Mistä syystä ne sinut siitä työpaikasta erotti?
Kommentit (10)
En sano minäkään. Mutta sen minä sanon, että kyllä se viina on tässä maassa niin monen miehen vienyt.
Lafka lähti halvempaan maahan. Ei haittaa, se oli niin kamala työpaikka että sen jälkeen elämäni on ollut vain nousukiidossa.
Joka syksy sama juttu "määräaikainen työ päättynyt"
Nykyään suositaan vuokratyövoimaa ( ei tarvii lähettää/ perustella mitenkään) Ja määräaikaisuuksia. Niissä on ihan mustaa valkoisella miksi päättyvät.
Siinä ne yleisimmät. Lisäksi on numeroruuhka, joka isommissa yrityksissä on osingonsaajien voittojen turvaamista huonompina aikoina kuluja pienentämällä. Ja pienemmissä yrityksissä konkurssin välttäminen vähentämällä väkeä ja Yrittämällä ite 24/7
Sellaisia syitä monella on.
Uusi pomo sössi tilaajakaupat! Tuppisuuna ja ylimielisenä neuvotteluissa, luuli olevan varma kauppa ja meille töitä pitkäksi aikaa. 48% tilauksista menetettiin tämän yhden äijän takia. Onneksi sille itselleenkin tuli lähtö meidän muiden mukana.
Kaljaa join työaikana jatkuvasti. Silti olin puolivuotta hommissa, vaikka pomo epäili jotain. Tulin niin rapajuopoksi, että työnlaatu alkoi kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa join työaikana jatkuvasti. Silti olin puolivuotta hommissa, vaikka pomo epäili jotain. Tulin niin rapajuopoksi, että työnlaatu alkoi kärsimään.
Ihan oli sun oma vika?
Tuote jonka osaa olin kehittämässä lopetettiin ulkomaisen emoyhtiön päätöksellä. Kaikki jotka kyseistä laitetta valmistivat tai sen osia kehittivät saivat lähtöpassit.
Sittemmin lähtö on tullut kertaalleen kun startupilta loppui rahat.
M60
Identiteettivarkauden. Esitin pomoani Suomi24:llä.
Ei kun lähdin itse.