Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isäni syöksyi aikoinaan ulos junasta vieraalla asemalla kun näki kauniin naisen. Äitini. Romanttista toki mutta nykyään äiti varmaan miettis

Vierailija
27.06.2026 |

Että apua mikä hullu toi on ja mitä se haluaa.

 

Ei tulisi kihloja,muuttoa toiseen kaupunkiin,häitä ja  vauvaa vaan äitini tarina päättyisi Iltalehteen otsikolla  "Kertun karmea kokemus juna-asemalla".

 

 

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa,että romanttinen ele on nykyään ihmisille tuntematon. Sotketaan mukaan rais""set,vaikka midstään sellaisesta ei aloituksesta puhuttu ja tuskinpa aloittajan isä nyt sitä kaunotartaan puskaan alkoi raahata,todennäköisesti pyysi lankapuhelimen numeroa.

Tämä palsta on mielenterveyspotilaita täynnä. Eivät ole koskaan kokeneet rakkautta, siksi ovat niin katkeria ja vihaisia

Vierailija
102/105 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit kertomatta, että isäsi otti äitisi rajusti aseman takana sijaitsevassa metsässä ja sait näin alkusi 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun isä näki äidin autosta ja pyysi kyytiin kuumana kesäpäivänä 76. Silloin me naiset ei oltu epäluuloisia vaikka olisi pitänyt olla . No  Suomessa nyt varmaan oli turvallista mutta jossai  jenkeissä sarjamur""lla kissanpäivät, kun hippitytöt hyppi kyytiin.

Miten sä voit kertoa, että silloin, 1976, te naiset ette olleet epäluuloisia, kun ilmeisesti sun vanhemmat vasta tapasivat. 

Vierailija
104/105 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli yleistä myös se, että puoliso löytyi työpaikalta. Mm. Vanhempani tapasivat työn merkeissä ja olivat 40 v yhdessä, aina isäni kuolemaan asti.

Nykyään työpaikkaromansseihin suhtaudutaan negatiivisesti ja esimiehetkin puuttuvat niihin.

Niin. Harrastuksissa, oppilaitoksissa työpaikoilla, ulkona pariutumisesta on tehty mahdollisimma vaikeaa. Sen tilalla on tinder. Ja sitten ihmetellään kun mies ei halua sitoutua, vaan helppoa wolttipillua kuten täälläkin joku sanoi. Se koko sovelluksen idea on nimenomaan tuo...

Harvassa työpaikassa paheksutaan, jos aikuiset ihmiset siellä ihastuu ja perustaa perheen.  En itse tiedä yhtään tuollaista työpaikkaa, mikä ei sinällään todista mitään, mutta en ole myöskään kuullut kenenkään koskaan kertovan, että ei olisi saanut seurustella samassa työpaikassa olevan ihmisen kanssa. 

Missähän työssä näin toimitaan?

Yksityiselämän suoja takaa sen, että työnantaja ei voi kieltää työkavereiden  välistä seurustelua. Suhde pitää tietenkin työpaikalla pitää ammatillisena eikä se saa haitata työntekoa.  Ja näinhän se on kaikkialla töissä, ei seurustelu saa töitä häiritä. 

Monessa työpaikassa on nykyään ns. etiikkakursseja joiden sisältöön mm. kuuluvat työpaikalla seurusteluun liittyvät asiat. Niissä mainitaan esimerkiksi mahdollinen puolueellisuus työtehtäviin ja ylennyksiin liittyen jos suhde on alaisen ja esimiehen välillä. Tai jos tiimiläisten kesken niin miten se vaikuttaa ryhmädynamiikkaan, työtaakan jakoon jne. Ratkaisu näissä on sitten vaihtaa tehtävää firman sisällä tai sitten kokonaan toiseen firmaan. Nykyään näitä siirtymämahdollisuuksia ei niin vaan enää olekaan ja moni jättää sitten mieluummin työpaikkaromanssit kokonaan välistä ihan varmuuden vuoksi ettei tule turhaan ongelmia.

Vierailija
105/105 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat tapasi bussipysäkillä, isä kysyi äidiltä kelloa. Vaikka toki kello oli isänkin ranteessa. ;)