Oletko koskaan äänestänyt eduskunnan puhemestari Jussi Halla-ahoa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on jaksanut vässyttää samasta asiasta parikymmentä vuotta?
Hyvä yleiskunto. Pyöräilee töihin ja takaisin. Ei kuseta kansaa kuten demarit.
Jussi on kusettanut kansaa koko ikänsä ja nauraa päälle
Jussi ja Purra on kokoajan kusettaneet äänestäjiään että niitten äänillä itse pääsivät hyville palkoille. Ei purrakaan välittänyt hevon veetä vaaliohjelmasta. Heitti kokonaan Orpon roskakoriin. Nauravat persuilla seläntakana, 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Sen kannatus viime vaaleissa kaksi kertaa peräkkäin tippui 62% . Panomestari 8vuotta putkeen.
Sehän teetti syrjähyppylapsen sen vieraan naisen kanssa jota pökki 8vuotta putkeen. Hyi
🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja maksan veroni tänne, joten äänestän aina vasemmistoa. Haluan Suomessa asuville vanhemmilleni hyvän verovaroin maksetun vanhustenhoidon.
Verovaroin maksetun hyvän vanhustenhoidon? Ei sellaista missään ole. Vanhukset maksavat sen ihan itse eläkkeellään. Kunnallinen hoito on mitä sattuu, useimmiten kielitaidottomien tummien ihmisten toimiessa hoitajina. Jos oikeasti haluat heille hyvää hoitoa, panosta yksityiseen palveluun tai muuta Suomeen, jotta voit valvoa niitä kielitaidottomia hoitajia.
Vierailija kirjoitti:
PUHEMIES
En ole äänestänyt, väärä vaalipiiri. Enkä olisi äänestänyt vaikka olisi oikeakin, en äänestä perseitä.
Eihän tämä ole rasismia, eihän? Eihän vasemmistolinen voi olla rasisti? Vai voiko? Rasismihan on ryhmään kohdistunutta vihaa ja pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PUHEMIES
En ole äänestänyt, väärä vaalipiiri. Enkä olisi äänestänyt vaikka olisi oikeakin, en äänestä perseitä.
Eihän tämä ole rasismia, eihän? Eihän vasemmistolinen voi olla rasisti? Vai voiko? Rasismihan on ryhmään kohdistunutta vihaa ja pilkkaa.
Jospa tämä on sitä parempaa rrassismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänessä on niin hyvää, että pitää äänestää?
Voit verrata häntä esim tytti tuppuraisen ulosanteihin.
En voi äänestää hallaa vastaan mutta olen pettynyt hänen kauteensa puhemiehenä, ei ole kyennyt nousemaan tärkeän tehtävän tasolle eikä edes teeskennellyt puolueetonta, on kotiinpäin vetävä nilkki. Täytyy varmaan äänestää Tuppuraista tai Diarraa koska ne tuntuvat olevan persujen erityisen maalituksen kohteena.
EN, HYI HELVETTI.