Isäni syöksyi aikoinaan ulos junasta vieraalla asemalla kun näki kauniin naisen. Äitini. Romanttista toki mutta nykyään äiti varmaan miettis
Että apua mikä hullu toi on ja mitä se haluaa.
Ei tulisi kihloja,muuttoa toiseen kaupunkiin,häitä ja vauvaa vaan äitini tarina päättyisi Iltalehteen otsikolla "Kertun karmea kokemus juna-asemalla".
Kommentit (68)
Mun ensimmäiseni seuras mua discosta kotiin ja kaatoi pyörän nurmikolle, kun en muuten suostunut pysähtymään. Olin häneen todella ihastunut, mutta passiivinen ja epävarma omasta ulkonäöstäni, kelpaisiko se miehille (liian pienet rinnat). Voi sanoa, että kuulostaa väkivaltaiselta ja päällekäyvältä, mutta se mua tosiaan myös kiihotti. Oltiin samanikäiset nuoret ja kauniit :) Siitä se seurustelu sitten alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Metoo-liike on tehty estämään miehiä pariutumasta.
Toisaalta se estää myös naisia pariutumista. Kyllä mä säälin nyky ajan nuoria kun sellainen heittäytyminen, ihastuminen ja perhoset vatsassa on jäänyt kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli yleistä myös se, että puoliso löytyi työpaikalta. Mm. Vanhempani tapasivat työn merkeissä ja olivat 40 v yhdessä, aina isäni kuolemaan asti.
Nykyään työpaikkaromansseihin suhtaudutaan negatiivisesti ja esimiehetkin puuttuvat niihin.
Niin. Harrastuksissa, oppilaitoksissa työpaikoilla, ulkona pariutumisesta on tehty mahdollisimma vaikeaa. Sen tilalla on tinder. Ja sitten ihmetellään kun mies ei halua sitoutua, vaan helppoa wolttipillua kuten täälläkin joku sanoi. Se koko sovelluksen idea on nimenomaan tuo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäsi kuulostaa munansa vietävissä olevalta. Mutta se on miehillä kovin yleistä. Kaikki jää, kun muna vie...
Et sitten ole koskaan kuullut rakkaudesta..
Sekunnissa syntynyt salamarakkaus täysin tuntematonta kohtaan? Romanttinen roihu sydämessä :D
Vierailija kirjoitti:
Vielä 20 vuotta sitten oli ok pyytää tuntematonta naista kahville.
Nykyään varoitetaan "se mies haluaa seksiä". Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta niin kuuluu moni muukin.
Miksei sanota "se mies haluaa ratkaista ongelmasi, tukea sinua elämän käänteissä ja olla kumppanisi"?
Nyt kyllä puhut muunneltua totuutta. Kyllä naisia/tyttöjä on aina peloteltu sillä, että miehet haluaa vain sitä yhtä ja samaa ja siitä seuraukset kärsii tyttö. Ja näinhän asia on ollut kautta historian. Mies on saanut haluamansa ja nainen ikuisen häpeän "äpärän" kanssa. Miehen kunniaa ei lapsi tietenkään vienyt.
20 vuotta sitten oli jo ehkäisy niin hyvin saatavilla, että vahinkoraskaudet oli vähenemään päin, mutta kyllä naiselle on aina ollut riski lähteä vieraan miehen mukaan. Ja sitten kun olet lähtenyt sen vieraan miehen mukaan kahville ja sinut löydetään jostain kuolleena niin miehet etunenässä on huutamassa, että "mitäs läksit "kahville" kaikkihan sen tietää, että ei se tyttö kahvin takia mukaan lähde vaan halusi ihan itsekin"..... jne jne.
Rais*kauksetkin on aina uhrin syytä, koska mitäs lähti miehen mukaan. Ja sitten vielä miehet ihmettelee, miksi naiset ei enää uskalla lähteä ventovieraan miehen mukaan kahville tai minnekään.
Ihan järkevää on olla lähtemättä. Kun jotakin ikävää sattuu, on syy kuitenkin aina uhrin. Tätä mieltä tuntuu suurin osa miehistä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metoo-liike on tehty estämään miehiä pariutumasta.
Toisaalta se estää myös naisia pariutumista. Kyllä mä säälin nyky ajan nuoria kun sellainen heittäytyminen, ihastuminen ja perhoset vatsassa on jäänyt kokonaan pois.
Kuka hyötyy siitä, että miehet ja naiset eivät pariudu ja sukupuolet vihaavat toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan kerta oli kun hyppäsi ja aina tuli naisilta pakit
Miksi pitää olla niin negatiivinen. Kiva tarina tuo oli. Itsekin olen pyytänyt nuoruudessa kadulta treffeille.
En minä ainakaan aikanaan lähestynyt naisia jotka eivät ensivaikutelman perusteella kiinnostaneet. Ja eihän sitä tutustumatta tiedä syntyykö aloitteesta sitten jotain. Tottakai myös pakkeja tulee ja niitä annetaan. Sitten kun hetki on oikea ja kumpikin valmis niin syntyy jotain suurempaa. Rohkeasti vain rakkautta päin.
Nykyään tuo olisi ahdistelua ja rikos!
Sika!
Höpö höpö. Jos et erota normaalia keskustelunavausta ahdistelusta, on tietenkin parempi ettet lähesty naisia.
Minua on kaupan pihalla pyydetty jäätelölle, kun olin kiinnittänyt kaupassa miehen huomion persoonallisella tyylillä ja hymyilevällä olemuksella. Lähdin! Juttu ei edennyt, mutta oli mukavat yllätystreffit. Niinhän se on yleensä, täytyy hetki etsiä "sitä oikeaa". Kokeile sinäkin ahdistelematta tutustua johonkuhun kiinnostavaan, voi onnistaa, eikä siitä syytöksiä saa 🙂
En tunne ketään, joka olisi pariutunut seksuaalisen häirinnän seurauksena. Aina löytyy näitä metoo-itkijöitä, jotka eivät ymmärrä, että tosirakkaus nimenomaan voi syttyä, kun ei tarvitse olla joka hetki varuillaan,käykö toinen luvatta käsiksi.
Puhuahan voi edelleen kenen kanssa tahansa ilman rangaistuksen pelkoa, jos puhe on toista kunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä 20 vuotta sitten oli ok pyytää tuntematonta naista kahville.
Nykyään varoitetaan "se mies haluaa seksiä". Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta niin kuuluu moni muukin.
Miksei sanota "se mies haluaa ratkaista ongelmasi, tukea sinua elämän käänteissä ja olla kumppanisi"?
Nyt kyllä puhut muunneltua totuutta. Kyllä naisia/tyttöjä on aina peloteltu sillä, että miehet haluaa vain sitä yhtä ja samaa ja siitä seuraukset kärsii tyttö. Ja näinhän asia on ollut kautta historian. Mies on saanut haluamansa ja nainen ikuisen häpeän "äpärän" kanssa. Miehen kunniaa ei lapsi tietenkään vienyt.
20 vuotta sitten oli jo ehkäisy niin hyvin saatavilla, että vahinkoraskaudet oli vähenemään päin, mutta kyllä naiselle on aina ollut riski lähteä vieraan miehen mukaan. Ja sitten kun olet lähtenyt sen vieraan miehen mukaan kahville ja sinut löydetään jostain kuolleena niin miehet etunenässä on huutamassa, että "mitäs läksit "kahville" kaikkihan sen tietää, että ei se tyttö kahvin takia mukaan lähde vaan halusi ihan itsekin"..... jne jne.
Rais*kauksetkin on aina uhrin syytä, koska mitäs lähti miehen mukaan. Ja sitten vielä miehet ihmettelee, miksi naiset ei enää uskalla lähteä ventovieraan miehen mukaan kahville tai minnekään.
Ihan järkevää on olla lähtemättä. Kun jotakin ikävää sattuu, on syy kuitenkin aina uhrin. Tätä mieltä tuntuu suurin osa miehistä olevan.
Mutta sen tinder-panon luokse voi edelleen mennä ilman riskiä?
Tuolla logiikalla kukaan ei voisi koskaan tavata ketään, koska joku voi olla murhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli yleistä myös se, että puoliso löytyi työpaikalta. Mm. Vanhempani tapasivat työn merkeissä ja olivat 40 v yhdessä, aina isäni kuolemaan asti.
Nykyään työpaikkaromansseihin suhtaudutaan negatiivisesti ja esimiehetkin puuttuvat niihin.
Niin. Harrastuksissa, oppilaitoksissa työpaikoilla, ulkona pariutumisesta on tehty mahdollisimma vaikeaa. Sen tilalla on tinder. Ja sitten ihmetellään kun mies ei halua sitoutua, vaan helppoa wolttipillua kuten täälläkin joku sanoi. Se koko sovelluksen idea on nimenomaan tuo...
Harvassa työpaikassa paheksutaan, jos aikuiset ihmiset siellä ihastuu ja perustaa perheen. En itse tiedä yhtään tuollaista työpaikkaa, mikä ei sinällään todista mitään, mutta en ole myöskään kuullut kenenkään koskaan kertovan, että ei olisi saanut seurustella samassa työpaikassa olevan ihmisen kanssa.
Missähän työssä näin toimitaan?
Yksityiselämän suoja takaa sen, että työnantaja ei voi kieltää työkavereiden välistä seurustelua. Suhde pitää tietenkin työpaikalla pitää ammatillisena eikä se saa haitata työntekoa. Ja näinhän se on kaikkialla töissä, ei seurustelu saa töitä häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarinaa kertoo vain sen, että miehille naisessa tärkein ja ainoa ominaisuus on ulkonäkö.
Ap:n isään iski kova panetus, kun näki ap:n äidin junan ikkunasta. Kuinka romanttista :D Ja taisi ap:n äitikin olla samaa maata, joten ei ihme, että ap kokee tarinan romanttisena. Geenit kun on mitä on.
Ei panetuksessa mitään vikaa ole. Suvunjatkamisvietit nyt on kohtalaisen vahva motivaattori ollut aina ja on edelleen parisuhteille. Turha sitä on kaunistella. Viettipaine sysää ottamaan kontaktia ja sittenpä sitä lähdetään selvittelemään mitä siitä seuraa. Varmaan aika moni parisuhde on näin muodostunut eikä alussa ollut varmasti aavistustakaan että mitä siitä tulee. Kunhan annettiin tunteen (illuusion) viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäsi kuulostaa munansa vietävissä olevalta. Mutta se on miehillä kovin yleistä. Kaikki jää, kun muna vie...
Et sitten ole koskaan kuullut rakkaudesta..
Sekunnissa syntynyt salamarakkaus täysin tuntematonta kohtaan? Romanttinen roihu sydämessä :D
Joo ei rakkautta ensisilmäyksellä ole olemassakaan. Se on jotain oman mielen toivetta ja harhaa, mitä kuvitellaan toisen olevan. Palavia tunteita voi tietenkin syttyä nopeasti, pakkomielle ja fantasia. Joidenkin kohdalla toki on voinut käydä niin että suhde on muodostunut ja kestänyt ja tunteet ovat pysyneet mukana. Mutta tuntematonta ei voi kyllä rakastaa ainakaan siinä merkityksessä mitä itse ajattelen.
Mun isäni petti taas minun äitiä koko avioliiton aikana. Oli todella julmaa käytöstä, kun isäni vei meidät lapset rannalle, niin isäni vain kyttää naisten pillukarvoja, kenen naisen uimapuvun läpi tulee mitäkin? Ajattelin jo silloin pienenä lapsena, että erittäin törkeää mun äitiä kohtaan, kun isä kyttää muita naisia? Toki erosi mun äiti tästä paska äijästä ja isäni meni uusiin naimisiin, mutta petti silti myös uutta vaimoaan toisten naisten kanssa. Uusi vaimo ei uskonut lainkaan, että isäni pettää myös häntä, että on mukamas ihan hyvä isä ja aviomies ym. Oma äitini kertoi, että tämä uusi vaimo on toki hyvä, mutta täysin sokea isäni manipulointiin ja esittää täysin surkeaa ym. Isäni haukkui meidät alaikäiset lapset jo eron hetkellä aikoinaan ja eräs vanha naapurin rouva sylkäisi minua kohtaan, siis 9-vuotiasta lasta kohtaan? Isäni siis ilkeyden vuoksi! Kun kysyin tätä isältäni, että miksi haukuit meidät lapset eron jälkeen, niin isä paska selittää, että hänen piti selvitä erosta, siis erosta lapsia kohtaan olla ilkeä ja haukkua heitä naapureille?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä 20 vuotta sitten oli ok pyytää tuntematonta naista kahville.
Nykyään varoitetaan "se mies haluaa seksiä". Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta niin kuuluu moni muukin.
Miksei sanota "se mies haluaa ratkaista ongelmasi, tukea sinua elämän käänteissä ja olla kumppanisi"?
Nyt kyllä puhut muunneltua totuutta. Kyllä naisia/tyttöjä on aina peloteltu sillä, että miehet haluaa vain sitä yhtä ja samaa ja siitä seuraukset kärsii tyttö. Ja näinhän asia on ollut kautta historian. Mies on saanut haluamansa ja nainen ikuisen häpeän "äpärän" kanssa. Miehen kunniaa ei lapsi tietenkään vienyt.
20 vuotta sitten oli jo ehkäisy niin hyvin saatavilla, että vahinkoraskaudet oli vähenemään päin, mutta kyllä naiselle on aina ollut riski lähteä vieraan miehen mukaan. Ja sitten kun olet lähtenyt sen vieraan miehen mukaan kahville ja sinut löydetään jostain kuolleena niin miehet etunenässä on huutamassa, että "mitäs läksit "kahville" kaikkihan sen tietää, että ei se tyttö kahvin takia mukaan lähde vaan halusi ihan itsekin"..... jne jne.
Rais*kauksetkin on aina uhrin syytä, koska mitäs lähti miehen mukaan. Ja sitten vielä miehet ihmettelee, miksi naiset ei enää uskalla lähteä ventovieraan miehen mukaan kahville tai minnekään.
Ihan järkevää on olla lähtemättä. Kun jotakin ikävää sattuu, on syy kuitenkin aina uhrin. Tätä mieltä tuntuu suurin osa miehistä olevan.
Mutta sen tinder-panon luokse voi edelleen mennä ilman riskiä?
Tuolla logiikalla kukaan ei voisi koskaan tavata ketään, koska joku voi olla murhaaja.
Ainahan joku onkin mur*haaja ja rais*kaaja, eihän noita tapauksia muuten olisi.
Ei tietenkään tinde-panon luokse voi tuosta vaan mennä, etteikö tuota vaaraa olisi. En sitten tiedä onko tuo mormaalia nykyihmisellä, että mennään ventovieraan asunnolla ja saman tien panemaan, mutta kyllähän siinä riskinsä on.
Suurin osa kuitenkin on ihan normaaleja ihmisiä, eikä vaaraksi ympäristölleen, mutta näitä hulluja on, jotka sitten tekee mitä vaan, joten varovainen pitää olla.
Omat nuoret on tavanneet puolisonsa opiskelujen kautta ja tutustuneet näihin alkuun ihan muissa merkeissä, kuin että alkaisivat seurustelemaan.
Puolison voi löytää muutenkin, kun lähtemällä kahville tuntemattoman kanssa.
Ja lähtipä se nainen nyt sitten missä/miten tahansa tapaamansa miehen kanssa ihan minne tahansa, niin (joidenkin)miesten mielestä se on aina lupa rais*kata, koska jo mukaan lähteminen on myöntymisen merkki, ja koskaan et voi tietää milloin tällainen mies on sinua "kahville" pyytämässä. Osa miehistä ei vain ymmärrä, että vieras mies on naiselle aina potentiaalinen uhka ja sitten loukkaantuu, kun huomaa, että naiset pelkää. Jotkut miehet taas on niin kieroutuneita, että nauttivat, kun huomaavat, että naien pelkää. Täällä sellainenkin mies kerran kertoi mieltymyksistään. Sanoi , ettei koskaan tee oikeasti mitään, mutta nauttii, kun saa naiset pelkäämään. Että semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarinaa kertoo vain sen, että miehille naisessa tärkein ja ainoa ominaisuus on ulkonäkö.
Ap:n isään iski kova panetus, kun näki ap:n äidin junan ikkunasta. Kuinka romanttista :D Ja taisi ap:n äitikin olla samaa maata, joten ei ihme, että ap kokee tarinan romanttisena. Geenit kun on mitä on.
Ei panetuksessa mitään vikaa ole. Suvunjatkamisvietit nyt on kohtalaisen vahva motivaattori ollut aina ja on edelleen parisuhteille. Turha sitä on kaunistella. Viettipaine sysää ottamaan kontaktia ja sittenpä sitä lähdetään selvittelemään mitä siitä seuraa. Varmaan aika moni parisuhde on näin muodostunut eikä alussa ollut varmasti aavistustakaan että mitä siitä tulee. Kunhan annettiin tunteen (illuusion) viedä.
Komppaan. Seksuaalinen halu ja kiinnostus ei sulje pois muita asioita, kuten syntyvää henkistä yhteyttä, rakastumista, yhteenmuuttoa, perhettä jne. Päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mutsis assalla päivysti? Oliko ns. Töissä?
Kylläpä on katkeran ukon tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä 20 vuotta sitten oli ok pyytää tuntematonta naista kahville.
Nykyään varoitetaan "se mies haluaa seksiä". Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta niin kuuluu moni muukin.
Miksei sanota "se mies haluaa ratkaista ongelmasi, tukea sinua elämän käänteissä ja olla kumppanisi"?
Nämä ovat aika outoja väitteitä. Eilen viimeksi tinderissä ihan naisen kanssa keskustelu. Kun mies on tosi fiksu eikä puhu mitään mistään seksistä. On kiltti, mutta tottakai tarvittaessa tuhma, nainen alkoi ian ise tivaamaan että mitä mun tuhma puoli tarkoittaa. Kun sanoin että seksi kuuluu tottakai myös tähän pakettiin, kunhan vain se nainen kiinnostaa muutenkin.
Kiltti taas, voi jutella ihan kaikesta ja tutustua vakavastikkin.
Eihän mies ole se joka on seksiä vailla vaan ainahan sitä on naiset vailla ihan itse. Pyydetään siellä kahvireissulla makkariin. En edes muista tilannetta jossa olisin naiselta pyytänyt seksiä.
Ei ihastuminen ulkonäköön tarkoita panetusta miehillä, toisin kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mutsis assalla päivysti? Oliko ns. Töissä?
Kylläpä on katkeran ukon tekstiä.
On. Sitten nämä ihmettelee kun on niin mahdoton löytää kumppania :D
Suosittelen kaikille katkerille kitkerille: ensin oma mielenterveys ja elämä kuntoon. Positiivinen ja ystävällinen ihminen on viehättävä, ei muita halveksuva kiukkupussi 👀
Ei niin. Nykyään harva löytää ketään ja ihmiset ovat onnellisempia kuin koskaan! Eiku... suomi on maailman onnellisin maa! Pakko uskoa, kun niin sanotaan!