Isäni syöksyi aikoinaan ulos junasta vieraalla asemalla kun näki kauniin naisen. Äitini. Romanttista toki mutta nykyään äiti varmaan miettis
Että apua mikä hullu toi on ja mitä se haluaa.
Ei tulisi kihloja,muuttoa toiseen kaupunkiin,häitä ja vauvaa vaan äitini tarina päättyisi Iltalehteen otsikolla "Kertun karmea kokemus juna-asemalla".
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan kerta oli kun hyppäsi ja aina tuli naisilta pakit
Kuulemma ensimmäinen,isä oli vähän ujo.
Mutta äitini teki niin kovan vaikutuksen että oli pakko. Muutti sitten jopa tähän kaupunkiin äidin perästä 🙂.
Ap
Nuoret naiset ovat liian epävakaita romantiikkaan. Some ja kaikenlainen signalointiteeskentely ovat pilanneet ihmiset.
Vielä 20 vuotta sitten oli ok pyytää tuntematonta naista kahville.
Nykyään varoitetaan "se mies haluaa seksiä". Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta niin kuuluu moni muukin.
Miksei sanota "se mies haluaa ratkaista ongelmasi, tukea sinua elämän käänteissä ja olla kumppanisi"?
Vierailija kirjoitti:
Vielä 20 vuotta sitten oli ok pyytää tuntematonta naista kahville.
Nykyään varoitetaan "se mies haluaa seksiä". Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta niin kuuluu moni muukin.
Miksei sanota "se mies haluaa ratkaista ongelmasi, tukea sinua elämän käänteissä ja olla kumppanisi"?
Kaipa se nyt on huomattavasti todennäköisempää, että tuntematon mies haluaisi pelkkää seksiä. Miksi tuosta toisesta varoitettaisiin?
Ja mun isä näki äidin autosta ja pyysi kyytiin kuumana kesäpäivänä 76. Silloin me naiset ei oltu epäluuloisia vaikka olisi pitänyt olla . No Suomessa nyt varmaan oli turvallista mutta jossai jenkeissä sarjamur""lla kissanpäivät, kun hippitytöt hyppi kyytiin.
Metoo-liike on tehty estämään miehiä pariutumasta.
Mun vanhemmat myös tapasi autoilun merkeissä, äitini antoi isälle autokyydin 70-luvulla.
Aikanaan ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin rohkaistua juttelemaan, kun ei ole ollut kännyköitä saati nettiä ja somea.
Mitä se mutsis assalla päivysti? Oliko ns. Töissä?
Nykynaiset eivät ole vaivan arvoisia.
Nyt jo edesmennyt tätini oli miehensä tansseissa nähdessään sanonut ”Toi mies on minun, jollei Jumala väärin muista”.
Avioliitto kesti 60 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nykynaiset eivät ole vaivan arvoisia.
Nykynaiset ovat vahvoja, itsenäisiä ja tiedostavia. He eivät tarvitse miestä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan kerta oli kun hyppäsi ja aina tuli naisilta pakit
Miksi pitää olla niin negatiivinen. Kiva tarina tuo oli. Itsekin olen pyytänyt nuoruudessa kadulta treffeille.
En minä ainakaan aikanaan lähestynyt naisia jotka eivät ensivaikutelman perusteella kiinnostaneet. Ja eihän sitä tutustumatta tiedä syntyykö aloitteesta sitten jotain. Tottakai myös pakkeja tulee ja niitä annetaan. Sitten kun hetki on oikea ja kumpikin valmis niin syntyy jotain suurempaa. Rohkeasti vain rakkautta päin.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin rohkaistua juttelemaan, kun ei ole ollut kännyköitä saati nettiä ja somea.
Vuorovaikutus on ollut varmasti kyllä erilaista kun on tiennyt ettei siihen toiseen saakaan välttämättä yhteyttä enää. Tosin verkostot oli erilaisia varmaan, ja jäljitystyötäkin pystyi tekemään ehkä pienemmissä paikoissa kun aina joku tunsi jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynaiset eivät ole vaivan arvoisia.
Nykynaiset ovat vahvoja, itsenäisiä ja tiedostavia. He eivät tarvitse miestä mihinkään.
Niin juuri. Spermatkin saa spermapankista!
Isäsi kuulostaa munansa vietävissä olevalta. Mutta se on miehillä kovin yleistä. Kaikki jää, kun muna vie...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynaiset eivät ole vaivan arvoisia.
Nykynaiset ovat vahvoja, itsenäisiä ja tiedostavia. He eivät tarvitse miestä mihinkään.
Olipa kauniisti sanottu läskistä Mt ongelmaisesta kiukkupussista
Tämä tarinaa kertoo vain sen, että miehille naisessa tärkein ja ainoa ominaisuus on ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarinaa kertoo vain sen, että miehille naisessa tärkein ja ainoa ominaisuus on ulkonäkö.
Ap:n isään iski kova panetus, kun näki ap:n äidin junan ikkunasta. Kuinka romanttista :D Ja taisi ap:n äitikin olla samaa maata, joten ei ihme, että ap kokee tarinan romanttisena. Geenit kun on mitä on.
Moneskohan kerta oli kun hyppäsi ja aina tuli naisilta pakit