Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (724)

Vierailija
541/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tekoäly sulje meitä tulevaisuudessa yhden hengen häkkeihin, rehellinen, väkiavallaton ja sodaton maailma on puhdasta hattaraunelmaa, joka ei tule koskaan toteutumaan. Aivan sama mitä joku poliitikko jeesustelee. Jokaisen omiin intresseihin kuuluu kuitenkin riskien minimointi eli pyrkiä välttelemään tilanteita, missä on suurempi riski joutua uhriksi.

Vierailija
542/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään oikeistolaista ei stubbista tai purrasta saa tekemälläkään. Kummatkin on pelkkiä nukkeja. Suomessa on vaan nukkepuolueita.

 

Minä leikkaisin sos-turvan absoluuttiseen minimiin ja lätkäisin 20% tasaveron. Sillä korjaantuisi ongelmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku jo kertoa, miksi presidentti ei voisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan?

Voisiko joku kertoa miksi hän ei ole puuttunut siihen?

Juurihan hän puuttui, puhumalla väkivaltaa vastaan levittämällä tietoa aiheesta?

Montaako lähisuhdeväkivallan uhria ajattelet tämän auttavan?

Hiljaako pitäisi sitten olla ? 

Onko tärkeää muuttaa asioita vai puhua itsestäänselvyyksiä? Jos asiat eivät muutu niin sitten on ihan sama olla vaikka hiljaa. Tässä koko keskustelussa on näköjään ajatus, että asia muuttuu sillä että kaikki ne jotka ovat jo valmiiksi samaa mieltä kertovat olevansa samaa mieltä.

Lapsellisten pyytelyiden sijaan tasavallan presidentti voisi ottaa vaikkapa asiakseen ajaa lähisuhdeväkivallan uhrien turvaverkkojen parantamista ym. konkreettisia asioita. Ei vaikkapa suhteesta lähteminen muutu väkivallan uhrille vähemmän vaaralliseksi sillä, että joku mies joka ei ole eläessään ollut väkivaltainen sanoo miten tuhmaa ja hyi hyi on lyödä naisia. Varsinkin kun saman voi sanoa sellainenkin, joka suljettujen ovien takana todellisuudessa on väkivaltainen.

Noh ei noiden turvaverkkojen rakentaminen ole ihan presidenttitason tehtäviä. Nuo ovat juuri niitä järjestöjä joilta Rydman haluaa leikata . Hän ei juurikaan halua puuttua naisten kokemaan väkivaltaan

Vierailija
544/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.


Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Miksi luulet että miehet eivät ole naisten tukena? Miksi luulet että miehet eivät auta?

Olisikohan juuri se naisviha siinä taustalla, se joka pahimmillaan kärjistyy raiskauksiksi ja muuksi väkivallaksi? On vaikea todeta että väkivalta naisia kohtaan on väärin, jos kokee, että se on oikein?

Vierailija
545/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä valveutunut kansalainen voi muuta tehdä kuin soittaa virkavallalle. Ei ole minun asia puuttua. En minä ala mitään zorroa leikkimään jonkun random bimbon takia.

M48

Jos nainen on miehelle random bimbo, niin sehän jo kertoo asenteesta naisia kohtaan. Virkavallalle soittaminen on asiaan puuttumista.

NykyNaiset ovat ihan omalla toiminnallaan ansainneet stereotyyppisen nimityksen bimbo. Ei tietenkään kaikki ole bimboja mutta aika moni somenainen on.

M48

Vierailija
546/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset ette itse ota koppia ongelmistanne? Voimaantuminen ei olekaan kivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
547/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.


Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Miksi luulet että miehet eivät ole naisten tukena? Miksi luulet että miehet eivät auta?

Olisikohan juuri se naisviha siinä taustalla, se joka pahimmillaan kärjistyy raiskauksiksi ja muuksi väkivallaksi? On vaikea todeta että väkivalta naisia kohtaan on väärin, jos kokee, että se on oikein?

Ei kenellekään normaalille yhteiskuntakelpoiselle ihmiselle ole vaikea todeta että väkivalta on väärin. Mutta asiat ei toimi niin että rikollinen lopettaa rikollisen toimintansa lainkuuliaisen kansalaisen paheksuessa.

Vierailija
548/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
549/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä valveutunut kansalainen voi muuta tehdä kuin soittaa virkavallalle. Ei ole minun asia puuttua. En minä ala mitään zorroa leikkimään jonkun random bimbon takia.

M48

Vai että ihan bimbon, joopa joo. Jos ymmärrät naisvihan niin ymmärtänet tuon halventavaksi termiksi?

Miksi te naiset käytätte miehistä halventavia nimityksiä palstalla? Eri kirjoittaja 

Vierailija
550/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.


Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Estääkö tuon sanominen naisiin kohdistuvan väkivallan. Jo se estää niin miksi sitä ei ole kokeiltu aiemmin.

”ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena” -> utopia jossa hyvät miehet olisi tuon sanottuaan oikeasti naisten puolella eli hyvät miehet muuttaisi asenteita eli naisviha vähenisi eli väkivalta naisia kohtaan vähenisi.


Ei ne sanat vaan teot.

Ei se toimi noin. Tässä on tämä sama harha taustalla että kyse olisi jostain hyväksynnän kulttuurista. Kun se väkivalta tapahtuu neljän seinän sisällä jossa sitä ei nähdä. Sehän on nimenomaan se ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
551/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään oikeistolaista ei stubbista tai purrasta saa tekemälläkään. Kummatkin on pelkkiä nukkeja. Suomessa on vaan nukkepuolueita.

 

Minä leikkaisin sos-turvan absoluuttiseen minimiin ja lätkäisin 20% tasaveron. Sillä korjaantuisi ongelmat. 

Heh heh 20 % tasavero, olen onnellinen jos toteutuu, näillä tuloilla vs köyhät 

Vierailija
552/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä valveutunut kansalainen voi muuta tehdä kuin soittaa virkavallalle. Ei ole minun asia puuttua. En minä ala mitään zorroa leikkimään jonkun random bimbon takia.

M48

Vai että ihan bimbon, joopa joo. Jos ymmärrät naisvihan niin ymmärtänet tuon halventavaksi termiksi?

Parempi on olla soittamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
553/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa typerää aivopesua kuten ukrainan sota ei ole ukrainan sota vaan VENÄJÄN RAAKA HYÖKKÄYSSOTA

Vierailija
554/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Toivon väkivallan turvottomuuden ja raiskauksien lisääntymistä. Omalla välinpitämättömyydelläni aion edesauttaa sitä, että mahdollisimman moni nainen kokisi julkisilla paikoilla turvattomuutta ja joutuisi seksuaaliväkivallan uhriksi. 

 

En jaa pride arvoja, enkä tue Ukrainaa, enkä halua jakaa samaa ilmaa yhdenkään somalin kanssa, jne. En arvosta ketään joka ei tule omillaan toimeen. En yksinkertaisesti arvosta Suomea millään tavalla sellaisena kuin se nyt on. Hyi hel.vetti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
555/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Eikä ne liberaalinaiset halua muuttaa somalien tai arabien naapureiksi kuitenkaan - toisten pitäisi tehdä se.

Vierailija
556/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.


Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Miksi luulet että miehet eivät ole naisten tukena? Miksi luulet että miehet eivät auta?

Olisikohan juuri se naisviha siinä taustalla, se joka pahimmillaan kärjistyy raiskauksiksi ja muuksi väkivallaksi? On vaikea todeta että väkivalta naisia kohtaan on väärin, jos kokee, että se on oikein?

Tottakai väkivalta naisia kohtaan on väärin

Miten tämän itsestäänselvyyden toteaminen jotenkin vähentää sitä? 

Lasten raiskaaminen on myös väärin. Luuletko että joku pedari lopettaa nyt hommansa kun palstalla sanon näin

Jos em. asiat olisivat edes miesten keskuudessa yleisesti hyväksyttyjä, kuten palstalla usein väitetään, vankiloissahan ei olisi lisko-osastoja. Näitä kuitenkin on.

Vierailija
557/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä valveutunut kansalainen voi muuta tehdä kuin soittaa virkavallalle. Ei ole minun asia puuttua. En minä ala mitään zorroa leikkimään jonkun random bimbon takia.

M48

Vai että ihan bimbon, joopa joo. Jos ymmärrät naisvihan niin ymmärtänet tuon halventavaksi termiksi?

ihan kuin setämies ja incel, eli pata kattilaa jane...

Vierailija
558/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä valveutunut kansalainen voi muuta tehdä kuin soittaa virkavallalle. Ei ole minun asia puuttua. En minä ala mitään zorroa leikkimään jonkun random bimbon takia.

M48

Vai että ihan bimbon, joopa joo. Jos ymmärrät naisvihan niin ymmärtänet tuon halventavaksi termiksi?

Parempi on olla soittamatta.

Vierailija
559/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet ovat tärkeitä, usein oikeassa, puolustavat heikompia, käyvät töissä ja huolehtivat perheistään

Sitten on tämä 1 % joka pilaa kaikkien suomalaisten miesten maineen,rikolliset   naistenhakkaajat ja murhaajat. 99 % ei kuulu heihin joten miksi piiskaa kaikille ?

Vierailija
560/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Toivon väkivallan turvottomuuden ja raiskauksien lisääntymistä. Omalla välinpitämättömyydelläni aion edesauttaa sitä, että mahdollisimman moni nainen kokisi julkisilla paikoilla turvattomuutta ja joutuisi seksuaaliväkivallan uhriksi. 

 

En jaa pride arvoja, enkä tue Ukrainaa, enkä halua jakaa samaa ilmaa yhdenkään somalin kanssa, jne. En arvosta ketään joka ei tule omillaan toimeen. En yksinkertaisesti arvosta Suomea millään tavalla sellaisena kuin se nyt on. Hyi hel.vetti. 

Heil Hit-ler!