Isäni syöksyi aikoinaan ulos junasta vieraalla asemalla kun näki kauniin naisen. Äitini. Romanttista toki mutta nykyään äiti varmaan miettis
Että apua mikä hullu toi on ja mitä se haluaa.
Ei tulisi kihloja,muuttoa toiseen kaupunkiin,häitä ja vauvaa vaan äitini tarina päättyisi Iltalehteen otsikolla "Kertun karmea kokemus juna-asemalla".
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihastuminen ulkonäköön tarkoita panetusta miehillä, toisin kuin naisilla.
Ookko ihan sekasi? Viehätys ulkonäköön ja seksihalu on kaksi erillistä asiaa, vaikka usein esiintyy yhres. Ethän sinä poika tiedä mitän, mene kouluhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metoo-liike on tehty estämään miehiä pariutumasta.
Toisaalta se estää myös naisia pariutumista. Kyllä mä säälin nyky ajan nuoria kun sellainen heittäytyminen, ihastuminen ja perhoset vatsassa on jäänyt kokonaan pois.
Kuka hyötyy siitä, että miehet ja naiset eivät pariudu ja sukupuolet vihaavat toisiaan?
En tiedä, mutta minun ennakkoluuloni perustuu aivan omakohtaisiin kokemuksiin. Olen saanut kokea ahdistelua noin 10 vuotiaasta saakka. Ihan kotimaisilta perus-Perteiltä, jos se nyt pitää tähän vetää.
Että mitähän ne miehet hyötyy tuosta jatkuvasta perseilystä? Ihan itse vedätte lokaan oman porukkanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan kerta oli kun hyppäsi ja aina tuli naisilta pakit
Kuulemma ensimmäinen,isä oli vähän ujo.
Mutta äitini teki niin kovan vaikutuksen että oli pakko. Muutti sitten jopa tähän kaupunkiin äidin perästä 🙂.
Ap
Aitoa romantiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metoo-liike on tehty estämään miehiä pariutumasta.
Toisaalta se estää myös naisia pariutumista. Kyllä mä säälin nyky ajan nuoria kun sellainen heittäytyminen, ihastuminen ja perhoset vatsassa on jäänyt kokonaan pois.
Kuka hyötyy siitä, että miehet ja naiset eivät pariudu ja sukupuolet vihaavat toisiaan?
En tiedä, mutta minun ennakkoluuloni perustuu aivan omakohtaisiin kokemuksiin. Olen saanut kokea ahdistelua noin 10 vuotiaasta saakka. Ihan kotimaisilta perus-Perteiltä, jos se nyt pitää tähän vetää.
Että mitähän ne miehet hyötyy tuosta jatkuvasta perseilystä? Ihan itse vedätte lokaan oman porukkanne.
Sama, olen kyllä tavannut vastapainoksi paljon sitten niitä oikeasti hyviäkin miehiä. Avoin naisviha vaan on nykyään sen verran yleistä, että saa väkisin suhtautumaan deittimielessä miehiin epäluuloisesti.
Yksi kaveri tapasi oman puolisonsa nykyaikanakin suunnilleen tuolla tavalla.
Mies kykeni aloittamaan juttelun ja siitä se tutustuminen lähti.
Ei toisille juttelu edelleenkään ole kielletty.
Joskus nähtiin romanttisena Tuulen Viemää -elokuvan kohtaus, jossa Rhett kantaa "ei"-sanaa toistavan ja vastaan hangoittelevan Scarlettin makuuhuoneeseen. Toki aamulla sitten kaikki oli hyvin, koska Scarlettin "ei" ei oikeastaan tarkoittanut ei ja oli niin romanttista. Toki tämä on vain elokuvaa, ei todellista elämää ja kuvitelmissa (kirjoissa, elokuvissa) tulee kaikenlaisten tarinoiden olla sallittuja.
Ongelma ei siis ollut se kohtaus sinänsä, vaan se, että ihmiset tulkitsivat sen romanttiseksi. Eli on ihan hyvä, ette se mikä joskus oli romanttista ei enää automaattisesti ole sitä tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nähtiin romanttisena Tuulen Viemää -elokuvan kohtaus, jossa Rhett kantaa "ei"-sanaa toistavan ja vastaan hangoittelevan Scarlettin makuuhuoneeseen. Toki aamulla sitten kaikki oli hyvin, koska Scarlettin "ei" ei oikeastaan tarkoittanut ei ja oli niin romanttista. Toki tämä on vain elokuvaa, ei todellista elämää ja kuvitelmissa (kirjoissa, elokuvissa) tulee kaikenlaisten tarinoiden olla sallittuja.
Ongelma ei siis ollut se kohtaus sinänsä, vaan se, että ihmiset tulkitsivat sen romanttiseksi. Eli on ihan hyvä, ette se mikä joskus oli romanttista ei enää automaattisesti ole sitä tänä päivänä.
Miksi puhut romantiikasta? Tuohan on kiihottavaa, ei romanttista.
N56
Miksi ketään voi odottaa ratkaisemaan omia ongelmiaan? En edes haluaisi tuota. Kuulostaa epäilyttävältä noin innokas auttamisenhalu.