Haluaisin parisuhteen, mutta seksi ei kiinnosta yhtään!
Voisin skipata koko seksin elämästä hautaan asti. Ei minkään valtakunnan mielenkiintoa siihen touhuun oli millainen mies tahansa. Mutta parisuhteen haluaisin. Onko siis kohtalona loppuelämä joko olla yksin tai sitten väkisin harrastaa asiaa, joka ei voisi vähempää kiinnostaa :/
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Profiili sovelluksiin ja ilmoitat tuon heti esittelyssä
Saattaa olla hiljaista sen jälkeen.
Hulluja on moneen junaan ja asemallekin jää🤨
Mulle kävisi hyvä seksi, mutta ei se hirveä jyystö, mikä on tyypillistä heteroseksille ja vastaa miehen tarpeisiin, mutta ei naisen tarpeisiin. Miehillä olisi tässä paljon opittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävisi hyvä seksi, mutta ei se hirveä jyystö, mikä on tyypillistä heteroseksille ja vastaa miehen tarpeisiin, mutta ei naisen tarpeisiin. Miehillä olisi tässä paljon opittavaa.
Tosiasiassa moni nainen pitää juuri tuonlaisesta seksistä ainakin silloin tällöin, koska silloin kokevat olevansa aidosti haluttuja.
Sopisi minulle. Olen muutenkin niin paska sängyssä, että voisin silloin tällöin vain r*nkata pahimmat paineet ulos, ja sen jälkeen keskittyä olennaisempiin asioihin.
Minun eksä sopisi hyvin sinulla. Oli siis pornoaddikti, eikä häntä kiinnostanut oikea seksi oikean naisen kanssa yhtään. Jos siis sinulle olisi ok se, että mies himoitsee muita naisia, ilman että koskee heitä fyysisesti, niin olisitte hyvä mätsi. Ymmärrän kyllä, jos tämä ei olisi ok sinulle. Toinen hyvä vaihtehto olisi tietty aseksuaali mies, mutta heitä ei kai ole niin paljoa. Jätä kuitenkin terveen seksuaalisuuden omaavat miehet rauhaan, ja jätä ne meille naisille, jotka rakastamme seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole samassa tilanteessa? Jaksatteko sitä samaa jyystämistä vuosikymmenestä toiseen? En saa siitä touhusta mitään :(
Osta seksilelu, jota voi käyttää seksin aikana.
Mihin minä sitten sitä toista ihmistä siinä tarvitsen.
Onhan se eri asia harrastaa seksiä ihmisen kuin lelun kanssa. Lelu kuitenkin takaa orgasmin ihmisen kanssa, jos ihminen ei siihen pysty.
Mun exä oli aseksuaali, sopisi siis aplle.
Jätin sen juurikin pihtaamisen vuoksi.
Onhan noita pihtarimiehiä, etenkin pitkässä suhteessa moniakaan ei enää kiinnosta vähääkään.
Onneksi itse löysin seuraavaksi tuon nykyiseni, edelleen on kuin teinipoika mun kimpussa.
Itsekin halusin parisuhteen, mutta en seksiä, kunnes tapasin miehen, jonka kanssa halusin seksiäkin.
Mies haluaa vain pillua, ei parisuhdetta. Nainen ei ole ystävänä tai kumppanina minkään arvoinen.
"Siihen tarpeeseen on olemassa erilaisia nukkeja ja flesareita. Ja miehiä. Plus oma kätönen."
On myös olemassa kavereita jos haluaa seuraa mutta ei seksiä. Voi vaikka ihan kämppiksenkin hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa vain pillua, ei parisuhdetta. Nainen ei ole ystävänä tai kumppanina minkään arvoinen.
Mies saa parisuhteen mukana pillun lisäksi muutakin etuutta. Toisen maksajan talouden kuluihin, ruuanlaittajan, pyykin pesijän, siivoojan eli ihan kaikkea ei tarvitse enää yksin tehdä. Ainakin suurin osa tuntemistani miehistä elää tyytyväisenä parisuhteessa, kun vain on sellaisen löytänyt. Yhden luuserin tiedän, jolle ainakin kymmenen naista on jo antanut kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole samassa tilanteessa? Jaksatteko sitä samaa jyystämistä vuosikymmenestä toiseen? En saa siitä touhusta mitään :(
Osta seksilelu, jota voi käyttää seksin aikana.
Mihin minä sitten sitä toista ihmistä siinä tarvitsen.
Onhan se eri asia harrastaa seksiä ihmisen kuin lelun kanssa. Lelu kuitenkin takaa orgasmin ihmisen kanssa, jos ihminen ei siihen pysty.
Miksi minä haluaisin sotkea itseni spermalla ja haista pahalle sen jälkeen, jos voin hoitaa itseni lelullakin. Sperma tekee seksistä sotkuista ja altistaa emätintulehduksille.
"Mulle kävisi hyvä seksi, mutta ei se hirveä jyystö, mikä on tyypillistä heteroseksille ja vastaa miehen tarpeisiin, mutta ei naisen tarpeisiin"
En kyllä ole miehenäkään koskaan ymmärtänyt tuntikausien jyystöä vaikka olen mies.
"Miksi minä haluaisin sotkea itseni spermalla ja haista pahalle sen jälkeen, jos voin hoitaa itseni lelullakin. "
Ja jos tuntuu joskus yksinäiseltä niin voi puhua vaikka jollekin pehmonallelle. Kuka sitä ihmisiä muutenkaan kaipaa.
En lukenut koko ketjua, mutta mitä eroa on kumppanilla ja ystävällä? Tai jos kyse on asumiskulujen jakamisesta, niin kämppiksellä ja kumppanilla?
Vierailija kirjoitti:
Otin transtaustaisen miehen ajat sitten. Ihana kumppani eikä ole työntämässä munaansa joka paikkaan eikä tarvitse huolehtia ehkäisystä eikä aikanaan kuunnella kiukuttelua erektio-ongelmista eikä testotasojen laskusta, kun saa testosteronit injektiona.
Myös ympärileikatuilla miehillä on samankaltaisia tarinoita paremmuudestaan. Itseasiassa yksi mies myös kerran kerskui miten vähän on seksin perään eikä häiritse naista sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävisi hyvä seksi, mutta ei se hirveä jyystö, mikä on tyypillistä heteroseksille ja vastaa miehen tarpeisiin, mutta ei naisen tarpeisiin. Miehillä olisi tässä paljon opittavaa.
Tosiasiassa moni nainen pitää juuri tuonlaisesta seksistä ainakin silloin tällöin, koska silloin kokevat olevansa aidosti haluttuja.
No en koe enkä pidä! No kaikilla minun miehillä on kyllä ollut hyvät tekniset taidot, mutta jos tuo vielä puuttuisi niin jesus. N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävisi hyvä seksi, mutta ei se hirveä jyystö, mikä on tyypillistä heteroseksille ja vastaa miehen tarpeisiin, mutta ei naisen tarpeisiin. Miehillä olisi tässä paljon opittavaa.
Tosiasiassa moni nainen pitää juuri tuonlaisesta seksistä ainakin silloin tällöin, koska silloin kokevat olevansa aidosti haluttuja.
Joku sääliö?!
Mihin minä sitten sitä toista ihmistä siinä tarvitsen.