Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi

Vierailija
25.06.2026 |

"Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi

Oululainen demarivaikuttaja Tytti Tuppurainen on osannut kikkailla asumiskuvionsa Helsingissä ennen näkemättömällä tavalla. Hän asuu aviomiehensä kanssa vain kahden kilometrin päästä eduskunnasta ja saa silti verotonta kulukorvausta, jolla voi maksella vaikkapa asuntolainaa. Veronmaksajien piikkiin, tietenkin."

Sellaisia nämä SDP:läiset ovat. Suomalaiset ensin -ajattelu oli haitallista Tytin mielestä, mutta demari-poliitikot ensin, ei ilmeisesti ole

 

 


 

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaksen hinta nousee suhteessa paljon korkeammaksi, kun 30v umpeutuu.

Vierailija
182/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ettei kansanedustajat muuta kirjoja Helsinkiin, kun siellä kuitenkin asuvat. Miksi ihmeessä..?😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ettei kansanedustajat muuta kirjoja Helsinkiin, kun siellä kuitenkin asuvat. Miksi ihmeessä..?😁

Rahaa, rahaa, rahaa!

Vierailija
184/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole hölmö, kaikki edustajat asuvat jossain, meinaatko että sen pitäis sukkuloida Oulusta päivittäin. Kaikki edustajat Uudenmaan ulkopuolelta saavat sen asumiskorvauksen. 

Vierailija
185/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole hölmö, kaikki edustajat asuvat jossain, meinaatko että sen pitäis sukkuloida Oulusta päivittäin. Kaikki edustajat Uudenmaan ulkopuolelta saavat sen asumiskorvauksen. 

Kirjat Helsinkiin ja vuokralle. Ilman mitään korvauksia tietenkin. Noinhan moni taviskin tekee, vai onko näitä prinsessoja kohdeltava erityisen hellästi?