Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (725)

Vierailija
481/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin kaipaamaan konkretiaa, mihin tässä pitäisi ryhtyä?

Tiedosta, hyvä ihminen, tiedosta. Se on avain kaikkeen: ajattelu oikealla tavalla.

miten minun tiedostamiseni ratkaisee rikoksia, en ole oikeastaan edes ollut paikalla kun mainitun laisia tekoja on tapahtunut

Vierailija
482/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää miehenä auta naisia pulassa. Olen auttanut useita kertoja, myös miehiä ja mitään muuta en ole saanut kiitokseksi kun valitusta siitä kuinka me kaikki miehet ollaan kamalia ja väkivaltaisia. Selvä! Minä

en enää ikinä osallistu millään muotoa väkivaltaan, en edes auttajana. Selvittää itse jos me ollaan kerta niin kamalia 

Miehen herkkä ego koki kolauksen.

Mitäs sitten? Eikö miehillä saisi mielestäsi olla tunteita? Onko mies jotenkin mielestäsi heti pilkan kohde jos on herkkä? Sellaista sieltä sitten… 

Tietenkin miehellä saa olla tunteita, mutta kun tilastollisesti ne miehen tunteet purkautuvat väkivaltana naisiin. Miksi?

Tuossahan ne purka utuvat niin, että ei auta, jos n ainen on pulassa. Miten tämä on väkivaltaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

 

Miksi Tarja Halonen ei tehnyt vastaavaa kampanjaa naisille vieraannuttamisen lopettamiseksi?

Jos eron jälkeen asiat menevät niin, että mies itse käyttäytyy niin ikävästi ex-vaimoa kohtaan ja lapsiakin kohtaa, että lapset haluavat omasta aloitteestaan nähdä isää mahdollisimman vähän. Siis mies voi omilla teoillaan vieraannuttaa lapset. Mutta jotkut syyttävät kaikesta ex-vaimoa eivätkä kykene näkemään omaa osuuttaan tapahtumiin.

Ovat ikäviä tapahtumia muttei noistakaan voi vetää johtopäätöksiä että mies olisi väkivaltainen 

Vierailija
484/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku jo kertoa, miksi presidentti ei voisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan?

Voisiko joku kertoa miksi hän ei ole puuttunut siihen?

Juurihan hän puuttui, puhumalla väkivaltaa vastaan levittämällä tietoa aiheesta?

Vierailija
485/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normi mies ei ole väkivaltainen naisia kohtaan, kyseessä ovat marginaali-ihmiset, väkivaltaisen lapsuuden kokeneet tai päihteitä runsaasti käyttävät. 

Tämä! Ja siksi normaalien ihmisten, miesten ja naisten ja muiden, pitää puhua väkivaltaa vastaan!

Siksi koska ongelma ei poistu, jos ns. "normaalit" vaikenevat.

Vierailija
486/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbi on niin symppis ai että olis kiva istahtaa sen kanssa vaikka sumpille ja jutella niitä näitä tuulenpäitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
487/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen somali bussikuski ja tiedän hyvin mitä toisen somalin päässä liikkuu. Minun linjalle ei mahdu kuin yksi somali kerrallaan ja se olen minä itse, somaleista somalein mies.

Sen vuoksiko niin monet somalit ovat bussi- tai taksikuskeja kun eivät itse voi liikkua läheskään kaikilla julkisilla tai takseilla, kun niissä on jo yksi somali siis se kuski kyydissä. Tuohan on itse aiheutettu paradoksi. 

Vierailija
488/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää miehenä auta naisia pulassa. Olen auttanut useita kertoja, myös miehiä ja mitään muuta en ole saanut kiitokseksi kun valitusta siitä kuinka me kaikki miehet ollaan kamalia ja väkivaltaisia. Selvä! Minä

en enää ikinä osallistu millään muotoa väkivaltaan, en edes auttajana. Selvittää itse jos me ollaan kerta niin kamalia 

Miehen herkkä ego koki kolauksen.

Mitäs sitten? Eikö miehillä saisi mielestäsi olla tunteita? Onko mies jotenkin mielestäsi heti pilkan kohde jos on herkkä? Sellaista sieltä sitten… 

Tietenkin miehellä saa olla tunteita, mutta kun tilastollisesti ne miehen tunteet purkautuvat väkivaltana naisiin. Miksi?

Tuossahan ne purka utuvat niin, että ei auta, jos n ainen on pulassa. Miten tämä on väkivaltaa?

Auttamatta jättäminen on heitteillejättöä jos todistat ahdistelua tai pahoinpitelyä eli olet osa ongelmaa.


Aloita vaikka sillä ettet vähättele ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
489/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin arvelin, että ketju kerää kaikki tuhkamunat ja muut mielenvikaiset, jotka eivät ymmärrä, että naisten kokema väkivalta on Suomessa ongelma. 

Eihän se ole ongelma kuin vain niille naisille jotka joutuvat uhreiksi. Ja tässäkin keskustelussa on heille annettu monta hyvää neuvoa miten välttää joutumasta ikävyyksiin. Muuta emme voi tehdä.

Aaaa se on siis naisten vika että saavat pataansa? Naisten vika että heidät hakataan ja raiscataan?


Mitäs ne  kaikki hakatut lapset, eläimet ja muut on tehneet väärin? Oliko ne ärsyytäviä? Pukeutuiko ne väärin?

se että mikä on kenenkin vikaa riippuu aina tapauksesta, mutta yleisten ohjeiden noudattaminen on viisasta ja vähentää todennäköisyyttä joutua uhriksi.

Vierailija
490/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on  usein se joka ei ymmärrä puheen voimaa, nainen puhuu ja puhuu, valittaa mutta mies ei reagoi mitenkään. Sitten kun tulee finaali niin reaktiota löytyy, miksi vasta sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
491/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää miehenä auta naisia pulassa. Olen auttanut useita kertoja, myös miehiä ja mitään muuta en ole saanut kiitokseksi kun valitusta siitä kuinka me kaikki miehet ollaan kamalia ja väkivaltaisia. Selvä! Minä

en enää ikinä osallistu millään muotoa väkivaltaan, en edes auttajana. Selvittää itse jos me ollaan kerta niin kamalia 

Miehen herkkä ego koki kolauksen.

Mitäs sitten? Eikö miehillä saisi mielestäsi olla tunteita? Onko mies jotenkin mielestäsi heti pilkan kohde jos on herkkä? Sellaista sieltä sitten… 

Tietenkin miehellä saa olla tunteita, mutta kun tilastollisesti ne miehen tunteet purkautuvat väkivaltana naisiin. Miksi?

En tiedä. Tilastosi ei koske minua.

Vierailija
492/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää miehenä auta naisia pulassa. Olen auttanut useita kertoja, myös miehiä ja mitään muuta en ole saanut kiitokseksi kun valitusta siitä kuinka me kaikki miehet ollaan kamalia ja väkivaltaisia. Selvä! Minä

en enää ikinä osallistu millään muotoa väkivaltaan, en edes auttajana. Selvittää itse jos me ollaan kerta niin kamalia 

Miehen herkkä ego koki kolauksen.

Mitäs sitten? Eikö miehillä saisi mielestäsi olla tunteita? Onko mies jotenkin mielestäsi heti pilkan kohde jos on herkkä? Sellaista sieltä sitten… 

Tietenkin miehellä saa olla tunteita, mutta kun tilastollisesti ne miehen tunteet purkautuvat väkivaltana naisiin. Miksi?

Tuossahan ne purka utuvat niin, että ei auta, jos n ainen on pulassa. Miten tämä on väkivaltaa?

Auttamatta jättäminen on heitteillejättöä jos todistat ahdistelua tai pahoinpitelyä eli olet osa ongelmaa.


Aloita vaikka sillä ettet vähättele ongelmaa.

yleensä todistaja ei ole osa ongelmaa oikeudessa, vaan syytetty on ongelman epäilty ja syytetty aiheuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
493/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku jo kertoa, miksi presidentti ei voisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan?

Voisiko joku kertoa miksi hän ei ole puuttunut siihen?

Juurihan hän puuttui, puhumalla väkivaltaa vastaan levittämällä tietoa aiheesta?

Montaako lähisuhdeväkivallan uhria ajattelet tämän auttavan?

Vierailija
494/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee ketjun naisten kommentteja, on teidän turha ihmetellä miksi teitä hakataan

T: Lauri joka hakkaa vain hanskaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
495/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen somali bussikuski ja tiedän hyvin mitä toisen somalin päässä liikkuu. Minun linjalle ei mahdu kuin yksi somali kerrallaan ja se olen minä itse, somaleista somalein mies.

Et ole, olet persu. Tämä keskustelu ei ole sinua varten 

Vierailija
496/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää miehenä auta naisia pulassa. Olen auttanut useita kertoja, myös miehiä ja mitään muuta en ole saanut kiitokseksi kun valitusta siitä kuinka me kaikki miehet ollaan kamalia ja väkivaltaisia. Selvä! Minä

en enää ikinä osallistu millään muotoa väkivaltaan, en edes auttajana. Selvittää itse jos me ollaan kerta niin kamalia 

Miehen herkkä ego koki kolauksen.

Mitäs sitten? Eikö miehillä saisi mielestäsi olla tunteita? Onko mies jotenkin mielestäsi heti pilkan kohde jos on herkkä? Sellaista sieltä sitten… 

Tietenkin miehellä saa olla tunteita, mutta kun tilastollisesti ne miehen tunteet purkautuvat väkivaltana naisiin. Miksi?

Tuossahan ne purka utuvat niin, että ei auta, jos n ainen on pulassa. Miten tämä on väkivaltaa?

Auttamatta jättäminen on heitteillejättöä jos todistat ahdistelua tai pahoinpitelyä eli olet osa ongelmaa.


Aloita vaikka sillä ettet vähättele ongelmaa.

yleensä todistaja ei ole osa ongelmaa oikeudessa, vaan syytetty on ongelman epäilty ja syytetty aiheuttaja.

Naisten ongelmiin ei kannata ikinä sekaantua. Siitä tulee vain itselle harmia.

Vierailija
497/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku jo kertoa, miksi presidentti ei voisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan?

Voisiko joku kertoa miksi hän ei ole puuttunut siihen?

Juurihan hän puuttui, puhumalla väkivaltaa vastaan levittämällä tietoa aiheesta?

Montaako lähisuhdeväkivallan uhria ajattelet tämän auttavan?

Hiljaako pitäisi sitten olla ? 

Vierailija
498/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen somali bussikuski ja tiedän hyvin mitä toisen somalin päässä liikkuu. Minun linjalle ei mahdu kuin yksi somali kerrallaan ja se olen minä itse, somaleista somalein mies.

Et ole, olet persu. Tämä keskustelu ei ole sinua varten 

Ja sinä olet rasisti.

Vierailija
499/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku jo kertoa, miksi presidentti ei voisi puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan?

Voisiko joku kertoa miksi hän ei ole puuttunut siihen?

Juurihan hän puuttui, puhumalla väkivaltaa vastaan levittämällä tietoa aiheesta?

Montaako lähisuhdeväkivallan uhria ajattelet tämän auttavan?

ei sen tarkoituskaan ole auttaa lähisuhdeväkivallan uhreja vaan nostaa puhujan profiilia hyvesingaloinnilla peesaamalla trendikästä keskustelua.

Jos haluttaisiin auttaa uhreja, puhe kohdistettaisiin eri tavalla pohjautuen todellisiin tapauksiin ja niiden tekijöiden todelliseen profiiliin ja nostettaisiin esiin konkreettisia keinoja asian korjaamiseksi.

Vierailija
500/724 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin kaipaamaan konkretiaa, mihin tässä pitäisi ryhtyä?

Tiedosta, hyvä ihminen, tiedosta. Se on avain kaikkeen: ajattelu oikealla tavalla.

miten minun tiedostamiseni ratkaisee rikoksia, en ole oikeastaan edes ollut paikalla kun mainitun laisia tekoja on tapahtunut

Se on vaan tätä feministien sanahelinää. Mitään konkretiaa ei ikinä tule. Sinun pitää pyytää anteeksi muiden rikoksia ja madella feministien edessä.

Anteeksiantoa vaan ei koskaan tule, koska woke-jumalan alttarilla olet mies eli ainakin syntinen.

Kuulostaa että foliohattua kiristää.


Rautalangasta: tiedosta että naisviha on olemassa ja naisvihaan perustuvaa väkivaltaa tapahtuu. Jos nämä ovat sinusta pahoja asioista, voit auttaa ongelman ratkaisussa puhumalla naisvihaa vastaan ja antamalla tukesi naisille.

Jos et välitä ongelmasta, olet minusta  piittaamaton. Jos olet naisvihan puolella niin olet perseestä.