Isäni syöksyi aikoinaan ulos junasta vieraalla asemalla kun näki kauniin naisen. Äitini. Romanttista toki mutta nykyään äiti varmaan miettis
Että apua mikä hullu toi on ja mitä se haluaa.
Ei tulisi kihloja,muuttoa toiseen kaupunkiin,häitä ja vauvaa vaan äitini tarina päättyisi Iltalehteen otsikolla "Kertun karmea kokemus juna-asemalla".
Kommentit (68)
Kukaan ei pakota miehiä ostamaan OnlyFans-kontenttia :D
Tässä sitä taas nähtiin että miehet ovat viettiensä vietävinä vain kauniit naiset kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vassarit haluaa muuttaa vuosimiljoonien evoluution asetuksilla muutamassa vuodessa, kunhan kuitenkin heidän oikeus tehdä OnlyFans kontenttia säilyy ja saadaan rahat miehistä ulos.
Vassarien tarkoitus on tuhota valkoisten heteromiesten syntyvyys ja siten luoda intersektionaalinen ihanneyhteiskunta jossa ei ole "etuoikeutettuja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynaiset eivät ole vaivan arvoisia.
Nykynaiset ovat vahvoja, itsenäisiä ja tiedostavia. He eivät tarvitse miestä mihinkään.
kuinka omaperäistä. hei voimaannutaan!
se siemensyöksy tulee joskus kovalla paineella, varsinkin jos nainen on härnäämässä sitä
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarinaa kertoo vain sen, että miehille naisessa tärkein ja ainoa ominaisuus on ulkonäkö.
Mistä me tiedetään mikä ap:n isän naismaku on.
Ties vaikka mutsi näyttää Barbara Streisandilta.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat myös tapasi autoilun merkeissä, äitini antoi isälle autokyydin 70-luvulla.
Heh, mun vanhemmat tapasivat samalla tavalla. Viimeinen bussi oli mennyt, 19-vuotias äitini otti 21-vuotiaan isäni autonsa kyytiin. Tosin vuosi oli - 69.
Ennen somea ja kännyköitä kumppanin löytäminen vaati vaivaa ja rohkeutta. Moni löysi sen oikean tansseissa tai sitten sen väärän eivätkä juhannusvauvat ja haulikkohäät ole pelkkää urbaanilegendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarinaa kertoo vain sen, että miehille naisessa tärkein ja ainoa ominaisuus on ulkonäkö.
Mistä me tiedetään mikä ap:n isän naismaku on.
Ties vaikka mutsi näyttää Barbara Streisandilta.
Siitä huolimatta ainoa asia mikä merkitsi oli se ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Isäsi kuulostaa munansa vietävissä olevalta. Mutta se on miehillä kovin yleistä. Kaikki jää, kun muna vie...
Et sitten ole koskaan kuullut rakkaudesta..
Ap, millainen isäsi impulssikontrolli noin muuten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tarinaa kertoo vain sen, että miehille naisessa tärkein ja ainoa ominaisuus on ulkonäkö.
Mistä me tiedetään mikä ap:n isän naismaku on.
Ties vaikka mutsi näyttää Barbara Streisandilta.
Siitä huolimatta ainoa asia mikä merkitsi oli se ulkonäkö.
Ulkonäkö oli ainoa asia siihen saakka kunnes puhuivat toisilleen. Puhumisen myötä mukaan tuli muitakin asioita.
Mies näkee kauniin naisen > NYT ÄKKIÄ SEN LUOKSE SILTÄ VOI SAADA SEKSIÄ!!!! Luonteesta viis...
Vierailija kirjoitti:
Ja mun isä näki äidin autosta ja pyysi kyytiin kuumana kesäpäivänä 76. Silloin me naiset ei oltu epäluuloisia vaikka olisi pitänyt olla . No Suomessa nyt varmaan oli turvallista mutta jossai jenkeissä sarjamur""lla kissanpäivät, kun hippitytöt hyppi kyytiin.
Mika Moring
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota miehiä ostamaan OnlyFans-kontenttia :D
Eikö? Et taida olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vielä 20 vuotta sitten oli ok pyytää tuntematonta naista kahville.
Nykyään varoitetaan "se mies haluaa seksiä". Seksi kuuluu parisuhteeseen mutta niin kuuluu moni muukin.
Miksei sanota "se mies haluaa ratkaista ongelmasi, tukea sinua elämän käänteissä ja olla kumppanisi"?
Kun ne miehet ei nykyään todellakaan halua mitään kumppanuutta ja parisuhdetta vaan pelkkää helppoa wolttipillua.
Jos ap:n tarina tapahtuisi itselleni niin olisin hälyttänyt aseman turvamiehet että joku hullu seuraa. Ihan omakohtaisten kokemusten varjolla eikä vainoharhaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sitä taas nähtiin että miehet ovat viettiensä vietävinä vain kauniit naiset kelpaa
Ei kenelläkään ole velvollisuutta pariutua ihmisen kanssa, kuka ei viehätä.
Minä kun tapasin mieheni, niin kyllä ensimmäinen asia mikä kiinnitti huomion oli terve ja voimakas keho, huoliteltu ulkonäkö (ihan normaalit siistit vaatteet, mitkä sopi hänelle). Sen vuoksi kiinnostuin ja menin juttelemaan. Sain todeta että ulkonäön tuoma ensivaikutelma piti paikkansa, elämänhallinta on kunnossa ja terveys tärkeää. Kemiaa oli heti! Se on luonnollista. Hyvännäköinen ihminen ei ole pelkkä ulkonäkö :)
Pintaliitäjät tietysti erikseen. Heidät tunnistaa usein runsaasta laittautumisesta, hajuvesipilvestä ja ylimielisestä olemuksesta. Näin minun mielestä. Itse en jaksa sellaisia someaddikteja itsensä peilailijoita yhtään, edes kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan kerta oli kun hyppäsi ja aina tuli naisilta pakit
Miksi pitää olla niin negatiivinen. Kiva tarina tuo oli. Itsekin olen pyytänyt nuoruudessa kadulta treffeille.
En minä ainakaan aikanaan lähestynyt naisia jotka eivät ensivaikutelman perusteella kiinnostaneet. Ja eihän sitä tutustumatta tiedä syntyykö aloitteesta sitten jotain. Tottakai myös pakkeja tulee ja niitä annetaan. Sitten kun hetki on oikea ja kumpikin valmis niin syntyy jotain suurempaa. Rohkeasti vain rakkautta päin.
Nykyään tuo olisi ahdistelua ja rikos!
Sika!
Ennen oli yleistä myös se, että puoliso löytyi työpaikalta. Mm. Vanhempani tapasivat työn merkeissä ja olivat 40 v yhdessä, aina isäni kuolemaan asti.
Nykyään työpaikkaromansseihin suhtaudutaan negatiivisesti ja esimiehetkin puuttuvat niihin.
Vassarit haluaa muuttaa vuosimiljoonien evoluution asetuksilla muutamassa vuodessa, kunhan kuitenkin heidän oikeus tehdä OnlyFans kontenttia säilyy ja saadaan rahat miehistä ulos.