Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (710)

Vierailija
541/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään oikeistolaista ei stubbista tai purrasta saa tekemälläkään. Kummatkin on pelkkiä nukkeja. Suomessa on vaan nukkepuolueita.

Minä leikkaisin sos-turvan absoluuttiseen minimiin ja lätkäisin 20% tasaveron. Sillä korjaantuisi ongelmat. 

Heh heh 20 % tasavero, olen onnellinen jos toteutuu, näillä tuloilla vs köyhät 

Vierailija
542/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä valveutunut kansalainen voi muuta tehdä kuin soittaa virkavallalle. Ei ole minun asia puuttua. En minä ala mitään zorroa leikkimään jonkun random bimbon takia.

M48

Vai että ihan bimbon, joopa joo. Jos ymmärrät naisvihan niin ymmärtänet tuon halventavaksi termiksi?

Parempi on olla soittamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa typerää aivopesua kuten ukrainan sota ei ole ukrainan sota vaan VENÄJÄN RAAKA HYÖKKÄYSSOTA

Vierailija
544/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Eikä ne liberaalinaiset halua muuttaa somalien tai arabien naapureiksi kuitenkaan - toisten pitäisi tehdä se.

Vierailija
545/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.

Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Miksi luulet että miehet eivät ole naisten tukena? Miksi luulet että miehet eivät auta?

Olisikohan juuri se naisviha siinä taustalla, se joka pahimmillaan kärjistyy raiskauksiksi ja muuksi väkivallaksi? On vaikea todeta että väkivalta naisia kohtaan on väärin, jos kokee, että se on oikein?

Tottakai väkivalta naisia kohtaan on väärin

Miten tämän itsestäänselvyyden toteaminen jotenkin vähentää sitä? 

Lasten raiskaaminen on myös väärin. Luuletko että joku pedari lopettaa nyt hommansa kun palstalla sanon näin

Jos em. asiat olisivat edes miesten keskuudessa yleisesti hyväksyttyjä, kuten palstalla usein väitetään, vankiloissahan ei olisi lisko-osastoja. Näitä kuitenkin on.

Vierailija
546/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä valveutunut kansalainen voi muuta tehdä kuin soittaa virkavallalle. Ei ole minun asia puuttua. En minä ala mitään zorroa leikkimään jonkun random bimbon takia.

M48

Vai että ihan bimbon, joopa joo. Jos ymmärrät naisvihan niin ymmärtänet tuon halventavaksi termiksi?

ihan kuin setämies ja incel, eli pata kattilaa jane...

Vierailija
547/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Parempi on olla soittamatta.

Vierailija
548/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet ovat tärkeitä, usein oikeassa, puolustavat heikompia, käyvät töissä ja huolehtivat perheistään

Sitten on tämä 1 % joka pilaa kaikkien suomalaisten miesten maineen,rikolliset   naistenhakkaajat ja murhaajat. 99 % ei kuulu heihin joten miksi piiskaa kaikille ?

Vierailija
549/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe ja keskustelu, mutta suomimiehet pakenevat vastauksia kuin sisiliskot heinäkasassa. Kuitenkin ollaan toisessa ketjussa märisemässä miten suominaiselta ei saa pillua. 

Säälittävää, mutta mitä muutakaan voisimme odottaa?

Vierailija
550/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sysää ongelmansa aina miehille.

Oho. Pallo putosi maahan. En ottanut koppia.

Vierailija
551/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb ei missään vaiheessa ole väittänyt että kaikki suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia, tai edes että suurin osa miehistä on väkivaltaista. Hän sanoi: Suomi on turvaton maa naisille, Suomessa naisiin kohdistuu väkivaltaa. Mikä on aivan totta. Jos et muutenkaan ole ikinä käyttänyt väkivaltaa naisia kohtaan, niin miksi otat tästä nokkiisi? Eihän väkivaltaista käytöstä koskeva väite siinä tapauksessa koske sinua mitenkään. 

Oletan että sinun mielestäsi väkivalta on väärin? Mikset siis tulisi kampanjaa joka vastustaa väkivaltaa? 

En ymmärrä mikä sinua suututtaa. 

Sama kuin jos äiti raivostuisi kuullessaan kampanjasta jossa vastustetaan lasten pieksämistä ja alkaisi vaahdota että ”miten niin kaikki äidit  hakkaavat lapsiaan, minä en ole ikinä hakannut lapsiani!” -vaikka kampanjassa EI väitetä

että kaikki äidit lyövät lapsiaan. Jos hän ei ole lyönyt lapsiaan niin syytökset väkivallasta eivät koske häntä. Jos hän ei itse ole ikinä satuttanut lapsiaan, niin voisi olettaa ettei hän myöskään hyväksy lasten lyömistä. Eikö hänen siinä  tapauksessa ja sitä suuremmalla syyllä tulisi lähteä mukaan tällaiseen kampanjaan? 

Lähde sinäkin mukaan! Allekirjoita se vetoomus sillä ajatuksella, että näytät hyvää esimerkkiä miehestä joka ei ole väkivaltainen. 

Vetoomuksessa on kyse siitä että allekirjoittaja  itse sitoutuu julkisesti pidättymään väkivallasta naisia kohtaan (ja sen  ei kai pitäisi olla sinulle vaikeaa?) ja toivoo että muut miehet noudattavat allekirjoittajan esimerkkiä ja tekevät saman päätöksen. 

Mikä siinä on absurdia? Etkö toivoisi että kaikki miehet olisivat tässä asiassa sellaisia kuin sinä? 

Vierailija
552/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP Nasima rääkyy suuna päänä että kaikki suomalaiset on rasisteja. Naiset myös. Onko se mukavaa. Hänet kuitenkin elätetään veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
553/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin piiskaa kaikille? Mitä höpötät? Kampanja on suunnattu nimenomaan niitä naisenhakkaajia vastaan. Haluatko puolustaa heidännoikeittaan hakata naisia, vai mitä tarkoitat? 

Vierailija
554/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin liberaalinaiset huutavat rajoja auki ja maahanmuuttajia tervetulleiksi, ja sitten huudetaan miehiä apuun kun ne maahanmuuttajat eivät osaa käyttäytyä. Kyllä, osa suomalaisista miehistäkään ei osaa käyttäytyä, mutta prosentuaalisesti maahanmuuttajat erityisesti arabimaista ovat rikostilastoissa prosentuaalisesti ihan eri lukemissa kuin kantasuomalaiset. Itse en olisi alunperinkään noita maahanmuuttajia tänne ottanut, joten en koe olevani vastuussa nykytilanteesta.

Eikä ne liberaalinaiset halua muuttaa somalien tai arabien naapureiksi kuitenkaan - toisten pitäisi tehdä se.

Mitä tarkoittaa liberaalinaiset? Naistenoikeudet ovat kansainvälisiä ja hyväksyttyjä Suomessakin. Ei kukaan kannata kontrolloimatonta maahanmuuttoa, ei miehet eikä naiset. Turha vääristellä faktoja 

Vierailija
555/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin piiskaa kaikille? Mitä höpötät? Kampanja on suunnattu nimenomaan niitä naisenhakkaajia vastaan. Haluatko puolustaa heidännoikeittaan hakata naisia, vai mitä tarkoitat? 

Piiskaa kaikille sioille!

Vierailija
556/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkamunia tulee lisää keskusteluun, mutta kukaan ei ole vielä kyennyt kertomaan. mikso Stubb ei voisi kampanjoida naisten kokemaa väkivaltaa vastaan?

Vierailija
557/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä olla täällä Kiinassa kun on vaan yksi kulttuuri ja ihan 0% mitään ylimääräisiä hölmõilyä. Kaikki toimii ja keskitytään olennaiseen. Perheeseen ja työhön. Arvostan valtavasti. 

Onneksi ei tarvitse palata koskaan Suomeen. Totalitaristiset maat rockaa. 

Vierailija
558/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe ja keskustelu, mutta suomimiehet pakenevat vastauksia kuin sisiliskot heinäkasassa. Kuitenkin ollaan toisessa ketjussa märisemässä miten suominaiselta ei saa pillua. 

Säälittävää, mutta mitä muutakaan voisimme odottaa?

Yleistäminen on kovin helppoa, jos haluaa elää harhaisen vihan vallassa.

Vierailija
559/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei missään vaiheessa ole väittänyt että kaikki suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia, tai edes että suurin osa miehistä on väkivaltaista. Hän sanoi: Suomi on turvaton maa naisille, Suomessa naisiin kohdistuu väkivaltaa. Mikä on aivan totta. Jos et muutenkaan ole ikinä käyttänyt väkivaltaa naisia kohtaan, niin miksi otat tästä nokkiisi? Eihän väkivaltaista käytöstä koskeva väite siinä tapauksessa koske sinua mitenkään. 

Oletan että sinun mielestäsi väkivalta on väärin? Mikset siis tulisi kampanjaa joka vastustaa väkivaltaa? 

En ymmärrä mikä sinua suututtaa. 

Sama kuin jos äiti raivostuisi kuullessaan kampanjasta jossa vastustetaan lasten pieksämistä ja alkaisi vaahdota että ”miten niin kaikki äidit  hakkaavat lapsiaan, minä en ole ikinä hakannut lapsiani!” -vaikka kampanjassa EI väitetä

että kaikki äidit lyövät lapsiaan. Jos hän ei ole lyönyt lapsiaan niin syytökset väkivallasta eivät koske häntä. Jos hän ei itse ole ikinä satuttanut lapsiaan, niin voisi olettaa ettei hän myöskään hyväksy lasten lyömistä. Eikö hänen siinä  tapauksessa ja sitä suuremmalla syyllä tulisi lähteä mukaan tällaiseen kampanjaan? 

Lähde sinäkin mukaan! Allekirjoita se vetoomus sillä ajatuksella, että näytät hyvää esimerkkiä miehestä joka ei ole väkivaltainen. 

Vetoomuksessa on kyse siitä että allekirjoittaja  itse sitoutuu julkisesti pidättymään väkivallasta naisia kohtaan (ja sen  ei kai pitäisi olla sinulle vaikeaa?) ja toivoo että muut miehet noudattavat allekirjoittajan esimerkkiä ja tekevät saman päätöksen. 

Mikä siinä on absurdia? Etkö toivoisi että kaikki miehet olisivat tässä asiassa sellaisia kuin sinä? 

Allekirtjoitatko sinä kaikki vetoomukset, joita sinulle esitetään?

Eri kirjoittaja 

Vierailija
560/710 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vaan voi kuunnella naisia ja olla vaikka että ”on todella ikävää että koette vihaa sukupuolenne perusteella, ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena”.

Miksi on niin vaikea auttaa naisia tai edes tukea naisia?

Estääkö tuon sanominen naisiin kohdistuvan väkivallan. Jo se estää niin miksi sitä ei ole kokeiltu aiemmin.

”ei huolta, me hyvät miehet ollaan teidän tukena” -> utopia jossa hyvät miehet olisi tuon sanottuaan oikeasti naisten puolella eli hyvät miehet muuttaisi asenteita eli naisviha vähenisi eli väkivalta naisia kohtaan vähenisi.

Ei ne sanat vaan teot.

Ei se toimi noin. Tässä on tämä sama harha taustalla että kyse olisi jostain hyväksynnän kulttuurista. Kun se väkivalta tapahtuu neljän seinän sisällä jossa sitä ei nähdä. Sehän on nimenomaan se ongelma.

No voitko vaan myöntää olevasi osa ongelmaa?

Myönnä! Sinulla on pippeli eli hakkaat naisia ainakin välillisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi