Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (725)

Vierailija
601/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.


Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Miksi luulet että miehet eivät ole naisten tukena? Miksi luulet että miehet eivät auta?

Kun eivät halua tukea edes tällaista kampanjaa. Se ei maksa mitään, ei tarvitse kuin allekirjoittaa. Se allekirjoitus on tukemista. Kieltäytyminen allekirjoittamasta on väkivaltaan yllyttämistä. 

Eikä ole. Mitä nyt pitäisi allekirjoittaa ? Kun meen Prismaan niin katon että kaikki on hyvin eikä kukaan tuu päälle eikä hakkaa naisia 

Vierailija
602/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkö takia Mikollekin määrättiin lähestymiskielto kun hän oli niin rakastava mies?

 

HS: Perussuomalaisten kansanedustaja Polvisella lähestymiskielto

Kanta-Hämeen käräjäoikeus määräsi perussuomalaisten tuoreen kansanedustajan Mikko Polvisen viime vuonna lähestymiskieltoon hänen entistä puolisoaan kohtaan, kertoo Helsingin Sanomat.

Käräjäoikeuden mukaan Polvinen oli toistuvasti häiriköinyt naista viesteillään, joiden sävy oli oikeuden mukaan ”pääosin muu kuin asiallinen”.

Polvinen oli sanonut käräjäoikeudelle, että hän ei olisi itse lähettänyt kaikkia viestiejä, ja että osa viesteistä olisi väärennetty. Oikeus ei uskonut Polvisen väitteitä. Vuoden mittainen lähestymiskielto päättyy heinäkuussa.

Yle uutiset kysyi Polviselta kommenttia HS:n uutiseen. Hänellä ei ollut lisättävää HS:n artikkelin kommentteihinsa.

Että lähetti nuo viestit ja vielä valehteli ettei lähettänyt. Siinäpä meillä  kunnon Mikko! 

Ensimmäinen epätoivoinen persu yritti. Kuka on  seuraava?

 

Senkö takia Mikollekin määrättiin lähestymiskielto kun hän oli niin rakastava mies?

 

HS: Perussuomalaisten kansanedustaja Polvisella lähestymiskielto

Kanta-Hämeen käräjäoikeus määräsi perussuomalaisten tuoreen kansanedustajan Mikko Polvisen viime vuonna lähestymiskieltoon hänen entistä puolisoaan kohtaan, kertoo Helsingin Sanomat.

Käräjäoikeuden mukaan Polvinen oli toistuvasti häiriköinyt naista viesteillään, joiden sävy oli oikeuden mukaan ”pääosin muu kuin asiallinen”.

Polvinen oli sanonut käräjäoikeudelle, että hän ei olisi itse lähettänyt kaikkia viestiejä, ja että osa viesteistä olisi väärennetty. Oikeus ei uskonut Polvisen väitteitä. Vuoden mittainen lähestymiskielto päättyy heinäkuussa.

Yle uutiset kysyi Polviselta kommenttia HS:n uutiseen. Hänellä ei ollut lisättävää HS:n artikkelin kommentteihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tietenkään kohdista väkivaltaa naisia enkä ketään muutakaan kohtaan, mutta se ei auta vähentämään naisten kokemaa väkivaltaa yhteiskunnassa, koska toimintani on passiivista. Vähän sama kuin se, että syömällä lautaseni tyhjäksi autan Afrikan nälkää näkeviä. Mutta sitten tullaan aktiiviseen toimintaan. Mitä minun pitäisi sitten tehdä? Jos tapahtuisi se uskomattoman epätodennäköinen asia, että näkisin julkisella paikalla naiseen kohdistuvaa väkivaltaa, niin mitä tarkalleen ottaen tekisin? Voisin toki soittaa poliisille, mutta siinä vaiheessa kun he saapuisivat paikalle, olisi ehkä jo myöhäistä. Voisin kuvata tapahtuman todisteeksi, mutta se ei pelastaisi naista. Voisin myös huudella pahoinpitelijää lopettamaan, mutta se olisi tuuleen huutamista. Väliin ei uskaltaisi mennä, koska siinä voisi mennä itseltä henki ja terveys sen lisäksi, että myös väkivallan kohteeksi joutuneelta naiselta menisi henki ja terveys. Jos taas jotenkin ihmeellisesti pystyisin väkivoimin keskeyttämään näkemäni väkivallanteon, se vaatisi sellaista voimaa mikä satuttaisi hyökkääjää, joten joutuisin itse syytettyjen penkille. Saisin maksettavakseni korvaukset, sekä omat ja vastapuolen asianajokulut. Lisäksi saisin todennäköisesti rikosrekisterimerkinnän, jonka seurauksena menettäisin aselupani ja mahdollisesti työni (minun työssäni rikosrekisterillä on merkitystä). Se vaikeuttaisi myös ulkomaan matkailua, koska vierailen toisinaan maissa missä rikosrekisterin omaavat käännytetään maahantulotarkastuksessa. Kertokaa toki mitä jää jäljelle?   

Vierailija
604/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin kaipaamaan konkretiaa, mihin tässä pitäisi ryhtyä?

Tiedosta, hyvä ihminen, tiedosta. Se on avain kaikkeen: ajattelu oikealla tavalla.

miten minun tiedostamiseni ratkaisee rikoksia, en ole oikeastaan edes ollut paikalla kun mainitun laisia tekoja on tapahtunut

Se on vaan tätä feministien sanahelinää. Mitään konkretiaa ei ikinä tule. Sinun pitää pyytää anteeksi muiden rikoksia ja madella feministien edessä.

Anteeksiantoa vaan ei koskaan tule, koska woke-jumalan alttarilla olet mies eli ainakin syntinen.

Kuulostaa että foliohattua kiristää.


Rautalangasta: tiedosta että naisviha on olemassa ja naisvihaan perustuvaa väkivaltaa tapahtuu. Jos nämä ovat sinusta pahoja asioista, voit auttaa ongelman ratkaisussa puhumalla naisvihaa vastaan ja antamalla tukesi naisille.

Jos et välitä ongelmasta, olet minusta  piittaamaton. Jos olet naisvihan puolella niin olet perseestä.

Jo päiväkodissa opetetaan, että ei saa lyödä.

Olen lähtökohtaisesti kaikkea väkivaltaa vastaan, paitsi jos puolustetaan omaa henkeä, läheisiä tai omaisuutta. Tai laajemmin valtion rajoja.

Miten se jotenkin auttaa, että menen tuolla kadulla huutamaan, että naisia/miehiä/lapsia ei saa hakata? Se on itsestään selvää, lukee laissakin.

Ei kukaan ole pyytänyt huutamaan kadulle, riittää kun toteaa että väkivalta on väärin ja elää sen mukaisesti. Kaikille se ei ole itsestään selvää, jos olisi, ei tätä keskustelua tarvittaisi.

Miksi puuttuu keskustelu persoonaallisuushäiriöisistä (narsisti, sosiopaatti, psykopaatti), joita tilastojen mukaan on yllättävän paljon. Ei näille todellakaan auta mikään sanominen ja sitten kuitenkin näiden takia syyllistetään kaikkia miehiä. 

No se on juuri kampanjan pointti. Luoda vastakkainasettelua ja polarisaatiota. Siitä stubbille maksetaan.

Herra presidentti olisi voinut luoda kampanjan vaikkapa lähisuhdeväkivallan rangaistusten koventamisesta, varhaisen puuttumisen malleista sosiaalityössä tai naisten turvakotien lisäresurssien puolesta, mutta kun ei.

Miehet ovat sikoja. Siis ne valkoiset Suomalaiset heteromiehet.

Tarvitsemme myös äkkiä 5000000 Afrikkalaista, koska huutava työvoimapula.

Huomaatko narratiivin?

Vierailija
605/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pelkkä alisteinen orja Suomessa jolta odotetaan ja vaaditaan mahdottomia että "pääsee" (joutuu) tossutettavaksi parisuhteeseen ja siitä onnettomaan avioliittoon, jossa vaimo on ykkös pomo ja lasten koulun opettajat jne. kakkos kasvattajia.

 

Elämä koostuu töistä ja kotitöistä, pillua saat pyytämällä joskus ja tulevaisuudesta ei ole tietoakaan. Yhdessä pitää taloudelliset syyt ja lapset. Vituttaa mutta ei ole ketään kenelle avautua. Kännissä tapaat pari kertaa vuodessa kaveri porukkaa ja jutut laahaa menneisyydessä ajassa jolloin vielä oli jonkinlaista elämää ja vapautta. 

 

Tämä on totuus siitä mitä suomalainen mies saa jos kovasti ponnistelee. Siksi paras ponnistus on tietysti järjestää asiat niin ettei asu missään feministi helvetissä.

Vierailija
606/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei missään vaiheessa ole väittänyt että kaikki suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia, tai edes että suurin osa miehistä on väkivaltaista. Hän sanoi: Suomi on turvaton maa naisille, Suomessa naisiin kohdistuu väkivaltaa. Mikä on aivan totta. Jos et muutenkaan ole ikinä käyttänyt väkivaltaa naisia kohtaan, niin miksi otat tästä nokkiisi? Eihän väkivaltaista käytöstä koskeva väite siinä tapauksessa koske sinua mitenkään. 
 

Oletan että sinun mielestäsi väkivalta on väärin? Mikset siis tulisi kampanjaa joka vastustaa väkivaltaa? 

En ymmärrä mikä sinua suututtaa. 

Sama kuin jos äiti raivostuisi kuullessaan kampanjasta jossa vastustetaan lasten pieksämistä ja alkaisi vaahdota että ”miten niin kaikki äidit  hakkaavat lapsiaan, minä en ole ikinä hakannut lapsiani!” -vaikka kampanjassa EI väitetä

että kaikki äidit lyövät lapsiaan. Jos hän ei ole lyönyt lapsiaan niin syytökset väkivallasta eivät koske häntä. Jos hän ei itse ole ikinä satuttanut lapsiaan, niin voisi olettaa ettei hän myöskään hyväksy lasten lyömistä. Eikö hänen siinä  tapauksessa ja sitä suuremmalla syyllä tulisi lähteä mukaan tällaiseen kampanjaan? 


Lähde sinäkin mukaan! Allekirjoita se vetoomus sillä ajatuksella, että näytät hyvää esimerkkiä miehestä joka ei ole väkivaltainen. 

Vetoomuksessa on kyse siitä että allekirjoittaja  itse sitoutuu julkisesti pidättymään väkivallasta naisia kohtaan (ja sen  ei kai pitäisi olla sinulle vaikeaa?) ja toivoo että muut miehet noudattavat allekirjoittajan esimerkkiä ja tekevät saman päätöksen. 

Mikä siinä on absurdia? Etkö toivoisi että kaikki miehet olisivat tässä asiassa sellaisia kuin sinä? 

Allekirtjoitatko sinä kaikki vetoomukset, joita sinulle esitetään?

Eri kirjoittaja 

En. Allekirjoitan vain ne vetoomukset joiden kanssa olen samaa mieltä. 

On omituista että ap, joka ei omien sanojensa mukaan ole itse ikinä lyönyt naista, ei ole samaa mieltä sellaisen vetoomuksen kanssa jossa vastustetaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Ilmeisesti hän ei siis todellisuudessa  vastusta naisen hakkaamista vaan  hyväksyy sen.   Tyyliin ”no joo en minä itse lyö naisia mutta  jos joku toinen mies lyö naista niin lyököön, niin en minä häntä arvostele!”  

Äitinä ehdottomasti allekirjoittaisi vetoomuksen jossa vastustetaan lasten ruumiillista kuritusta. En todellakaan tulkitsi kampanjaa siten että siinä syytetään kaikkia vanhempia. Sellainen kampanja kohdistuisi nimenomaan lasten pahoinpitelijöihin, ei muihin. Allekirjoittaisin sen JUURI SIKSI etten itse lyö lapsiani. Allekirjoittaisin sen toivoen että kukaan muukaan ei lyö. 

 

 

Allekirjoititko asevelvollisuutta muuttavan kansalaisaloitteen? Jos et niin miksi kannatat miehiin kohdistuvaa sukupuolisyrjintää ja poikien näkemistä tykinruokana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
607/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat tasa - arvoa ja olkaa hyvät, olette saaneet sen. Turha odottaa yhtään miestä enää velvoitettavaksi apuun vaikka muslimijännämiehenne rikastaisi teidät suoraan meidän silmiemme alla. Asevelvollisuuden sukupuolittuneisuudesta en viitsi edes aloittaa. 

Tasa-arvoa ei ole vielä saavutettu, ja jos olisi, se olisi miestenkin etu eikä siitä olisi syytä noin kiukutella. 

Asevelvollisuus on hyvä esimerkki , miehethän eivät halua naisia sinne,  eivätkä ole valmiita suorittamaan sitä naisten kanssa, kuten esim. alastonkuvatapaus osoitti.

Vierailija
608/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen avaatko reidet somalille jos kauniisti pyytää? Mitä jos pyytää vähemmän kauniisti?

 

T. Somali, haiseva somali

Mikään ei ole sen söpömpää kuin, että persu leikkii somalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
609/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.

 

Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän 

Ongelma on, että ketään ei kiinnosta kuollut mies. Samoin lasten tapoissa, jos tappaja on nainen, tapaus ei ylitä juuri uutiskynnystä. Jos tekijä olisi mies, A-Studio ja Sofia Virta olisivat äänessä. Lehdistö määrää nykyään yhteiskunnan suunnan. Vauvat kärsivät.

Ketään ei kiinnosta kuollut mies? Uutisoitiinko mistään niin paljon kuin Janne Puhakan henkirikoksesta? Onko uutisoitu mistään niin paljon kuin Jukka S. Lahden surmasta? Ja kivenkovaan väität, että ketään ei kiinnosta kuollut mies?

Virantoimituksessa kuolleista poliiseista uutisoidaan vuodesta toiseen lehdissä ja somettajat tekevät kilvan videoita. Taitaa olla kaikki surmatut miehiä. Surmaajina ketkäs muutkaan kuin miehet. 

 

Miesten luoma ongelma, joten toivottavasti miehet myös ratkaisevat ongeman. Vai tarvitaanko taas naista?

Ei ole miesten luoma ongelma. Murhaaja on vastuussa, ei muut miehet. Sinun pitää mennä vaatimaan ongelman ratkaisua tekijöiltä, niiltä murhaajilta.  

Miehet tappavat miehiä ja miehet tutkivat miesten tekemiä tappoja, missä miehet ovat tappaneet miehiä, mutta ei ole millään tavalla miesten luoma ongelma. Sinun kaltaista pelleä ei ole nähty sitten Pelle Hermannin.

Ai naiset eivät ole murhaajia? Ok. 🤣🤣🤣 Luin varsin mielenkiintoisen jutun siitä, miten eräässä laitoksessa teinitytöt julmasti kiduttivat yhtä tyttöä ja tunkesivat hänen alapäähän muun muassa ison kokispullon. Mutta tämäkin tietysti patriarkaatin syy. 

Listaa ihmeessä kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? Siitähän nimenomaan haluan keskustella. Odotan, että kykenet antamaan listan meille kaikille. Toivottavasti miehenä et aiheuta pettymystä. 

Odotamme edelleen, että miehet löytävät pallinsa ja listaavat ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? 

Pallit ovat edelleen hukassa. Eikö niitä edes kukaan mies ymmärrä etsiä?

 

Odotamme siis edelleen vastausta, että miehet listaavat ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? 

 

Älkää pettäkö toisia miehiä, vaan kertokaa tutkimuksenne tulokset? 

Vastauksia odotellaan edelleen. Milloin miehet löytävät selkärankansa ja vastaavat?

Vierailija
610/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha pormestari Nasima ja mikä se vihreiden musta pyöreä pallero olikaan jonka suusta ei vielä ole tullut yhtään järkevää lausetta. Kuka näitä ihmisiä sinne äänestää- muut somalit ja somalin mieliset tietysti. 

Tuo ei ollut kivasti sanottu, heitä äänestävät ihmiset jotka ajavat samoja arvoja, tutustu niihin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
611/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe ja keskustelu, mutta suomimiehet pakenevat vastauksia kuin sisiliskot heinäkasassa. Kuitenkin ollaan toisessa ketjussa märisemässä miten suominaiselta ei saa pillua. 

 

Säälittävää, mutta mitä muutakaan voisimme odottaa?

Eipä juuri muuta.

Vierailija
612/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.


Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Estääkö tuon sanominen naisiin kohdistuvan väkivallan. Jo se estää niin miksi sitä ei ole kokeiltu aiemmin.

Ei estä mutta voi vähentää. Yleisellä

mielipiteellä on merkitystä, vaikutusta ja voimaa. Jos tällaisella kampanjalla osoitetaan että MIESTEN yleinen mielipide on ettei naisiin saa kohdistaa väkivaltaa, niin sillä on taatusti merkitystä. Joku naisenhakkaaja ehkä alkaa ajatella  asiaa ja parantaa tapansa tajutessaan, ettei yhteisö hyväksy hänen toimintstapojasn ja etteivät muut miehet arvosta häntä jos hän lyö naista. Jos naisenhakkaajiin kohdistuu sosiaalista painetta ja paheksuntaa, väkivallan määrä vähenee. 

Ihan niin kuin yleinen mielipide ei olisi ollut aina selvä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
613/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä valveutunut kansalainen voi muuta tehdä kuin soittaa virkavallalle. Ei ole minun asia puuttua. En minä ala mitään zorroa leikkimään jonkun random bimbon takia.

M48

Vai että ihan bimbon, joopa joo. Jos ymmärrät naisvihan niin ymmärtänet tuon halventavaksi termiksi?

Miksi te naiset käytätte miehistä halventavia nimityksiä palstalla? Eri kirjoittaja 

Kuten?

Vierailija
614/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Mikko rakastava ja huolehtiva puoliso?

 

HS: Perussuomalaisten kansanedustaja Polvisella lähestymiskielto

Kanta-Hämeen käräjäoikeus määräsi perussuomalaisten tuoreen kansanedustajan Mikko Polvisen viime vuonna lähestymiskieltoon hänen entistä puolisoaan kohtaan, kertoo Helsingin Sanomat.

Käräjäoikeuden mukaan Polvinen oli toistuvasti häiriköinyt naista viesteillään, joiden sävy oli oikeuden mukaan ”pääosin muu kuin asiallinen”.

Polvinen oli sanonut käräjäoikeudelle, että hän ei olisi itse lähettänyt kaikkia viestiejä, ja että osa viesteistä olisi väärennetty. Oikeus ei uskonut Polvisen väitteitä. Vuoden mittainen lähestymiskielto päättyy heinäkuussa.

Yle uutiset kysyi Polviselta kommenttia HS:n uutiseen. Hänellä ei ollut lisättävää HS:n artikkelin kommentteihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
615/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on itsekin suomalainen mies (ruotsinsuomalainen ON suomalainen), kohdistaako hän vetoomuksen (syytöksen) myös itseensä? Isäänsä? Poikaansa?

Hän asetti itsensä miesten yläpuolelle. Sitä on hyvesignalointi.

Vierailija
616/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee ketjun naisten kommentteja, on teidän turha ihmetellä miksi teitä hakataan

Sanoo Joonas, joka on nähnyt raitista ilmaa viimeksi helmikuussa 2018.

Vitut kun huhtikuussa 2015.

Vierailija
617/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Oletko sinä kertonut asiattomia vitsejä miehistä tai nauranut niille? Kuten peniksen kokoon liittyvää tai kaljuuntumiseen liittyvää, tai putkiaivoisiuteen liittyvää tai että miehet ei ajattele aivoilla tai miehet ei pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa…. 

Niinpä!

Minun ei tarvitse kertoa asiattomia vitsejä saadakseni miehet tai naiset nauramaan. Miksi sinä et kykene samaan?

Tähän olisi hyvä saada vastaus. Mihin kaveri katosi?

Vierailija
618/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisi sanoa mies kuin mies, poika kuin poika muttei voi kun kaikki perheet ovat erilaisia.

Tavisperheessä [ 99%] kaikki sujuu normaalisti mutta sitten on näitä ylisukupolvisia perheitä joissa rikollisuus on elämäntapa ja naisia kohdellaan tosi huonosti.  Miten näihin pystyy vaikuttamaan kun tekevät sukupolvesta toiseen huonoja valintoja eikä niihin pysty puheella vaikuttamaan. Tiedän sen omalta kotipaikkakunnaltakin, eivät kuuntele neuvoja, nuoret naiset menevät päistikkaa rikollisten kelkkaan. Äidit ovat aina mukana touhussa. 

Vierailija
619/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.

 

Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän 

Ongelma on, että ketään ei kiinnosta kuollut mies. Samoin lasten tapoissa, jos tappaja on nainen, tapaus ei ylitä juuri uutiskynnystä. Jos tekijä olisi mies, A-Studio ja Sofia Virta olisivat äänessä. Lehdistö määrää nykyään yhteiskunnan suunnan. Vauvat kärsivät.

Ketään ei kiinnosta kuollut mies? Uutisoitiinko mistään niin paljon kuin Janne Puhakan henkirikoksesta? Onko uutisoitu mistään niin paljon kuin Jukka S. Lahden surmasta? Ja kivenkovaan väität, että ketään ei kiinnosta kuollut mies?

Virantoimituksessa kuolleista poliiseista uutisoidaan vuodesta toiseen lehdissä ja somettajat tekevät kilvan videoita. Taitaa olla kaikki surmatut miehiä. Surmaajina ketkäs muutkaan kuin miehet. 

 

Miesten luoma ongelma, joten toivottavasti miehet myös ratkaisevat ongeman. Vai tarvitaanko taas naista?

Ei ole miesten luoma ongelma. Murhaaja on vastuussa, ei muut miehet. Sinun pitää mennä vaatimaan ongelman ratkaisua tekijöiltä, niiltä murhaajilta.  

Miehet tappavat miehiä ja miehet tutkivat miesten tekemiä tappoja, missä miehet ovat tappaneet miehiä, mutta ei ole millään tavalla miesten luoma ongelma. Sinun kaltaista pelleä ei ole nähty sitten Pelle Hermannin.

Ai naiset eivät ole murhaajia? Ok. 🤣🤣🤣 Luin varsin mielenkiintoisen jutun siitä, miten eräässä laitoksessa teinitytöt julmasti kiduttivat yhtä tyttöä ja tunkesivat hänen alapäähän muun muassa ison kokispullon. Mutta tämäkin tietysti patriarkaatin syy. 

Listaa ihmeessä kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? Siitähän nimenomaan haluan keskustella. Odotan, että kykenet antamaan listan meille kaikille. Toivottavasti miehenä et aiheuta pettymystä. 

Odotamme edelleen, että miehet löytävät pallinsa ja listaavat ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? 

Pallit ovat edelleen hukassa. Eikö niitä edes kukaan mies ymmärrä etsiä?

 

Odotamme siis edelleen vastausta, että miehet listaavat ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? 

 

Älkää pettäkö toisia miehiä, vaan kertokaa tutkimuksenne tulokset? 

Vastauksia odotellaan edelleen. Milloin miehet löytävät selkärankansa ja vastaavat?

Miten ihmeessä tämä liittyy aiheeseen? Mene muualle jankuttamaan 

Vierailija
620/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavallan presidentti vastustaa naisiin kohdustavaa väkivaltaa. Kertokaa nyt ihmeessä miksi tämä ei teille käy?