Haluaisin parisuhteen, mutta seksi ei kiinnosta yhtään!
Voisin skipata koko seksin elämästä hautaan asti. Ei minkään valtakunnan mielenkiintoa siihen touhuun oli millainen mies tahansa. Mutta parisuhteen haluaisin. Onko siis kohtalona loppuelämä joko olla yksin tai sitten väkisin harrastaa asiaa, joka ei voisi vähempää kiinnostaa :/
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu:
1. Keskustele vähäisistä haluista kumppanin kanssa. Kumppani ok asian kanssa siirry kohtaan 2.
2. Pane 1krt/viikko alkusuhde eli noin vuosi.
3. Siirry normaaliin kämppis vaiheeseen suhteessa.
4. Ole vanha. Normaalia elämää.
Joudut uhrautumaan vain 52 krt.
Tossa on se vaara että jossain 26-52 kerran välillä se rupeaakin kiinnostamaan.
Mitäs sitten tehdään?
Sitten joudut elämään loppuikäsi syyllisyyden kanssa että törkeästi valehtelit kumppanillesi ettet muka ole kiima-aivo. Rankkaa mut elämä on.
Haluaisin seksiä, mutta parisuhde ei kiinnosta yhtään!
Voisin skipata koko parisuhteen elämästä hautaan asti. Ei minkään valtakunnan mielenkiintoa siihen touhuun oli millainen nainen tahansa. Mutta seksiä haluaisin. Onko siis kohtalona loppuelämä joko olla yksin tai sitten väkisin harrastaa asiaa, joka ei voisi vähempää kiinnostaa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit vain vastaavan kumppanin, onnistuu kyllä. Vaikea vain löytää.
Laitoin ilmoituksen että :" Sinä kyvytön varakas vanhus, seuraasi kaipaa 25v kotihengetär. Nimim. Rakastan jo valmiiksi." 🤭🤭🤭
Kiitos. Nyt kahvit tyrskähti pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole samassa tilanteessa? Jaksatteko sitä samaa jyystämistä vuosikymmenestä toiseen? En saa siitä touhusta mitään :(
Hyvästä seksistä saa paljon irti eikä siihen kyllästy. Sinä vain et osaa.
Hyvästä seksistä varmaan voisi jotain saada, mutta miehet on ihan onnettomia. Naiselle ei edes yritetä tehdä mitään. 2min jyystöä ja äijä lähtee tyytyväisenä suihkuun. Sama kaava ollut jokaisella miehellä, jonka olen viime vuosina tavannut.
Ymmärrän hyvin, olet tavannut vääränlaisia miehiä tai sitten et itse osaa olla avoin ja kertoa tarpeistasi.
Ymmärrän, mut ite en sentään ihan kokonaan ilman seksiä halua olla. Ehkä se fwb vois olla vaihtoehto 🤔 Paitsi sitten ku se rakastuu toiseen ja mun sydän on riekaleina. Tai sitten hän haluaa enemmän ja mä hukkaan sen aikaa.
Olin aiemmin aktiivinen seksiasioissa, mutta seurustelu ei oikein ollut mun juttu. Kävin kyllä mielelläni vieraissa mutta poikaystävien kanssa ei niin innostanut, ei ollut heidän taidoistaan kiinni vaan menetin mielenkiintoni pian. Vasta hiljattain luin, että kaltaisilleni on nimikin, fray-seksuaali. Tuolla tavalla meni vuosia, sitten tapasin miehen johon rakastuin kovasti mutta meidän seksikuviot menivät taas samaan tyyliin kuin edellä kuvasin. Lopulta oltiin lähinnä kämppikset, hänellä omia juttujaan ja minulta tyrehtyi mielenkiinto myös syrjähyppyihin. Olen nykyisin aseksuaali, ei kiinnosta edes sooloseksi. Tuon viimeisimmän miehen kanssa olimme vuosia avoliitossakin, meitä pitivät yhdessä samanlainen elämänkatsomus, harrastukset ja huumori. Kaipaan sitä aikaa, en usko että kenenkään kanssa enää onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin seksiä, mutten parisuhdetta. Vihaan naisia yli kaiken, enkä halua puhua heille yhtään mitään, mutta rakastan paneskella naista hirveästi ja kunnolla.
Sama. Jos olisin rikas menisin naimisiin 18v kanssa sillä ehdolla ettei koskaan sano sanaakaan ja on aina valmis seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan parisuhteen JA seksiä mutta en asua 24/7 saman katon alla. Ei oo pakko asua edes samassa kaupungissa vaikka olishan se kiva ni vois nähdä viikollakin spontaanisti. N34
Mä voin antaa sulle seksiä kun en halua parisuhdetta enkä asua sun tai kenenkään muunkaan kanssa.....hmm erästä lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole samassa tilanteessa? Jaksatteko sitä samaa jyystämistä vuosikymmenestä toiseen? En saa siitä touhusta mitään :(
Hyvästä seksistä saa paljon irti eikä siihen kyllästy. Sinä vain et osaa.
Eikö vastapuoli vaikuta mitään?
Sooloseksi on erikseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan parisuhteen JA seksiä mutta en asua 24/7 saman katon alla. Ei oo pakko asua edes samassa kaupungissa vaikka olishan se kiva ni vois nähdä viikollakin spontaanisti. N34
Mä voin antaa sulle seksiä kun en halua parisuhdetta enkä asua sun tai kenenkään muunkaan kanssa.....hmm erästä lukuunottamatta.
Saan kyllä seksiä mutta haluan sitä vain parisuhteessa oikean henkilön kanssa. N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole samassa tilanteessa? Jaksatteko sitä samaa jyystämistä vuosikymmenestä toiseen? En saa siitä touhusta mitään :(
Hyvästä seksistä saa paljon irti eikä siihen kyllästy. Sinä vain et osaa.
Hyvästä seksistä varmaan voisi jotain saada, mutta miehet on ihan onnettomia. Naiselle ei edes yritetä tehdä mitään. 2min jyystöä ja äijä lähtee tyytyväisenä suihkuun. Sama kaava ollut jokaisella miehellä, jonka olen viime vuosina tavannut.
Hmm hmm... mikäs on se yhteinen tekijä näille huonoille miehille?
Olisiko aika katsoa peiliin?
Kai voit miehen mieliksi pari kertaa viikossa pyllistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu:
1. Keskustele vähäisistä haluista kumppanin kanssa. Kumppani ok asian kanssa siirry kohtaan 2.
2. Pane 1krt/viikko alkusuhde eli noin vuosi.
3. Siirry normaaliin kämppis vaiheeseen suhteessa.
4. Ole vanha. Normaalia elämää.
Joudut uhrautumaan vain 52 krt.
Tossa on se vaara että jossain 26-52 kerran välillä se rupeaakin kiinnostamaan.
Mitäs sitten tehdään?
Sitten voi jatkaa sitä. Hyvä seksi ei ole kertaluonteista. Se on harjoittelua ja harjoittelu saa aikaan tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole samassa tilanteessa? Jaksatteko sitä samaa jyystämistä vuosikymmenestä toiseen? En saa siitä touhusta mitään :(
Osta seksilelu, jota voi käyttää seksin aikana.
Ajatelkaa, että moni 70+ nainen on täysin tottunut siihen, että mies käyttää naista orgasmiin asti ja siinä kaikki. Nainen nauttii sen aikaa "läheisyydestä" ja miehen laukeamisen jälkeen homma ohi. Naiselle itselle jää itsetyydytyksellä hoidettu loppu, jos ollenkaan. Moni ankea sekstailija kuvittelee, että 2-5min yhdyntä on naisellekin todella tyydyttävää. Moni nainen kestää tämän, koska on opittua kulttuuriperintöä ettei naisen kuulu vaatia vaan olla miehelle mieliksi. Ja kun nainen ei ole vaatinut, mies kuvittelee että onpa hyvää seksiä.
Itsekin leikkinyt saavani jotain tällaisesta seksistä, ei enää ikinä.
Ehdotus, vaadi itsellesi sellaista seksiä joka haluttaa, ei mitään jyystöä ja miehelle voitto. Jos siis seksi kiinnostaa enää yhtään?
Kyllä aseksuaaleja (tai muita, jotka eivät halua seksiä) on muitakin, mutta tietysti niistä voi olla vaikea löytää parisuhteeseen. Ainakin ennen on ollut aseksuaalien nettifoorumikin, mutta kenties sovelluksissa voi tuoda esille haluttomuutensa, jolloin sinusta kiinnostuvat vain muut haluttomat. Violetilla sydämellä profiilissaan voi myös osoittaa aseksuaalisuuttaan.
Olen itse aseksuaali, mutta avioliitossa allon kanssa. Meillä on seksiä korkeintaan kerran kuussa. Saan itse ehdottaa milloin. Olisi puolisoni kanssani, vaikka meillä ei olisi ikinä seksiä, mutta hänestä se olisi ikävää ja surullista. Koska hän haluaa seksiä edes välillä (juuri minun kanssani), niin suostun siihen, sillä rakastan puolisoani.
Joo niin minäkin ennen. Mutta sitten tapasinkin tyypin, joka on niin puoleensavetävä, että äkkiä halusinkin seksiä. Mutta kauan siihen meni ennen kuin sellainen ihanuus vastaan käveli.
Otin transtaustaisen miehen ajat sitten. Ihana kumppani eikä ole työntämässä munaansa joka paikkaan eikä tarvitse huolehtia ehkäisystä eikä aikanaan kuunnella kiukuttelua erektio-ongelmista eikä testotasojen laskusta, kun saa testosteronit injektiona.
Haluan parisuhteen JA seksiä mutta en asua 24/7 saman katon alla. Ei oo pakko asua edes samassa kaupungissa vaikka olishan se kiva ni vois nähdä viikollakin spontaanisti. N34