Haluaisin parisuhteen, mutta seksi ei kiinnosta yhtään!
Voisin skipata koko seksin elämästä hautaan asti. Ei minkään valtakunnan mielenkiintoa siihen touhuun oli millainen mies tahansa. Mutta parisuhteen haluaisin. Onko siis kohtalona loppuelämä joko olla yksin tai sitten väkisin harrastaa asiaa, joka ei voisi vähempää kiinnostaa :/
Kommentit (85)
Täällä olisi mies, jota ei kiinnosta seksi. Ehkä meidän kannattaisi ruveta parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Profiili sovelluksiin ja ilmoitat tuon heti esittelyssä
Silti löytyy liuta miehiä jotka lähestyy ap:ta ja kuvittelevat, että kyllä ap:n mieli muuttuu kunhan hän vain saa oikeaa kunnon miestä! Kyllä katsos miehet tietää paremmin mitä naiset ajattelee, tuntee ja tekee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole samassa tilanteessa? Jaksatteko sitä samaa jyystämistä vuosikymmenestä toiseen? En saa siitä touhusta mitään :(
Hyvästä seksistä saa paljon irti eikä siihen kyllästy. Sinä vain et osaa.
Osaan yksin ihan hienosti, niin miksi ottaisin siihen jonkun muun sotkemaan. Se on jo kokeiltu ja nähty.
Eli et vain osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole samassa tilanteessa? Jaksatteko sitä samaa jyystämistä vuosikymmenestä toiseen? En saa siitä touhusta mitään :(
Hyvästä seksistä saa paljon irti eikä siihen kyllästy. Sinä vain et osaa.
Hyvästä seksistä varmaan voisi jotain saada, mutta miehet on ihan onnettomia. Naiselle ei edes yritetä tehdä mitään. 2min jyystöä ja äijä lähtee tyytyväisenä suihkuun. Sama kaava ollut jokaisella miehellä, jonka olen viime vuosina tavannut.
Höpöhöpö. Näitä urbaanilegendoja.
Nuorena minua ei kiinnostanut seksi yhtän, siksi en halunnut ryhtyä parisuhteeseenkaan. Kun vaihdevuodet lähenivät 40+ ikäisenä, minusta tuli yhtäkkiä seksihullu. Silloin iskin itselleni miehen ja menin naimisiin.
Nuorena ainakin minulla oli liikaa estrogeenia, aloin tuntea seksihaluja siis vasta, kun se väheni ja testosteronin vaikutus tuli vähän selvemmin esiin.
N50+