Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keskiverto suomalaismiehellä pitää olla heikko itsetunto, jos Stubbin vetoomus menee tunteisiin.
Ei mene tunteisiin.
Ihmettelen mitä minun pitäisi tehdä jos Keijo hakkaa Kaisaa Keravalla?
Miehisyytesi suhteen tunnut olevan kuitenkin epävarma, kun et tiedä mitä pitäisi tehdä. Vastauksiakin kyselet naisten vauvafoorumilta.
Etkö voisi ensi alkuun tuomita Keijon teon vahvasti ja jopa omalla nimelläsi vaikkapa HS keskusteluissa tai kokeilla josko kirjoituksesi julkaistaisiin HS mielipiteissä. Siinä olisi alku. Tarpeeksi moni kun näin tekisi, niin voisi alkaa Keijoa jo ainakin hävettämään matala otsainen toimintansa.
Tuomitsen heti kun Keijon teko on uutisoitu Helsingin Sanomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Vain kun kertojana on ollut nainen. Vai mitä tuossa tilanteessa tulisi tehdä? Jos nauraa on sovinisti ja jos ei naura, niin loukkaa silloin naista.
Miehen itsetunto ei riitä kertomaan, että naisen vitsit eivät ole soveliaita?
Riittää kyllä, mutta kerro minulle mitä tehdä? Jos en naura loukkaan naista ja jos nauran niin loukkaan naisia. Kerro tämän problematiikan ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli ei syyllisty rikoksiin, vaan yksilöt.
Jännästi miehissä on kuitenkin valtava enemmistö tekemässä väkivaltarikoksia. Mistä tämä johtuu?
Koska naisten tekemiä väkivallantekoja ei ilmoiteta yhtä herkästi. Jokainen on nähnyt kuinka nainen hakkaa miestä, mutta monestiko tästä on tehty ilmoitus?
Otatsä naiselta pataan kuten hätäkeskus kyseli kun sinne ilmoitettiin väkivaltaisesti käyttäytyvästä naisesta...
Viime kesänä muuten soitin poliisin paikalle, kun nainen rähjäsi pitkin pihaa ja painoi kurkusta miehensä seinää vasten. Poliisi tuli, mutta nainen jäi pihaan.
Pakko saada pakko saada sehän on mustien miesten sairaus tuo raiskaaminen kysykää vaikka siltä koripallonpelaajalta joka raiskasi jokaisen hotellisiivoojan ja ajoi itsensä kopterilla kuoppaan. Näillähän on aina blondi 15 vuotias tyttöystävä tai esiteini. Naiset on hulluja eihän siitä pääse yli eikä ympäri, miten suojella tyhmiä omalta tyhmyydeltään kun maailma ylpeästi huutaa, että täytyy olla tyhmä!
Tallinkin johtaja (virolainen nainen) totesi aikanaan, että paras tapa olla tulematta raiskatuksi on katsoa missä kunnossa on ja mitä päälleen laittaa. Tästäkö vasta meteli nousi. Pitää saada olla saat anan tyhmä ja mennä leijonan häkkiin ja syyttää leijonaa siitä kun se puree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Vain kun kertojana on ollut nainen. Vai mitä tuossa tilanteessa tulisi tehdä? Jos nauraa on sovinisti ja jos ei naura, niin loukkaa silloin naista.
Miehen itsetunto ei riitä kertomaan, että naisen vitsit eivät ole soveliaita?
Jos miehellä olisi ollut itsetunto, hän ei olisi alunalkaeenkaan kertonut naisista epäsoveliaita vitsejä.
Nainenhan niitä tässä kertoi. Mutta ei todellakaan liity itsetuntoon. Paitsi joskus voi liittyä, mutta ei se mikään sääntö ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi väkivallan paheksuminen on kiinni sukupuolesta tai etnisyydestä tai seksuaalisuudesta?
Onko Stubb sitä mieltä ettei nainen tai musta tai homoseksuaali voi tehdä väkivaltaa?
Tilastot ystäväni, tilastot. Naisten ja homojen tekemä väkivalta on marginaalista miehiin verrattuna. Mikä miehillä on hätänä?
Miksi vastaukseni poistettiin?
Sinunko mielestäsi väkivalta on oikeutettua mikäli se on marginaalista? Entä jos mies pahoinpitelee mustan transnaisen? Tämähän on todella marginaalinen tapahtuma ja sinun teoriallasi hyväksyttävää...
Tässäpä tämä kaksoisstandardi on.
Miksi NAISET pakastaa vauvojaan ja insuliinimurhaa potilaitaan?
Vierailija kirjoitti:
2024 virossa parisataa raiskausta ilmoitettu poliisille. Suomessa 910 raiskausta samana vuonna kirjattu. Suurempi väkiluku, mutta miksi Suomessa tasa-arvon luvatussa maassa raiskataan niin paljon enemmän?
Tarkoitat että täällä tasa-arvon oletetussa maassa ilmoitetaan raiskauksista enemmän. Täälläkin silti suuri osa jää ilmoittamatta ja tilastoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä Kok kansanedustajan fiksu kommentti oli täällä?
Naisiin kohdistuva väkivalta on kasvussa. Vuonna 2025 uhreja oli viidenneksen enemmän kuin 2024.
Siksi on syytä nostaa asia julkiseen keskusteluun. Jokainen lyönti, raiskaus, tai muu väkivallan teko on yksi liikaa.
Olemme yli vuosisadan ajan kehittäneet Suomesta yhä tasa-arvoisempaa ja naisille turvallisempaa maata olla ja elää.
Suurimmalle osalle suomalaisia miehiä naisten suojeleminen on osa minää. Se on syvälle iskostunut, alkukantainen periaate.
Ymmärrän, että on helppoa olla periaatteellinen ja hyveellinen kun asiat ovat hyvin. Se on huomattavasti vaikeampaa kun asiat ovat huonosti.
Työttömyys, päihteet, masennus, stressi, tai yleinen näköalattomuus syö ihmistä ja koettelee periaatteitamme, sukupuoleen katsomatta. Kun olemme kovilla, on yhä vaikeampi tehdä oikein.
Silti. Naisia ei lyödä. Suomalainen mies tietää tämän.
Siksi pidän presidentin ulostuloa epäonnistuneena. Varsinkin kun tiedämme että merkittävä osa naisiin kohdistuvan väkivallan kasvusta on muun kuin suomalaisen miehen tekemää.
Paasikiven sanoin, kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
Myös muutos alkaa tosiasioiden tunnustamisella.
"Naisia ei lyödä. Suomalainen mies tietää tämän.
Siksi pidän presidentin ulostuloa epäonnistuneena. Varsinkin kun tiedämme että merkittävä osa naisiin kohdistuvan väkivallan kasvusta on muun kuin suomalaisen miehen tekemää.
Paasikiven sanoin, kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen.
Myös muutos alkaa tosiasioiden tunnustamisella."
Kommentti on harvinaisen törkeä, valheellinen ja sisältää rasistisen piiloviestin.
Ei ihme, että kok ja PERS viihtyvät samassa hallituksessa.
Joku vuosi sitten nainen polttomurhasi liikuntakyvyttömän miehensä tuhopolttamalla yhteisen talon. Arvatkaa saiko nainen mitään tuomiota?
Tietysti naiset kaipaa suojelua ja kaikki heikompiin kohdistuva väkivalta on erityisen tuomittavaa, mutta jos yhteiskunta asettuu pikkulapsen tasolle ja ei voida sanoa, että naisten ja miesten välillä on fyysisesti melko merkittäviä eroja ja kaikki yritetään selittää joksikin tasa-arvo saduksi samalla kun miehiä syyllistetään asioista joihin pieni marginaalinen joukko miehistä syyllistyy ollaan hulluuden partaalla. Luuletko että suurinosa ihmisistä haluaa käydä kusella sukupuolettomassa vessassa? Jopa siitä että miesten kusilaarilla käynti on nopea homma ollaan niin kateellisia että väkisin täytyy saada unisex vessat jokapaikkaan. Onneksi asun maassa jossa asiat ovat terveellä pohjalla eivätkä koskaan tule praidiutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakko saada pakko saada sehän on mustien miesten sairaus tuo raiskaaminen kysykää vaikka siltä koripallonpelaajalta joka raiskasi jokaisen hotellisiivoojan ja ajoi itsensä kopterilla kuoppaan. Näillähän on aina blondi 15 vuotias tyttöystävä tai esiteini. Naiset on hulluja eihän siitä pääse yli eikä ympäri, miten suojella tyhmiä omalta tyhmyydeltään kun maailma ylpeästi huutaa, että täytyy olla tyhmä!
Tallinkin johtaja (virolainen nainen) totesi aikanaan, että paras tapa olla tulematta raiskatuksi on katsoa missä kunnossa on ja mitä päälleen laittaa. Tästäkö vasta meteli nousi. Pitää saada olla saat anan tyhmä ja mennä leijonan häkkiin ja syyttää leijonaa siitä kun se puree.
"sehän on mustien miesten sairaus tuo raiskaaminen"
Ilmoitin rasistisen kommenttisi.
Ei se ole rasistinen, se on totuuspohjainen. Mustien miesten testot on pilvissä itsehillintä matalalla. Kaikkihan nämä tietää.
Hyvä ja ajankohtainen ulostulo Stubblta. Voi kun Niinistöltä olisi tullut samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi NAISET pakastaa vauvojaan ja insuliinimurhaa potilaitaan?
Muistaakseni presidentti Tarja Halonen jo aikanaan esitti vetoomuksen suomalaisille naisille, että lopettaisivat tällaiset teot ja että puuttuisivat ja tuomitsisivat nämä teot myös.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin tyhmiä, etteivät edes tajua presidentin sanomaa.
Typerää sanomaa ei tarvitsekaan tajuta. Förstöör duuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli ei syyllisty rikoksiin, vaan yksilöt.
Jännästi miehissä on kuitenkin valtava enemmistö tekemässä väkivaltarikoksia. Mistä tämä johtuu?
Koska naisten tekemiä väkivallantekoja ei ilmoiteta yhtä herkästi. Jokainen on nähnyt kuinka nainen hakkaa miestä, mutta monestiko tästä on tehty ilmoitus?
Otatsä naiselta pataan kuten hätäkeskus kyseli kun sinne ilmoitettiin väkivaltaisesti käyttäytyvästä naisesta...
Joku hätäkeskuksen miespäivystäjä siellä vain kertoi mitä miehet ovat asioista mieltä.
Kuten on todettu jo monesti ketjussa - miesten luoma ongelma, joten miehet voivat sen varmasti myös poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Vain kun kertojana on ollut nainen. Vai mitä tuossa tilanteessa tulisi tehdä? Jos nauraa on sovinisti ja jos ei naura, niin loukkaa silloin naista.
Miehen itsetunto ei riitä kertomaan, että naisen vitsit eivät ole soveliaita?
Riittää kyllä, mutta kerro minulle mitä tehdä? Jos en naura loukkaan naista ja jos nauran niin loukkaan naisia. Kerro tämän problematiikan ratkaisu.
Voisit kertoa, että naisen kertomat vitsit eivät ole soveliaita? Miksi sinun itsetunto ei tähän riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli ei syyllisty rikoksiin, vaan yksilöt.
Jännästi miehissä on kuitenkin valtava enemmistö tekemässä väkivaltarikoksia. Mistä tämä johtuu?
Ei todellakaan valtaosa miehistä syyllisty rikoksiin, vaan rikoksen tekijöistä valtaosa on miehiä. Kaksi täysin eri asiaa.
Biologia varmaan tärkein syy. Kulttuuri toinen. Ensimmäisen muuttaminen on hyvin vaikeaa, toisen muuttaminen mahdollista, mutta koska siihen liittyy muitakin tekijöitä, niin vaikeaa.
Ja sit tietenkin ihan noista riippumatta aina riittää yksittäisiä tekijöitä.