Espoon kauppakeskus Iso Omena muuttui maksulliseksi
Hinta alkavilta maksullisilta tunneilta on 2,80 €/tunti. EasyParkin ja Parkmanin mobiilisovelluksia käytettäessä pysäköinnin hintaan lisätään sovelluskohtainen palvelumaksu jokaista aloitettua pysäköintiä kohden.
Kommentit (120)
Mutta jos asut kauppakeskuksen lähellä, voit kävellä sinne ihan ilmaiseksi.
EasyPark Small (perusmalli): 15 % pysäköinnin loppusummasta, kuitenkin vähintään 0,59 € per pysäköinti.
ParkManin palvelumaksu pysäköinnissä muodostuu tavallisen pysäköintimaksun lisäksi veloitettavasta summasta, joka on 0,35 € + 15 % pysäköintitaksasta.
Ei se kauppakeskus ole maksullinen. Pysäköinti on.
Tämähän on vihervasemmiston märkä toiveuni: kerätään rahaa rikkailta autoilijoilta! Minja Koskela ilahtuu.
minulla nippu varastettuja rekisteri kilpiä vaihtelen niitä päivittäin.
Sinne ei ole pakko mennä autolla, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kauppakeskus ole maksullinen. Pysäköinti on.
Käytävillä ja kaupoissa saa tosiaan haahuilla maksutta. Ainakin maltillisesti, mutta jos ostat jotain, maksat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos asut kauppakeskuksen lähellä, voit kävellä sinne ihan ilmaiseksi.
Viikon ruokaostoksillekin pääset metrolla tai bussilla kätevästi. Ehkä ensi vuonna meillä on pääsymaksu kauppakeskukseen Omenassa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos asut kauppakeskuksen lähellä, voit kävellä sinne ihan ilmaiseksi.
Miksi tätä alapeukutetaan?
Aika koomista miten oman auton omistajat kuvitellaan jotenkin rikkaiksi joilta voidaan rahastaa ihan kaikesta.
Iso Omena avattiin 25 vuotta sitten. Ja nyt omituisesti huomattiin että pysäköinti pitääkin muuttaa maksulliseksi. Ilmeisesti Suomessa on niin nousukausi taas päällä että rahaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kauppakeskus ole maksullinen. Pysäköinti on.
Käytävillä ja kaupoissa saa tosiaan haahuilla maksutta. Ainakin maltillisesti, mutta jos ostat jotain, maksat.
Pitäköön tunkkinsa.T.autoilija joka suosittelee samaa kaikille autoilijoille.
Tuon on pakko vaikuttaa liikevaihtoa vähentävästi.
Vierailija kirjoitti:
Iso Omena avattiin 25 vuotta sitten. Ja nyt omituisesti huomattiin että pysäköinti pitääkin muuttaa maksulliseksi. Ilmeisesti Suomessa on niin nousukausi taas päällä että rahaa riittää.
Kuluttaja päättää tarpeeksi moni kun kaikkoaa palaa maksuton pysäköinti.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on vihervasemmiston märkä toiveuni: kerätään rahaa rikkailta autoilijoilta! Minja Koskela ilahtuu.
Vihervasemmisto on siis ne, joiden mukaan palvelun käyttäjä maksaa siitä markkinahinnan? Ilmaisuus on sosialismia, ei maksullisuus.
Hyvä tietää, ettei tarvitse enää vahingossakaan mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon on pakko vaikuttaa liikevaihtoa vähentävästi.
Todellakin. Autollahan ne eniten kuluttavat tulevat.
Lähetämme laskun postitse, mikäli et ole maksanut pysäköintiä em. tavoilla. Laskussa on 5€ laskutuslisä.