Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.
Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän
Niitä miesuhrejakin tekee toiset miehet, joten Stubbin vetoomus miesten väkivaltaisuuden vähentämiseen auttaa myös miehiä.
Miksi se ei puhu uhreista yleisesti vaan naisista? Onko murhatun miehen syytä, että naisia tappavat miehet?
Okei, tässä nyt virallisesti tuomitsen.
Mitä voitin?
Vai lähdenkö nyt kaupungin baareihin valkoritaroimaan tai lähden Kuopioon pelastamaan Janikan sen väkivaltaisen kallupoikaystävän Jeren kynsistä?
Antakaa osoite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys.
Voit esimerkiksi jakaa tuon Stubbin videon omassa somessasi ja toivoa, että muutkin tekevät saman.
En harrasta somea.
Joo et näköjään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Näinhän se on.
Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua.
Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa.
Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa.
Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä.
Itse miehenä katson että tasa - arvokehitys on edennyt luonnolliseen päätepisteeseensä. Te olette vaatineet kaikki samat oikeudet, olkaa hyvät, myös samat velvoitteet tulevat. Minulla ei miehenä ole mitään velvollisuutta pelastaa yhtään naista väkivallalta vaikka se tapahtuisi suoraan silmieni alla. Armeijan kysymyksestä en viitsi edes aloittaa.
Pitääkin lähteä pitämään torupuhe Jere Karalahdelle. Häntä varmaan pelottaa, kun heristän vähän ohutta sormeani. Jos kokkelipäissään tajuaa edes että olen siinä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja toivon, että jos Jussi Halla-aho olisi valittu presidentiksi, hän tekisi tässä tilanteessa arvojohtajana aivan samanlaisen vetoomuksen naisten puolesta.
Pekka Haavisto olisi ainakin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!
Minun piireissäni ei ole tuota, en liiku tiettyjen etnisten ryhmien parissa, olen koulutettu enkä vietä aikaa lähibaareissa. Onko jotain mitä voisin tehdä, äänestää maahan enemmän pakolaisia, jotta pääsisin auttamaan naisia? Käydä lähiräkälässä?
Kyllä sinä varmasti keskustelet muiden miesten kanssa, ja naiset tulevat puheeksi. Puhutteko naisista kunnioittavasti vai spermaviemäreinä?
Miksi ihmeessä oletat, että kaikki miehet puhuisivat naisista toisten miesten kanssa? Stereotypia? Ainakin minä pidän naissuhteeni yksityisasiana.
Miehet puhuvat naisista joiden kanssa heillä ei ole suhdetta, ehkä sinä et, mutta yleisesti kyllä.
Tuollaiset jutut ovat hyvä syy liueta paikalta. Se on nimenomaan Stubbin kaltaisten kaverien ongelma, että hengataan silti olivat jutut kuinka rasvaisia tahansa. He elävät toisten huomiosta.
Millä ihmeen tavalla sen pitäisi mua ahdistaa, jos joku puhuu naisista rasvaisesti? Kunhan ei ole mun arvostamia läheisiä.
Naisena en juuri arvosta miehiä, joille ainoastaan läheiset naiset ovat arvokkaita ihmisiä ja muista naisista voi puhua rasvaisesti ja halveksuen. Se läheisten naistenkin arvostuskin näyttäytyy silloin aika valheellisena.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ärjympi ja hullumpi mies sitä kosteammat pikkarit. Näin se vaan on. Tanskan sukellusvene murhaajakin sai heti kosiokirjeen vankilaan joltain pikkutytöltä.
Naiset on hulluja.
Elämä on monimutkaista, kun aivot sanovat toista ja geenit huutavat toista. Sen vuoksi ihminen käyttää ylivoimaisesti eniten aikaa ja energiaa argumentoimaan puhtaasti tunneperäisiä päätöksiään järkiperäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!
Minun piireissäni ei ole tuota, en liiku tiettyjen etnisten ryhmien parissa, olen koulutettu enkä vietä aikaa lähibaareissa. Onko jotain mitä voisin tehdä, äänestää maahan enemmän pakolaisia, jotta pääsisin auttamaan naisia? Käydä lähiräkälässä?
Kyllä sinä varmasti keskustelet muiden miesten kanssa, ja naiset tulevat puheeksi. Puhutteko naisista kunnioittavasti vai spermaviemäreinä?
Miksi ihmeessä oletat, että kaikki miehet puhuisivat naisista toisten miesten kanssa? Stereotypia? Ainakin minä pidän naissuhteeni yksityisasiana.
Miehet puhuvat naisista joiden kanssa heillä ei ole suhdetta, ehkä sinä et, mutta yleisesti kyllä.
Tuollaiset jutut ovat hyvä syy liueta paikalta. Se on nimenomaan Stubbin kaltaisten kaverien ongelma, että hengataan silti olivat jutut kuinka rasvaisia tahansa. He elävät toisten huomiosta.
Millä ihmeen tavalla sen pitäisi mua ahdistaa, jos joku puhuu naisista rasvaisesti? Kunhan ei ole mun arvostamia läheisiä.
Naisena en juuri arvosta miehiä, joille ainoastaan läheiset naiset ovat arvokkaita ihmisiä ja muista naisista voi puhua rasvaisesti ja halveksuen. Se läheisten naistenkin arvostuskin näyttäytyy silloin aika valheellisena.
Miehenä en arvosta ohisalonlahkolaisia suvakkilesbohuoria joille miehet ovat pelkkä halveksunnan aihe ja samaan aikaan he harhaisesti kuvittelevat että miehillä olisi yhtään mitään halua suojella heitä yhtään miltään.
Miksei hän presidenttinä voisi nostaa ryhmänsä ongelmia esiin ja pyytää parannusta tilanteeseen? Hänellä on näkyvyyttä ja hänen sanansa painaa väkivaltaisten kuin väkivallattomienkin miesten maailmassa (toisin kuin naisten sanat).
Minusta hänen pyyntönsä on vielä semi helppo noudattaa ilman ponnisteluita. Jos väkivallattomana miehenä loukkaannut asiasta, miksi? Siksi, että hän nosti kissan pöydälle?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin lähteä pitämään torupuhe Jere Karalahdelle. Häntä varmaan pelottaa, kun heristän vähän ohutta sormeani. Jos kokkelipäissään tajuaa edes että olen siinä.
Miksi sormesi on ohut? Siksi että se mahtuu sieraimeesi?
Vierailija kirjoitti:
Raiskaaminen ja tappaminen on miehelle luonnollisia tapoja edistää oman geeniperimän siirtymistä. Yhteiskunta vaan tekee miehistä pehmoja. Siksi elän sen ulkopuolella.
Netti toimii kuitenkin hyvin siellä ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!
Minun piireissäni ei ole tuota, en liiku tiettyjen etnisten ryhmien parissa, olen koulutettu enkä vietä aikaa lähibaareissa. Onko jotain mitä voisin tehdä, äänestää maahan enemmän pakolaisia, jotta pääsisin auttamaan naisia? Käydä lähiräkälässä?
Kyllä sinä varmasti keskustelet muiden miesten kanssa, ja naiset tulevat puheeksi. Puhutteko naisista kunnioittavasti vai spermaviemäreinä?
Miksi ihmeessä oletat, että kaikki miehet puhuisivat naisista toisten miesten kanssa? Stereotypia? Ainakin minä pidän naissuhteeni yksityisasiana.
Miehet puhuvat naisista joiden kanssa heillä ei ole suhdetta, ehkä sinä et, mutta yleisesti kyllä.
Tuollaiset jutut ovat hyvä syy liueta paikalta. Se on nimenomaan Stubbin kaltaisten kaverien ongelma, että hengataan silti olivat jutut kuinka rasvaisia tahansa. He elävät toisten huomiosta.
Millä ihmeen tavalla sen pitäisi mua ahdistaa, jos joku puhuu naisista rasvaisesti? Kunhan ei ole mun arvostamia läheisiä.
Naisena en juuri arvosta miehiä, joille ainoastaan läheiset naiset ovat arvokkaita ihmisiä ja muista naisista voi puhua rasvaisesti ja halveksuen. Se läheisten naistenkin arvostuskin näyttäytyy silloin aika valheellisena.
Erittäin hyvä ja ajatuksia herättävä huomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se vetoomus ollu nimenomaan niille, jotka ei itse tee väkivaltaa, mutta jos huomaavat tai kuulevat muiden miesten käyttävän, niin puuttuvat siihen!
Minun piireissäni ei ole tuota, en liiku tiettyjen etnisten ryhmien parissa, olen koulutettu enkä vietä aikaa lähibaareissa. Onko jotain mitä voisin tehdä, äänestää maahan enemmän pakolaisia, jotta pääsisin auttamaan naisia? Käydä lähiräkälässä?
Kyllä sinä varmasti keskustelet muiden miesten kanssa, ja naiset tulevat puheeksi. Puhutteko naisista kunnioittavasti vai spermaviemäreinä?
Miksi ihmeessä oletat, että kaikki miehet puhuisivat naisista toisten miesten kanssa? Stereotypia? Ainakin minä pidän naissuhteeni yksityisasiana.
Miehet puhuvat naisista joiden kanssa heillä ei ole suhdetta, ehkä sinä et, mutta yleisesti kyllä.
Tuollaiset jutut ovat hyvä syy liueta paikalta. Se on nimenomaan Stubbin kaltaisten kaverien ongelma, että hengataan silti olivat jutut kuinka rasvaisia tahansa. He elävät toisten huomiosta.
Millä ihmeen tavalla sen pitäisi mua ahdistaa, jos joku puhuu naisista rasvaisesti? Kunhan ei ole mun arvostamia läheisiä.
Naisena en juuri arvosta miehiä, joille ainoastaan läheiset naiset ovat arvokkaita ihmisiä ja muista naisista voi puhua rasvaisesti ja halveksuen. Se läheisten naistenkin arvostuskin näyttäytyy silloin aika valheellisena.
Miksi juuri naiset ovat tässä se juttu, eivätkä ihmiset yleisesti?
Mutta niin se vaan on, että ihmisillä on joistain ihmisistä negatiivisia ajatuksia ja kokemuksia. Kun ei hyväksy jonkun käytöstä, niin siitä saatetaan "juo.ruta" kavereille. Tätä tekevät naiset toisistaan, naiset miehistä ja miehet molemmista. Jostain perver syystä vain miesten pahat puheet naisista ovat nyt erityistä syntiä.
Minä kuullessani jonkun tilitystä muista ihmisistä en yleensä tiedä sen tarkemmin millaisia ne ihmiset ovat? Voivat olla ansainneet pahat tai sitten rasvaiset puheensa tai sitten eivät. En osaa myöt.loukkaantua, vaikka en toki ota juttuja täytenä totena aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.
Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän
Niitä miesuhrejakin tekee toiset miehet, joten Stubbin vetoomus miesten väkivaltaisuuden vähentämiseen auttaa myös miehiä.
Miksi se ei puhu uhreista yleisesti vaan naisista? Onko murhatun miehen syytä, että naisia tappavat miehet?
Voi jospa sinä Pasi-Antero olisitkin Suomen Tasavallan presidentti, niin vain Luoja tietäisi miten paljon TP:n sometileiltä trollattaisiin.
Omassa lähipiirissäni on vain mukavia ja kohteliaita ihmisiä. Se on tavallaan pääsyvaatimus. Kummastakaan sukupuolesta ei ole mitään pahaa sanottavaa. Toistakaa itse sama perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää keneen kalikka kalahtaa.
Näinhän se on.
Ainoa mitä pyydetään, miesten tekemä väkivalta naisia kohtaan pitää loppua.
Siihen kuuluu myös "ulkopuolisen" puuttuminen asiaan kun tätä väkivaltaa tapahtuu, tai on mahdollisesti tapahtumassa. Ole se joka avaa suusi, joka puolustaa.
Jos vain hyväksyt hiljaa, olet osa ongelmaa.
Tätä on tapahtunut vaikka kuinka kauan. "lumihanki kirves ja perhe - viimeinen erhe", lauloi Eppu Normaali vuonna 1982. Ja nykymiehet jotka ei olleet syntyneetkään tuolloin kuvittelee, että perheväkivalta-ongelmat tuli maahanmuuton myötä.
Itse miehenä katson että tasa - arvokehitys on edennyt luonnolliseen päätepisteeseensä. Te olette vaatineet kaikki samat oikeudet, olkaa hyvät, myös samat velvoitteet tulevat. Minulla ei miehenä ole mitään velvollisuutta pelastaa yhtään naista väkivallalta vaikka se tapahtuisi suoraan silmieni alla. Armeijan kysymyksestä en viitsi edes aloittaa.
Olisihan se pitänyt arvata, että "tosimies" viettää lauantaipäiväänsä naisten Vauva-palstalla ja uhoaa..... Hupaisaa, lähes naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Te naisethan ette tarvitse miehiä mihinkään?
Kelkka kääntyi taas kerran?
Kyse on vain sinusta, ei kaikista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko ei sano mistä meitä miehiä taas syyllistetään. Sillä ei ole minulle edes väliä. Maailma on mennyt niin oudoksi etten edes tunne enää kuuluvani tähän yhteiskuntaa. Teen tästedes kaiken vain itselleni lakien puitteissa hienokseltaan oikoen. Pitäkää tunkkinne. Alexille kiitos presidentin tehtävien hyvästä hoidosta.
Edelleen kysyn, miksi miehet syyllistyvät kun heille esitetään vetoomus tuomita naisiin kohdistuva väkivalta ja häirintä?
Tuomitsen kaiken väkivallan, on tasa-arvon vastaista tuomita vain naisiin kohdistuva
Tämä on minustakin aivan ällistyttävää. Miten helppoa olisi miesten joukolla tarttua tähän ja todeta, että näin on. Sillä saisi aivan valtavasti sympatiapisteitä naisilta. Helposti.