Oletko koskaan äänestänyt eduskunnan puhemestari Jussi Halla-ahoa?
Kommentit (47)
Halla-ahon ruuansulatuskanavan kummassakin päässä on anus
En. Enkä äänestäsi, vaikka olisi ehdolla omassa vaalipiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Mestarin älykkyys liikaa vihervasemmistolle. Ja faktat analyysit ollut oikeassa 20 vuotta.
Servattu mennen tullen, Marinin aikaan oli hasuka katsoa kun Jussi jauhotettiin koko ajan
Mestari näki 20v sitten , mitä tapahtuu.
Jättiäänivyöry ek vaaleissa 2027
Tietysti, eduskunnan viisaimpia miehiä
En. Sen kannatus viime vaaleissa kaksi kertaa peräkkäin tippui 62% . Panomestari 8vuotta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Suuri kunnia ja etuoikeus.
Olemme niin samiksia. Aina kun olen mennyt äänestämään mestaria oikeana vaalipäivänä, niin on aina parhaat päällä ja äänestyksen jälkeen vaalikahville.
Velvollisuus on tullut taas tehtyä.
Kiitos, mestari.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon ruuansulatuskanavan kummassakin päässä on anus
Kaikki ei kestä itseään viisampia 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä verta vanha kannattaja, että minulla on hänen omakustannekirja.
Ne kirjat eivät menneet kaupaksi. Kirpputorilla oli ilmaislaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mestari näki 20v sitten , mitä tapahtuu.
Jättiäänivyöry ek vaaleissa 2027
aivan koska on ollut itse aiheuttamassa ongelmia
Olen äänestänyt. Kun selvisi, että on vain yhden asian ihminen, eikä ymmärrys riitä muualle, niin lopetin äänestämisen. Meillä on muitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
En. Sen kannatus viime vaaleissa kaksi kertaa peräkkäin tippui 62% . Panomestari 8vuotta putkeen.
Sehän teetti syrjähyppylapsen sen vieraan naisen kanssa jota pökki 8vuotta putkeen. Hyi
sivarimestari
kitaramestari
kielimestari
tohtorimestari
puhemestari
servausmestari
panomestari
mestari
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt. Kun selvisi, että on vain yhden asian ihminen, eikä ymmärrys riitä muualle, niin lopetin äänestämisen. Meillä on muitakin ongelmia.
Jussi on aika näköalaton ja päähän mahtuu yksi asia kerrallaan mutta sellaisia kaikki persut on
Vierailija kirjoitti:
sivarimestari
kitaramestari
kielimestari
tohtorimestari
puhemestari
servausmestari
panomestari
mestari
Venäjän -ihailija mestari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Sen kannatus viime vaaleissa kaksi kertaa peräkkäin tippui 62% . Panomestari 8vuotta putkeen.
Sehän teetti syrjähyppylapsen sen vieraan naisen kanssa jota pökki 8vuotta putkeen. Hyi
Perslahkolaisilla on venyvä moraalikäsitys
Vierailija kirjoitti:
Mestari näki 20v sitten , mitä tapahtuu.
Jättiäänivyöry ek vaaleissa 2027
🤣🤣🤣 Ei enää vyöry. Viime vaaleissa 2 perään kannatus romahti rökääleesti 62% 😁😁😁😁
Tarvis varmaan asua Tsadissa että voisi äänestää Halluahoa.
PUHEMIES
En ole äänestänyt, väärä vaalipiiri. Enkä olisi äänestänyt vaikka olisi oikeakin, en äänestä perseitä.
Mestarin älykkyys liikaa vihervasemmistolle. Ja faktat analyysit ollut oikeassa 20 vuotta.