Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi
"Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi
Oululainen demarivaikuttaja Tytti Tuppurainen on osannut kikkailla asumiskuvionsa Helsingissä ennen näkemättömällä tavalla. Hän asuu aviomiehensä kanssa vain kahden kilometrin päästä eduskunnasta ja saa silti verotonta kulukorvausta, jolla voi maksella vaikkapa asuntolainaa. Veronmaksajien piikkiin, tietenkin."
Sellaisia nämä SDP:läiset ovat. Suomalaiset ensin -ajattelu oli haitallista Tytin mielestä, mutta demari-poliitikot ensin, ei ilmeisesti ole
Kommentit (47)
Tytti on rautainen nainen ja täällä oulussa eritäin suosittu.
Valkoisia kantis ukkoja täällä halveksitaan ja ne saisikin poistua kaupungista kauas pois.
Ai että Perulia itkettää.Kannatus 5% .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä punavihervassarit osaa muutakin kuin hankkia ma mu ja Suomeen👌
Te persuthan ne tänne toit eli ei me osata edes sitä.
Ja Wille Ryydman on pahis kun yrittää leikata järjestörälssin hillotolppaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen jo otsikot: Tytti Tuppurainen pakenee toimittajia salamavalojen sateessa - Antti Lindtman haukkui tiedustelijat maanrakoon ja vetosi solidaarisuuteen
Kuule ketään ei kiinnosta joku Antti Lindman!
Muiluttajia kiinnostaa kun lähdön yö koittaa ja sähköparturi särähtää soimaan pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Tytti on rautainen nainen ja täällä oulussa eritäin suosittu.
Valkoisia kantis ukkoja täällä halveksitaan ja ne saisikin poistua kaupungista kauas pois.
Sinutkin karkoitetaan ilman tukkaasi.
Kirjoittaminen ei ole puhumista. Keskustelu käydään tässä kirjallisesti. "Puhun heistä", koska se on keskustelun teemaa, sen kovaa ydintä. Mielipiteen vapaus ei edellytä, että te esitättä yksipuolisesti sanoilleni suuntaa. Se, että oletatte minun vihani, en vihaa ketään, kohdistuvan johonkin aatteeseen outo tulkinta ja asiaton. En vihaa ketään. Inhoan toki vääryyttä ja vilppiä, kuten vielä Suomen kansan enemmistö.