Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (725)

Vierailija
461/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen. Mihinkään ei ketään kohdistuvaan väkivaltaan raiska ukseen tai muuhunkaan ei pidä koskaan mennä väliin! 

 

Oikeuskäytännön suosivat aina rikollisia ja väliinmenijä saa aina syytteen jostain hukkaa aikaansa ja joutuu valtavaan liemeen. Soitat sankarin paikalle "hei kolme mustaa miestä raisk aa täällä puskassa naista kauhea huuto kuuluu - joo ootas hetki me tullaan kattomaan". 

 

Eletään tietynlaista nynnerö yhteiskuntaa rikollisia paijataan päähän ja kaikenmaailman pakolaisia haalitaan kiintiöiden mukaan samaan malliin kun ennenkin. Perus suomalaisten kansanedustajista yli puolet on homoja. 

Vierailija
462/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen. Mihinkään ei ketään kohdistuvaan väkivaltaan raiska ukseen tai muuhunkaan ei pidä koskaan mennä väliin! 

 

Oikeuskäytännön suosivat aina rikollisia ja väliinmenijä saa aina syytteen jostain hukkaa aikaansa ja joutuu valtavaan liemeen. Soitat sankarin paikalle "hei kolme mustaa miestä raisk aa täällä puskassa naista kauhea huuto kuuluu - joo ootas hetki me tullaan kattomaan". 

 

Eletään tietynlaista nynnerö yhteiskuntaa rikollisia paijataan päähän ja kaikenmaailman pakolaisia haalitaan kiintiöiden mukaan samaan malliin kun ennenkin. Perus suomalaisten kansanedustajista yli puolet on homoja. 

Vähän sekava paatos mutta okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tästäkin keskustelusta huomaa, että miehiltä on pyydetty vastauksia useampaan kysymykseen, mutta mitään vastauksia ei ole saatu, vaan miehet ovat loikkineet karkuun kuin kolmijalkainen jänis auto-onnettomuuden jälkeen. 

 

Säälittävää? No mitäpä muutakaan. 

Vierailija
464/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muusta mutta jos odotan bussia ja ympärillä on kantasuomalaisia, miehiä tai naisia ei juuri koskaan ahdista tai pelota. Jos taas ympärillä on joukko nekruja jotka heiluu meuhkaa ja leikkitappelee keskenään alkaa ahdistaa ja vtuttaa mietin että miksi asun täällä Somalimaassa. 

Miksi sitten olet sinne alunperin muuttanut? Vai oletko somalialainen?

Vierailija
465/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni suomalainen heteromies alkaa olemaan perin juurin vittuuntunut siihen että paskaa kaadetaan koko ajan niskaan.

Siksikö te suomalaiset heteromiehet kokoonnutte vauva-palstalle uhriutumaan? Mitähän paskaa sinunkin niskaan on kaadettu?

Odotamme edelleen vastausta?

Odota ihan keskenäsi.

Olisihan se pitänyt arvata, että sinulla meni pupu pöksyyn. Öyhöttämään kykenee jokainen. Vastauksia ei vaan alkuperäisen kommentin perusteella  "moni heteromies" kykene antamaan.  

Olet ehkä tottunut että oma miehesi tulistui kun nalkutat tarpeeksi kauan hänelle, mutta yllätys, osa meistä osaa kääntää sinulle selän ja jättää sinut yksin nalkuttamaan 🙂

Ainakin tällä palstalla ne on miehet jotka nalkuttaa, samaa nalkutusta ilman järjen häivää loputtomiin.

Vierailija
466/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tästäkin keskustelusta huomaa, että miehiltä on pyydetty vastauksia useampaan kysymykseen, mutta mitään vastauksia ei ole saatu, vaan miehet ovat loikkineet karkuun kuin kolmijalkainen jänis auto-onnettomuuden jälkeen. 

 

Säälittävää? No mitäpä muutakaan. 

Miehet näemmä huutaa tunteen vallassa ilman totuuspohjaa. Perus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
467/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Oletko sinä hihitellyt koskaan asiattomasti miehille tyttöporukassasi? Minkälainen rangaistus tästä kuuluisi määrätä?

Tervaa ja höyheniä!

Vierailija
468/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muusta mutta jos odotan bussia ja ympärillä on kantasuomalaisia, miehiä tai naisia ei juuri koskaan ahdista tai pelota. Jos taas ympärillä on joukko nekruja jotka heiluu meuhkaa ja leikkitappelee keskenään alkaa ahdistaa ja vtuttaa mietin että miksi asun täällä Somalimaassa. 

Miksi sitten olet sinne alunperin muuttanut? Vai oletko somalialainen?

Minulla on sellainen teoria, että hän on itseasiassa kongolainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
469/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää miehenä auta naisia pulassa. Olen auttanut useita kertoja, myös miehiä ja mitään muuta en ole saanut kiitokseksi kun valitusta siitä kuinka me kaikki miehet ollaan kamalia ja väkivaltaisia. Selvä! Minä

en enää ikinä osallistu millään muotoa väkivaltaan, en edes auttajana. Selvittää itse jos me ollaan kerta niin kamalia 

Miehen herkkä ego koki kolauksen.

Tässä oikein malliesimerkki vittumaisesta suominaisesta, joka saa ihan syystä pataansa

No herkkä se ego on jos tuolla perusteella käy väkivaltaiseksi. Miesten väkivaltaisuudesta naisia kohtaan on todella syytäkin puhua jos noin pienistä provosoidutaan.

Vierailija
470/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin arvelin, että ketju kerää kaikki tuhkamunat ja muut mielenvikaiset, jotka eivät ymmärrä, että naisten kokema väkivalta on Suomessa ongelma. 

Eihän se ole ongelma kuin vain niille naisille jotka joutuvat uhreiksi. Ja tässäkin keskustelussa on heille annettu monta hyvää neuvoa miten välttää joutumasta ikävyyksiin. Muuta emme voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
471/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö Suomesta yhtään miestä, joka kykenee listaamaan kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? 

 

Sitä on nyt tuntikaudella odotettu, mutta vielä ei ole löytynyt. 

Vierailija
472/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee ketjun naisten kommentteja, on teidän turha ihmetellä miksi teitä hakataan

Jos tämän ketjun kommentoinnin perusteella miesten mielestä nainen ansaitsee väkivallan, meillä todellakin on suuri yhteiskunnallinen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
473/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen somali bussikuski ja tiedän hyvin mitä toisen somalin päässä liikkuu. Minun linjalle ei mahdu kuin yksi somali kerrallaan ja se olen minä itse, somaleista somalein mies.

Vierailija
474/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö Suomesta yhtään miestä, joka kykenee listaamaan kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? 

 

Sitä on nyt tuntikaudella odotettu, mutta vielä ei ole löytynyt. 

Mihin sinä sellaista listaa tarvihet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
475/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku jo kertoa, miksi presidentti ei voisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan?

Voisiko joku kertoa miksi hän ei ole puuttunut siihen?

Vierailija
476/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää miehenä auta naisia pulassa. Olen auttanut useita kertoja, myös miehiä ja mitään muuta en ole saanut kiitokseksi kun valitusta siitä kuinka me kaikki miehet ollaan kamalia ja väkivaltaisia. Selvä! Minä

en enää ikinä osallistu millään muotoa väkivaltaan, en edes auttajana. Selvittää itse jos me ollaan kerta niin kamalia 

Miehen herkkä ego koki kolauksen.

Mitäs sitten? Eikö miehillä saisi mielestäsi olla tunteita? Onko mies jotenkin mielestäsi heti pilkan kohde jos on herkkä? Sellaista sieltä sitten… 

Tietenkin miehellä saa olla tunteita, mutta kun tilastollisesti ne miehen tunteet purkautuvat väkivaltana naisiin. Miksi?

Vierailija
477/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

 

Miksi Tarja Halonen ei tehnyt vastaavaa kampanjaa naisille vieraannuttamisen lopettamiseksi?

Jos eron jälkeen asiat menevät niin, että mies itse käyttäytyy niin ikävästi ex-vaimoa kohtaan ja lapsiakin kohtaa, että lapset haluavat omasta aloitteestaan nähdä isää mahdollisimman vähän. Siis mies voi omilla teoillaan vieraannuttaa lapset. Mutta jotkut syyttävät kaikesta ex-vaimoa eivätkä kykene näkemään omaa osuuttaan tapahtumiin.

Vierailija
478/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi mies ei ole väkivaltainen naisia kohtaan, kyseessä ovat marginaali-ihmiset, väkivaltaisen lapsuuden kokeneet tai päihteitä runsaasti käyttävät. 

Valitettavasti ei ole noin, kuten kuka tahansa poliisi tai turvakodin työntekijä voi kertoa. 

Hekö ovat normimiehiä joitten vaimot ovat turvakodissa tai poliisin hallussa ? Normimies tarkoittaa normaalia miestä joka on kotonaan perheensä kanssa sovussa, kaiken aikaa 

Vierailija
479/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin arvelin, että ketju kerää kaikki tuhkamunat ja muut mielenvikaiset, jotka eivät ymmärrä, että naisten kokema väkivalta on Suomessa ongelma. 

Eihän se ole ongelma kuin vain niille naisille jotka joutuvat uhreiksi. Ja tässäkin keskustelussa on heille annettu monta hyvää neuvoa miten välttää joutumasta ikävyyksiin. Muuta emme voi tehdä.

Aaaa se on siis naisten vika että saavat pataansa? Naisten vika että heidät hakataan ja raiscataan?


Mitäs ne  kaikki hakatut lapset, eläimet ja muut on tehneet väärin? Oliko ne ärsyytäviä? Pukeutuiko ne väärin?

Vierailija
480/725 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku jo kertoa, miksi presidentti ei voisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan?

Voisiko joku kertoa miksi hän ei ole puuttunut siihen?

Voisiko joku kertoa jos hän on jo puuttunut siihen.