehittyvistä maista palvelemaan meidän maan tarkoitusia. Eikö pitäisi ponnistaa omalta pohjalta ja siivota omat sotkunsa? Kasvatatteko lapsia sanomalla, että ulkomaalaiset kyllä tulee hoitamaan vaikeat asiat, itse ei tartte miettiä ja rakentaa osaamista, luottamusta ja yhteiskuntaa.
Heristän nyrkkiä Prinssi Mariukselle. Onko nyt hyvä mieli? Etenkin hänen uhreillaan.
Kiitos kun todistit väitteeni oikeaksi. Sen sijaan, että ymmärtäisi esimerkin idean tartut yksityiskohtiin. Vaihda vaikka sukupuolet keskenään niin alat ehkä ymmärtää missä omgelma on.