Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi

Vierailija
25.06.2026 |

"Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi

Oululainen demarivaikuttaja Tytti Tuppurainen on osannut kikkailla asumiskuvionsa Helsingissä ennen näkemättömällä tavalla. Hän asuu aviomiehensä kanssa vain kahden kilometrin päästä eduskunnasta ja saa silti verotonta kulukorvausta, jolla voi maksella vaikkapa asuntolainaa. Veronmaksajien piikkiin, tietenkin."

Sellaisia nämä SDP:läiset ovat. Suomalaiset ensin -ajattelu oli haitallista Tytin mielestä, mutta demari-poliitikot ensin, ei ilmeisesti ole

 

 


 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ja en keksinyt omasta päästäni. Luepa Uuno.fi julkaisusta.

Vierailija
2/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti olis työtön leuanloksuttaja jos ei olis poliitikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ketkua. Sääli, että nämä demarit on niin hyviä hoitamaan omaa talouttaan mutta kusivat Suomen talouden. Kalasatama vai Jätkäsaari? 

Vierailija
4/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mm. Juho Romakkaniemellä on kanssa Hitas Arabianrannalla

Vierailija
5/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korruptio paljastuu. Punaisen pinkeä porsastelija on nyt satimessa.

 

YLE - NYT ON VUOSITUHANNEN JUTUN PAIKKA

Vierailija
6/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ketkua. Sääli, että nämä demarit on niin hyviä hoitamaan omaa talouttaan mutta kusivat Suomen talouden. Kalasatama vai Jätkäsaari? 

Kyllä demari tai mikä tahansa näistä osaa ottaa kaikki irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ketkuporukka joutaisi telkien taakse istumaan. Ja hölmöt lampaat vaan äänestävät samat verenimijät vuodesta toiseen hillotolpille.

Vierailija
8/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen jo otsikot: Tytti Tuppurainen pakenee toimittajia salamavalojen sateessa - Antti Lindtman haukkui tiedustelijat maanrakoon ja vetosi solidaarisuuteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismi on Suomen syöpä.

Vierailija
10/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset esim. näitä maininnut aloituksessasi? 

Lehti pyysi Helsingin kaupungilta listan kaikista hitas-asunnoista sekä niiden omistajista ja vertasi aineistoa Verohallinnon toimittamaan aineistoon yli 120 000 euroa vuonna 2024 ansainneista.

Tulokset ovat karuja.

Esimerkiksi pörssiyhtiö Metson toimitusjohtaja Sami Takaluoma omistaa 62-neliöisen hitas-kaksion Helsingin Arabiassa, missä hän asuu. Hänen verotettavat tulot olivat 1,2 miljoonaa euroa vuonna 2024. 

Valtion sijoitusyhtiö Solidiumin hallituksen puheenjohtaja Jannica Fagerholm taas omistaa kaksi hitas-asuntoa Helsingin Jätkäsaaressa, mutta ei asu niistä kummassakaan. Fagerholmin verotettavat tulot olivat yhteensä 4,6 miljoonaa euroa vuosina 2016 - 2024. 

Opettajana työskentelevä Veli-Pekka Dufva (kok.) asuu perheensä kanssa hitas-asunnossa Helsingin Jätkäsaaressa.

Ylikomisario Juha Hakola (kok.) on ostanut rakenteilla olevan hitas-asunnon Kalasatamasta. Hän aikoo muuttaa sinne vaimonsa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tlrkyistä Tytti, tätä hitas suhmurointiaharrastetaan näemmä sdp:ssä olan takaa kun Eveliina Heinäluomalla useita hitaksia, osa sijoitusasuntokäytössä!

Vierailija
12/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korruptoituneet demarit ovat tuhonneet Suomen turvallisuuden ja talouden omassa ahneudessaan ja vihamielisyydessään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosialismi on Suomen syöpä.

Maasta ulos. Tai ainakin suomen valtion kaikista tulevista hallituksista. 

Vierailija
14/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset esim. näitä maininnut aloituksessasi? 

Lehti pyysi Helsingin kaupungilta listan kaikista hitas-asunnoista sekä niiden omistajista ja vertasi aineistoa Verohallinnon toimittamaan aineistoon yli 120 000 euroa vuonna 2024 ansainneista.

Tulokset ovat karuja.

Esimerkiksi pörssiyhtiö Metson toimitusjohtaja Sami Takaluoma omistaa 62-neliöisen hitas-kaksion Helsingin Arabiassa, missä hän asuu. Hänen verotettavat tulot olivat 1,2 miljoonaa euroa vuonna 2024. 

Valtion sijoitusyhtiö Solidiumin hallituksen puheenjohtaja Jannica Fagerholm taas omistaa kaksi hitas-asuntoa Helsingin Jätkäsaaressa, mutta ei asu niistä kummassakaan. Fagerholmin verotettavat tulot olivat yhteensä 4,6 miljoonaa euroa vuosina 2016 - 2024. 

Opettajana työskentelevä Veli-Pekka Dufva (kok.) asuu perheensä kanssa hitas-asunnossa Helsingin Jätkäsaaressa.

Ylikomisario Juha Hakola (kok.) on ostanut rakenteilla olevan hitas-asunnon Kalasatamasta. Hän aikoo muuttaa sinne vaimonsa kanssa.

Heidätkin tullaan kynimään tukistansa ja karkoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korruptio jyllää Suomessa ennätystahtia. Mistä näitä maanpetosrottia oikein sikiää. Painuisi tuokin loiselätti hiiteen Suomesta.

Vierailija
16/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Hitas asunnot eivät viime vuosina ole menneet kaupaksi eli Hitas-arvonnoissa menestyneet eivät ole niitä halunneet. Jossain vaiheessa ne on vapautettu kenen tahansa ostettavaksi koska muuten ne jäisivät myymättä. Onko se rikollista ostaa asunto jos ne eivät ole kelvanneet arvonnassa menestyneille. Koko järjestelmää ollaan ajamassa alas ja hyvä niin.

Vierailija
17/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP on yliedustettuna tässä korruptiossa. Onkohan niin että puolue on ostanut suosikeilleen asunnot palkkioksi yhteiskunnallisesta toiminnasta.

Vierailija
18/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit aloituksen vain demareista? Olisit laittanut myös muut omistajat.

Vierailija
19/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Hitas-asunnossa. Ihan ostin sen edelliseltä omistajalta ilman mitään kommervenkkeja. Vapaasti ap voit ostaa sinäkin, joten mikä kadehdituttaa? Hintasäännöstelykö?

Vierailija
20/47 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutat?

Keskustelu | Aihe vapaa | 10:26 | 25.6.2026 | 54

IL: Kymmeniä Helsingin Hitas-asuntoja päätyi suurituloisille

Ei helevetti mitä touhua

Keskustelu | Aihe vapaa | 9:33 | 25.6.2026 | 8

Hitas-eliitti täynnä demareita

Kahmimassa omaan taskuunsa verorahoja.

Keskustelu | Aihe vapaa | 7:13 | 25.6.2026 | 58

Hitas-eliitti

Iltalehti on selvittänyt Hitas-asuntojen omistajia, ja ketä heistä löytyykään: