Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän ja alle 10-vuotiaan pojan juhannuksen vietto Pyhtäällä päättyi murhayritykseen

Vierailija
26.06.2026 |

52-vuotias mies yritti murhata alakouluikäisen poikansa. 

 

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012103498.html

Kommentit (225)

Vierailija
161/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Miehet hän ne lapsen välityksellä kostaa. Mies on tap*pannut lukemattomat kerrat lapset, kun ero on tullut.

Oisko tässäkin kyse sellaisesta tapauksesta?

Tekijä on kuitenkin nytkin mies, kuten lähes aina lähisuhdeväkivallassa.

Miten niin lähes aina lähisudeväkivallassa? Mistä revit datasi?

Vierailija
162/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Miksihän ihmeessä nainen on halunnut eroon tuollaisesta kultakimpaleesta?

 

Pitää tajuta miten jotkut sairaat miehet ovat vaarallisia sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. Ja kyllä se on tässä ollut nyt mies joka on kostanut lapsella.

Ja sitten vielä ihmetellään ja raivotaan siitä, että nainen haluaa törmätä metsässä mieluummin karhuun kuin tuntemattomaan mieheen. Osa miehistä on aidosti vaarallisia ympäristössään oleville ihmisille.

Miksi nainen on halunnut lapsen tuon miehen kanssa siinä vaiheessa, kun ovat olleet jo eroamassa tai aiheutuiko ero siitä, ettei mies ehkä lasta olisi halunnutkaan, vaikka myöhemmin kantoi tästä vastuunsa viikonloppuisänä elatusmaksurasitteineen. Mahtoiko menettää  perintö/omaisuuttaan naiselle.

Sekasin on ukko jos yrittää mut*hata lapsensa jos on joutunut maksamaan tasoitusta  avioerossa.

Ei kai sentään sen takia lastaan yrittäisi tappaa, vaikka joutuisi maksamaan lapsen äidille vuosien ajan tai luovuttamaan erossa omaisuuttaan, onpa avioehtoa tai ei ja millä sanakääntein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus ja kunnia maksaa elatusmaksuja sen jälkeen kun vaimo lähtee toisen miehen matkaan ja vie lapset mukanaan. 😆 

 

Tää on oikeasti arkea monelle miehelle. Ei tee ainoatakaan virhettä toinen vaan "kyllästyy". Sit jos ei luovuta huoltajuudesta käydään oikeutta jossa nainen tietysti kyynelehtii ja valehtelee kaikenlaista. Häviät ja olet taloudellisesti finaaliassa, henkisesti täysi hylkio ja ex-vaimon armoilla miten ja milloin tapaat lapsiasi. 

 

Näitä miehiä riittää tuttavapiirissä ja kaikki aina sanovat että "en olisi uskonut että mulle voi käydä näin, mä luotin Pirjoon" jne. No et luota enää. 

 

Ei kannata sitoutua naisiin joilla ei ole jotain erittäin hyvää motivaatiota pysyä yhdessä. 

Vierailija
164/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Ai naisen syy, kun otti uuden? No sittenhän on ihan okei ottaa lapselta nirri pois?

Milloin te miehet alatte ottaa vastuuta väkivaltaisuudestanne!

49 yläpeukkua tälläkin viestillä

 

Voisiko joku vaikkapa heistä vihdoin sanoa, että kenestä minun nyt pitää ottaa vastuuta, miksi ja millä tavoin?

Vierailija
165/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ei poliisi kyllä puhu murhan yrityksestä, vaan että kyseessä oli hengenvaarallinen tilanne "käsillä" ja oliko kummallekin, isälle ja pojalle vai vain pojalle.

Vierailija
166/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ei ollut biologinen lapsi.

Mitä helvetin väliä sillä on? Lapselle väkivaltainen on päästään sairas, se lapsi ei ole millään tavalla syyllinen mihinkään.

Aivan. Ei tuossa ole mitään järkeä, on lapsi oma tai ei. Mielentilatutkimuksiin ja pitkälle jäähylle yhteiskunnasta.

En oikein tajua, miksi tässäkin ketjussa yritetään vierittää jotain jaettua vastuuta, tyyliin "miksi TE miehet ette ota vastuuta tästä". Mistä lähtien ihmiset ovat olleet vastuussa muiden tekemistä rikoksista ja minkä oikeuskäsityksen mukaan?

Ei kukaan vaatinut minua tilille Jammu-sedästä tai Breivikistä, miksi tästä nyt vaaditaan? Mikä muuttui?

Ei sellaista pitäisi joutua erikseen "vaatimaan". Miksi ette te miehet osaa ottaa vastuuta ihan itse ilman että kukaan tulee sitä erikseen "vaatimaan?"

Voisitko hieman tarkentaa, että mitä tämä "vastuun ottaminen" tarkoittaa?

Pitääkö minut laittaa vankilaan, koska joku toinen mies jossain syyllistyi rikokseen? Mitä oikein ajat takaa?

Tälläkin viestillä 11 ylänuolta. Ovatko palstamammat oikeasti tämän tason suuhengittäjiä?

Mistä seuraavaksi pitää ottaa vastuu? Osama Bin Ladenista vai Hitleristä? Heilläkin oli käsittääkseni kikkeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehellä ei ole mitään oikeuksia.  

Petteri orpoa aina hymyilyttää kun tietää että ainut syy hymyillä on pullea pankkitili. Jos sulla ei ole about vastaavaa asemaa, makselet asuntolainaa sulla on lapsia olet aivan tuulen (vaimon mielen ja tunteiden) armoilla ja kaikin puolin hyvin heikossa asemassa vaikka et tekisi yhtään virhettä. Nainen on Suomessa vaarallisempi kuin karhu. Asia on juuri toisinpäin kuin mitä yritetään esittää. 

 

Tämä hullu mies on tietysti yksi poikkeavuus. Hulluja on aina ollut ja tulee olemaan.

Miten tämä liittyy aiheeseen siitä, että mies on yrittänyt murhata 8-vuotiaan lapsen?
Mitä oikeuksia Suomessa on viety miehiltä? Mitä oikeuksia Suomessa on naisilla, joita miehille ei suomalaisessa yhteiskunnassa anneta?
Eikä ulista nyt, että yhyy yhyy vaimo vie lapset. Isä saa yksinhuoltajuuden siinä, missä äitikin, jos on kunnollinen vanhempi. Muussa tapauksessahan yhteiskunnan pitäisi ottaa huostaan kaikkien leskeksi jääneiden miesten lapset.

Vierailija
168/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kaikki samanlaisia käärmeitä ei katso kansalaisuutta. Eri rotuinen käärme inhoaa vieraslajia. Nuorille miehille sanon täällä Thaimaassa aina että älä helvetti mene naimisiin ja muuta sen kanssa Suomeen se on katastrooffin alku ja juuri. Jos ei ole toimeentuloa ja varaa asua täällä Thaimaassa ei kannata yrittää suhteita viritellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain ei poliisi kyllä puhu murhan yrityksestä, vaan että kyseessä oli hengenvaarallinen tilanne "käsillä" ja oliko kummallekin, isälle ja pojalle vai vain pojalle.

Millainen mies ei saa 8-vuotiasta hengiltä, jos tosissaan yrittää? Ihan noin 8-vuotiaan isänä pohdin.

Ne on jotain 30-kiloisia sinttejä.

Vierailija
170/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsi piilottanut isukin juhannusviinat ja tilanne eskaloitinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehellä ei ole mitään oikeuksia.  

Petteri orpoa aina hymyilyttää kun tietää että ainut syy hymyillä on pullea pankkitili. Jos sulla ei ole about vastaavaa asemaa, makselet asuntolainaa sulla on lapsia olet aivan tuulen (vaimon mielen ja tunteiden) armoilla ja kaikin puolin hyvin heikossa asemassa vaikka et tekisi yhtään virhettä. Nainen on Suomessa vaarallisempi kuin karhu. Asia on juuri toisinpäin kuin mitä yritetään esittää. 

 

Tämä hullu mies on tietysti yksi poikkeavuus. Hulluja on aina ollut ja tulee olemaan.

Ai että mies kun törmää tuntemattomaan naiseen metsässä, niin se mies on vaarassa joutua naisen surmaamaksi, pahoinpidellyksi, raizkaamaksi ja/tai kiduttamaksi?

Kuinka usein miehet joutuvat miettimään naisten heille aiheuttamaa uhkaa elämässään?

Pitääkö miesten varoa tyrmäystippoja baareissa tai vääränlaista pukeutumista, joka antaa naisille vääriä viestejä, ja poliisisetäkin vaan sanoo, että mitäs läksi mikroshortsit jalassa ulos, kyllähän sinä tiedät, mitä naiset ajattelee minihousuissaan hyppivistä miehistä.

Vierailija
172/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava olla ja asua täällä Kaakkois-Aasiassa 

Mukava olla irti järjestelmästä, olla tarvitsematta suomesta yhtään mitään tai yhtään ketään. Aasialainen vaimo on ihan mukava niin kauan kun sen pitää Aasiassa. Tottakai se voimaantuu ja muuttuu feministiksi Suomessa. Siksi ne joilla ei ole rahaa vie sen vaimon sinne Suomeen ja eihän se toimi. 

 

Aasialainen vaimo = asu Aasiassa 

Suomalainen vaimo = eroa ja muuta Aasiaan

 

Ei tartte tappaa ketään varsinkaan omaa poikaa.

 

T. Vaari

Eikös se siellä ainakin Thaimaassa ollut, ettei ulkkis voi omistaa tonttia. Voi olla, että lempataan ja talo jää vaimolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Ai naisen syy, kun otti uuden? No sittenhän on ihan okei ottaa lapselta nirri pois?

Milloin te miehet alatte ottaa vastuuta väkivaltaisuudestanne!

49 yläpeukkua tälläkin viestillä

 

Voisiko joku vaikkapa heistä vihdoin sanoa, että kenestä minun nyt pitää ottaa vastuuta, miksi ja millä tavoin?

Eikö olisi kohtuullista, että ensimmäisen miehen elatusmaksut mitätöitäisiin, jos nainen menisi uudelleen naimisiin ja saisi uuden elättäjän. Jos nainen alkaisi kerätä näitä lapsia eri miehiltä elatusmaksuineen, niin olisiko se käteväkin rahantulolähde Kelan yh-tukineen , onpa ne lapset tehty yhteisymmärryksessä tai naisen yksipuolisen valinnan mukaan (H. Harkimon ex taisi tehdä lapsia parinkin hyvätuloisenmiehen kanssa, Dan H. ja kunnanjohtajan lapsi; aika kätevää, joskaan lapsen oikeuksista ei tietoakaan, aika itsekästä).

Vierailija
174/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi tai joku äkillinen mielenterveydenhäiriö. En puolusta isää, mutta asiassa on kuitenkin hyvä puoli, että ymmärsi hakea apua viime hetkellä. Ihan kaikkeahan ei tiedetä. If you know what I mean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehellä ei ole mitään oikeuksia.  

Petteri orpoa aina hymyilyttää kun tietää että ainut syy hymyillä on pullea pankkitili. Jos sulla ei ole about vastaavaa asemaa, makselet asuntolainaa sulla on lapsia olet aivan tuulen (vaimon mielen ja tunteiden) armoilla ja kaikin puolin hyvin heikossa asemassa vaikka et tekisi yhtään virhettä. Nainen on Suomessa vaarallisempi kuin karhu. Asia on juuri toisinpäin kuin mitä yritetään esittää. 

 

Tämä hullu mies on tietysti yksi poikkeavuus. Hulluja on aina ollut ja tulee olemaan.

Miten tämä liittyy aiheeseen siitä, että mies on yrittänyt murhata 8-vuotiaan lapsen?
Mitä oikeuksia Suomessa on viety miehiltä? Mitä oikeuksia Suomessa on naisilla, joita miehille ei suomalaisessa yhteiskunnassa anneta?
Eikä ulista nyt, että yhyy yhyy vaimo vie lapset. Isä saa yksinhuoltajuuden siinä, missä äitikin, jos on kunnollinen vanhempi. Muussa tapauksessahan yhteiskunnan pitäisi ottaa huostaan kaikkien leskeksi jääneiden miesten lapset.

Tuo on joku trolli tai houraileva incel

Miksi edes vastaat

Vierailija
176/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahintahan tässä on se, että kun isä vapautuu poliisin hoteista/vankilasta, niin pakotetut isän tapaamiset varmasti jatkuu. Näistähän aina välillä kuulee, kuinka äiti tietää, että lapsi vaarassa siellä, mutta oikeusasteet ja sossut pakottaa lapsen isäviikonlopuille. 

Aivan normaaleiden isien lapsiltakin evätään heidän ihmisoikeudet tavata isäänsä, koska mielisairaiden emakkojen etuoikeus harjoittaa väkivaltaa menee lapsen edun edelle. Toisaalta kaikki tällaiset saastat juuri saavat tavata enemmän lapsiaan, koska sossut ja tuomarit ovat feministejä ja vihaavat lapsia, joten tekevät kaikkensa sen eteen, jotta lapset kärsivät.

Jaha, se alkaa olla ilta kuuden jälkeistä aikaa, kun kaikki hihhulit ryömivät palstalle sekoilemaan, yleensä tuonne klo 21 saakka, kunnes taas häviävät ja aloittavat saman kierron taas huomenna klo 18 tienoilla.

Vierailija
177/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko lapsi piilottanut isukin juhannusviinat ja tilanne eskaloitinut?

Mietin juurikin tuota. Lapsi olisi halunnut alkonarkki-isänsä olevan selvin päin viettäessään Juhannusta, mutta isä halusi pitää yllä alkonarkkiperinteitä.

Vierailija
178/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen surmaaminen jäi kesken kun isä löysi kadottamansa alkoholin. Hyvä niin.

Vierailija
179/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus ilman viinaa on teeskentelyä vaan...

Vierailija
180/225 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi omistaa tonttia. Tontin voi vuokrata 30 vuoden sopimuksella ja talon omistaa.

 

Kaikki nämä "thaimaa nainen kusetti" sitä tätä tota jutut on just sitä sarjaa kun dorka menee naimisiin prostituoidun kanssa. Niin ei tapahdu jos se vaimo on hammaslääkäri, piste. Ja niillä jotka elää hyvää elämää täällä ei ole oikein muita syitä harkita suomeen muuttoa kun lasten tulevaisuus jos sellaisia hankkii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä