Isän ja alle 10-vuotiaan pojan juhannuksen vietto Pyhtäällä päättyi murhayritykseen
52-vuotias mies yritti murhata alakouluikäisen poikansa.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa sanoin että mikä on oikein tai mikä on väärin? Puhuin syy- seuraus suhteista näin yleisesti. Poliisimies jonka vaimo petti ampui itseään päähän. Se on syy-seuraus. Onko se oikein tai väärin? Tämä on myös jonkinlainen syy-seuraus. Nainen luonnostaan välttää kaikenlaisen vastuunottamisen yhtään mistään ja projisoi sen mieheen. Siksi perhe-elämää kannattaa harrastaa ulkomailla ilman avioliittoa ilman mitään valtavia odotuksia yhtään mistään. Ja mieluiten hankkia lapsia monen naisen kanssa. Näin välttää kaiken katkeruuden ja henkilökohtaisen riskin mikä johtuu miehen taipumuksesta sitoutua ja siinä kun rikotaan omia arvoja ja kunniaa niin tapahtuu hirveitä asioita.
T. Alfa mies
Niin se on aina miehet jotka kantaa vastuun lapsista. Montako kertaa olet nähnyt naisen ostamassa toppapukua, ensikenkiä tai luokkakaverille syntymäpäivälahjaa? Miehet hoitaa kaiken. Miehet tekee ruokaostokset, ompelee puuttuvan napin, menee vauvamuskariin ja keittää iltavellin.
No koska nainen on orja ja mies kuningas :D
Näin se valitettavasti menee :)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä? Eivät olleet suhteessa, yhden illan panosta lapsi ja käytiin muka taistelua huoltajuudesta. Oliko äiti sopimaton ja isä vaarallinen lapselle ja pistettiin lapsi kokeeksi isin hoitoon?
Äidillä yksinhuoltajuus, isällä tapaamisoikeus
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhana tuli isäksi. Luulisi että olisi arvostanut sitä asiaa.
Oliko vaimo, lapsen äiti, paljoki nuorempi?
Suomalainen mies + aasialainen nainen, usein ikäero on iso.
Alfa-mies kirjoittelemassa aihe vapaalle. Jo on aikoihin eletty. 😄
Jos ei naistaan kohti koe mitään omistushalua niin sitten suhteessa ei kyllä ole mitään seksuaalista elinvoimaa. Sitä kun on tuleekin sitten helposti kaikkea mustasukkaisuutta ja muuta ajan mittaan vastaan.
No tietysti nyt on paljon kaikkia bi-seksuaaleja, matalat testosteronitasot omaavia yksilöitä ja muita avoimissa suhteissa hiipparoivia, kun mies ei voi olla mies syntyy kaikkia sairaita lieveilmiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa sanoin että mikä on oikein tai mikä on väärin? Puhuin syy- seuraus suhteista näin yleisesti. Poliisimies jonka vaimo petti ampui itseään päähän. Se on syy-seuraus. Onko se oikein tai väärin? Tämä on myös jonkinlainen syy-seuraus. Nainen luonnostaan välttää kaikenlaisen vastuunottamisen yhtään mistään ja projisoi sen mieheen. Siksi perhe-elämää kannattaa harrastaa ulkomailla ilman avioliittoa ilman mitään valtavia odotuksia yhtään mistään. Ja mieluiten hankkia lapsia monen naisen kanssa. Näin välttää kaiken katkeruuden ja henkilökohtaisen riskin mikä johtuu miehen taipumuksesta sitoutua ja siinä kun rikotaan omia arvoja ja kunniaa niin tapahtuu hirveitä asioita.
T. Alfa mies
Jaa syy-seuraus? Idioottimaisuutta se oli. Ja sinä hömö ihailet sellaista? Mistä maakuopista kaltaisiasi mönkii ja miten siellä on nettiyhteys?
Uhrasi jumalakin oman poikansa Jeesuksen. Mehän ollaan Suomessa kristittyjä kaikki. Eikö tuo ollut ihan kelpo uhraus yritys.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei naistaan kohti koe mitään omistushalua niin sitten suhteessa ei kyllä ole mitään seksuaalista elinvoimaa. Sitä kun on tuleekin sitten helposti kaikkea mustasukkaisuutta ja muuta ajan mittaan vastaan.
No tietysti nyt on paljon kaikkia bi-seksuaaleja, matalat testosteronitasot omaavia yksilöitä ja muita avoimissa suhteissa hiipparoivia, kun mies ei voi olla mies syntyy kaikkia sairaita lieveilmiöitä.
Et ole tainnut normaalia parisuhdetta nähdäkään? Kyllä se nainen on halukkaampi ja kokeilunhaluisempi silloin kun mies on turvallinen ja luotettava. Ja kun mies antaa naiselle tilaa olla oma itsensä ja päinvastoin myös. Halut kuihtuu kyllä aika nopeaan jos mies on ilkeä, uhkaileva, kontrolloiva, saati pelottava.
En tiedä mitä pitäisi kokeilla?
Tiedän sen, että mies on luonnostaan dominoiva ja nainen alistuva. En pysty olemaan missään suhteessa jossa tämä dynamiikka ei toteudu. Naiset jotka ovat sinut itsensä kanssa ovat aina mun kanssa hyvin viihtyneet. Feministeistä ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä pitäisi kokeilla?
Tiedän sen, että mies on luonnostaan dominoiva ja nainen alistuva. En pysty olemaan missään suhteessa jossa tämä dynamiikka ei toteudu. Naiset jotka ovat sinut itsensä kanssa ovat aina mun kanssa hyvin viihtyneet. Feministeistä ei ole kokemusta.
Mitä sä tänne avaudut? Onko sulla siis ko. rikollisen kaltaisia ajatuksia, vai perjantaipullo vaan auki?
Vierailija kirjoitti:
Uhrasi jumalakin oman poikansa Jeesuksen. Mehän ollaan Suomessa kristittyjä kaikki. Eikö tuo ollut ihan kelpo uhraus yritys.
Joo ei taida olla jumalaan verrattavissa tuo pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan eropsykoosit taustalla?
Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.
Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille.
Normi-ihminen suhtautuu eroon, exien uusiin, jätetyksi ja jopa petetyksi tulemiseen niin että kyllä se kirpaisee, mutta se on käsiteltävä ja eteenpäin on mentävä. Aikansa se ottaa, mutta ei ole mitään tarvetta alkaa kostamaan ja olemaan väkivaltainen jos on kaikki muumit kanootissa.
Juuri näin. Aika hakea hoitoa jos ei omin avuin pääse yli. Armeijassakin opetetaan kestävyyttä, mutta ei mitään naisille kostamista, vaan suojelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kantis niin aloituksesi jämähtää kuin tossu paskaan, jos taas ma mu, niin saat tuhansia kommentteja persujen trollitehtaalta.
Niin, naisethan vaan surmaa lapsiaan ja jos on mies, niin ei satavarmasti ole kantis. Persut ovat kovin hiljaa asiasta..
Naiset tappavat huomattavasti enemmän lapsia. Ei tarkoita etteikö kukaan mies koskaan.
Kuka kunnioittaa miestä joka ei mahdollisesti ole vaarallinen? Joka ei pysty fyysisesti puolustautumaan tai puolustamaan naista.
Sille on ihan syynsä miksi fyysisesti terve vetää naisia puoleensa ja lihava ei. Syy löytyy biologiasta.
Turvallinen = tylsä. Saatat saada perheen mutta helposti vaimosi panee seläntakana jännistä. Sit taas käy niinkun sille poliisimiehelle, jos omat arvot ja oletukset on niin kiveenhakattuja ettei ne kestä oikeita elämän lopputulemia, kusetetuksi ja petetyksi tulemista ynnä muuta ihan yleistä elämää.
armeijassa ei opeteta mitään naisten suojelua hahahaha... siellä opetetaan miten ammutaan kuula kalloon!!! Ootte te naisswt hulluja kaikkea kuvittelettekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelastuiko suvun kunnia?
Minfossa suomalaisen miehen nimi. Facebookissa miehen nimellä löytyy tili, jossa ylläri pylläri naisen kuva. Kuvasta päätellen nainen on aasialainen.
Jotenkin tuosta äijästä huokuu heti kuvissa vastenmielisyys. Tai ehkä ei vain ole minun makuuni. Aasialaisesta vaimosta tuli ikävä kyllä mieleen, että ei oo tää heppu Suomi naisille kelvannut. -ja ihan syystä.
Ulkomaalaisen on vaikeampi paeta. Tää nainen on rohkea kun on vienyt asiat eteenpäin ja hakenut sekä eroa, että lasta itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kantis niin aloituksesi jämähtää kuin tossu paskaan, jos taas ma mu, niin saat tuhansia kommentteja persujen trollitehtaalta.
Ja jos isä on kantis, niin se on varmaan jollakin tapaa uhri tässä tapauksessa.
Naisen syyhän tämä tietenkin on! - t. persu
Sulla se ei oo tässäkään tilanteessa muuta sanottavaa kuin länkyttää persuista.
Tiedätkö, maailma ei pyöri sun napas ja angstis ympärillä, vaan nyt on puheenaiheena pieni poika, joka onneksi selvisi isänsä käsittelystä.
On järkyttävää, että ihminen voi olla niin sairas, että pystyy omalle lapselleen tekemään noin.
Sinä ehkä pystyisit, et ihan tasapainoiselta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa mies vain kyllästyi pojan kiukutteluun, ajatteli, että nyt loppui v......u ja vinkuminen ?
Niinkö sää omille lapsilles teet? Vai ihan ulkopuolisillekin? Vai pidätkö sentään ajatuksesi omana tietonasi ja vain fantasioita ajatuksella.
Terveen ihmisen mieli ei tuota tuollaista ajatuskulkua,kuin sinun. Kannattaa hakea apua
Ei ole jokainen mies "vähän omistushaluinen tai hullu", ainoastaan keskenkasvuiset ja heikkolahjaiset, joten puhu vain omasta puolestasi. Oikeat miehet osaavat kestää vastoinkäymiset ja ottavat vastuun käytöksestään ja ovat turvallisia muille, varsinkin läheisilleen. Olet käsittänyt jotain todella nololla tavalla pieleen, jos luulet vaarallisuuden olevan joku normaali saati hyvä piirre.
t. Mies