Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se aurinko ja hellehän ei itsessään tapa ketään

Vierailija
25.06.2026 |

Se tappaa ettei ihminen osaa pitää huolta omasta nestetasapainostaan. Moni suomalainenkin elää arkeensa sillee ettei juo tyyliin vettä koskaan. Kaikki muu roska kyllä menee. Sit elimistö on jo valmiiksi nestehukassa jatkuvasti ja sitten sinne ulos mennään seikkailemaan uusavuttomasti ja pökerrytään sinne. Aina huoli siitä nestetasapainosta, ilman helteitäkin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin...

Vierailija
2/2 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi