Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (724)

Vierailija
561/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe ja keskustelu, mutta suomimiehet pakenevat vastauksia kuin sisiliskot heinäkasassa. Kuitenkin ollaan toisessa ketjussa märisemässä miten suominaiselta ei saa pillua. 

 

Säälittävää, mutta mitä muutakaan voisimme odottaa?

Vierailija
562/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sysää ongelmansa aina miehille.

Oho. Pallo putosi maahan. En ottanut koppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas uhritumassa lapsen tasolla, omista valinnoistaan. Ota jännä, saat jännää

Vierailija
564/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä antaisi henkeäni minkään maapalan puolesta jonka hallitsijana on stubbin ja purran kaltaiset ihmiset. Hah hah. 

 

Ottakoot jeesustelija feministit ite kuulan kalloon jos ryss ä tulee rajanyli. En usko että veteraanit paljon arvostaa stubbin kaltaista pyrkyri hompsua.

Halla-ahonkin kommentti on nyt kuultu.

Vierailija
565/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb ei missään vaiheessa ole väittänyt että kaikki suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia, tai edes että suurin osa miehistä on väkivaltaista. Hän sanoi: Suomi on turvaton maa naisille, Suomessa naisiin kohdistuu väkivaltaa. Mikä on aivan totta. Jos et muutenkaan ole ikinä käyttänyt väkivaltaa naisia kohtaan, niin miksi otat tästä nokkiisi? Eihän väkivaltaista käytöstä koskeva väite siinä tapauksessa koske sinua mitenkään. 
 

Oletan että sinun mielestäsi väkivalta on väärin? Mikset siis tulisi kampanjaa joka vastustaa väkivaltaa? 

En ymmärrä mikä sinua suututtaa. 

Sama kuin jos äiti raivostuisi kuullessaan kampanjasta jossa vastustetaan lasten pieksämistä ja alkaisi vaahdota että ”miten niin kaikki äidit  hakkaavat lapsiaan, minä en ole ikinä hakannut lapsiani!” -vaikka kampanjassa EI väitetä

että kaikki äidit lyövät lapsiaan. Jos hän ei ole lyönyt lapsiaan niin syytökset väkivallasta eivät koske häntä. Jos hän ei itse ole ikinä satuttanut lapsiaan, niin voisi olettaa ettei hän myöskään hyväksy lasten lyömistä. Eikö hänen siinä  tapauksessa ja sitä suuremmalla syyllä tulisi lähteä mukaan tällaiseen kampanjaan? 


Lähde sinäkin mukaan! Allekirjoita se vetoomus sillä ajatuksella, että näytät hyvää esimerkkiä miehestä joka ei ole väkivaltainen. 

Vetoomuksessa on kyse siitä että allekirjoittaja  itse sitoutuu julkisesti pidättymään väkivallasta naisia kohtaan (ja sen  ei kai pitäisi olla sinulle vaikeaa?) ja toivoo että muut miehet noudattavat allekirjoittajan esimerkkiä ja tekevät saman päätöksen. 

Mikä siinä on absurdia? Etkö toivoisi että kaikki miehet olisivat tässä asiassa sellaisia kuin sinä? 

Vierailija
566/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Toivon väkivallan turvottomuuden ja raiskauksien lisääntymistä. Omalla välinpitämättömyydelläni aion edesauttaa sitä, että mahdollisimman moni nainen kokisi julkisilla paikoilla turvattomuutta ja joutuisi seksuaaliväkivallan uhriksi. 

 

En jaa pride arvoja, enkä tue Ukrainaa, enkä halua jakaa samaa ilmaa yhdenkään somalin kanssa, jne. En arvosta ketään joka ei tule omillaan toimeen. En yksinkertaisesti arvosta Suomea millään tavalla sellaisena kuin se nyt on. Hyi hel.vetti. 

Oi ja taas se homo ja transfobia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
567/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP Nasima rääkyy suuna päänä että kaikki suomalaiset on rasisteja. Naiset myös. Onko se mukavaa. Hänet kuitenkin elätetään veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
568/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttellooko Tubbi yhtynnän aikana munnaa pillusa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
569/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin piiskaa kaikille? Mitä höpötät? Kampanja on suunnattu nimenomaan niitä naisenhakkaajia vastaan. Haluatko puolustaa heidännoikeittaan hakata naisia, vai mitä tarkoitat? 

Vierailija
570/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet ovat tärkeitä, usein oikeassa, puolustavat heikompia, käyvät töissä ja huolehtivat perheistään

Sitten on tämä 1 % joka pilaa kaikkien suomalaisten miesten maineen,rikolliset   naistenhakkaajat ja murhaajat. 99 % ei kuulu heihin joten miksi piiskaa kaikille ?

Sikoja ovat kaikki

T. Feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
571/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Eikä ne liberaalinaiset halua muuttaa somalien tai arabien naapureiksi kuitenkaan - toisten pitäisi tehdä se.

Mitä tarkoittaa liberaalinaiset? Naistenoikeudet ovat kansainvälisiä ja hyväksyttyjä Suomessakin. Ei kukaan kannata kontrolloimatonta maahanmuuttoa, ei miehet eikä naiset. Turha vääristellä faktoja 

Vierailija
572/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin piiskaa kaikille? Mitä höpötät? Kampanja on suunnattu nimenomaan niitä naisenhakkaajia vastaan. Haluatko puolustaa heidännoikeittaan hakata naisia, vai mitä tarkoitat? 

Piiskaa kaikille sioille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
573/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkamunia tulee lisää keskusteluun, mutta kukaan ei ole vielä kyennyt kertomaan. mikso Stubb ei voisi kampanjoida naisten kokemaa väkivaltaa vastaan?

Vierailija
574/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei missään vaiheessa ole väittänyt että kaikki suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia, tai edes että suurin osa miehistä on väkivaltaista. Hän sanoi: Suomi on turvaton maa naisille, Suomessa naisiin kohdistuu väkivaltaa. Mikä on aivan totta. Jos et muutenkaan ole ikinä käyttänyt väkivaltaa naisia kohtaan, niin miksi otat tästä nokkiisi? Eihän väkivaltaista käytöstä koskeva väite siinä tapauksessa koske sinua mitenkään. 
 

Oletan että sinun mielestäsi väkivalta on väärin? Mikset siis tulisi kampanjaa joka vastustaa väkivaltaa? 

En ymmärrä mikä sinua suututtaa. 

Sama kuin jos äiti raivostuisi kuullessaan kampanjasta jossa vastustetaan lasten pieksämistä ja alkaisi vaahdota että ”miten niin kaikki äidit  hakkaavat lapsiaan, minä en ole ikinä hakannut lapsiani!” -vaikka kampanjassa EI väitetä

että kaikki äidit lyövät lapsiaan. Jos hän ei ole lyönyt lapsiaan niin syytökset väkivallasta eivät koske häntä. Jos hän ei itse ole ikinä satuttanut lapsiaan, niin voisi olettaa ettei hän myöskään hyväksy lasten lyömistä. Eikö hänen siinä  tapauksessa ja sitä suuremmalla syyllä tulisi lähteä mukaan tällaiseen kampanjaan? 


Lähde sinäkin mukaan! Allekirjoita se vetoomus sillä ajatuksella, että näytät hyvää esimerkkiä miehestä joka ei ole väkivaltainen. 

Vetoomuksessa on kyse siitä että allekirjoittaja  itse sitoutuu julkisesti pidättymään väkivallasta naisia kohtaan (ja sen  ei kai pitäisi olla sinulle vaikeaa?) ja toivoo että muut miehet noudattavat allekirjoittajan esimerkkiä ja tekevät saman päätöksen. 

Mikä siinä on absurdia? Etkö toivoisi että kaikki miehet olisivat tässä asiassa sellaisia kuin sinä? 

Miksi miesten pitäisi allekirjoittaa vetoomus jos ne muutenkin eivät ole väkivaltaisia? Tässä on jotenkin olettamus, että jos on mies, on väkivaltaisuuden potentiaali. Ebtäs naisten väkivaltaisuus? 😮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
575/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä olla täällä Kiinassa kun on vaan yksi kulttuuri ja ihan 0% mitään ylimääräisiä hölmõilyä. Kaikki toimii ja keskitytään olennaiseen. Perheeseen ja työhön. Arvostan valtavasti. 

 

Onneksi ei tarvitse palata koskaan Suomeen. Totalitaristiset maat rockaa. 

Vierailija
576/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe ja keskustelu, mutta suomimiehet pakenevat vastauksia kuin sisiliskot heinäkasassa. Kuitenkin ollaan toisessa ketjussa märisemässä miten suominaiselta ei saa pillua. 

 

Säälittävää, mutta mitä muutakaan voisimme odottaa?

Yleistäminen on kovin helppoa, jos haluaa elää harhaisen vihan vallassa.

Vierailija
577/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei missään vaiheessa ole väittänyt että kaikki suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia, tai edes että suurin osa miehistä on väkivaltaista. Hän sanoi: Suomi on turvaton maa naisille, Suomessa naisiin kohdistuu väkivaltaa. Mikä on aivan totta. Jos et muutenkaan ole ikinä käyttänyt väkivaltaa naisia kohtaan, niin miksi otat tästä nokkiisi? Eihän väkivaltaista käytöstä koskeva väite siinä tapauksessa koske sinua mitenkään. 
 

Oletan että sinun mielestäsi väkivalta on väärin? Mikset siis tulisi kampanjaa joka vastustaa väkivaltaa? 

En ymmärrä mikä sinua suututtaa. 

Sama kuin jos äiti raivostuisi kuullessaan kampanjasta jossa vastustetaan lasten pieksämistä ja alkaisi vaahdota että ”miten niin kaikki äidit  hakkaavat lapsiaan, minä en ole ikinä hakannut lapsiani!” -vaikka kampanjassa EI väitetä

että kaikki äidit lyövät lapsiaan. Jos hän ei ole lyönyt lapsiaan niin syytökset väkivallasta eivät koske häntä. Jos hän ei itse ole ikinä satuttanut lapsiaan, niin voisi olettaa ettei hän myöskään hyväksy lasten lyömistä. Eikö hänen siinä  tapauksessa ja sitä suuremmalla syyllä tulisi lähteä mukaan tällaiseen kampanjaan? 


Lähde sinäkin mukaan! Allekirjoita se vetoomus sillä ajatuksella, että näytät hyvää esimerkkiä miehestä joka ei ole väkivaltainen. 

Vetoomuksessa on kyse siitä että allekirjoittaja  itse sitoutuu julkisesti pidättymään väkivallasta naisia kohtaan (ja sen  ei kai pitäisi olla sinulle vaikeaa?) ja toivoo että muut miehet noudattavat allekirjoittajan esimerkkiä ja tekevät saman päätöksen. 

Mikä siinä on absurdia? Etkö toivoisi että kaikki miehet olisivat tässä asiassa sellaisia kuin sinä? 

Allekirtjoitatko sinä kaikki vetoomukset, joita sinulle esitetään?

Eri kirjoittaja 

Vierailija
578/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.


Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Estääkö tuon sanominen naisiin kohdistuvan väkivallan. Jo se estää niin miksi sitä ei ole kokeiltu aiemmin.

”ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena” -> utopia jossa hyvät miehet olisi tuon sanottuaan oikeasti naisten puolella eli hyvät miehet muuttaisi asenteita eli naisviha vähenisi eli väkivalta naisia kohtaan vähenisi.


Ei ne sanat vaan teot.

Ei se toimi noin. Tässä on tämä sama harha taustalla että kyse olisi jostain hyväksynnän kulttuurista. Kun se väkivalta tapahtuu neljän seinän sisällä jossa sitä ei nähdä. Sehän on nimenomaan se ongelma.

No voitko vaan myöntää olevasi osa ongelmaa?

Myönnä! Sinulla on pippeli eli hakkaat naisia ainakin välillisesti. 

Vierailija
579/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.


Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Estääkö tuon sanominen naisiin kohdistuvan väkivallan. Jo se estää niin miksi sitä ei ole kokeiltu aiemmin.

Joo estää. Tai sitten se väkivaltakallu vetää turpiin sekä omaa naistaan että tuon sanojaa...

Vierailija
580/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.

 

Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän 

Ongelma on, että ketään ei kiinnosta kuollut mies. Samoin lasten tapoissa, jos tappaja on nainen, tapaus ei ylitä juuri uutiskynnystä. Jos tekijä olisi mies, A-Studio ja Sofia Virta olisivat äänessä. Lehdistö määrää nykyään yhteiskunnan suunnan. Vauvat kärsivät.

Ketään ei kiinnosta kuollut mies? Uutisoitiinko mistään niin paljon kuin Janne Puhakan henkirikoksesta? Onko uutisoitu mistään niin paljon kuin Jukka S. Lahden surmasta? Ja kivenkovaan väität, että ketään ei kiinnosta kuollut mies?

Virantoimituksessa kuolleista poliiseista uutisoidaan vuodesta toiseen lehdissä ja somettajat tekevät kilvan videoita. Taitaa olla kaikki surmatut miehiä. Surmaajina ketkäs muutkaan kuin miehet. 

 

Miesten luoma ongelma, joten toivottavasti miehet myös ratkaisevat ongeman. Vai tarvitaanko taas naista?

Ei ole miesten luoma ongelma. Murhaaja on vastuussa, ei muut miehet. Sinun pitää mennä vaatimaan ongelman ratkaisua tekijöiltä, niiltä murhaajilta.  

Miehet tappavat miehiä ja miehet tutkivat miesten tekemiä tappoja, missä miehet ovat tappaneet miehiä, mutta ei ole millään tavalla miesten luoma ongelma. Sinun kaltaista pelleä ei ole nähty sitten Pelle Hermannin.

Ai naiset eivät ole murhaajia? Ok. 🤣🤣🤣 Luin varsin mielenkiintoisen jutun siitä, miten eräässä laitoksessa teinitytöt julmasti kiduttivat yhtä tyttöä ja tunkesivat hänen alapäähän muun muassa ison kokispullon. Mutta tämäkin tietysti patriarkaatin syy. 

Listaa ihmeessä kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? Siitähän nimenomaan haluan keskustella. Odotan, että kykenet antamaan listan meille kaikille. Toivottavasti miehenä et aiheuta pettymystä. 

Odotamme edelleen, että miehet löytävät pallinsa ja listaavat ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? 

Pallit ovat edelleen hukassa. Eikö niitä edes kukaan mies ymmärrä etsiä?

 

Odotamme siis edelleen vastausta, että miehet listaavat ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? 

 

Älkää pettäkö toisia miehiä, vaan kertokaa tutkimuksenne tulokset? 

Lääkkeet?