Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (725)

Vierailija
641/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubi teki vaikutuksen jenkkimatkallaan. Youtubesta löytyy haastatteluita, joissa puhui kaksi kertaa mehevästi itsensä pussiin. Toki sellaisia ei täällä näytetä. Pääsi näillä nauruvideoille.

Poliittinen osaaminen teki myös vaikutuksen. Ihmettelivät, kuinka pienen maan pressa ei edusta maataan. On kuin Ruotsin kuningas, joka edustaisi Afrikkaa.

Tämä on nykyinen anti on ihan looginen osaamisen jatkumo.

Vierailija
642/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasavallan presidentti vastustaa naisiin kohdustavaa väkivaltaa. Kertokaa nyt ihmeessä miksi tämä ei teille käy?

 

Vain naisiin kohdistuvaa kun voisi vastustaa kaikkiin kohdistuvaa väkivaltaa. Tällä toiminnalla halveksuu miesuhreja jotka hakkasi nainen ja kannattaa myös miesten pakkoarmeijaa. Ei jatkoon!

 

Stubbin asenne vain vahvistaa asennetta jossa väkivallan kohteeksi joutunut mies saa kuulla Häkestä "otat sä naiselta pataan". Feministit ja Stubb hyväksyvät miehiin kohdistuvan väkivallan.

No eivät kyllä hyväksy, mistä keksit tuon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rais kaa henkisesti. Alistaa kiusaa pettää jne. Ensin vangitaan mies ja sitten alkaa tämä oikea luonto näkyä. Siksi ainut tapa selvitä on pitää nainen alisteisessa asemassa. Siksi kaikki feministit vihaavat näitä Aasia suhteita ja keksivät niistä kaikki mahdolliset ja mahdottomat epäkohdat.  Mies joka hankkii itseään köyhemmän vaimon kehitysmaasta etsii rauhaa ja saa sen, niin kauan kun pitää naisen alisteisessa asemassa köyhänä palvelijana.

 

Kannattaa lukea schoppenhauerin filosofiaa siinä ilmenee naisenluonto ja suhteiden oikeat dynamiikat. Mies on naiselle haaste jonka se pyrkii alistamaan. Kun alisteisuus on saavutettu nainen tylsistyy ja yllätys yllätys alitajuisesti etsii jo uutta jännämiestä. Siksi "hyvä mies" saa niin usein kylmää pilkallista kohtelua tulee petetyksi jne. Nainen on luonnoltaan täysi kylmä opportunisti joka ei välitä muista kuin itsestään ja jälkeläisistään. Mies on pelkkä väline jonka avulla nainen saa mitä milloinkin haluaa. 

 

Nämä kun ymmärtää suhtautuu asioihin kylmän transaktionaalisesti ja ei ole enää vietävissä. 

Vierailija
644/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Minä en ala puuttumaan toisten pariskuntien asioihin. Jos nainen haluaa olla väkivaltaisen miehen kanssa kimpassa, ei ole minun asiani puuttua aikuisen omiin päätöksiin. Ottakoon nainen itse vastuun elämästään. Minäkin poistin kaikki naiset elämästäni, koska heistä oli vain harmia. Pärjäilkää ja kysykää vaikka karhulta metsästä apua jos tarvii.

Ei kyse ole pariskuntien asioihin puuttumisesta, vaan miesten käytöksestä... rautalankaa... 

esimerkki ihan misogyniaan puuttumisesta siinä miesporukassa. Mille se miesporukka yhdessä nauraa. Joku kertoo törkeän vitsin vaikka s-ksiin pakottamisesta? Nauratko vai oletko hiljaa vai sanotko että toi oli typerä läppä? Varmaan suurin osa porukasta pitää tuollaisia vitsejä noloina mutta sanooko kukaan sille idiootille, että ei ole ok? Vai peesaako kaikki? 

Älykäs voi vitsailla ihan kaikesta. Naiset eivät ole mikään pyhä poikkeus muille kuin soijille

Vierailija
645/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha pormestari Nasima ja mikä se vihreiden musta pyöreä pallero olikaan jonka suusta ei vielä ole tullut yhtään järkevää lausetta. Kuka näitä ihmisiä sinne äänestää- muut somalit ja somalin mieliset tietysti. 

Tuo ei ollut kivasti sanottu, heitä äänestävät ihmiset jotka ajavat samoja arvoja, tutustu niihin .

En halua tutustua suvakkilesbohuoriin. 

Vierailija
646/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoli ei syyllisty rikoksiin, vaan yksilöt.

Jännästi miehissä on kuitenkin valtava enemmistö tekemässä  väkivaltarikoksia. Mistä tämä johtuu?

Ai miesten enemmistö tekee väkivaltarikoksia, nyt lähti lapasesta. Sitä voi tietenkin tutkia, miksi mies tai nainen tekee väkivaltaa, mutta siitä ovat aina vastuussa tekijät, ei muut saman sukupuolen edustajat. 

Oma käsitykseni on, että väkivallan tekijät ovat häiriintyneitä raukkoja, jotka valitsevat heikomman uhrikseen.  

Siltikään rikollinen ei koskaan ole sukupuoli, vaan yksilö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
647/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Eikä ne liberaalinaiset halua muuttaa somalien tai arabien naapureiksi kuitenkaan - toisten pitäisi tehdä se.

Mitä tarkoittaa liberaalinaiset? Naistenoikeudet ovat kansainvälisiä ja hyväksyttyjä Suomessakin. Ei kukaan kannata kontrolloimatonta maahanmuuttoa, ei miehet eikä naiset. Turha vääristellä faktoja 

Älä valehtele. On paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan ole minkään rajoituksen puolella. Voittopuolisesti naisia 

No kerro kuka on rajoittamattoman maahanmuuton puolustaja, kuka ? 

Vihervasemmisto 

Vierailija
648/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Mun poikien ei kyllä tarvitse uhrata itseään jotta joku nainen nyt selviää ilman viheltelyä kotimatkansa. 

On aika epäreilu ajatus että miesten pitäisi puuttua muiden tekemiin juttuihin. On tietysti hyvä jos joku uskaltaa (nainen tai mies)  mutta ei kaikki uskalla, vaikka olisivat miehiäkin. Eikä tarvitsekaan uskaltaa. 

Minä äitinä toivon ettei poikani puutu ihan joka asiaan isona. Minulle on tärkeää että hänkin selviää hengissä ja vahingoittumattomana kotiin. Jos hän näkee jotain sellaista mikä ei ehkä ole kivaa mutta ei kuitenkaan vaarallistakaan, kuten viheltelyä, tai mauttomia vitsejä niin mielummin ei puutu. Pahimmillaan saa puukosta jos puuttuu. Soittaa vaikka poliisin paikalle mielummin. 

Sulla on tässä kyllä vibha pointti. Siis ei kenelläkään ole velvollisuutta uhrata omaa terveyttään tai henkeään toisen terveyden tai hengen pelastamiseksi. Kuitenkin me jokainen voidaan tehdä väkivallan vähentämiseksi asioita turvallisestikin. Tämä ketju on kyllä isolta osalta malliesimerkkiä siitä, kuinka naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ei ainakaan saada loppumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
649/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimä olen erittäinkin hirveällä tavalla seksuaalisesti hyväksikäytetty  ja naisen toimesta kun olin pieni poika. On tosi sairasta että sukupuoleni pohjalta minua syyllistetään jostain naisten ahdistelusta kun minua suurempaa uhria ei taida löytyä SUomen maasta. Nyt moiset pressan julistukset johtaa siihen että kukaan ei suostu tai halua kuulla minun tarinaani....mun jutusta tulee vain entistä tabumpi. Yritin joskus käydä puhumassa tästä terapeutille....se katsoi mua niin kauhuissaan että tajusin heti että tämmöstä ei saa puhua. 

No yritä puhua edelleen. Ja toiseksi naiset ei pysty ahdistelemaan sinua samalla tavoin kuin miehet ahdistelee vastapuolta. Pystyit aina juoksemaan karkuun sieltä aitasta,.eiks niin? 

Vierailija
650/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei ole yksikään mies kertonut, miksi mies ottaa henkilökohtaisena syytöksenä vetoomuksen naisiin kohdistuvan sukupuolittuneen väkivallan lopettamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
651/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimä olen erittäinkin hirveällä tavalla seksuaalisesti hyväksikäytetty  ja naisen toimesta kun olin pieni poika. On tosi sairasta että sukupuoleni pohjalta minua syyllistetään jostain naisten ahdistelusta kun minua suurempaa uhria ei taida löytyä SUomen maasta. Nyt moiset pressan julistukset johtaa siihen että kukaan ei suostu tai halua kuulla minun tarinaani....mun jutusta tulee vain entistä tabumpi. Yritin joskus käydä puhumassa tästä terapeutille....se katsoi mua niin kauhuissaan että tajusin heti että tämmöstä ei saa puhua. 

No yritä puhua edelleen. Ja toiseksi naiset ei pysty ahdistelemaan sinua samalla tavoin kuin miehet ahdistelee vastapuolta. Pystyit aina juoksemaan karkuun sieltä aitasta,.eiks niin? 

Voi kyynel. Eläkää tasa - arvonne kanssa. Minä en riennä pelastamaan pulasta enää yhtään pillunkantotelinettä. 

Vierailija
652/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Eikä ne liberaalinaiset halua muuttaa somalien tai arabien naapureiksi kuitenkaan - toisten pitäisi tehdä se.

Mitä tarkoittaa liberaalinaiset? Naistenoikeudet ovat kansainvälisiä ja hyväksyttyjä Suomessakin. Ei kukaan kannata kontrolloimatonta maahanmuuttoa, ei miehet eikä naiset. Turha vääristellä faktoja 

Älä valehtele. On paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan ole minkään rajoituksen puolella. Voittopuolisesti naisia 

No kerro kuka on rajoittamattoman maahanmuuton puolustaja, kuka ? 

Vihervasemmisto 

Kuka heistä? Nimeä nyt kun olet niin varma niin katsotaan asia loppuun asti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
653/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Et taida ymmärtää, että Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa.  Kulttuurilliset lieve ilmiöt on tietysti ratkaistava mutta maahanmuuton ehdottomasta välttämättömyydestä ei päästä mihinkään. Vuoteen 2050 menneessä Suomeen tulisi saada minimissäänkin hieman yli miljoona maahanmuuttajaa. Viimeisin arvio on luokkaa 45000 henkilöä per vuosi. Mukana voi tulla jokunen joka ei osaa käyttäytyä mutta se on hoidettava normaalin lainsäädännön puitteissa.

Elät täydellisessä itsepetoksessa. Ongelmat ratkaistaan parhaiten rajalla. Otetaan vain työperäisiä maahanmuuttajia sivistyneistä kulttuureista, joissa on vastaavat arvot kuin omassamme, sieltäkin koulutettua ja älykästä väestöä.

Vierailija
654/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Eikä ne liberaalinaiset halua muuttaa somalien tai arabien naapureiksi kuitenkaan - toisten pitäisi tehdä se.

Mitä tarkoittaa liberaalinaiset? Naistenoikeudet ovat kansainvälisiä ja hyväksyttyjä Suomessakin. Ei kukaan kannata kontrolloimatonta maahanmuuttoa, ei miehet eikä naiset. Turha vääristellä faktoja 

Älä valehtele. On paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan ole minkään rajoituksen puolella. Voittopuolisesti naisia 

No kerro kuka on rajoittamattoman maahanmuuton puolustaja, kuka ? 

Vihervasemmisto 

Kuka heistä? Nimeä nyt kun olet niin varma niin katsotaan asia loppuun asti 

Jokainen ohisalonlahkolainen suvak kiles bohu ora. Kas siinä vastaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
655/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Minä en ala puuttumaan toisten pariskuntien asioihin. Jos nainen haluaa olla väkivaltaisen miehen kanssa kimpassa, ei ole minun asiani puuttua aikuisen omiin päätöksiin. Ottakoon nainen itse vastuun elämästään. Minäkin poistin kaikki naiset elämästäni, koska heistä oli vain harmia. Pärjäilkää ja kysykää vaikka karhulta metsästä apua jos tarvii.

Ei kyse ole pariskuntien asioihin puuttumisesta, vaan miesten käytöksestä... rautalankaa... 

esimerkki ihan misogyniaan puuttumisesta siinä miesporukassa. Mille se miesporukka yhdessä nauraa. Joku kertoo törkeän vitsin vaikka s-ksiin pakottamisesta? Nauratko vai oletko hiljaa vai sanotko että toi oli typerä läppä? Varmaan suurin osa porukasta pitää tuollaisia vitsejä noloina mutta sanooko kukaan sille idiootille, että ei ole ok? Vai peesaako kaikki? 

Älykäs voi vitsailla ihan kaikesta. Naiset eivät ole mikään pyhä poikkeus muille kuin soijille

Ei, vaan älykäs ymmärtää mikä on vitsikästä ja mikä on vihaa.

Vierailija
656/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän ovea auki sekä naisille että miehille. Niin kuuluu tehdä. 

Vierailija
657/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään ei ole yksikään mies kertonut, miksi mies ottaa henkilökohtaisena syytöksenä vetoomuksen naisiin kohdistuvan sukupuolittuneen väkivallan lopettamiseksi.

Tottakai ottaa jossei ole koskaan kohdistanut mitään väkivaltaa kenenkään naiseen. Kollektiivinen vastuu on aivan liian suuri yhden miehen harteille 

Vierailija
658/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Eikä ne liberaalinaiset halua muuttaa somalien tai arabien naapureiksi kuitenkaan - toisten pitäisi tehdä se.

Mitä tarkoittaa liberaalinaiset? Naistenoikeudet ovat kansainvälisiä ja hyväksyttyjä Suomessakin. Ei kukaan kannata kontrolloimatonta maahanmuuttoa, ei miehet eikä naiset. Turha vääristellä faktoja 

Älä valehtele. On paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan ole minkään rajoituksen puolella. Voittopuolisesti naisia 

No kerro kuka on rajoittamattoman maahanmuuton puolustaja, kuka ? 

Vihervasemmisto 

Kuka heistä? Nimeä nyt kun olet niin varma niin katsotaan asia loppuun asti 

Jokainen ohisalonlahkolainen suvak kiles bohu ora. Kas siinä vastaus. 

Elikkä ei kukaan. Asia selvä 

Vierailija
659/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Minä en ala puuttumaan toisten pariskuntien asioihin. Jos nainen haluaa olla väkivaltaisen miehen kanssa kimpassa, ei ole minun asiani puuttua aikuisen omiin päätöksiin. Ottakoon nainen itse vastuun elämästään. Minäkin poistin kaikki naiset elämästäni, koska heistä oli vain harmia. Pärjäilkää ja kysykää vaikka karhulta metsästä apua jos tarvii.

Ei kyse ole pariskuntien asioihin puuttumisesta, vaan miesten käytöksestä... rautalankaa... 

esimerkki ihan misogyniaan puuttumisesta siinä miesporukassa. Mille se miesporukka yhdessä nauraa. Joku kertoo törkeän vitsin vaikka s-ksiin pakottamisesta? Nauratko vai oletko hiljaa vai sanotko että toi oli typerä läppä? Varmaan suurin osa porukasta pitää tuollaisia vitsejä noloina mutta sanooko kukaan sille idiootille, että ei ole ok? Vai peesaako kaikki? 

Älykäs voi vitsailla ihan kaikesta. Naiset eivät ole mikään pyhä poikkeus muille kuin soijille

Ei, vaan älykäs ymmärtää mikä on vitsikästä ja mikä on vihaa.

Niin. Ja karutkaan vitsit eivät todista vihaa lähtökohtaisesti. Esimerkiksi aiemmin langassa sanoin, että tasa-arvon nimissä naisia pitäisi tappaa enemmän 

Vierailija
660/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Eikä ne liberaalinaiset halua muuttaa somalien tai arabien naapureiksi kuitenkaan - toisten pitäisi tehdä se.

Mitä tarkoittaa liberaalinaiset? Naistenoikeudet ovat kansainvälisiä ja hyväksyttyjä Suomessakin. Ei kukaan kannata kontrolloimatonta maahanmuuttoa, ei miehet eikä naiset. Turha vääristellä faktoja 

Älä valehtele. On paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan ole minkään rajoituksen puolella. Voittopuolisesti naisia 

No kerro kuka on rajoittamattoman maahanmuuton puolustaja, kuka ? 

Vihervasemmisto 

Kuka heistä? Nimeä nyt kun olet niin varma niin katsotaan asia loppuun asti 

Kaikki. Et löydä yhtäkään, joka kannattaisi mitään rajoituksia