Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi

Vierailija
25.06.2026 |

"Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi

Oululainen demarivaikuttaja Tytti Tuppurainen on osannut kikkailla asumiskuvionsa Helsingissä ennen näkemättömällä tavalla. Hän asuu aviomiehensä kanssa vain kahden kilometrin päästä eduskunnasta ja saa silti verotonta kulukorvausta, jolla voi maksella vaikkapa asuntolainaa. Veronmaksajien piikkiin, tietenkin."

Sellaisia nämä SDP:läiset ovat. Suomalaiset ensin -ajattelu oli haitallista Tytin mielestä, mutta demari-poliitikot ensin, ei ilmeisesti ole

 

 


 

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskituloisia ja köyhiä ei haittaa kun tuppurainen vetää 1800 euroa teidän rahoja 

Vierailija
142/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se samppanjasosialismi on. Ja mammat taputtaa pieniä karvaisia käsiään tälle täystuholle koska NAINEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän silti Spd. Leikataan ja keltä leikataan.

Vierailija
144/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen vaaleja onnistuvat naruttamaan kansaa äänestämään. Hyvä, kun jäivät kiinni.

Vierailija
145/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän tää Suomessa on. Tavallisella kansalla ei juurikaan ole oikeuksia. Mutta päättäjillä on. 

Jauhavat äänestäjille politiikkajargonia. Niin, että alkavat itsekin uskoa siihen. 

Vierailija
146/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytti tarvitsee panokämpän. Pulinat pois.

Kuka on demareiden alfauros? Borat vai joku kiusaajakolmikosta? Hänellä on kuitenkin ainoana oikeus panna Tyttiä.

Luuletko, että Borat on päässyt kastamaan kärkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kyseenalaistan, että kyseessä olisi mikään ennennäkemätön kuvio. Tuota kulukorvausta kun saavat aivan kaikki kansanedustajat, joilla on vakituinen asunto sekä omassa vaalipiirissä että Stadissa. Ja heitä kyllä siis löytyy aivan varmasti monta. 

Hitas-asuntojen tuotanto on jo päätetty lopettaa, kun kukaan ei niitä osta. Niiden arvo ei kehity samalla tavalla kuin vapailla markkinoilla, joten sijoituksena niiden tuottonäkymät ovat heikot. Kyllähän niitä ovat kaikki muutkin kynnelle kykenevät ostaneet, koska muuten ne seisoisivat tyhjinä.

Vierailija
148/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna ääntäni enää SDPlle.

Ahneita ovat. Puoltavat haitallista maahan tuloa, rahaa riittää miljoonia Afrikkaan, vaikka tuloksia ei synny ja kotimaassa vanhukset ja nuoret jää vaille tarvitsemaansa tukea. En olisi koskaan uskonut äänestäväni muita. Nyt menee vigeliukselle tai bergbomille ääni.

Älä valehtele persu. Olet viime vaaleissakin persu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko persut ovat tutkineet omat edustajansa, etteivät vaan nosta kulukorvausta? Koska tämä keskustelu muuttuu hyvin noloksi hyvin nopeasti.

Vierailija
150/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haso joka on siis helsingin kaupungin asumisoikeusasuntoja myyvä/välittävä organisaatio. Heille on valmistumassa kalasatamaan korkeasaarta vastapäätä talo. Toivottavasti toimittajat tutkivat onko näitä "hups, taas mun arpa voitti" tyyppejä asunnon saaneissa. Tai kyseisessä organisaatiossa työskenteleviä. Tai henkilöitä joiden satumaista "arpaonnea" saa vain ihmetellä. 

Voi kultamussukka. Aso ei ole sama kuin hitas. Hitakset myydään pois, jos arpavoiton saanut ei asuntoa osta. Asossa taas on vuoronumerojärjestelmä, niitä ei arvota.

Aso-asunto ei ole omistusasunto, hitas on. Näitä kahta ei voi verrata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytti on maanpetturi

Omistajien joukossa on muun muassa pörssiyhtiöiden miljonäärejä, entisiä pääministereitä, kansanedustajia ja työmarkkinajärjestöjen johtajia. 

Moniomistajat: Lähes 500 henkilöllä tai taholla on hallussaan useampi kuin yksi Hitas-asunto. Enimmillään yhdellä omistajalla on ollut jopa 11 Hitas-asuntoa.

Ovatko nämä muutkin?

Heidätkin tullaan kynimään tukistansa ja karkoittamaan.

Heidätkin tullaan kynimään tukistansa ja karkoittamaan.

 

Mitähän Tytti sitten näyttää?🤭 

Vierailija
152/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kaupunginvaltuusto luopunut Hitas järjestelmästä. Uusia Hitas-tontteja ei enää kaavoiteta, mutta jo rakenteilla olevat kohteet valmistuvat ja pysyvät sääntelyn piirissä määräaikansa loppuun. Järjestelmä tulee vähitellen poistumaan käytöstä vuoteen 2060 mennessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti on rautainen nainen ja täällä oulussa eritäin suosittu.

Valkoisia kantis ukkoja täällä halveksitaan ja ne saisikin poistua kaupungista kauas pois.

 

Just joo, teillehän Oulussa riittää ukoiksi ne raiskurijamalit siellä. 

Vierailija
154/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkojen asumisasiat ei kuulu av-palstalle. Poistoon!

 

Vai niin. Ei tullut sitten mieleesi, että kaikki ne poliitikot ovat Suomen kansalla töissä. 

ME elätämme heitä, joten voimme myös olla vallan vahtikoiria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneus huipussaan. Kulukorvauksista jää vielä nettoa. Olisi varaa käyttää ne vuokra-asumiseen. Muutamalla demarailla on useita hitaskämppiä. Ne kuuluisivat heikompiosaisille.

Ei tunnu heikko-osaisuus liikuttavan näitä massimuijia ja -äijiä.

Liikuttaa kyllä,MUTTA VAIN PUHEISSA KUN KERÄTÄÄN KANNATUSTA,MUTTA FAKTAT EI TÄTÄ TUE.

Vierailija
156/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikkojen asumisasiat ei kuulu av-palstalle. Poistoon!

 

Vai niin. Ei tullut sitten mieleesi, että kaikki ne poliitikot ovat Suomen kansalla töissä. 

ME elätämme heitä, joten voimme myös olla vallan vahtikoiria. 

Jos kritisoitte eduskunnan kulukorvausta, kritiikin tulisi kohdistua kaikkiin sitä nostaviin. Heitä on varmasti paljon, käytännössä kaikki jotka Uudenmaan ulkopuolelta valittu.

Vierailija
157/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliitikkojen asumisasiat ei kuulu av-palstalle. Poistoon!

 

Vai niin. Ei tullut sitten mieleesi, että kaikki ne poliitikot ovat Suomen kansalla töissä. 

ME elätämme heitä, joten voimme myös olla vallan vahtikoiria. 

Jos kritisoitte eduskunnan kulukorvausta, kritiikin tulisi kohdistua kaikkiin sitä nostaviin. Heitä on varmasti paljon, käytännössä kaikki jotka Uudenmaan ulkopuolelta valittu.

Älä Demari selitä,Suna K nostaa km korvauksia ja käyttää paljon taksia tyypillinen Demari joka maksattaa velkansa veronmaksajilla huijaamalla näitä.

Vierailija
158/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytti on rautainen nainen ja täällä oulussa eritäin suosittu.

Valkoisia kantis ukkoja täällä halveksitaan ja ne saisikin poistua kaupungista kauas pois.

 

Just joo, teillehän Oulussa riittää ukoiksi ne raiskurijamalit siellä. 

Ei suinkaan kaikki oulun demarit ihaile Tyttiä. Eräs demaripolitikko myönsi, ettei Tytti ole ihanne koska hän vaan räksyttää. Räksyttää kuin pystykorva. Moni on kaivannut kunnon asuallista poltitiikantekoa ja puheita, joita voi ihailla. Räksytys joita muutamat harrastavat,  eivät ole oikein. 

Vierailija
159/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikkojen asumisasiat ei kuulu av-palstalle. Poistoon!

 

Vai niin. Ei tullut sitten mieleesi, että kaikki ne poliitikot ovat Suomen kansalla töissä. 

ME elätämme heitä, joten voimme myös olla vallan vahtikoiria. 

Muistutan, että politikot ovat kansan alamaisia, eli me olemme äänestämiemme politikkojen yläpuolella.  Sitä ei moni tajua mutta niin se on. Ei meidän tarvi pokkailla tai nöyristellä politikon edessä. Päinvastoin.  Eräs kansanedustaja tämän sanoi vuosia sitten. Siksi edustajien tekemiset eivät ole yksityisasia.

Vierailija
160/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna ääntäni enää SDPlle.

Ahneita ovat. Puoltavat haitallista maahan tuloa, rahaa riittää miljoonia Afrikkaan, vaikka tuloksia ei synny ja kotimaassa vanhukset ja nuoret jää vaille tarvitsemaansa tukea. En olisi koskaan uskonut äänestäväni muita. Nyt menee vigeliukselle tai bergbomille ääni.

Älä valehtele persu. Olet viime vaaleissakin persu.

Teikäläisen tyypillinen vastaus perusteltuun kannanottoon.