Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (330)

Vierailija
261/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Mitä helvettiä just luin? Totta helvetissä! Ja olen kertonut miehistä. Tämä on sitä todellista tasa-arvoa.

Ketoo vain sinun huonosta huumorintajusta, mikäli et kykene kertomaan asiallisia vitsejä miehistä ja naisista. 

Vierailija
262/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaissa kynnys rikosilmoituksen tekoon on pienempi kuin muualla maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys. 

Oletko koskaan puuttunut naisiin kohdistuvaan fyysiseen väkivaltaan tai edes naisia vähättelevään argumentaatioon?

Oletko koskaan puuttunut miehiin kohdistuvaan vähättelyyn? Miksi pitäisi puuttua vain toiseen?


Miksi pitäisi puuttua erityisesti naisiin kohdistuvaan väkivaltaan. Joko puuttuu kaikkeen, myös miehiin kohdistuvaan, tai ei ollenkaan. Tasa-arvoisesti. 

Ajatuksesi on siis syrjivä sekä miehiä että naisia kohtaan. 

Vierailija
264/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjoismaissa kynnys rikosilmoituksen tekoon on pienempi kuin muualla maailmassa.

Se on pelkästään hyvä asia.

Vierailija
265/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nainen kaipaa huomiota. Sehän on perusluonne. Seksuaalista huomiota ym. huomiota ja huomiointia. Jos taas on mies-nainen tai feministi miesvihaaja ei tällaista tietysti kaipaa. 

 

Ainahan sitä jos kauniin naisen näkee innostuu. Sehän on tervettä. 

Vierailija
266/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näiden naisten surmaajien etnisyys selvillä? Nimittäin jos suurin osa on monikulttuuria, niin sitähän naiset ovat tilanneet.

Suurin osa tuomituista on ollut kantasuomalaisia. Suomalaisilla miehillä on pitkä viinanhuuruinen väkivaltahistoria.

Tuskin on mitään tuomioita tullut, jos surmat ovat tapahtuneet tänä vuonna. 

Kieltämättä oikeus on kovin ruuhkautunut, kun kaiken maailman vornaset valittavat.

Ei kannata valehdella tällaisesta asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.

 

Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän 

Ongelma on, että ketään ei kiinnosta kuollut mies. Samoin lasten tapoissa, jos tappaja on nainen, tapaus ei ylitä juuri uutiskynnystä. Jos tekijä olisi mies, A-Studio ja Sofia Virta olisivat äänessä. Lehdistö määrää nykyään yhteiskunnan suunnan. Vauvat kärsivät.

Ketään ei kiinnosta kuollut mies? Uutisoitiinko mistään niin paljon kuin Janne Puhakan henkirikoksesta? Onko uutisoitu mistään niin paljon kuin Jukka S. Lahden surmasta? Ja kivenkovaan väität, että ketään ei kiinnosta kuollut mies?

Virantoimituksessa kuolleista poliiseista uutisoidaan vuodesta toiseen lehdissä ja somettajat tekevät kilvan videoita. Taitaa olla kaikki surmatut miehiä. Surmaajina ketkäs muutkaan kuin miehet. 

 

Miesten luoma ongelma, joten toivottavasti miehet myös ratkaisevat ongeman. Vai tarvitaanko taas naista?

Vierailija
268/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n ~ 75% suomalaisista naisista käyttäytyy miesmäisesti, no ei siinä mitään se on aina kun toiselle miehelle juttelisi, mutta ei mitenkään seksuaalisesti kovin intouttavaa tai mielenkiintoista. Menet Viroon tai mihin tahansa itä-euroopan maahan ja teet ihan mitä hyvänsä tunnet että saat olla mies ja naiset saa olla naisia. Tietty perustunne siitä että arvostetaan saat hymyn ja muuta ihan vaan omalla yrmeällä "pelottavalla" naamalla. Suomessa miehet on kun naisia juttelevat naisille kun pikkuvauvat ja sitten alistuvat parisuhteisiin joissa noudatetaan kotiintuloaikoja. Tämä on sitä feminismiä ja tasa-arvoa sitten. Kuitenkaan naiset eivät ole tähän järjestelyyn tyytyväisiä kun pettävät ja eroavat (n. 50% liitoista. päättyy eroon). Kun sukupuoliroolit käännetään ylösalaisin kaikki kaunis katoaa. 

Saanko kysyä, miksi kukaan nainen haluaisi olla satunnaisille MIEHILLE seksuaalisesti intouttava tai seksuaalisesti mielenkiintoinen? Tämähän se on ongelma, jokainen hymy Suomessa tai asia, jonka teet epätympeästi voidaan tulkita seksuaalisena halukkuutena tai kutsuna tai ihan mitä muuna juttuna vaan paitsi pelkkänä hymynä.

Ei varmasti Suomessa sen enempää kuin muuallakaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näiden naisten surmaajien etnisyys selvillä? Nimittäin jos suurin osa on monikulttuuria, niin sitähän naiset ovat tilanneet.

Suurin osa tuomituista on ollut kantasuomalaisia. Suomalaisilla miehillä on pitkä viinanhuuruinen väkivaltahistoria.

Tuskin on mitään tuomioita tullut, jos surmat ovat tapahtuneet tänä vuonna. 

Kieltämättä oikeus on kovin ruuhkautunut, kun kaiken maailman vornaset valittavat.

Ei kannata valehdella tällaisesta asiasta. 

Kertonet sitten missä kohdassa valehtelin? Ai mikset kerro?

Vierailija
270/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiselle on aivan oma terminsä ja se on naiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämä "arvo" keskustelu on roskaa kun yrität rautalangasta vääntää ja selittää miksi tietty ajatusmaailma on tuhoon tuomittu ja täysin vammainen ja sitten tämän ajatusmaailman omaksuneet levittävät kaikkea olkiukko paskaa ja jopa Stubbi häröilee mukana voi todeta että lopun aikoja eletään. 

 

Stubbin pitäisi puoluetaustaltaan edustaa oikeaa laitaa. Jutut on kun jollain aivokuolleella pridettäjällä tai ilmastohihhulilla. Kohta varmaan sanoo että on niin tärkeä torjua ilmastonmuutos että hienoa kun elokapina tukkii Mannerheimintien ambulansseilta tms. Stubbi on saman tasoinen pyrkyri ja sirkuspelle kun tämä ruotsalainen pikkutyttö nimeltänsä Gretha. Jos ei tätä tajua on yksinkertaisesti tyhmä. 

Vierailija
272/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbista voi jokainen olla mitä mieltä hyvänsä, mutta jokainen fiksu aikuinen mies on ymmärtänyt ja sisäistänyt sen, että mitä paremmin naiset voivat yhteiskunnassa, sitä paremmin myös miehet voivat.

Saat siis sen mistä luovut.

PS. Miksi tätä kommentti piti ketjusta poistaa? Menikö miehillä tunteisiin? 

Naiset voivat paremmin suvunmiesten kontrollissa. Suomessa on kokeiltu päinvastaista vaihtoehtoa ja ulina vain yltyy. Aika koota yhteen tulokset ja todeta virhe. Mielestäni ihan kannattava kokeilu kuitenkin, koska eihän siitä aiemmin ollut tietoa, että akkavalta johtaa tähän. Kaikki olisi teoriassa voinut sujua hyvin ja tuloksena kauniin harmoninen yhteiselo. Vaan ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näiden naisten surmaajien etnisyys selvillä? Nimittäin jos suurin osa on monikulttuuria, niin sitähän naiset ovat tilanneet.

Suurin osa tuomituista on ollut kantasuomalaisia. Suomalaisilla miehillä on pitkä viinanhuuruinen väkivaltahistoria.

Tuskin on mitään tuomioita tullut, jos surmat ovat tapahtuneet tänä vuonna. 

Kieltämättä oikeus on kovin ruuhkautunut, kun kaiken maailman vornaset valittavat.

Ei kannata valehdella tällaisesta asiasta. 

Kertonet sitten missä kohdassa valehtelin? Ai mikset kerro?

Että surmista olisi jo tuomittu.

Vierailija
274/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keskiverto suomalaismiehellä pitää olla heikko itsetunto, jos Stubbin vetoomus menee tunteisiin.

Ei mene tunteisiin.

Ihmettelen mitä minun pitäisi tehdä jos Keijo hakkaa Kaisaa Keravalla?

Miehisyytesi suhteen tunnut olevan kuitenkin epävarma, kun et tiedä mitä pitäisi tehdä. Vastauksiakin kyselet naisten vauvafoorumilta. 

En tunne Kaisaa,  mutta käy sinä pelastamassa hänet.

Kommenttisi on kaukana siitä , että vaadit tasa-arvoa ja kaikkien hyvää kohtelua, vatussiämmä

Kiitos, että vahvistit oletukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teitä kaikkia vaivaa, mistä kumpuaa tuollainen viha toista sukupuolta vastaan?

Omaan tuttava piiriini ei kuulu ainuttakaan moista vihaajaa eikä työpaikallakaan ole vastaan tullut vaikka meitä on monta sataa ja pääosin miehiä kaikki, vain muutama nainen  joukossa, joten ihmetystä herättää millaisissa piireissä oikeasti liikutte.

Vierailija
276/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän kuin Oulun yliopisto. HR on puuhastellut hienot eettisyyttä, tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta korostavat toimintaohjeet. MItä tekee tuore yliopiston rehtori? Syyllistyy kännissä seksuaaliseen häirintään.

Vierailija
277/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?

Vain kun kertojana on ollut nainen. Vai mitä tuossa tilanteessa tulisi tehdä? Jos nauraa on sovinisti ja jos ei naura, niin loukkaa silloin naista.

Vierailija
278/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mentaaliakrobatialla joku voi kiukustua Stubbin vetoomuksesta? Kalahtiko kalikka vai mikä on hätänä?

Vierailija
279/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä teitä kaikkia vaivaa, mistä kumpuaa tuollainen viha toista sukupuolta vastaan?

Omaan tuttava piiriini ei kuulu ainuttakaan moista vihaajaa eikä työpaikallakaan ole vastaan tullut vaikka meitä on monta sataa ja pääosin miehiä kaikki, vain muutama nainen  joukossa, joten ihmetystä herättää millaisissa piireissä oikeasti liikutte.

Täällähän sen vihan lähteen näkee. Kun osoittaa tilastoin, että naisiin kohdistuva väkivalta ei ole erityinen ongelma, sillä naisiin kohdistuu vähiten väkivaltaa niin hullut mammat vain inisevät. Yksikään ei totea, että niinpä tosiaan! 

Joten mitä muuta jää kuin viha? No ei sen tarvitse antaa levitä satunnaiseen vastaantulijaan, mutta väistämättä tuolla kaduilla nykyään ajattelee, että suurella mahdollisuudella vastaantulija on feministi.

Vierailija
280/330 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.

Näinhän se on. 

Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua. 

Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa. 

Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa. 

Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä. 

Itse miehenä katson että tasa - arvokehitys on edennyt luonnolliseen päätepisteeseensä. Te olette vaatineet kaikki samat oikeudet, olkaa hyvät, myös samat velvoitteet tulevat. Minulla ei miehenä ole mitään velvollisuutta pelastaa yhtään naista väkivallalta vaikka se tapahtuisi suoraan silmieni alla. Armeijan kysymyksestä en viitsi edes aloittaa. 

Jos aiomme elää yhdessä yhteiskuntana, kaikilla on velvollisuus pelastaa toisiaan.  Itse naisena katson, ettei tasa-arvoa ole saavutettu, esim. lisääntymiset kustannukset ja vaikutukset työelämään ja ansiokehitykseen jäävät yhä naisten harteille. Se, ettei asevelvollisuus koske naisia, on sekin miehistä kiinni.

Sukupuolittunut väkivalta on yksi selkeä osoitus siitä että tasa-arvoon on vielä matkaa.

Sukupuolittunut väkivalta lisääntyy tasa-arvon myötä, koska väkivaltainen ei erottele uhria sukupuolen mukaan, vaan valitsee raukkamaisesti itseään heikomman, miehen tai naisen. Koska naiset ovat keskimäärin pienempiä ja heikompia, he valikoituvat useammin kohteeksi. 

Kun olin nuori, oli häpeä lyödä naista ja naistenhakkaajat pieksettiin miesten toimesta. Nyt jos sanoo, että nainen on heikompi ja valitsee mielellään miehen, joka kykenee suojelemaan häntä, feministit raivostuu ja sanoo, etteivät he tarvitse miehen suojelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi