Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän ja alle 10-vuotiaan pojan juhannuksen vietto Pyhtäällä päättyi murhayritykseen

Vierailija
26.06.2026 |

52-vuotias mies yritti murhata alakouluikäisen poikansa. 

 

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012103498.html

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan isä näki millainen incel äpä rästä kasvaa, niin päätti toimia kaikkien hyväksi. 🙏

Miksei kukaan ole toiminut sinun kohdallasi sitten, edes sinä itse? 

Vierailija
62/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä käenpoika? 🤭

Jari raasu parka jälkeenjäänyt 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ei ollut biologinen lapsi.

Mitä helvetin väliä sillä on? Lapselle väkivaltainen on päästään sairas, se lapsi ei ole millään tavalla syyllinen mihinkään.

Sitä että uros tuppaa tappamaan toinen uroksen siittämiä jälkeläisiä.

Näin se luonnossa menee!

Vierailija
64/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota eikä varsinkaan ottaa uutta miestä. Mies kommitoituu aina perheelleen vaikka se ulospäin miltä näyttäisi. Siinä kun jätetään kun nauli kalliolle ja on ikää ja tietää ettei tule mitään uusia naisjuttuja jos esim. MT kuralla ja uupunut niin kyllähän siinä voi alkaa heittää päässä. Naiset harrastaa alistamista ja henkistä väkivaltaa sehän se yleensä johtaa sitten fyysiseen väkivaltaan.  

Johan ne oli eronneet yli 8 vuotta sitten. 

Vierailija
65/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu mies, suunniteltu mur ha 

 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012104506.html

Vierailija
66/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun juoni on siinä,että pojan äiti on ruvennut "sooloilemaan"elatusmaksuilla sun muilla,mitä nuo tuollaiset naiset keksii,ainakin suomalaiset,jolloin kaltoin kohdellulta isältä on palanut "käämi"..meinasi sitten ratkoa homman lopullisesti,mutta joku juttu sitten esti toteutumisen..

No eikö ole ihan normaalia maksaa lapsensa menoista, oli se sitten elatuksella tai pitämällä itse huolta. Minkälainen luuseri ei maksa elatuksia, jos ei ole yhteishuoltajuus? Varmaan sellainen jolle on ok satuttaa pientä lasta oman hauraan pikku egonsa takia. Ymmärrätkö että tuollainen "käämin palaminen"väkivaltaisella tavalla ei ole ok, aikuinen osaa hillitä itsensä. No onneksi lakikin tämän jo kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota eikä varsinkaan ottaa uutta miestä. Mies kommitoituu aina perheelleen vaikka se ulospäin miltä näyttäisi. Siinä kun jätetään kun nauli kalliolle ja on ikää ja tietää ettei tule mitään uusia naisjuttuja jos esim. MT kuralla ja uupunut niin kyllähän siinä voi alkaa heittää päässä. Naiset harrastaa alistamista ja henkistä väkivaltaa sehän se yleensä johtaa sitten fyysiseen väkivaltaan.  

Voi luoja... Mistä sun kaltaisia ihmisiä sikiää ja miksi???

Vierailija
68/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne näitä ihmisiä, joten ei kiinnosta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota eikä varsinkaan ottaa uutta miestä. Mies kommitoituu aina perheelleen vaikka se ulospäin miltä näyttäisi. Siinä kun jätetään kun nauli kalliolle ja on ikää ja tietää ettei tule mitään uusia naisjuttuja jos esim. MT kuralla ja uupunut niin kyllähän siinä voi alkaa heittää päässä. Naiset harrastaa alistamista ja henkistä väkivaltaa sehän se yleensä johtaa sitten fyysiseen väkivaltaan.  

Saat kommioitua ja homehtua ihan yksinäsi jos tuollaisia kelailet. Tervetuloa ihmisten pariin sitten kun on tolkkua taas päässä.

Vierailija
70/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne näitä ihmisiä, joten ei kiinnosta yhtään.

Ymmärrän. Sosiopaateilta usein puuttuu kyky myötätuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä naisviha viestejä ja uhkauksia tekijöitä ei laiteta telkien taakse, kuten tämäkin tyyppi.!

 

"Murhan yrityksestä epäillyllä isällä, 52, oli lapsen äidin kanssa huoltajuusasia Helsingin käräjäoikeudessa.

8-vuotiaan pojan huoltajuus oli vain pari viikkoa sitten määrätty lapsen äidille. Lapsen isä sai kuitenkin tiedonsaantioikeuden lasta koskevista asioista. Lisäksi hän sai oikeuden tavata lasta sovittuina ajankohtina.

Lapsen vanhemmat olivat aiemmin seurustelleet, mutta eronneet jo ennen lapsen syntymää.

Asiakirjoista ilmenee, että lapsen isä oli lähettänyt lapsen äidille lukuisia solvaavia viestejä ja jopa uhannut tämän henkeä."

Vierailija
72/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ei ollut biologinen lapsi.

Mitä helvetin väliä sillä on? Lapselle väkivaltainen on päästään sairas, se lapsi ei ole millään tavalla syyllinen mihinkään.

Sitä että uros tuppaa tappamaan toinen uroksen siittämiä jälkeläisiä.

Näin se luonnossa menee!

Herra on hyvä ja laskee kännykän ja viinapullon kädestään lähtee sitten sinne luontoon luontoilemaan. Luonnossa ei ajella myöskään autoilla. Voin kuvitella että perustelet silti osan käytöksestäsi jollain ihmisen ylivertaisuudella ja jumalan kuvalla, kunhan saa kaikesta valita ne palat mitkä tukee psykopaattisuuttasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Ai naisen syy, kun otti uuden? No sittenhän on ihan okei ottaa lapselta nirri pois?

Milloin te miehet alatte ottaa vastuuta väkivaltaisuudestanne!

Kenen miehen väkivaltaisuudesta nyt olen oikein vastuussa? Ei ihan aukea tuo logiikka. 

Vierailija
74/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne näitä ihmisiä, joten ei kiinnosta yhtään.

Ymmärrän. Sosiopaateilta usein puuttuu kyky myötätuntoon.

Onneksi. Olisi ihan helvetin rasittavaa ulvoa jokaisen lehdessä huonoa tuurian valittavan perää.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi 8v niin mies on piinannut ja uhkaillut lapsen äitiä jo yli 8v kun ovat eronneet jo ennen lapsen syntymää. 

Vierailija
76/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Ai naisen syy, kun otti uuden? No sittenhän on ihan okei ottaa lapselta nirri pois?

Milloin te miehet alatte ottaa vastuuta väkivaltaisuudestanne!

Kenen miehen väkivaltaisuudesta nyt olen oikein vastuussa? Ei ihan aukea tuo logiikka. 

No tämän artikkelissa mainitun miehen tietysti!

Vierailija
77/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota eikä varsinkaan ottaa uutta miestä. Mies kommitoituu aina perheelleen vaikka se ulospäin miltä näyttäisi. Siinä kun jätetään kun nauli kalliolle ja on ikää ja tietää ettei tule mitään uusia naisjuttuja jos esim. MT kuralla ja uupunut niin kyllähän siinä voi alkaa heittää päässä. Naiset harrastaa alistamista ja henkistä väkivaltaa sehän se yleensä johtaa sitten fyysiseen väkivaltaan.  

Ai tuollaisesta lapsen_tappajasta ei kannata erota? Pitäisi vaan onnellista esittää? Tuollaista roskakasaa pitäisi hyysätä ja olla varpaillaan koko elämä? Johan se on selvä että on ollut ikävä ja uhkaava jo lastakin kohtaan, kun huoltajuus muutettiin.

Vierailija
78/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ei ollut biologinen lapsi.

Mitä helvetin väliä sillä on? Lapselle väkivaltainen on päästään sairas, se lapsi ei ole millään tavalla syyllinen mihinkään.

Aivan. Ei tuossa ole mitään järkeä, on lapsi oma tai ei. Mielentilatutkimuksiin ja pitkälle jäähylle yhteiskunnasta.

En oikein tajua, miksi tässäkin ketjussa yritetään vierittää jotain jaettua vastuuta, tyyliin "miksi TE miehet ette ota vastuuta tästä". Mistä lähtien ihmiset ovat olleet vastuussa muiden tekemistä rikoksista ja minkä oikeuskäsityksen mukaan?

Ei kukaan vaatinut minua tilille Jammu-sedästä tai Breivikistä, miksi tästä nyt vaaditaan? Mikä muuttui?

Vierailija
79/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan eropsykoosit taustalla? 

Älkää ottako uutta ennenkuin vanhasta suhteesta kunnolla, hengissä ja terveinä selvitty. Pitää antaa ajan tasata tunteita, ei saa lapsella kostaa kuten naisilla tuntuu olevan tapana.

Pitää tajuta miten vaarallista aikaa ero on sekä entisen parisuhteen osapuolille, varsinkin lapsille, ja myös uudelle kumppanille. 

Tässä jutussa ei ollut muuta vaarallista kuin pojan isä. Lopeta kaasuvalotus.

Vierailija
80/125 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä ottaisi puolisoksi suomalaista naista joka ajattelee vaan omia etuja- ja oikeuksiaan. Kiva tehdä lapsia ja yrittää "luottaa". Jopa virolainen ymmärtää, että naisenkin kuuluu tuoda suhteeseen jotain lisäarvoa eikä vaan ottaa mitä irti saa niin kauan kuin huvittaa. Noh suomihan kuihtuu kun ei sinne kukaan halua enää lapsia tehdä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän