Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (725)

Vierailija
661/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään ei ole yksikään mies kertonut, miksi mies ottaa henkilökohtaisena syytöksenä vetoomuksen naisiin kohdistuvan sukupuolittuneen väkivallan lopettamiseksi.

En ole vastuussa muiden tekemisistä, vaikka näin sinäkin haluaisit asian olevan

Vierailija
662/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin pitäisi perua paska puheensa ja pyytää jokaiselta suomalaiselta mieheltä anteeksi jota koittaa vetää omaan hyvesignalointiin jonkinlaiseksi syntipukiksi koska jotkut (harvat) ovat tehneet pahoja. Minä en ole mikään Mika Moring tai se murhaaja raiskaaja jonka oikeuskäytäntõmme aina vapauttaa uudelleen ja uudelleen murhaamaan ja raiskaamaan jonkun hengiltä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Et taida ymmärtää, että Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa.  Kulttuurilliset lieve ilmiöt on tietysti ratkaistava mutta maahanmuuton ehdottomasta välttämättömyydestä ei päästä mihinkään. Vuoteen 2050 menneessä Suomeen tulisi saada minimissäänkin hieman yli miljoona maahanmuuttajaa. Viimeisin arvio on luokkaa 45000 henkilöä per vuosi. Mukana voi tulla jokunen joka ei osaa käyttäytyä mutta se on hoidettava normaalin lainsäädännön puitteissa.

Elät täydellisessä itsepetoksessa. Ongelmat ratkaistaan parhaiten rajalla. Otetaan vain työperäisiä maahanmuuttajia sivistyneistä kulttuureista, joissa on vastaavat arvot kuin omassamme, sieltäkin koulutettua ja älykästä väestöä.

Usastako? Vaiko Englannista ?  Nehän ne juuri haluaa tänne kylmään pohjoiseen. Olisko sulla lisää hyviä ehdotuksia?

Vierailija
664/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa keräävä feministijärjestö, jonka väittämä on moneen kertaan osoitettu valheeksi jo vuosia sitten.

Mutta mitäpä ei naiset tekisi huomiota saadakseen

Vierailija
665/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbi on oksettava tapaus.

Vierailija
666/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasavallan presidentti vastustaa naisiin kohdustavaa väkivaltaa. Kertokaa nyt ihmeessä miksi tämä ei teille käy?

 

Vain naisiin kohdistuvaa kun voisi vastustaa kaikkiin kohdistuvaa väkivaltaa. Tällä toiminnalla halveksuu miesuhreja jotka hakkasi nainen ja kannattaa myös miesten pakkoarmeijaa. Ei jatkoon!

 

Stubbin asenne vain vahvistaa asennetta jossa väkivallan kohteeksi joutunut mies saa kuulla Häkestä "otat sä naiselta pataan". Feministit ja Stubb hyväksyvät miehiin kohdistuvan väkivallan.

No eivät kyllä hyväksy, mistä keksit tuon?

 

Hiljaisuus feministien taholta on hiljaista hyväksyntää. Vastustivat myös kertaluonteista avustusta miesten tasa arvo ry:lle jossa autetaan seurusteluväkivaltaa kokeneita poikia. Jo tuo kertoo feministeistä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
667/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli palstan naiset eivät tunne omassa elämässään yhtään normaalia miestä?

Ok

Vierailija
668/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbin pitäisi perua paska puheensa ja pyytää jokaiselta suomalaiselta mieheltä anteeksi jota koittaa vetää omaan hyvesignalointiin jonkinlaiseksi syntipukiksi koska jotkut (harvat) ovat tehneet pahoja. Minä en ole mikään Mika Moring tai se murhaaja raiskaaja jonka oikeuskäytäntõmme aina vapauttaa uudelleen ja uudelleen murhaamaan ja raiskaamaan jonkun hengiltä.  

Ei Stubbi kohdistanut puhettaan juuri sinulle vaikka siltä tuntuisi vaan kollektiivisesti kaikille suomalaisille ( muunkin maan) miehille Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
669/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä paljon vastuussa häiriintyneiden miesten tekosista, kuin jokainen nainen on vastuussa häiriintyneiden naisten tekosista.

 

Meneekö yhdelläkään naisella täällä asia  jakeluun?

Vierailija
670/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku jo kertoa, miksi presidentti ei voisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan?

Jostain syystä se ei kaikille "miehille" kelpaa. Syytä voimme vain arvailla, vaikka kaikki sen tietävätkin.

Edelleenkään emme ole saanut vastauksia, miksi presidentti ei voisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan?

Löytäisikö joku mies jo vihdoin selkärankansa ja vastaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
671/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Penttilä joka ensimmäisenä raiskasi ja murhasi oman äitinsä on vapautettu tuhansia kertoja murhaamaan ja raiskaamaan uuden uhrin. 

 

Kukaan ei ole oikeasti uskonut Penttilän parantumiseen tai soveltuvuuteen yhteiskuntaan. Penttilä on yksinkertaisesti vapautettu välinpitämättõmyyden ja oikeuslaitoksen työllistämisen takia. Penttilän vapauttaneilla tuomareilla on verta käsissään - mitään muuta lopputulosta kun uusia kuolonuhreja ei ole koskaan voinut olettaa. 

Vierailija
672/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marginaalinen ilmiö. On paljon tärkeämpiäkin asioita johon puuttua.

Tämä on juuri osa ongelmaa, naisiin kohdistuvan väkivallan vähättely.

Onko näin vielä sittenkin kun yksi nainen tapetaan kymmenessä vuodessa? Missä siis menevät rajat, kun vähättely muuttuu aiheelliseksi?

Tästä on matkaa siihen kun naisia kuolee yksi kymmenessä vuodessa, silloin lienee kaikki toisin, nythän on menossa ennätysvuosi. Naisia tapetaan enemmän kuin ainakaan kymmeneen edelliseen vuoteen.

Eli mitään rajaa et pysty asettamaan. Olipa yllätys. Sama juttu kuin vaikka kysyttäessä, että mikä määrä monikulttuuria olisi tarpeeksi?

 

Mihinköhän tilastoon tuo perustuu? Stat.fi kertoo naisia joutuneen henkirikoksen uhriksi vuonna 2012 38kpl. Viime vuonna 28.

Paljonko ihmisiä kuolee liikenneonnettomuuksissa? Onko presidentti vedonnut autoilijoihin? Onko asiaintilaa pidetty kansallisena ongelmana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
673/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkö takia Mikollekin määrättiin lähestymiskielto kun hän oli niin rakastava mies?

 

HS: Perussuomalaisten kansanedustaja Polvisella lähestymiskielto

Kanta-Hämeen käräjäoikeus määräsi perussuomalaisten tuoreen kansanedustajan Mikko Polvisen viime vuonna lähestymiskieltoon hänen entistä puolisoaan kohtaan, kertoo Helsingin Sanomat.

Käräjäoikeuden mukaan Polvinen oli toistuvasti häiriköinyt naista viesteillään, joiden sävy oli oikeuden mukaan ”pääosin muu kuin asiallinen”.

Polvinen oli sanonut käräjäoikeudelle, että hän ei olisi itse lähettänyt kaikkia viestiejä, ja että osa viesteistä olisi väärennetty. Oikeus ei uskonut Polvisen väitteitä. Vuoden mittainen lähestymiskielto päättyy heinäkuussa.

Yle uutiset kysyi Polviselta kommenttia HS:n uutiseen. Hänellä ei ollut lisättävää HS:n artikkelin kommentteihinsa.

Onko Presidentti, Kokoomus tai Perussuomalaiset esittäneet paheksuntansa miehelle. Hehän ovat osa ongelmaa, kun jatkavat yhteistyötä.

Vierailija
674/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli palstan naiset eivät tunne omassa elämässään yhtään normaalia miestä?

Ok

Kyllä tunnetaan ja siksi ollaan täällä. Eikä pelkästään suomalaisten miesten puolesta vaan yleensä miesten puolesta. Ei ole miehilläkään helppoa nykymaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
675/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marginaalinen ilmiö. On paljon tärkeämpiäkin asioita johon puuttua.

Tämä on juuri osa ongelmaa, naisiin kohdistuvan väkivallan vähättely.

Onko näin vielä sittenkin kun yksi nainen tapetaan kymmenessä vuodessa? Missä siis menevät rajat, kun vähättely muuttuu aiheelliseksi?

Tästä on matkaa siihen kun naisia kuolee yksi kymmenessä vuodessa, silloin lienee kaikki toisin, nythän on menossa ennätysvuosi. Naisia tapetaan enemmän kuin ainakaan kymmeneen edelliseen vuoteen.

Eli mitään rajaa et pysty asettamaan. Olipa yllätys. Sama juttu kuin vaikka kysyttäessä, että mikä määrä monikulttuuria olisi tarpeeksi?

 

Mihinköhän tilastoon tuo perustuu? Stat.fi kertoo naisia joutuneen henkirikoksen uhriksi vuonna 2012 38kpl. Viime vuonna 28.

Paljonko ihmisiä kuolee liikenneonnettomuuksissa? Onko presidentti vedonnut autoilijoihin? Onko asiaintilaa pidetty kansallisena ongelmana?

Älä sekota liikennettä tähän 

Vierailija
676/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vissiin tiedä mitään mistään koulukiusaamista, mutta niistä ei voida höpistä ja kommentit häviää, vaikka presidentti on itse ilmoittanut joskus olleensa kusipää kyseisessä touhussa. 

Vierailija
677/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko jo joku kertoa, miksi perussuomalainen mies rakastaa niin rajusti, että tarvitaan lähestymiskieltoa?

 

HS: Perussuomalaisten kansanedustaja Polvisella lähestymiskielto

Kanta-Hämeen käräjäoikeus määräsi perussuomalaisten tuoreen kansanedustajan Mikko Polvisen viime vuonna lähestymiskieltoon hänen entistä puolisoaan kohtaan, kertoo Helsingin Sanomat.

Käräjäoikeuden mukaan Polvinen oli toistuvasti häiriköinyt naista viesteillään, joiden sävy oli oikeuden mukaan ”pääosin muu kuin asiallinen”.

Polvinen oli sanonut käräjäoikeudelle, että hän ei olisi itse lähettänyt kaikkia viestiejä, ja että osa viesteistä olisi väärennetty. Oikeus ei uskonut Polvisen väitteitä. Vuoden mittainen lähestymiskielto päättyy heinäkuussa.

Yle uutiset kysyi Polviselta kommenttia HS:n uutiseen. Hänellä ei ollut lisättävää HS:n artikkelin kommentteihinsa.

Vierailija
678/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikael Penttilä joka ensimmäisenä raiskasi ja murhasi oman äitinsä on vapautettu tuhansia kertoja murhaamaan ja raiskaamaan uuden uhrin. 

 

Kukaan ei ole oikeasti uskonut Penttilän parantumiseen tai soveltuvuuteen yhteiskuntaan. Penttilä on yksinkertaisesti vapautettu välinpitämättõmyyden ja oikeuslaitoksen työllistämisen takia. Penttilän vapauttaneilla tuomareilla on verta käsissään - mitään muuta lopputulosta kun uusia kuolonuhreja ei ole koskaan voinut olettaa. 

Penttilähän on vankilassa, mitä huolehdit hänestä?

Vierailija
679/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin kaipaamaan konkretiaa, mihin tässä pitäisi ryhtyä?

Tiedosta, hyvä ihminen, tiedosta. Se on avain kaikkeen: ajattelu oikealla tavalla.

miten minun tiedostamiseni ratkaisee rikoksia, en ole oikeastaan edes ollut paikalla kun mainitun laisia tekoja on tapahtunut

Se on vaan tätä feministien sanahelinää. Mitään konkretiaa ei ikinä tule. Sinun pitää pyytää anteeksi muiden rikoksia ja madella feministien edessä.

Anteeksiantoa vaan ei koskaan tule, koska woke-jumalan alttarilla olet mies eli ainakin syntinen.

Kuulostaa että foliohattua kiristää.


Rautalangasta: tiedosta että naisviha on olemassa ja naisvihaan perustuvaa väkivaltaa tapahtuu. Jos nämä ovat sinusta pahoja asioista, voit auttaa ongelman ratkaisussa puhumalla naisvihaa vastaan ja antamalla tukesi naisille.

Jos et välitä ongelmasta, olet minusta  piittaamaton. Jos olet naisvihan puolella niin olet perseestä.

Jo päiväkodissa opetetaan, että ei saa lyödä.

Olen lähtökohtaisesti kaikkea väkivaltaa vastaan, paitsi jos puolustetaan omaa henkeä, läheisiä tai omaisuutta. Tai laajemmin valtion rajoja.

Miten se jotenkin auttaa, että menen tuolla kadulla huutamaan, että naisia/miehiä/lapsia ei saa hakata? Se on itsestään selvää, lukee laissakin.

Ei kukaan ole pyytänyt huutamaan kadulle, riittää kun toteaa että väkivalta on väärin ja elää sen mukaisesti. Kaikille se ei ole itsestään selvää, jos olisi, ei tätä keskustelua tarvittaisi.

Se nimenomaan on nyky-Suomessa kaikille itsestään selvää. Siis kaikille muille paitsi niille, jotka ovat väkivaltaisia. Heitä taas ei tasavallan presidentin pyytelyillä muuteta kun ei se onnistu lainsäädännölläkään.

Vaan kun näiden väkivaltaisten tekijöiden toimiin on puututtava. Jos ei puutu on osa ongelmaa. Ongelma on suuri ja ratkaisulla on kiire. Nykyhallitukselta tuskin voi mitään odottaa mutta seuraavalta galluppien valossa vasenmistolaiselta hallitukselta odotan mittavia panoksia naisten kohtaaman väkivallan täydelliseen torppaamiseen. Vankeus tuomioiden yhteyteen tulee säätää velvoittavaa koulutusta ja pahimpiin tapauksiin terapiaa. Lisäksi voitaisiin lisätä jalkapanta tuomioita etenkin lähestymiskieltojen seurantaan. Myös tahdon vastainen hoito on ulotettava naisia väkivaltaisesti kohteleviin miehiin. Selvä välinpitämättömyys tapauksiin on myös kriminalisoitava ja säätää tuomioiksi ainakin velvoittavaa koulutusta. Tässä nyt joitain esimerkkejä joilla tilannetta voitaisiin saada siedettävämmäksi. 

Aikuisikäisiin harvoin enää tuon tapainen koulutus tehoaa. Siis niihin joille se todella olisi tarpeen. Koulutus pojille tulisi aloittaa jo peruskoulun ensimmäiseltä luokalta niin vaikutus voisi tehota suurimpaan osaan vielä kun ovat aikuisiässä. Hidasta toki mutta välttämätöntä laajemman vaikutuksen aikaan saamiseksi. Ministeri Adlercreutz saisi suuren sulan hattuunsa kun tämän saisi ajettua opetussuunnitelmiin. 

Vierailija
680/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko jo joku kertoa, miksi perussuomalainen mies rakastaa niin rajusti, että tarvitaan lähestymiskieltoa?

 

HS: Perussuomalaisten kansanedustaja Polvisella lähestymiskielto

Kanta-Hämeen käräjäoikeus määräsi perussuomalaisten tuoreen kansanedustajan Mikko Polvisen viime vuonna lähestymiskieltoon hänen entistä puolisoaan kohtaan, kertoo Helsingin Sanomat.

Käräjäoikeuden mukaan Polvinen oli toistuvasti häiriköinyt naista viesteillään, joiden sävy oli oikeuden mukaan ”pääosin muu kuin asiallinen”.

Polvinen oli sanonut käräjäoikeudelle, että hän ei olisi itse lähettänyt kaikkia viestiejä, ja että osa viesteistä olisi väärennetty. Oikeus ei uskonut Polvisen väitteitä. Vuoden mittainen lähestymiskielto päättyy heinäkuussa.

Yle uutiset kysyi Polviselta kommenttia HS:n uutiseen. Hänellä ei ollut lisättävää HS:n artikkelin kommentteihinsa.

Painunytjovittuun spämmisi kanssa