Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (710)

Vierailija
681/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin persu rakastaa:

Kansanedustaja Sara Seppäsen puolisolle lähestymiskielto - määrättiin pysymään pois kodin ja työpaikan läheisyydestä
https://yle.fi/a/74-20229808

Täysin tuomittavaa, vaikka persu eivät tuomitsekaan.

Ei tuomitse myöskään Kokoomus, RKP tai KD. Kaikille kelpaa yhteistyö persujen kanssa.

Vierailija
682/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut varsin vähän miesystäviä sattuneista syistä, koska en hyväksy henkilökohtaisella tasolla väkivaltaa. Fyysistä tai henkistä. Aggressiivisella käytöksellä ja machoilulla saa vain kylmää kättä. Eli olen naisten silmissä se kumma tyyppi, jolla on vain vähän ystäviä. Koskaan ei voi voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristynyt asenne tulee usein esiin, vaikkei henkilö itse sitä edes tajuaisi. Tohtori Keskisarja valitsi nimenomaan naisten käyttämät rakennekynnet halutessaan mollata opiskelijat valittaviksi itkuiikoiksi. Hän olisi voinut aivan hyvin valita jonkin toisen turhamaisuuden, mutta henkilön asenne naissukupuolta kohtaan tuli näin esiin. Teemu selkeästi edustaa persujen arvomaailmaa.

Vierailija
684/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kiinalaisilla on huono hygienia ovat siitä aasiassakin kuuluisia. 

Kaikkia näitä kulttuureita yhdistää täydellinen välinpitämättõmyys ympäristöä ja muita tuntemattomia ihmisiä kohtaan. 

Vietnam on yhteisöllinen ja monella tapaa hyvä maa. Jakavat sentään rehellisyyden arvona ei tarvitse pitää lompakostaan kiinni. 

Niin, Kiinassahan onkin tosi roskaiset kadut.

Vierailija
685/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. "

Maahanmuuttajia kaikesta syyttävät eivät kylläkään välitä ulkomaalaisten sisäisestä perheväkivallasta tuon taivaallista. Päin vastoin tälläkin palstalla he riemuitsevat, jos joku muualta tullut pieni lapsi kuolee. 

Vierailija
686/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Erittäin aih⁢eellinen av⁢aus.
Ei ole ⁢Stub⁢ido enää minun pr⁢eside⁢nttini.

Vierailija
687/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään ei ole yksikään mies kertonut, miksi mies ottaa henkilökohtaisena syytöksenä vetoomuksen naisiin kohdistuvan sukupuolittuneen väkivallan lopettamiseksi.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6561017/alex-stubbin-absurdi-vetoomus-s…

Vierailija
688/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehet tästä joukolla syyllistyvät, kertoo siitä, että vaikka yksittäinen mies ei itse syyllistyisi väkivaltaan naisia kohtaan, hän jollain tasolla sen hyväksyy.

Muutenhan olisi erittäin helppoa todeta, että väkivalta on väärin ja jatkaa elämäänsä. Ei tällaiseen asiaan tarvitse tarttua ja jäädä jumiin.

Vierailija
689/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Viinan kotiikuljettamisella ilmeisesti koitetaan korjata ongelmia.

Tämän loistoidean valvonnasta ei taatusti tule mitään.

Vierailija
690/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei iso osa naisia osaa ajatella abstraktisti. Esitetäänpä tällainen hypoteettinen esimerkki:

Naisten pi***n jakaminen ja huippumiesten perässä Tinderissä juokseminen on iso yhteiskunnallinen ongelma ja se pitää saada loppumaan.  Sitten sinä sanot, että en minä tuollaista tee, miten se minua koskettaa. Ja joku toinen sanoo, että mitä muuta olet tehnyt sen lopettamiseksi, puututko aktiivisesti ystävättäriesi tekemisiin tällä saralla tai puututko tilanteeseen jos näet jossain tyttöporukan selailevan Tinderiä ja hihittelevän keskenään. Ja loppukaneettina sitten, että ongelman poistuminen vaatii kaikilta naisilta aktiivista otetta ja rohkeutta puuttua.

Sulla on toi perusväite pielessä. Naisten Tinderin käyttö ei tiettävästi ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan kulutusvalinta. Naisiin kohdistuva väkivalta sensijaan on kasvava ongelma.

Vierailija
691/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä puhuja ole puolustusvoimien ylipäällikkö, miksei käytä käskyvaltaa asian hoitamiseksi?

Vierailija
692/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin alkaa puuttumaan rikoksiin jos saan valtuutuksen ja aseenkanto yms. Varusteisiin oikeuden. Jonkinlaisen tukiryhmän tarvitsisin toki myös, jolla myös oikeudet välineisiin. Rahoitus hommalle pitäisi olla myös ja jos sille on tarvetta kokopäivätoimisesti niin kai siitä pitäisi elanto saada myös. Jonkinlaista koulutusta myös tarvittaisiin.

Miksi muuten poliisi ei hoida tätä hommaa.

Ihanko oikeasti koet, että Stubb pyysi muita miehiä leikkimään poliisia?

Eiköhän kyse ollut siitä, että miehet selkeästi sanoutuisivat irti väkivallasta ja naisia väheksyvästä puheesta ja käytöksestä. Viestittäisivät omalla käytöksellään tälle mätäpaisevähemmistölle, että naisten kaltoin kohtelu ei ole ok.

Miksi se on niin vaikeaa?

Vierailija
693/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei iso osa naisia osaa ajatella abstraktisti. Esitetäänpä tällainen hypoteettinen esimerkki:

Naisten pi***n jakaminen ja huippumiesten perässä Tinderissä juokseminen on iso yhteiskunnallinen ongelma ja se pitää saada loppumaan.  Sitten sinä sanot, että en minä tuollaista tee, miten se minua koskettaa. Ja joku toinen sanoo, että mitä muuta olet tehnyt sen lopettamiseksi, puututko aktiivisesti ystävättäriesi tekemisiin tällä saralla tai puututko tilanteeseen jos näet jossain tyttöporukan selailevan Tinderiä ja hihittelevän keskenään. Ja loppukaneettina sitten, että ongelman poistuminen vaatii kaikilta naisilta aktiivista otetta ja rohkeutta puuttua.

Sulla on toi perusväite pielessä. Naisten Tinderin käyttö ei tiettävästi ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan kulutusvalinta. Naisiin kohdistuva väkivalta sensijaan on kasvava ongelma.

Haureus on myös syntiä

Voi olla. Se kuitenkin vahingoittaa lähinnä tinderöijää itseään. Väkivalta taas kohdistuu suoraan toiseen ihmiseen.

Vierailija
694/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haureus on myös syntiä

Voi olla. Se kuitenkin vahingoittaa lähinnä tinderöijää itseään. Väkivalta taas kohdistuu suoraan toiseen ihmiseen.

Vahingoittaa se sitä toista osapuolta myös ja välillisesti koko yhteiskuntaa. Lisäksi Suomessa tehdään tuhansia aborttejavuosittain. Naisen tahdosta.

Vierailija
695/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Vain silloin, kun nainen on sen käytöksellään ansainnut.

Millainen on se käytös jolla ansaitsee asiattomuudet miehiltä? Ja onko sillä iällä merkitystä vai voiko ala-ikäinen tyttö tai jopa vauva ansaita käytöksellään asiatonta pilkkaa?

Vierailija
696/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut varsin vähän miesystäviä sattuneista syistä, koska en hyväksy henkilökohtaisella tasolla väkivaltaa. Fyysistä tai henkistä. Aggressiivisella käytöksellä ja machoilulla saa vain kylmää kättä. Eli olen naisten silmissä se kumma tyyppi, jolla on vain vähän ystäviä. Koskaan ei voi voittaa.

En minä huomaa mieskavereideni hyväksyvän muuta kuin itsepuolustuksellisen väkivallan. Ehkä erittäin demoniseen henkiseen väkivaltaan vastauksena voi joku teoriassa hyväksyä fyysisen väkivallan, mutta tämäkin enemmän tosiaan teoreettinen pohdiskelu kuin oikeasti toteutettua. Kavereita ollut kymmeniä, kaikki kaveri kaverit ja biletutut yhteensä satoja. Toki en ole karvanoppa-amispiireissä pyörinyt, vaan olen akateeminen naistenvihaaja.

Vierailija
697/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät kunnioita naisten tahtoa?

Kansanedustaja Sara Seppäsen puolisolle lähestymiskielto - määrättiin pysymään pois kodin ja työpaikan läheisyydestä
https://yle.fi/a/74-20229808

HS: Perussuomalaisten kansanedustaja Polvisella lähestymiskielto
https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-154930

Hiljaista on persuleirissä. Asiallinen kysymys, mutta vastausta ei vaan kuulu. Ymmättekö itsekään miten säälittäviä olette jos vain vaikenette?

Onko se nyt persujen syytä, että persunaista on hakattu? Kuten on vihreiden syytä, että oma mieskin vihasi Sofia Virtaa?

Vierailija
698/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on itsekin suomalainen mies (ruotsinsuomalainen ON suomalainen), kohdistaako hän vetoomuksen (syytöksen) myös itseensä? Isäänsä? Poikaansa?

Stubb on isänsä puolelta suomenruotsalainen, äitinsä on suomenkielinen.

Ruotsinsuomalaiset on Ruotsissa asuvia suomalaisia.

Vierailija
699/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa moderointia. Keskustelen asiallisesti Stubin tekemästä työstä menemättä henkilökohtaisuuksiin. Viestini joutuvat sensuuriin.

Vierailija
700/710 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehet tästä joukolla syyllistyvät, kertoo siitä, että vaikka yksittäinen mies ei itse syyllistyisi väkivaltaan naisia kohtaan, hän jollain tasolla sen hyväksyy.

Muutenhan olisi erittäin helppoa todeta, että väkivalta on väärin ja jatkaa elämäänsä. Ei tällaiseen asiaan tarvitse tarttua ja jäädä jumiin.

Joka iikka varmaan tietää, että väkivalta on väärin. Jopa väkivaltaiset tietävät tekevänsä väärin, koska siksihän tekoja salaillaan! Joten mitä ihmettä saavutat itsestäänselvyyksien toistelulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi