Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi

Vierailija
25.06.2026 |

"Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi

Oululainen demarivaikuttaja Tytti Tuppurainen on osannut kikkailla asumiskuvionsa Helsingissä ennen näkemättömällä tavalla. Hän asuu aviomiehensä kanssa vain kahden kilometrin päästä eduskunnasta ja saa silti verotonta kulukorvausta, jolla voi maksella vaikkapa asuntolainaa. Veronmaksajien piikkiin, tietenkin."

Sellaisia nämä SDP:läiset ovat. Suomalaiset ensin -ajattelu oli haitallista Tytin mielestä, mutta demari-poliitikot ensin, ei ilmeisesti ole

 

 


 

Kommentit (185)

Vierailija
81/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti kupparainen. 

Vierailija
82/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytti on rautainen nainen ja täällä oulussa eritäin suosittu.

Valkoisia kantis ukkoja täällä halveksitaan ja ne saisikin poistua kaupungista kauas pois.

Ookko nää pölijä? Oulu on Pohjolan Valkea Kaupunki. Tiijäkkö, valakosia ukkoja? Ne on lumiukkoja. Katoppa uuvestaan ympäriinsä ja mietippä ookko joku tyranni hölöttäjä vai se eräs muijen oulaisten völijyssä. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna ääntäni enää SDPlle.

Ahneita ovat. Puoltavat haitallista maahan tuloa, rahaa riittää miljoonia Afrikkaan, vaikka tuloksia ei synny ja kotimaassa vanhukset ja nuoret jää vaille tarvitsemaansa tukea. En olisi koskaan uskonut äänestäväni muita. Nyt menee vigeliukselle tai bergbomille ääni.

Vierailija
84/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että meillä on kirstu tyhjä! Ei löydy killinkiäkään ylimääräistä kansan hyvinvoinnin hyväksi!

Mihin ne massit katoavat, hallitus?! MIHIN?!

Vierailija
85/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset esim. näitä maininnut aloituksessasi? 

Lehti pyysi Helsingin kaupungilta listan kaikista hitas-asunnoista sekä niiden omistajista ja vertasi aineistoa Verohallinnon toimittamaan aineistoon yli 120 000 euroa vuonna 2024 ansainneista.

Tulokset ovat karuja.

Esimerkiksi pörssiyhtiö Metson toimitusjohtaja Sami Takaluoma omistaa 62-neliöisen hitas-kaksion Helsingin Arabiassa, missä hän asuu. Hänen verotettavat tulot olivat 1,2 miljoonaa euroa vuonna 2024. 

Valtion sijoitusyhtiö Solidiumin hallituksen puheenjohtaja Jannica Fagerholm taas omistaa kaksi hitas-asuntoa Helsingin Jätkäsaaressa, mutta ei asu niistä kummassakaan. Fagerholmin verotettavat tulot olivat yhteensä 4,6 miljoonaa euroa vuosina 2016 - 2024. 

Opettajana työskentelevä Veli-Pekka Dufva (kok.) asuu perheensä kanssa hitas-asunnossa Helsingin Jätkäsaaressa.

Ylikomisario Juha Hakola (kok.) on ostanut rakenteilla olevan hitas-asunnon Kalasatamasta. Hän aikoo muuttaa sinne vaimonsa kanssa.

Tuppurainen ottaa kulukorvaukset Oulu - Helsinki väliltä, ymmärrätkö ? Tuppurainen on kansanedustaja, nyt taas luettelet esim ihmisiä jotka eivät ole eduskunnassa kansanedustajina, jotka eivät nosta myöskään kulukorvauksia veronmaksajilta. 

Vierailija
86/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoilla tietysti Oulussa ja vetänyt kilometrikorvaukset...

No totta kai kansanedustajat ovat kirjoilla siellä missä ovat olleet. Asunto Helsingissä on vain asunto. Vai pitäisikö Tuppuraisen lentää joka aamu Oulu-Hki ja illalla takaisin?

"Missä ovat olleet". EIkö pitäisi olla kirjoilla siellä, missä oikeasti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai Tytti käyttää hyväkseen kansanedustajien etuja, saahan Tytti asuntoon asunto avustusta joka kuukausi muiden kansanedustajien tapaan.

Vierailija
88/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikot ajaa Hitasjärjestelmää alas, koska silloin heille siirtyy puoli-ilmaiseksi asunnot Helsingin keskustasta. Saavat satojen tuhansien eurojen asunnot itselleen auton hinnalla. Järjestelmän alasajoa kohti niiden ostaminen kiihtyy. SDP:läiset rakensi hitas-systeemin lailliseksi tulonsiirroksi valtiolta itselleen.  Ollaan korruption ytimessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ketkua. Sääli, että nämä demarit on niin hyviä hoitamaan omaa talouttaan mutta kusivat Suomen talouden. Kalasatama vai Jätkäsaari? 

Kyllä demari tai mikä tahansa näistä osaa ottaa kaikki irti.

Kiitos, että lainasit minua. Tuo alkuperäinen postaukseni oli saanut jo lähes sata tykkäystä, minkä takia joku demari poisti sen.

En olisi arvannut, että perussuomalaiset ovat noin kateellista väkeä.

Onko ne persut nyt siellä huoneessa kanssasi? Onko niillä karvaiset jalat ja kiipeileekö ne seinillä?

Itse äänestin idealistina liberaaleja viimeksi, vaikka tiesinkin, ettei niillä ole juuri toivoa päästä eduskuntaan.

En ole yllättynyt siitä, että te demarit yrittätte tukahduttaa ja sensuroida keskustelua. Poistattihan Sannakin kaikki epämiellyttävät SDP blogit jonkin tietokannan päivättämisen nimissä.

Vierailija
90/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedätte miksi demarit ulisee säätiörahoitusten lakkautuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti vastaa kysymyksiin perjantaina 3.7. Pudasjärven Markkinapäivillä. Tervetuloa.

Vierailija
92/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se vaan on että säästöjä voi tehdä mielin määrin kunhan ne eivät koske puolueita eikä politikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna ääntäni enää SDPlle.

Ahneita ovat. Puoltavat haitallista maahan tuloa, rahaa riittää miljoonia Afrikkaan, vaikka tuloksia ei synny ja kotimaassa vanhukset ja nuoret jää vaille tarvitsemaansa tukea. En olisi koskaan uskonut äänestäväni muita. Nyt menee vigeliukselle tai bergbomille ääni.

Kun vasemmisto on vallassa, rahaa syydetään Afrikkaan ja EU:lle ja kotimaasta suljetaan sairaaloita. Kun oikeisto on vallassa, rahaa syydetään EU:lle ja epämääräisiin aseostoihin Trumpin kavereilta ja jatketaan sairaaloiden sulkemisia.

Vierailija
94/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset esim. näitä maininnut aloituksessasi? 

Lehti pyysi Helsingin kaupungilta listan kaikista hitas-asunnoista sekä niiden omistajista ja vertasi aineistoa Verohallinnon toimittamaan aineistoon yli 120 000 euroa vuonna 2024 ansainneista.

Tulokset ovat karuja.

Esimerkiksi pörssiyhtiö Metson toimitusjohtaja Sami Takaluoma omistaa 62-neliöisen hitas-kaksion Helsingin Arabiassa, missä hän asuu. Hänen verotettavat tulot olivat 1,2 miljoonaa euroa vuonna 2024. 

Valtion sijoitusyhtiö Solidiumin hallituksen puheenjohtaja Jannica Fagerholm taas omistaa kaksi hitas-asuntoa Helsingin Jätkäsaaressa, mutta ei asu niistä kummassakaan. Fagerholmin verotettavat tulot olivat yhteensä 4,6 miljoonaa euroa vuosina 2016 - 2024. 

Opettajana työskentelevä Veli-Pekka Dufva (kok.) asuu perheensä kanssa hitas-asunnossa Helsingin Jätkäsaaressa.

Ylikomisario Juha Hakola (kok.) on ostanut rakenteilla olevan hitas-asunnon Kalasatamasta. Hän aikoo muuttaa sinne vaimonsa kanssa.

Tuppurainen ottaa kulukorvaukset Oulu - Helsinki väliltä, ymmärrätkö ? Tuppurainen on kansanedustaja, nyt taas luettelet esim ihmisiä jotka eivät ole eduskunnassa kansanedustajina, jotka eivät nosta myöskään kulukorvauksia veronmaksajilta. 

Niin se on outoa, tai tarkoitushakuista, jos ei tuollaista eroa havaitse. Toinen ( Metson toimitusjohtaja Sami Takaluoma ) ansaitsee työllään ja toinen saa palkkionsa suoraan veronmaksajilta. Luulisi jokaisen ymmärtävän eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaluoma maksanee melkoisesti veroa.

Vierailija
96/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Arhinmäki on jo kauan asunut Hitas-osakkeessaan.

Vierailija
97/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko tuo hitas-himmeli kuulostaa todella korruptiiviselta, jos se on vähävaraisille tarkoitettu tuettu asuntojärjestelmä, mutta sitä käyttävät rikkaat.


En kyllä tajua, miksi kalleimmille paikoille pitää ylipäänsä rakentaa tuettuja asuntoja köyhille.


Tytin korvaukset menköön järjestelmän mukaan.

Vierailija
98/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koko tuo hitas-himmeli kuulostaa todella korruptiiviselta, jos se on vähävaraisille tarkoitettu tuettu asuntojärjestelmä, mutta sitä käyttävät rikkaat.


En kyllä tajua, miksi kalleimmille paikoille pitää ylipäänsä rakentaa tuettuja asuntoja köyhille.


Tytin korvaukset menköön järjestelmän mukaan.

Yllättävän monella poliitikolla on Hitas asunto.

Mutta kuinka on mahdollista, että saa kulukorvauksia siitä, että asuu Oulussa, vaikka asuukin Helsingissä? Eikö se ole petos? Tietääkö kukaan juristi?

Vierailija
99/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heinäluoma samaa sarjaa kikkailussa asuntomarkkinoilla. Mutta Tuppurainen ja Heinäluoma huolehtivat suomalaisten eduista, ainakin omistaan - suomalaisia kun ovat. 

Miksi puhut vain heistä? Ai niin, sun pakkomielteinen demarivihasi.

Voi kyllä nyt harmittaa, pakkomielteinen demarikannattaja ei kestä omien suosikkiensa arvostelua ja totuuksia.  -eri-

Vierailija
100/185 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä punavihervassarit osaa muutakin kuin hankkia ma mu ja Suomeen👌

Te persuthan ne tänne toit eli ei me osata edes sitä.

Demarien joukoissa taitaa niitä eniten olla, eikä yhtäkään rikollista saisi palauttaa kun jo huudellaan ihmisoikeuksista, suomalaisilla ei niitä ihmisoikeuksia demarien mielestä olekkaan (paitsi jos kuulut demareihin) ei edes pikkutytöillä eikä naisilla jos sattuu hätätilanne olemaan päällä heidän pikkupalleroilla.